Huhuketju

  • 3 444 192
  • 11 273

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Virtanenhan on ollut todella surkea. On syöttänyt vastustajan useamman kerran läpiajoon. Vertaus Virtaseen taisi olla läppä?

Missa pelissa?

Itse olen katsonut naita matseja lahiaikoina, ihan helvetisti on kylla lukon pakistolta nahty virheita mutta Virtanen niita harvemmin tehnyt. Lahinna ollut Tikkasta ja genemattia.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Missa pelissa?

Itse olen katsonut naita matseja lahiaikoina, ihan helvetisti on kylla lukon pakistolta nahty virheita mutta Virtanen niita harvemmin tehnyt. Lahinna ollut Tikkasta ja genemattia.

Ei Virtanen ole sen surkeampi ollut kuin muukaan puolustus. Eikä kyllä parempikaan. Kärsii todella paljon pakkiparistaan tällä hetkellä. Virtanen ei ole saanut kiekkoa, eikä ole päässyt muutenkaan pelin sisälle muutamana viime viikkona. Jos tänne nyt jostain kunnollinen pakki raahataan (Masuhr tai joku muu), niin kokoonpanosta pitäisi mielestäni heittää katsomoon Tikkanen ja/tai Generous, tuossa järjestyksessä.

Nummelin-Mikkola
Virtanen-"Masuhr"
Tommila-Jaatinen/Honkaheimo
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Näillä tullaan menemään loppuun asti. Ensi kaudella sitten taas unelmoidaan ne joka kesäiset Niskalat
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näillä tullaan menemään loppuun asti. Ensi kaudella sitten taas unelmoidaan ne joka kesäiset Niskalat

Eikö RD nimenomaan hehkuttanut, että on hienoa, kun joukkue on kasassa hyvissä ajoin? RD kertoi myös, että tuolloin joukkue ehtii paremmin hitsautua yhteen?

Gagnonin tulon jälkeenhän Risto kertoi joukkueen olevan valmis ja samalla Rajala ilmoitti pelaajabudjetin olevan käytetty.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Eikö RD nimenomaan hehkuttanut, että on hienoa, kun joukkue on kasassa hyvissä ajoin? RD kertoi myös, että tuolloin joukkue ehtii paremmin hitsautua yhteen?

Gagnonin tulon jälkeenhän Risto kertoi joukkueen olevan valmis ja samalla Rajala ilmoitti pelaajabudjetin olevan käytetty.

Eli viimeistään tänään sanat syödään ;)
Ei vaan, parempi näin kuin saluunanovi meininki. Ja naurakaa vain mutta uskon että jos sairastupa tyhjenee kevääksi ei meidän rosteria tarvi hävetä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Jos tarjolla ei ollut muuta kuin Masurh, niin en yhtaan pane pahakseni, etta Lukko kieltaytyi. Kuten joku jo kirjoitti pari vuotta sitten mies oli toista luokkaa. Ja itekin olen ollut sita mielta, etta hinta-ja laatusuhde on pielessa, jos tiedot Masurhin tienesteista Kalpassa pitavat paikkansa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Vaikka vemppaajat tervehtyisikin niin pitää muistaa, että ovat olleet pelaamatta pari kuukautta. Saattavat joukkuetta auttaakin. Toivottavasti pitkä pelaamattomuus ei näy.

En usko, että joukkueeseen ketään tulee. Jos tuloillaan on nin alakertaan tarvitaan isäntää.

PS. Virtanen-Tikkanen pakkiparissa Virtanen on se fyysisempi puolustavampi- ja kiekollisempi hyökkääväpakki. En ymmärrä miksi heitä peluutetaaan yhdessä.
 

luimuri

Jäsen
Hiljaista on huhurintamalla ja toisaalta hyvä niin. Ei yhden pakin hankkiminen Lukosta mitään mitalikandidaattia tee.
Lukko on liian paljon perässä esim. Kärppiä, Tapparaa ja JYPiä, että mielestäni turhaa lyödä rahaa kiinni johonkin yhteen vahvistukseen, oli se sitten pakki tai hyökkääjä.
Joukkueen "pelitapa" tuntuu olevan usein täysin sekavaa, joten vaikea uskoa yhden tai kahden pelaajan hankkimisen auttavan asiaa.
Puolustuksessa on tällä hetkellä liian monta heikkoa puolustajaa ja hyökkäyspeli on lähinnä yhden ketjun varassa.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Tulipahan kuultua kylillä sellainen huhu, että Raumalla pelaisi ensi kaudella tanskalaisseppä nimeltään Nichlas Hardt... Ei mitään hajua minkälaisista olosuhteista on huhu saanut alkunsa. Mutta huhuna jollei herkullinen niin ainakin mielenkiintoinen.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tulipahan kuultua kylillä sellainen huhu, että Raumalla pelaisi ensi kaudella tanskalaisseppä nimeltään Nichlas Hardt... Ei mitään hajua minkälaisista olosuhteista on huhu saanut alkunsa. Mutta huhuna jollei herkullinen niin ainakin mielenkiintoinen.

Ei välttämättä kauheen kaukaa haettua, sillä Jokerit on tällä hetkellä näyttämässä aika monelle pelaajalle ovea KHL siirtymisen takia.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja jos muistellaan aikaa muutama vuosi takaperin, niin Hardt oli silloin jo Lukkohuhujen kohteena kun Urama valmensi viimeistä peliään Tapparassa ja Hardt takoi kyseisessä matsissa hattutempun. Kevään 2008 pronssiottelusta oli kyse.

Sen kummempaa tietoa tietoa asiasta tai kommentoitavaa tähän nykyiseen Hardt-huhuun ei ole.
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen siihen, että Lukko ei ole tällä kaudella lähtenyt mukaan siihen surullisenkuuluisaan vahvistusrulettiin, vaan kokoonpano on pysynyt jo pitkään muuttumattomana.

Joku huippuluokan pakki toki vielä kelpaisi, mutta ainakin itse olen ihan tyytyväinen, vaikka joukkue pysyisi tällaisenaan kauden loppuun.
 

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen siihen, että Lukko ei ole tällä kaudella lähtenyt mukaan siihen surullisenkuuluisaan vahvistusrulettiin, vaan kokoonpano on pysynyt jo pitkään muuttumattomana.

Joku huippuluokan pakki toki vielä kelpaisi, mutta ainakin itse olen ihan tyytyväinen, vaikka joukkue pysyisi tällaisenaan kauden loppuun.
Ensin kun saisivat tuostakin rosterista edes lähes kaikki parhaat pelimiehet kerralla jalkeilla ja pelaamaan jokseenkin tasaisen hyvin...

Mielestäni siis ihan turha lähteä nakkelemaan lisää pippureita tuohon Lukon sinällään laatuaineksista kyhättyyn nakkikeittoon, ennen kun sitä on päästy edes kertaalleen kunnolla maistamaan. Lopputulos maistuu paskalta joka tapauksessa, jolleivat kokit ole ajan tasalla.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen siihen, että Lukko ei ole tällä kaudella lähtenyt mukaan siihen surullisenkuuluisaan vahvistusrulettiin, vaan kokoonpano on pysynyt jo pitkään muuttumattomana.

Joku huippuluokan pakki toki vielä kelpaisi, mutta ainakin itse olen ihan tyytyväinen, vaikka joukkue pysyisi tällaisenaan kauden loppuun.

Olen samaa mieltä. Tuntuu, että Lukko on oppinut vanhoista virheistään vai johtuuko täysin RDstä? RDhän ei tunnetusti ole halunnut hätähankintoja joukkueisiinsa.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
KalPan Masuhr huilasi edelleen, jotta ei loukkaannu, niin KalPa saa hillot pois. Tulisiko sittenkin Lukkoon? Vaikea uskoa, että Vanhatalo olisi UTJ Kapasen kanssa säästä jutellut.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
KalPan Masuhr huilasi edelleen, jotta ei loukkaannu, niin KalPa saa hillot pois. Tulisiko sittenkin Lukkoon? Vaikea uskoa, että Vanhatalo olisi UTJ Kapasen kanssa säästä jutellut.

Huilaako Masuhr nyt oikeasti vain sen takia, että ei loukkaannu vai onko alla jotain loukkaantumista? Se tästä nyt puuttuisi, että Lukko hankkisi jo valmiiksi loukkaantuneena olevan pelaajan...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
KalPan Masuhr huilasi edelleen, jotta ei loukkaannu, niin KalPa saa hillot pois. Tulisiko sittenkin Lukkoon? Vaikea uskoa, että Vanhatalo olisi UTJ Kapasen kanssa säästä jutellut.

Ei varmaan huono veikkaus kun juuri lukkoa vastaan ei pelannut. Saattoi kuulua osana sopimukseen tai sitten on menossa muualle.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ei pelannut Ässiäkään vastaan, joten tuskin siitä oli tänään kysymys.

Ok. Eika siina mitaan, ei lukko nyt Masuhria niin mielestani edes tarvitse. Pakkeja loytyy kylla, vaikka tietysti laatu aina korvaa maaran ja olisi tuolta Jaatinen tai Tikkanen korvattavissa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jari Laukkanen sanoi YLE Puheella pelin jälkeen, että Masuhr on myynnissä eikä sen tautta pelannut tänään. Ja lisäsi että "jos ja kun Aatami KalPassa jatkaa niin lauantaina pelaa taas".

En minä mistään Masuhrista innostu enkä kenestäkään KalPan pelaajasta, mutta pakki silti tarvittaisiin sano.
 

LehväsLUKKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juho Suoramaa twitterissä: "Savonlinnan taskuraketti Jesper Piitulainen pelaa ensi kaudella Rauman Lukossa"

Edit. typo
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ruotsi vs USA
  • 2.46
  • 4.40
  • 2.34
Tshekki vs Suomi
  • 2.66
  • 4.20
  • 2.36
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös