Huhuketju

  • 4 946 257
  • 12 120

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Pahin olis jos juuri brockin mainitsema Essi tärähtäis narikkatorin näytöille kuva tekstinä "tuhlaajapojan paluu" Essi Pirnes. No joo. Tosiaan leppä olis unelmaa saatais vihdoin noi pakkiparit heti kauden alusta alkaen kondikseen. Taitaa olla turha haave vaan. Eiköhän sieltä joku Teemu Nurmi yms tule. Pappi ja Jaska jos tulis niin mahtavaa mestaruus on meidän ensikaudella. Pitää nyt vielä rauhoitella omia odotuksiaan. Karalahdesta en juhlisi se kaveri on vetänyt liikaa kolaa. En kyllä Jokereissa Jereä halua nähdä. Eläke kutsuu kohta Jereä muutenkin.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pahin olis jos juuri brockin mainitsema Essi tärähtäis narikkatorin näytöille kuva tekstinä "tuhlaajapojan paluu" Essi Pirnes. No joo.

Pirnes olisi ihan mitat täyttävä 2.sentteri Filppulan rinnalle jos olisi tuloillaan ja olisi paljon tarpeellisempi hankinta kuin Karalahti olisi. Se tosin on sanottava että Pirnes ei täällä liian montaa peliä ehjänä pelaillut että loukkaantumisriski olisi tässäkin pelaajassa varsin näkyvästi olemassa, tai ainakin oli viime visiitillä. En nyt muista ulkoa millainen Pirneksen loukkaantumishistoria noin yleisesti ottaen on.

Hovinen olisi mielenen huhu, samoin Lahden Jaska.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Oikealla liksalla ja oikealla roolilla (lähtökohtaisesti 2. sentteri) Pirnes menisi kyllä omaan rosteriini. Se, että miehelle maksettiin kerran liikaa ja pelasi enemmän tai vähemmän klesana eivät ole esteitä omissa papereissani. Elitserienissä mies teki kuitenkin sen verran hyvää tulosta, että vain Broc Little (hommataanhan me Broc, jookosta?) teki parempaa tulosta ottelumäärään suhteutettuna.

Onpa taas huhuja ollut liikkeellä. Jos parin viime viikon aikana kuullut huhut pitäisivät kaikki paikkansa, meillä olisi ensi kaudella byyrissä Hovinen, pakkiparina Karalahti-Melart ja sentterinä Pirnes. Muutama kausi takaperin tuo yhdistelmä olisi saanut ranteet auki keneltä tahansa. Saa tosin nähdä tuleeko noista nimistä kukaan, itse näkisin Lepistön ja Jaskan parempina ja realistisempina kortteina tähän pakkaan.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Esa Pirneksellä on sopimus ensi kaudesta AIK:n kanssa. Häntä ei tietääkseni ole kukaan huhuillut Jokereihin, osa on pelännyt. Toistan, 99,9% varmuudella Esa Pirnes ei pelaa ensi kaudella Jokereissa.

Broc Little kyttää ensisijaisesti paikkaa P-Amerikasta.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Pirnes olisi ihan mitat täyttävä 2.sentteri Filppulan rinnalle jos olisi tuloillaan ja olisi paljon tarpeellisempi hankinta kuin Karalahti olisi. Se tosin on sanottava että Pirnes ei täällä liian montaa peliä ehjänä pelaillut että loukkaantumisriski olisi tässäkin pelaajassa varsin näkyvästi olemassa, tai ainakin oli viime visiitillä. En nyt muista ulkoa millainen Pirneksen loukkaantumishistoria noin yleisesti ottaen on.

Hovinen olisi mielenen huhu, samoin Lahden Jaska.

Mun mielestä on vaan huvittavaa että vuodesta toiseen kuin Jokereiden 1-sentteri pelaa huonosti niin ne on automaattisesti loukkaantunut eka massi Esa sitten Ilari. Voisiko koskaan pelaajassa itsessään olla mitään vikaa? Tai pelityylissä millä joukkue pelaa? Massi sai tarpeeksi pelejä yrittää, mutta tulos jäi laihaksi. Ilarin viimekausi meni penkin alle ja oikeastaan 2013:sta alkaen homma lähti alamäkeä. Tahdon vain sanoa että välillä tuntuu kummalliselta fanejen tapa puolustella pelaajia jotka pettää odotukset. Tuntuu samalta että jotkut jokerifanit on kuin eroavan vanhempien pikkulapsia on pakko hokea ja uskotella itselleen, että ettehän eroa isä, ettehän eroa äiti, ettehän. "Kaikkihan on hyvin, onhan kaikki hyvin". Ei uskalleta katsoa totuutta silmiin koska joskus totuus voi satuttaa.
 
Viimeksi muokattu:

Tuoppi

Jäsen
Mun mielestä on vaan huvittavaa että vuodesta toiseen kuin Jokereiden 1-sentteri pelaa huonosti niin ne on automaattisesti loukkaantunut eka massi Esa sitten Ilari. Voisiko koskaan pelaajassa itsessään olla mitään vikaa? Tai pelityylissä millä joukkue pelaa? Massi sai tarpeeksi pelejä yrittää, mutta tulos jäi laihaksi. Ilarin viimekausi meni penkin alle ja oikeastaan 2013:sta alkaen homma lähti alamäkeä. Tahdon vain sanoa että välillä tuntuu kummalliselta fanejen tapa puolustella pelaajia jotka pettää odotukset. Tuntuu samalta että jotkut jokerifanit on kuin eroavan vanhempien pikkulapsia on pakko hokea ja uskotella itselleen, että ettehän eroa isä, ettehän eroa äiti, ettehän. Ei uskalleta katsoa totuutta silmiin koska joskus totuus voi satuttaa.

Onhan tuossa perääkin mutta Ilarin polvivamma on ihan fakta.

Mitä pelitapaan tulee niin kyllähän tuossa jokereiden hyökkäyksen pudotuspeliesityksessä oli kaikki se mikä Meidän Pelissä on pahimmillaan pielessä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onku mulla mennyt jotain ohi vai mistä saa lukea Unibetin lupaaman "kevään suurin pommi" -jutun? Siis missä se ybersuperpommi nyt viipyy?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Onku mulla mennyt jotain ohi vai mistä saa lukea Unibetin lupaaman "kevään suurin pommi" -jutun? Siis missä se ybersuperpommi nyt viipyy?
Se oli Hovinen. Karalahti oli sitten Veikkaajan oma yritys nostattaa keskustelua.

Sasha Huttunen twiittasi aiemmin tänään, että Karalahden sopimus on kuun loppuun asti voimassa. Sitä ennen ei siis mitään varmaa saada tietoon, sillä Minskin organisaatio on tällä hetkellä melko sekavassa tilanteessa ja siellä on isompiakin ongelmia vielä selvitettävänä kuin Jeren sopimustilanne.
 

haamuhanska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT, Kajaanin Hokki, K-Vantaa, HC RuMa
Onhan tuossa perääkin mutta Ilarin polvivamma on ihan fakta.

Saisiko tästä lisätietoa, mistä tietosi on peräisin? En todellakaan usko, että Ilari olisi osllistunut EHT:lle rikkinäisellä polvella. Lisäksi olen kuullut varsin luotettavalta taholta, että polvi olisi kunnossa. Taisi käydä vain niin, että Ilari putosi omalle tasolleen Karlssonin lähdettyä.

E: Tiedän, että polvessa oli lievä vamma joulu-, tammikuussa, mutta tietojeni mukaan oli kunnossa myöhemmin.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Saisiko tästä lisätietoa, mistä tietosi on peräisin? En todellakaan usko, että Ilari olisi osllistunut EHT:lle rikkinäisellä polvella. Lisäksi olen kuullut varsin luotettavalta taholta, että polvi olisi kunnossa. Taisi käydä vain niin, että Ilari putosi omalle tasolleen Karlssonin lähdettyä.

E: Tiedän, että polvessa oli lievä vamma joulu-, tammikuussa, mutta tietojeni mukaan oli kunnossa myöhemmin.

Mä voin sanoa täysin varmasti, että Ilarin oikea polvi on klesana. Lähteenä koodinimi TL.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Mä voin sanoa täysin varmasti, että Ilarin oikea polvi on klesana. Lähteenä koodinimi TL.

Pitääpä itsekin kysellä Tommi Läntiseltä näitä asioita Jokereihin liittyen.

Täällä liikkuu nyt kahdenlaista tietoa ja molemmat väittävät olevansa pomminvarmasti oikeassa.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
En todellakaan usko, että Ilari olisi osllistunut EHT:lle rikkinäisellä polvella.

Miksi ei? NHL:n tynkäkauden takia tänä vuonna MM-kisoihin tullee vähiten NHL-pelaajia sitten vuoden 1995. Samaan aikaan Filppula on SM-liigan pistepörssin kärkinimiä, olikohan jopa kärjessä tuolloin. Tuosta 1+1 ja varmasti Filppula mietti itsekin, että nyt on ainut tilaisuus uran aikana päästä MM-kisoihin. Noissa olosuhteissa käydään pelaamassa vaikka polvi ei olisikaan aivan parhaassa iskussa ja toivotaan, että näytöt saadaan annettua ja polvi ei vioitu enempää.

Varsinkin tärkeinä hetkinä pelaajat pelaavat jos se mitenkään on mahdollista. Gretzky taisi puhua uhrautumisen merkityksestä ensimmäisen (hävityn) SC-finaalin jälkeen, moni pelaaja vääntää pleijareissa piikkien ja puudutusten voimalla ja niin edespäin. Mä olisin jopa yllättynyt, jos Filppulan lähtökohdista ponnistava kaveri jättäisi polvivamman takia tuollaisen mahdollisuuden käyttämättä. Tuon EHT:n perusteella en lähtisi tosiaankaan sanomaan, että polvi oli kunnossa silloin. Ainakaan se ei katsomoon näyttänyt siltä ennen pelejä tai niiden jälkeen.
 

haamuhanska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT, Kajaanin Hokki, K-Vantaa, HC RuMa
Kyllä minä näen asian niin, että vaikka Ilari olis Suomen ainoa sentteri, niin en työnantajana päästäisi joukkueen 1.sentteriä EHT:lle vajaakuntoisena. Suoranaista järjen köyhyyttä moinen riskeeraaminen. Ilarin ensisijainen työ on kuitenkin Jokereissa. Turha selitellä polven vaivalla huonoa kevättä, jos ei käytä mj-taukoa kuntouttamiseen.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kyllä minä näen asian niin, että vaikka Ilari olis Suomen ainoa sentteri, niin en työnantajana päästäisi joukkueen 1.sentteriä EHT:lle vajaakuntoisena.

Tähän ei seuroilla ole liikaa sanavaltaa. Jos pelaaja valitaan ja hän haluaa mennä, ei seuralla ole oikein vaihtoehtoja. Liigasopparin pykälä 4.5. toteaa pelaajalla olevan oikeus osallistua maajoukkuepeleihin ja that's it.

Toki pelaajaa voi "suostutella", mutta varsinkin avainpelaajien kanssa tuossa on aivan saatanamoinen riski. Osallistumismahdollisuudesta on mustaa valkoisella ja jos pelaaja haluaa lähteä, hän lähtee. Jos jo pelkästään sopparin vastainen siirto muualle on aiheuttanut ongelmia pelaajan motivaation suhteen, niin miten enemmän tai vähemmän suora sopimusrikkomus?

Suoranaista järjen köyhyyttä moinen riskeeraaminen. Ilarin ensisijainen työ on kuitenkin Jokereissa.

Jokainen ammattilainen miettii ensin omaa etuaan ja toisekseen työnantajansa etua. Vaikka olenkin ollut lojaali omalle työnantajalleni ja joustanut tarvittaessa, niin totta helvetissä lähtisin jos kilpailija heittäisi tuplaliksan. Ja jos tuo tuplaliksan vaatiminen vaatisi hieman kärsimistä nykyisen sopparin sallimissa rajoissa, niin ainakaan itse en yöuniani menettäisi.

Ehkä olen paska jätkä tai jotain, mutta ainakin omissa silmissäni työnantaja maksaa tehdystä työstä ja hintatason määrittelee tuotto talolle ja kilpailu vastaavista työntekijöistä. Liigakiekkoilijalle MM-kisat ovat sellainen näyttö, että vastaavia kavereita ei ole riviksi asti uusia soppareita sopiessa.

Turha selitellä polven vaivalla huonoa kevättä, jos ei käytä mj-taukoa kuntouttamiseen.

Selittely on selittelyä, tosiasioiden toteaminen taas tosiasioiden toteamista. Karu fakta on se, että Ilari pystyi tuolloin pelaamaan ja NHL:n tilanteen takia kyseessä oli ainutkertainen mahdollisuus. Samoin karu fakta on se, että kyseinen turnaus ei ainakaan helpottanut Ilarin peliä liigassa.

Jälkiviisaana paska valinta, mutta jälkiviisaus on yleensä turhaa. Mikä olisikaan ollut tilanne, jos polvi olisi ollut paremmassa hapessa ja Ilari jatkanut liekeissä? Paikka kisoissa ja mahtiotteet pleijareissa? Ehkä, emme saa tietää. Sen kuitenkin tiedämme, että Ilari haki ammattinsa kannalta kannattavinta vaihtoehtoa ja käteen jäi se huonoin kortti: ei mahdollisuuksia kisoihin ja loppukausikin perseelleen.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
E: Tiedän, että polvessa oli lievä vamma joulu-, tammikuussa, mutta tietojeni mukaan oli kunnossa myöhemmin.

Näin se on, Ilari itsekin sanoi ennen Ruotsin maajoukkueturnausta, että on hyvässä kunnossa eikä mitään loukkaantumista ole, kaikki kunnossa. En sitten tiedä ketä pitää uskoa Ilaria itseään vai joitakin faneja. Aika jännää että jotkut henkilöt täällä keskustelupalstalla tietää paremmin asioista kuin Ilari itse.
 

Tuoppi

Jäsen
Tuon EHT:n perusteella en lähtisi tosiaankaan sanomaan, että polvi oli kunnossa silloin.

Ja voihan se olla niinkin että jos Jokerit on sitä mieltä että Ilari ei mene kesken kauden leikkaukseen niin kuin kuulemani mukaan halusi niin Ilari on sitä mieltä että hän menee sitten majoukkueeseen.

Tietenkin on täysi syy epäillä tuntemattomia keskustelupalstalaisia mutta en mä nyt pelaajien kommenttejakaan nyt minään gospelina pitäisi. Olisi ollut aika kumma jos sanoisi että "polvi on paskana mutta tulin tänne nyt vain kokeilemaan josko kuitenkin riittäisi kunto kisajengiin pääsyyn kun NHL-pelaajia sinne tuskin montaa tulee". Tosin jos Ilari ei mene leikkaukseen tässä kevät-kesällä niin sitten olen saanut väärää tietoa ja pyydän anteeksi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Oliko Ilarilla sama ongelma vuosi sitten, jolloin loukkaantuminen häiritsi pelaamista lähes koko kauden? Jos oli, niin täytyy olla plan B sen varalta että ykkössentterimme on sukua Eavesille.

Ei. Toissa kaudella mies oli fyysisesti kunnossa, mutta niiden ailahteluiden syyt sain tietää sillä ehdolla etten kirjoita niistä tänne. Jos Filu meille jää, on hän lähtökohtaisesti kunnossa jne.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Näin se on, Ilari itsekin sanoi ennen Ruotsin maajoukkueturnausta, että on hyvässä kunnossa eikä mitään loukkaantumista ole, kaikki kunnossa. En sitten tiedä ketä pitää uskoa Ilaria itseään vai joitakin faneja. Aika jännää että jotkut henkilöt täällä keskustelupalstalla tietää paremmin asioista kuin Ilari itse.

Höh. Mieti nyt järkevästi.

Kysymys: "Ilari Filppula, polvesi on kuulemma rikki. Pitääkö paikkansa?"

Ilari: "Joo rikki on ja pahasti. Ei kovin pahaa tööttiä vaadi niin hajoo lopullisesti"

Tällaisen lausunnon jälkeen siellä kiertäis märkäsimot parijonossa Ilarin ympärillä kyttäämässä saumaa poistaa runkosarjan parhaan joukkueen paras ja tärkein pelaaja. I Rest my case.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heitetään nyt tämä paljon ilmassa pyörinyt Sami Lepistö huhuna. Ei ole mitään faktaa, mutta ei myöskään päästä keksittyä. Nyt kun asia selviää 45min päästä voi myös itse vähän huhuilla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös