Hyvää Joulua kaikille armon vuonna 2006

  • 4 925
  • 62

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Oikein hyvää joulua ja kaikkia sen tapaisia asioita kaikille Jatkoajan lukijoille, kirjoittajille, ylläpitäjille, moderaattoreille, toimittajille, sponsoreille ja boikotoijille ikään, sukupuoleen, näköön, kuuloon, kastiin tai muuhunkaan katsomatta!

Uncle Becker suuntaa torstaina kuumille hiekkarannoille palmujen katveeseen drinksuja siemailemaan internettien tavoittamattomiin ja siksi tämä viesti jo näin muutama yö ennen pukkien ja lasten juhlaa!

Muistakaa olla kilttejä kaikille,

Uncle Becker
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Huomenna pitäisi tykitellä appilaan viikoksi valmiiden patojen ääreen, mikä on ihan jees tämän viikon jälkeen. Jäi kaikessa hosumisessa vastaamatta muutamaan mukatärkeään ketjuunkin, mutta kai sitä ehtii. Luulen, että joulutauko on paikallaan myös tämän palstan suhteen.

Mutta hyvää joulua ja iloista uutta vuotta kaikille palstalaisille myös minun puolestani! Välillä keskustelut ovat olleet jopa antoisia, ja on paskaakin ihan hauska jauhaa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Allekirjoittanut hoitelee aaton pukkikeikat(11 kappaletta), suuntaa auton kohti kaverin asuntoa ja avaa oluttölkit ja pistää glögit kiehumaan ja aatto meneekin kaverin kanssa tissutellessa ja ehkä pitää käydä vähän kylillä katsomassa aaton fiiliksiä. Joulupäivänä junalla Järvenpäähän tapaamaan uusinta tuttavuutta naisten saralla ja viettää siellä seuraavat pari päivää oikein rauhallisissa meiningeissä ja sen jälkeen voikin sitten hajottaa päätään viikon verran tulevaan tenttisumaan lukien.

Nyt jo tässä vaiheessa toivottelen kaikille ihmisille ikään ja sukupuoleen ja uskontoon ja puolueeseen katsomatta oikein rauhallista joulua, jos emme enää näe sitä ennen.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jouluntoivotukset myös sivullekirjoittaneelta. Olkoon joulu kinkun/tofuntäyteinen vakaumuksen mukaan. Muistakaa myös antaa lapsille sellainen joulu, minkä he ansaitsevat. Lunta ei valitettavasti taida tänä jouluna olla eteläisessä ja keskisessä Suomessa, mutta emme kai anna sen haitata joulun viettoa.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Rauhallista joulua jokaiselle paidanväriin ja logoon katsomatta. Antakaa lapsille ja perheenjäsenille rauhallinen ja raitis joulu. Kirjoitelkaa kaikki kalsarikänniketjuun, kun hörpitte joulupäivänä pukin tuomaa konjakkia. Tietenkin täytyy olla yksin jo silloin. Rauhoittukaa ja rentoutukaa. Toivottavasti kaikki miespuoliset saavat kinkkua. Ja miksei naisetkin jos sikseen tulee.


....Ja hei, Annikalla on jotain sanottavaa..:

http://www.youtube.com/watch?v=pmzwM1uO5kg&mode=related&search=
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Omasta puolestani toivon kaikille kanssakirjoittajilleni oikein iloista, mukavaa ja rentouttavaa joulunaikaa ja vuodenvaihdetta. Olkaa kilttejä toisillenne!

Rafael tuossa toivoi kaikille kinkkua. En mä niin tuosta kinkusta, mutta muna kyllä kelpaisi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivotan myös hyvää ja rauhaisaa joulua täältä suunnalta kaikille. Toivottavasti Jatkoaika rauhoittuu jouluksi ja ei ainakaan mitään ylim. kinasteluja ja väittelyitä synny. Otetaan kaikki rauhallisesti ainakin sen yhden kerran vuodessa.

Tässä itsekin kohtapuoliin lähetään matkustamaan itää kohden, ei kuitenkaan itäisille maille ihan, vaan tuttuun ja turvaisaan Lappeenrantaan.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvää ja rauhallista joulua jokaiselle Jatkoaika.comin lukijalle ja tekijälle puolue- ja joukkuekannasta huolimatta :)

Itse lähden tästä rauhoittumaan mökille.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Alamummo kirjoitti:
mutta muna kyllä kelpaisi.

"Syntyi neitsyt Mariasta jne jne." Pois nuo syntiset ajatukset ja rivot kuvaelmat. Niin siis täydellä vatsalla jos alkaa aattoyönä pesää pöyhimään, niin oksennushan siinä tulee. Joulu on rauhoittumisen eikä akrobatian aikaa.

Hyvää ja rauhaisaa Joulua itse kullekkin säädylle

T: tombraider
 

Miljonääri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappaja, Nashville Predators, FC Köln
Alamummo kirjoitti:
En mä niin tuosta kinkusta, mutta muna kyllä kelpaisi.

Ootsä edes fantastisen näköinen?? Mulla alko jöböön.

Erinomaista ja riehakasta joulua kaikille jatkoajan lukijoille ja kirjoittajille! Ja menestyksekästä uutta vuotta 2008!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Toivotan Jatkoaika.com:in ylläpidolle, toimittajille, moderaattoreille ja kirjoittajille sekä lukijoille rauhallista joulua.

Koettakaa elää sovussa edes muutama päivä vuodesta...

vlad.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei siinä mittään. Hyvää Joulua kaikille Jatkoaikalaisille ikään ja sukupuoleen katsomatta.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Gut jul kaikille palstaveljille pienen laitamyötäsen kera! Kohta alkaa taas paikalliskierroksen merkeissä.

EDIT: jopa raumlaissille.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Hyvää joulua kaikille JA:n kirjoittajille ja lukijoille säätyyn, sukupuoleen, uskonton tai suosikkijoukkueeseen katsomatta.
T: Holocaust
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Syötä! kirjoitti:
Hyvää Joulua!

Kiitokset, ja samoin!

Ja omasta puolesta myös kaikille muille palstalaisille, erityisesti heille jotka allekirjoittaneen lisäksi ovat joulun töissä, OIKEIN HYVÄÄ JOULUA!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sir von Aulis kirjoitti:
Ja omasta puolesta myös kaikille muille palstalaisille, erityisesti heille jotka allekirjoittaneen lisäksi ovat joulun töissä, OIKEIN HYVÄÄ JOULUA!

Kiitoksia vain. Töissä tulee joulu oltua. Tai no. Tavallaan saa viettää "joulun" ja sitten vasta mennä töihin. Minulla on meinaan yövuorot tässä viikonloppuna.
Sitä kun iltapäivästä heräilee neljän jälkeen, niin on vielä hyvin aikaa viettää perhejoulua ennen töihin lähtöä.

Hyvää joulua kuitenkin kaikille täältäkin suunnasta.
Te jotka veitätte joulun sukulaisten kanssa, muistakaa nauttia heidän seurastaan. Vaikka se veljen vaimo onkin ärsyttävä, ja siskon mukala kaataa maidon syliisi, niin rakkaita ja tärkeitä he silti ovat.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
JuVii toivottaa hyvät joulut foorumitovereille, natsimoderaattoreille ja toimitukselle. Juokaa ja syökää hyvin. Älkää juoko kuitenkaan liikaa. Itse aloitan jouluaattoni vetäisemällä muutaman paahtoleivän, päällä luonnollisesti muikunmätiä, smetanaa ja sipulia.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Hyvää joulua kaikille seura-aatteesta huolimatta! Syökäähän hyvin ja muistakaa Joulun todellinen sanoma - paniikkiostoaika sm-liigassa!

HYVÄÄ JOULUA JATKOAIKA JA TURVALLISTA VUOTTA 2007!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös