Huhuketju

  • 3 456 469
  • 11 276

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
No Kalapudas sijoittuisi tällä hetkellä Lukon pistepörssissä jaetulle kakkossijalle ja nuo pisteet on kuitenkin tehty Jypin kaltaisessa jengissä. Joten kyllä minä ainakin hänet vahvistuksena näkisin, joskaan ei missään ykkösketjussa.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
JYPiltä lähtevät ainakin Lambert ja Kemell hyökkäyksestä nuorten kisoihin, eli luulisi että Kalapudas ei ole ihan heti liikkumassa, ellei kyseessä ole juurikin vaihtokauppa.
Niin, ellei sitten ole taloudellisesti ns.pakkorako. Kalapudas kuitenkin sieltä Jypin palkkahaitarin korkeimmasta päästä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Onko tämä Huhuketju kamaa vai unelmaa ja utopiaa? Onko kuulunut jotain Kalapudakseen liittyvää??

Miksi minä unelmoisin jostain Kalapudaksesta, joten oikeassa ketjussa ollaa. Kuten olen todennut, olen vain kuullut asiasta yhdeltä henkilöltä. Kun kuulen huhun niin voin kai sen laittaa huhuketjuun.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin, ellei sitten ole taloudellisesti ns.pakkorako. Kalapudas kuitenkin sieltä Jypin palkkahaitarin korkeimmasta päästä.

Tuo on mahdollista, JYP on nykyään persaukinen seura ja pelaajabudjetti on Ässien ohella Liigan pienin. Valtran huippuvuodet ovat kaukainen muisto. Varmasti Kalapudas irtoaa kohtuullisella korvauksella.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Kalaputaan statseja kun katsoo niin törkeän huono laukaisuprosentti pistää silmiin, pakko tuon olis nousta.

2.7% on jotain ihan muuta, vaikka koko uran keskiarvo on 6.6%. Ja on tällä haavaa ampunut 75 kertaa ja on sijalla 89 ahkeruustilastossa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla on sitten vaatimustaso varmaan liian alhaalla, mutta meikäläiselle kelpaisi kyllä Kalapudas ihan kivasti. On se kuitenkin Lukkoakin vielä selkeästi paskemmassa jengissä (miettikää, tämäkin on mahdollista) tehnyt pisteitä noin 0,6 per ottelu.

Ei nyt mikään tähtiykkössentteri, mutta vahvistaisi keskikaistaa kumminkin.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi minä unelmoisin jostain Kalapudaksesta, joten oikeassa ketjussa ollaa. Kuten olen todennut, olen vain kuullut asiasta yhdeltä henkilöltä. Kun kuulen huhun niin voin kai sen laittaa huhuketjuun.
No sehän selventää asioita jos olet joltain henkilöltä kuullut asiasta. Aloituksestasi asia ei käynyt ilmi. Ei ollut mitenkää tarkoitus epäillä huhuasi. Halusin vain asiasta selvyyden.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kalapudas on 25-v ja pelannut yli 300 matsia Liigaa. Ei nyt välttämättä heti tule mieleen mikään projektipelaaja. Itse kaipaisin niitä laatuvahvistuksia, en hakuja 3-4 ketjuun.
25 vuotiashan on selvästikin enemmän ammattilaisuran alku- kuin loppupäässä. Kalapudas lisäksi jo aiemmin osoittanut pystyvän iskemään koviakin tehoja. Ei mikää the ykkössentteri haku, mutta lähtökohtaisesti ottaisin mielelläni parin vuoden lapulla sisään.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kalapudas pari vuotta sitten 46 pinnaa Sportissa ja jopa plussalla, EHT-vierailu + pystyy pelaamaan keskellä ja laidassa. Kyllä tämä nyt kelpaisi vaikka kolmosen sentteriksi oikein mainiosti ja mielellään ensi kauden pahvillakin.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti huhu on ankka, Lukko tarvitsee 2 kpl laatumiehiä rosteriin, Kalapudas ei täytä vaatimuksia. Lukolla on kuitenkin 3. suurin pelaajabudjetti ja tarkoitus on Killerin mukaan pelata mitaleista joka kausi.

Itse toivoisin että sekä Kalle että kannattajat uudelleenarviosivat mitä tuolla "laatumiehellä" oikein tarkoitetaan. Jos sillä tarkoitetaan ysärihengessä valmista dominoivaa ykköspakkia tai -sentteriä, niiden saapumista saamme odotella tovin.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Kalapudas pari vuotta sitten 46 pinnaa Sportissa ja jopa plussalla, EHT-vierailu + pystyy pelaamaan keskellä ja laidassa. Kyllä tämä nyt kelpaisi vaikka kolmosen sentteriksi oikein mainiosti ja mielellään ensi kauden pahvillakin.
Eikö olis riskittömämpään ensi katsoa kun katua? en missään nimessä lähtis heti ainakaa pitkää sopparia tarjoamaan. Max seuran optio ei enempää.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Eikö olis riskittömämpään ensi katsoa kun katua? en missään nimessä lähtis heti ainakaa pitkää sopparia tarjoamaan. Max seuran optio ei enempää.
1+2 seuran optiolla, eli tämä kausi vedetään try-out mielessä, kyllä Kalapudas näin kelpaisi.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Nykytilanteessa entuudestaan tuttu Liiga-kiekko on ehdotonta plussaa Kalapudakselle vs. vahvistus rapakon takaa, kun lisäarvoa pitäisi saada per heti.
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Miten tämä homma tuntuu siltä että on mahdollisesti tehty tarjous ensi kaudelle? En oikein näe järkeä JYPin kannalta myydä toiseksi parasta pistemiestä mihinkään vielä tässä vaiheessa kautta. Saattaa olla tulossa Raumalle ennen siirtorajaa jos JYPin sauma on mennyt ja on tehnyt sopparin ensi kaudesta Lukkoon. Vahvistuksia tarvitaan heti ja mielellään kaksin kappalein hyökkääjiä, Kalle saa tehdä hommansa ja nimet saa julkistaa jo vaikka huomenna.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos rahaa on paljon ja Kalapudasta huhutaan niin vähän oudolta tuntuu. Mutta Kalle voi haluta vielä hankkia yhden ns. tykkipelaajan joka maksaa maltaita.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ei mitään käryä ko. pelaajasta. Toki työmyyriä tarvitaan alempiin kenttiin aina, ellei sitten meinaa tehdä Lukossa "liedeksiä".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös