(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 198 036
  • 7 951

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minkä maan lippu?
 

Liitteet

  • Screenshot_20201228_105251.jpg
    Screenshot_20201228_105251.jpg
    16,5 KB · kertaa luettu: 103

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tää on kyllä hyvä visa. Porukka vetää kännissä sivuun ja kohti. Tietäisin kaiken, mutta nää hämälässä viettämäni vuodet on selkeesti miestä hidastanut siinä määrin ettei vaan ennätä ajoissa paikalle vastauksia latelemaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt viimeiset Iisopin vetämät verkat ennen illan todellista koitosta... Nyt pistetään koville.
Missä ollaan?
 

Liitteet

  • Screenshot_20201228-121602~2.png
    Screenshot_20201228-121602~2.png
    169,2 KB · kertaa luettu: 116
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
On kyllä niin paska visa, etten eilen viitsinyt lainkaan vastata. Työn puolesta tiedetään joku perkeleen murkinafaso jonkun paskaviivan perusteella. Ette varmana tiedä montako hehtolitraa viiniä burkinafaso tuottaa.
 

redpecka

Jäsen
HUOMIO HUOMIO!

Avausviestiin on päivitetty valtiot, jotka on jo käsitelty. Samaa ei luonnollisesti tule uudestaan.

Viikon 2 konsepti: yksi arvoitus päivässä kl. 18:00. Muutama++ karttapalanen kerrallaan 5-10min välein.

Tänään mennään viiden minuutin välein.

Megav.. Metavisat loppuu 17:45 perkele!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vastaus on noin 1001 hl.

Niinhän se on. Työn puolesta noita burkinafasolaisia viinejä olen mansikoiden kanssa maistellut. Yleensä asiakkaiden pyynnöstä on samalla katseltu Mika Häkkisen aika-ajosuorituksia vuosien varrelta.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Niinhän se on. Työn puolesta noita burkinafasolaisia viinejä olen mansikoiden kanssa maistellut. Yleensä asiakkaiden pyynnöstä on samalla katseltu Mika Häkkisen aika-ajosuorituksia vuosien varrelta.
Sinäkö julmuri söit minun prevelit ilman lupaa, senkin brutukseni!!!
 

redpecka

Jäsen
Pistetilanne 17 kierroksen jälkeen:

Virveliä kainaloon 2p
Via Dolorosa 2p
Tadu 2p
Steril 2p
Jyväsjemmari 1p + Tonttulakki

Vesuri 1p
Everton 1p
Hiltsu04 1p
CuJo#31 1p
Hols Nilgerssön 1p

Rekka Pinne 1p
Tshekki77 1p
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös