Huhut 2007-2008

  • 185 230
  • 466
Tila
Viestiketju on suljettu.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avataanpas nyt tällänenkin ketju, kun toi hankinnat ketju ei oikein huhuiluun sovi. Eli kerätäänpä tänne huhuja, joita ollaan jostain lähteestä kuultu. Tarkoituksena EI siis oo kertoa, että mun mielestä TPS:n täytys hankkia Michal Bros ja Cory Murphy, ku ne mahtuis TPS:iin pelaan.

Mun tietolähteeni mukaan TPS olis tarjonnut Ari Reunaselle sopimusta. Sopimuksen mallista tai summista ei ole mitään käryä, niistä ei ollut puhetta. Siitä en oo aivan varma, että onko toi keskustelu käyty ennenkuin Salak teki TPS:iin sopimuksen, vai sen jälkeen.
 

tarsuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, internazionale
sahlstedia on myös huhuttu tps:ään ensi kaudeksi,mutta se voi jäädä pelkäksi huhuksi. Eikö hänellä ole sairas lapsi oulussa? Kuli huhuihin voisin uskoa.
 

turkufani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä nyt kuuluuko tämä nyt tähän ketjuun mutta kyselin Hurmeen ja Elorannan tilannetta TPS:ltä ja tällaista sieltä:

"Tulevista sopimuksista ilmoitetaan välittömästi kun niitä on tehty.
Hurmeella on edelleen sopimus ja uskomme ja toivomme hänen jatkavan meillä.
Jos houkutteleva NHL-tarjous tulee, on kaikki tietnkin mahdollista.
Elorannan tilanne on auki joka suuntaan. Luonnollisesti olemme
kiinnostuneita kaikista vastaavan tason pelaajista. Olemme varmasti
yhteydessä mikäli peliura jatkuu Sveitsin ulkopuolella".
 

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Onpa hiljaista tässäkin osiossa. Ei ole paljoa Ruissalon viidakkorumpu laulanut edes mitään huhuja viime aikoina. Sisäpiirin ihmiset tietänevät tilanteen paremmin, mutta oudon hiljaista on kyllä. Kuitenkin käsittääkseni se ykkösketju on vieläkin hakusessa. Viimeksi julkaistut nuoret hankinnat vaikuttivat kyllä ihan hyvältä, mutta kyllä rosteri silti kaipaisi vielä vahvistuksia. Ja ulkomaalaispaikatkin ovat vielä lähes auki.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jospa ne kalliit miehet hommataan vasta syksyllä tai tammikuussa. Ei tarvitse maksaa niin paljon liksaa, kato. Huolestuttavaa kun ei minkään maailman huhujakaan pyöri. No, tulevatpahan sitten suurempana yllätyksenä nuo isot "kaappaukset".
 

juice_1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kostaja#2 kirjoitti:
Onpa hiljaista tässäkin osiossa. Ei ole paljoa Ruissalon viidakkorumpu laulanut edes mitään huhuja viime aikoina. Sisäpiirin ihmiset tietänevät tilanteen paremmin, mutta oudon hiljaista on kyllä. Kuitenkin käsittääkseni se ykkösketju on vieläkin hakusessa. Viimeksi julkaistut nuoret hankinnat vaikuttivat kyllä ihan hyvältä, mutta kyllä rosteri silti kaipaisi vielä vahvistuksia. Ja ulkomaalaispaikatkin ovat vielä lähes auki.

Jos hiljaisuus johtuu siitä, että tepsi aikoo tehdä sopimuksen jomman kumman finalistijoukkueen pelaajan kanssa, lähinnä tulee mieleen pikkukilleri...
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
juice_1 kirjoitti:
lähinnä tulee mieleen pikkukilleri...

TPS haluaa nuorentaa joukkuettaan ja uudistaa sitä. Killeri soi monien korvissa ihanalta edellisen TPS-visiittinsä ansiosta, mutta nykyään 33-vuotias Sahlstedt ei mielestäni toisi Tepsiin mitään kaivattavaa. Palkka olisi varmasti suhteellisen kovaa luokkaa ja ykköskentän mies hän ei minun papereissani ainakaan ensi kaudella olisi.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Juippi kirjoitti:
TPS haluaa nuorentaa joukkuettaan ja uudistaa sitä. Killeri soi monien korvissa ihanalta edellisen TPS-visiittinsä ansiosta, mutta nykyään 33-vuotias Sahlstedt ei mielestäni toisi Tepsiin mitään kaivattavaa. Palkka olisi varmasti suhteellisen kovaa luokkaa ja ykköskentän mies hän ei minun papereissani ainakaan ensi kaudella olisi.

Sahlstedt olisi omissa silmissäni oikeastaan justiinsa sellainen TPS-veteraani, jota tulevan, uuden mikkijoukkueen pitäisi kaikin keinoin välttää. Hyvät muistot ovat hyviä muistoja, ja sellaisiksi jääköön - kallista ja parhaat pelivuotensa nähnyttä, Suomessa jo vaikka mitä voittanutta ikämiestä ei rosteri minun silmissäni kaipaa. Ellei kyseessä olisi Eloranta.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
lokster kirjoitti:

Eloranta on tehnyt jo vuoden pahvin Tampereelle.

Mahtaiskohan olla totta...? Kuullostaa melko oudolta, koska kuitenkin jonkinlaisena TPS-ikonina Kulia pidän.. Onhan Eloranta tietysti Ilveksessä pelannu, mutta silti.

Näköjään on Kulia Ilvekseen huhuiltu, samoin ku Järventietä..
Huhut löytyy osotteesta:

http://keskustelu.fhr.fi/viewtopic.php?p=11096&sid=2676696f963241323fdbcda5670d244a

Kaapataanpa samoilta sivuilta kaikki TPS-huhut:

+Mikko Eloranta
+Teemu Lassila
+Kalle Sahlstedt
+Emil Lundberg
+Tuomas Nikoskelainen
+Markus Seikola
+Mika Rontti
- Jani Hurme (Elitserien, NHL)
- Arttu Virtanen (Lopettaa)
- Kent McDonell (Ulkomaat)
- Layne Ulmer (Ulkomaat)
- Marko Kiprusoff (Mora, Södertälje)
- Joni Yli-Torkko (Ässät, SaiPa)
- Mika Lehtinen (Lopettaa)
- Juho Santanen (Toinen liigajoukkue, TuTo)
- Marko Mäkinen (Toinen liigajoukkue, Lopettaa)
 

cheli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
MaZaa kirjoitti:
Mahtaiskohan olla totta...? Kuullostaa melko oudolta, koska kuitenkin jonkinlaisena TPS-ikonina Kulia pidän.. Onhan Eloranta tietysti Ilveksessä pelannu, mutta silti.
4 kautta tepsissä ja kieltämättä hyvät 71 maalia niissä, mutta ei vielä ikoni. Teki myös jokereihin sopimuksen (niinkuin aiemmin jo ansiokkaasti - ja syystä - mainittiin) kuten TPS-ikoneilla tapana? (ja käsittääkseni vielä hyvissä ajoin ennen kauden loppua)
Ei mitään järkeä ottaa riskejä kolmevitosilla kysymysmerkki-paluumuuttajilla. Ja varsinkaan jos valmiiksi omasta takaa piste per peli veteraani tähtipelaaja.
Ja muutenkin jos budjetti on mitä on niin ei todellakaan isompia rahoja mihinkään hiipuviin jätkiin.
Pakko sanoa kyllä että noi olis just parhaimpia hankintoja jos olis esim. valmis ykkönen - niin sitten olisi hyvä heittää siihen markkinointiin hieman hyvännäköistä paperilla rosteria just tyyliin Sahlstedt, Eloranta.
Noi uppoais just satunnaisesti matseissa käyville ja hieman lätkää seuraaville, muttei välttämättä kaikille
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Virtasen Arttu missasi koko kuluvan kauden loukkaantumisen takia. Muistaakseni miehen selkä on sökö, joten tuosta johtunevat lopettamishuhut.
 

Floppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, (teepeeäs)
nakke89 kirjoitti:
- Arttu Virtanen (Lopettaa)
Eiks toi kaveri oo suht nuori miks lopettamassa? Vammoja?

Arttu virtanen 22v. Kai sillä on selkä ollut aika huonossa kunnossa, ei tainut tällä (menneellä) kaudella pelata yhtään peliä runkosarjassa. Joku enemmän tps:n asiosiosta tietävä voi kai kertoa tarkemmin.
 
Se vähä mitä Virtasesta itse tiedän, ei pitäisi olla enää mikään valtiosalaisuus.
Artulla ilmeisesti on selässä rakenteellisia vaivoja, jotka ovat sitten yhdistyneet lonkkavaivoihin. Kroppa on siinä kunnossa, kuin se kiekkoilijalla pitäisi olla 35-vuotiaana. Tämä on harmi, sillä vaikka Arttu ei mikään lahjakkain jääkiekkoilija ole, erosi kaveri jo pelkällä asenteella siitä normaalista Tepsi-muotista.

Toivottavasti pystyisi vielä pelaamaan, mutta lopettaminen taitaa olla vähän pakko
 

tarsuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, internazionale
Olen myös kuullut että kipru,hurme ja vaha lähtevät ruotsiin ensikaudeksi. Vaha on ollut jo varma lähtijä ruotsiin. kipru ja hurme yllätyksiä, mutta ne on varmoja tietoja.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
tarsuli kirjoitti:
Olen myös kuullut että kipru,hurme ja vaha lähtevät ruotsiin ensikaudeksi. Vaha on ollut jo varma lähtijä ruotsiin. kipru ja hurme yllätyksiä, mutta ne on varmoja tietoja.

Huhu on ikivanha, mutta jos asiaan on tullut varmistus niin lähdettä kehiin.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
tarsuli kirjoitti:
Olen myös kuullut että kipru,hurme ja vaha lähtevät ruotsiin ensikaudeksi. Vaha on ollut jo varma lähtijä ruotsiin. kipru ja hurme yllätyksiä, mutta ne on varmoja tietoja.
Empä usko, että kaikki ainakkaan lähtevät. Luulen, että Vaha tai Kipru saa lähteä, mutta kyllähän Sepin luulisi tajuavan Jampan arvon. Tosin, jos puhutaan kuusi numeroisesta myyntihinnasta asia on toinen.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Se on aina yhtä kivaa, kun ns. sisäpiiriläiset tulevat levittelemään sisäpiirin tietojaan, mutta eivät siltikään voi valaista asiaa yhtään enempää. Lähinnä tulee mieleen tällainen "lällällää, minä tiedän jotain, mitä te muut ette tiedä" -fiilis taas.

Kovin on muuten köyhää huhurintamallakin tällä hetkellä. Myykää vaikka Jamppa, että saadaan hulinaa.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Ei kai tuossa mitään uutta paljastunut. TPS:n kalliit pelaajat ovat kaikki enemmän tai vähemmän kaupan. Osa jää Turkuun, osa ei.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pressiboxi kirjoitti:
Osa jää Turkuun, osa ei.

Tuon "sisäpiiritiedon" mukaan kaikki Tepsin kalliit myynnissä olleet pelaajat oltaisiin myyty(Bergiä, kun ei oltu edes myymässä), joten jonkinlaista yllätystähän tämä pukkaa. Tosin en itse jaksa ihan vielä tuohon "sisäpiiritietoon" uskoa.

edit: lisäys Alatalo, Nurminen ja kanukit ovat menneet jo ajat sitten...
 
Viimeksi muokattu:

GBenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos menetetään kaikki kalliit pelaajat, kuten on huhuttu, lähtee yksistään hyökkääjien mukana (Vaha, Kaitsu, kanukit, Alatalo) lähes puolet viime kauden maaleista. Sepin on pakko onnistua hankinnoissa, tai muuten ensi kausi on paketissa jo nyt. Olen sitä mieltä, että joku noista edellä mainituista (pl Altsi) on pidettävä.

Tietysti on mahdollista, että Tepsin (ikuiset) lupaukset puhkeavat kukkaan ja esim. Pulliainen pöllyttää verkkoa ensi kaudella yli 30 kertaa. Jos nyt pelaa meillä vielä.

Tästä on jäänyt nyt vähän sellainen kuva, että puheet reippaasta ja tervehenkisestä urheiluseurasta ja TS:n kuvat, joissa osa ensi kauden joukkuetta lenkkeilee Hantan kanssa ovat vain sumutusta. Nostetaan sponsorien, sijoittajien ja kannattajien toiveita pärjäämisestä ensi kaudella samaan aikaan kun ykköskenttä karkaa ulkomaille. Pilaavat joukkuehengen tuollaiset maalintekotaitoiset vanhukset. Mitäs sitä selittelemään jos ei ole varaa maksaa palkkaa.

Hallelujah, olen vuodattanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös