Huhuketju

  • 3 466 927
  • 11 301

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka Skalicky on hyvä pelaaja, niin kyllä tällä palstalla hänen arvonsa on ihan liian korkealla monen papereissa.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Taas on Kalle tekemässä elämänsä virhettä kun yrittää vahvistaa joukkuetta, harmi kun keisariketju meni lukkoon niin joutuu muissa ketjuissa lukemaan peruspositiivisten fanien kannanottoja. Itse olisin pitänyt Saarelan ja Danforthin mutta Kalle epäonnistui eikä kumpikaan pelaa Raumalla, anteeksiantamaton moka.
Mielenkiinnosta kysyn vahvistuuko joukkue jos Skaldo vaihtuu Kestneriin?
Kukaan meistä tuskin tietää oliko Skaldon lähtö kilpailevaan seuraan kiinni rahasta tai jostain muusta.
Lapsellisista provoilua muutenkin koko viesti.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Kyllä Ilvesfoorumilla on paljon luotettavaakin tietoa, mutta tämä ei kyllä lukeudu niihin. Taitaa olla täysi trolli tämä.
Siksipä voinee viestistäni lukea rivien välistä, ei välttämättä ole luotettavaa tietoa mutta satavarmasti trolliksi ei voi sanoa kuitenkaan.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Mielenkiinnosta kysyn vahvistuuko joukkue jos Skaldo vaihtuu Kestneriin?
Kukaan meistä tuskin tietää oliko Skaldon lähtö kilpailevaan seuraan kiinni rahasta tai jostain muusta.
Lapsellisista provoilua muutenkin koko viesti.
Kusilaarihuhu kertoo Skalickyn saavan Turusta nettona yli 200k massii, joten jos vaan yhtään pitää paikkaansa niin omasta mielestä ei tolla hinnalla kannattanut lähteä enää kilpailemaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kusilaarihuhu kertoo Skalickyn saavan Turusta nettona yli 200k massii, joten jos vaan yhtään pitää paikkaansa niin omasta mielestä ei tolla hinnalla kannattanut lähteä enää kilpailemaan.
Eli 400k bruttona. Ei pidä paikkaansa, ei millään. TPS on ollut palkkojensa kanssa erittäin tarkkana Kai Koskisen aikakaudella.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kusilaarihuhu kertoo Skalickyn saavan Turusta nettona yli 200k massii, joten jos vaan yhtään pitää paikkaansa niin omasta mielestä ei tolla hinnalla kannattanut lähteä enää kilpailemaan.
Jossain vaiheessa 250k bruttona oli puhetta, se voi olla aika lähellä. Minun mielestä tuosta summasta oli turha Lukon nokittaa enää. Tolla rahalla saa jo aikamoista peluria.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jossain vaiheessa 250k bruttona oli puhetta, se voi olla aika lähellä. Minun mielestä tuosta summasta oli turha Lukon nokittaa enää. Tolla rahalla saa jo aikamoista peluria.
Nimenomaan. Ei kannata turhaan maksaa varsinkaan kun Skaldon viime kausi ei ollut mitenkään ihmeellinen. Saman 250k bruttona olen itsekin lukenut ja sama vissiin pätisi myös Ilomäkeen.
Tuntuu nyt siltä että teki Lukko (Kalle) mitä tahansa niin ei käy.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nimenomaan. Ei kannata turhaan maksaa varsinkaan kun Skaldon viime kausi ei ollut mitenkään ihmeellinen. Saman 250k bruttona olen itsekin lukenut ja sama vissiin pätisi myös Ilomäkeen.
Tuntuu nyt siltä että teki Lukko (Kalle) mitä tahansa niin ei käy.
Yksi nimimerkki heitti lapsellisen provon ja nyt mielestäsi Lukko saa turhaa kritiikkiä? Itse en vaaan sitä kritiikkiä vielä ole tästä keskustelusta löytänyt.

Tässähän on monen suusta todettu, ettei kannattanut rahalla lähteä kilpailemaan.
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Onko tuo Pooleyn lähtö nyt sitten varmaa? Mielestäni Lukolla hyvin pullat uunissa, jos Pooley jää ja laituriosastolle tulee vielä 1-2 ketjun jantteri lisää. Tuohon se sentteri + 3-parin pakki, niin hyvältähän tuo alkaa näyttämään!
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
En tiedä, mutta mutuilen, että on. Eikös Kestner olisi oiva korvaaja Pooleylle? Sniperi vaihtuu pikkaisen parempaan sniperiin.
Pikkaisen parempaan?

Kyllä Pooley on yhtä hyvä maalintekijä, mutta muuten parempi pelaaja. Kestner tuskin karvaa ollenkaan, kun taas Pooley painaa pää kolmantena jalkana karvaamassa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pikkaisen parempaan?

Kyllä Pooley on yhtä hyvä maalintekijä, mutta muuten parempi pelaaja. Kestner tuskin karvaa ollenkaan, kun taas Pooley painaa pää kolmantena jalkana karvaamassa.
Mielipideasia. Minä pidän Kestneriä parempana maalintekijänä ja nopeampana luistelijana, joka tuottaa hyökkäyspäähän enemmän uhkaa kuin Pooley. Pooley varmaan sitten parempi puolustussuuntaan. Mulla Pooleysta mielikuva pikkaisen tasapaksuna pelaajana.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Itse olisin pitänyt Skaldon paljon mieluummin, no katsotaan nyt miten tämän huhun ja Pooleyn kanssa käy.

Itse antaisin mieluummin Sahlstedtin kuin sinun rakentavan joukkueen.

Sitä se mestaruusmaalin tekeminen teettää, ihan ymmärrettävästi.

Lukon tärkein maali kuitenkin muutamaan sukupolveen.

Paitsi ei ole edes tärkein. Mikko Petmanin jatkoerämaali ensimmäisessä välierässä ja Eetu Koivistoisen maali toisessa finaalissa menevät edelle. Viimeinen finaali oli lopulta Lukolle hyvin helppo, mutta tilanne olisi voinut olla eri ilman em. maaleja.

Kaikki tiedostavat Skadlickyn arvon Lukon mestaruudessa, mutta tulevaa ei pidä koskaan rakentaa vanhan varaan. Aika aikaansa kutakin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paitsi ei ole edes tärkein. Mikko Petmanin jatkoerämaali ensimmäisessä välierässä ja Eetu Koivistoisen maali toisessa finaalissa menevät edelle. Viimeinen finaali oli lopulta Lukolle hyvin helppo, mutta tilanne olisi voinut olla eri ilman em. maaleja.

Kaikki tiedostavat Skadlickyn arvon Lukon mestaruudessa, mutta tulevaa ei pidä koskaan rakentaa vanhan varaan. Aika aikaansa kutakin.

En myöskään unohtaisi Pressin rankkaria finaalissa, joka oli ainoa maalivahdille tehty maali siinä pelissä. Mutta samaa mieltä noista.

Tiedä sitten odotellaanko tässä jotain viime silausta pelaajasopimuksen osalta, kun Amerikassa heräillään.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pikkaisen parempaan?

Kyllä Pooley on yhtä hyvä maalintekijä, mutta muuten parempi pelaaja. Kestner tuskin karvaa ollenkaan, kun taas Pooley painaa pää kolmantena jalkana karvaamassa.

Eikö kuitenkin tuollainen kuuden maalin ero ole juurikin hieman parempi maalintekijä? Pooley sai n. 330 laukauksella 18 maalia, kun Kestner paukutti 260 laukauksella 24 maalia.
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Kestnerillä on hyvä kuti. Mies on maalintekijä, mutta siihen se sitten pitkälti jääkin, (tai ainakin muilta ominaisuuksiltaan on korkeintaan keskinkertainen).

Samalla tavalla "pisteitään huonompi" pelaaja kuin esim. Ville Meskanen.

Tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö sellainen pelaaja voisi olla vahvistus. Olihan Kestner sitä tepsissäkin, (vaikka myös kritiikkiä ihan aiheesta sai).
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Eikö kuitenkin tuollainen kuuden maalin ero ole juurikin hieman parempi maalintekijä? Pooley sai n. 330 laukauksella 18 maalia, kun Kestner paukutti 260 laukauksella 24 maalia.
Toisaalta sitten taas pelasivat samassa joukkueessa 18-19, jolloin Pooley teki 31 maalia ja Kestner 22.

Jos pelaavat ensi kaudella samassa joukkueessa (Lukossa) niin näen kyllä Pooleyn hierarkiassa edellä monipuolisuudesta johtuen.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jumalauta. Duunista tulleena katson huhuketjuun, niin taas jauhetaan jotain ihan muuta. Oliko se eilinen huhu julkistuksesta ankka?
Tuus ny #Pohtija itte selittään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös