Huhuketju

  • 4 946 227
  • 12 120

jeani

Jäsen
kyseessä on nimenomaan iso nimi.

Ei mitään Raskia vastaan, kelpo pelaaja. Odotan kuitenkin Nylander-tason julkistusta, jos kerta tämmöinen hype luotu. (Se pelasi Jokereissa sitä paitsi oikeasti hyvin, mutta muulla joukkueella meni paskat housuun).

Joukkuehan on jo pakkia vaille valmis eli puolustuspäähän odottaisin vahvistuksen tulevan. Sami Salo!
 
Viimeksi muokattu:

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on Metropolit tai Santala. Joka tapauksessa sen on oltava helvetin iso kala kun tuollainen "julkistamistilaisuus" järjestetään.

En tiedä oliko sarkasmia mutta Metrolla on Luganon kanssa sopimus ensi kaudesta.

Olisihan se kyllä huikeaa jos Metro jonain päivänä palaisi Jokereihin. Pelaaja jonka paluuta Jokereihin odotan kaikista aktiivipelaajista eniten, Selänteen jälkeen. Taitaa vaan olla utopiaa molempien kohdalla.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Olisihan se kyllä huikeaa jos Metro jonain päivänä palaisi Jokereihin. Pelaaja jonka paluuta Jokereihin odotan kaikista aktiivipelaajista eniten, Selänteen jälkeen. Taitaa vaan olla utopiaa molempien kohdalla.

Itsellä samat pelaajat, lisättynä Santalalla ja Stapletonilla. Timillä kulki änärissä kohtuu hyvin tällä kaudella joten tuskin on enään takas eurooppaan suuntaamassa mutta Tommi voitaisiin kyllä vuoden päästä kotiuttaa jahka sopimus Sveitsissä loppuu.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Olisihan se huikeaa.

Kausikortteja myytäisiin 10000?

Totta. Teemun teoreettinen paluu Jokereihin ei palkan puolesta ole ollenkaan niin utopistista kuin monet luulevat. Sponsoreilla olisi helppo maksattaa suurikin osa miehen paluusta. Lisäksi yleisökeskiarvo olisi varmasti lähellä hallin kapasiteettia. Tuohon päälle vielä jonkinlainen virka ja/tai osaomistajuus niin a vot.,
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Se on Metropolit tai Santala. Joka tapauksessa sen on oltava helvetin iso kala kun tuollainen "julkistamistilaisuus" järjestetään.

Niin Tommin soppari Sveitsissä on voimassa viel vuoden 12/13 loppuun.
Sen mitä olen itse ymmärtänyt niin Tommi viihtyy oikein hyvin Käkikellojen maassa.

Metron soppari on taas Luganon kanssa voimassa 2013/14 loppuun.

Veikkaan ettei herrojen soppareita osteta ihan halvalla ulos.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Totta. Teemun teoreettinen paluu Jokereihin ei palkan puolesta ole ollenkaan niin utopistista kuin monet luulevat. Sponsoreilla olisi helppo maksattaa suurikin osa miehen paluusta.

Niin, mutta pitääkö monikaan paluuta utopistisena juuri palkan takia. Itse ainakin uskon, että Teemu voisi pelata Jokereissa jopa puoli- ilmaiseksi(ainakin verrattuna mitä muista liigoista saisi). Ei vaan taida liigan pikku ympyrät enää motivoida ja on moneen otteeseen todennut, että ura loppuu NHL:ssa. Viimeksi tänään totesi, että jättää MM- kisat väliin, jotta jaksaisi painaa vielä vuoden Duckseille, jos niikseen tulee. Selänne liigaan olisi kyllä sellainen tapaus, että toivottaisin todellakin tervetulleeksi, vaikka naapuriin tietysti tulisikin.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Perkele nyt se välähti! Se on Otakar Janecky jr. Sapkosta ja kirsikkana kakun päälle Masan poika eikös se pelaillut maalivahtina? :D

Kyllä on semmonen tunne että Noksu tulee kotiin!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selänne liigaan olisi kyllä sellainen tapaus, että toivottaisin todellakin tervetulleeksi, vaikka naapuriin tietysti tulisikin.
Tämä on sinänsä hauska ketju, että moni viesti on kirjoitettu niin, että ei pysty päättelemään miettiikö joku aikuisten oikeasti Teemua Jokereihin ;)

Otetaan realisimi mukaan, mahdollisuus 0,00001%. Teemulla on hyvä kartano Kaliforniassa ;) Äijä on Anaheimissa ihan uskomaton kurko, Teemu on Anaheimissä nyt juuri se, mitä me haluamme Teemusta muistaa Jokereissa. Teemu on Anaheimin kasvot.

Joitakin pelejä olen käynyt Anaheimissä katsomassa ja kyllä minustakin (vaikka tuntuu pahalta) oikein asia menee vain niin, että Teemu vetää nykyisessä kodissaan tappiin asti ja sitten hokkarit naulaan. Jos vain kollegoillani Jokeri-faneilla on mahdollisuuus mennä katselemaan pelejä Kaliforniaan niin siellä saa kuvan mitä Teemu on. Mulla oma suosikki on Sharks, johtuen siitä, että aloittaessaan NHL:ssä perhe asui siellä ja meillä oli kausarit Cow Palaceen. Teemuhan sitten kävi SJ:ssä, no good.

Olin pari kautta sitten katsomassa HP Pavillion centerissä Sharks-Anaheim, vieressä vanhempi pariskunta joka oli 101 % Sharks. Aina kun Teemu edes koski kiekkoon, tämä vanha herra nousi ylös ja huusi "hit him" Hit him". Ja muu areena buuasi. Ei tuollaista asemaa saa moni pelaaja Kaliforniassa. Lienee turha sanoa, etten kertonut olevani Suomesta ;)

Anaheimin kotipeleissä kansan suhtautuminen Teemuun lienee kaikille selvää. "one more year". Siinä se.

Ai Teemu Jokereihin ;)
 

One#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SoJy, ManU, Ac Milan, Barcelona
Itse toivon, ettei huomenna aamulla kun avaan koneen niin joku kertoilee, että Herra X on Jokereiden uusi pelaaja Ilta-Sanomien mukaan. Kun nämä pelurit on viime vuosina aina viimeistään samana päivänä tullut ilmi ennen virallista julkistamista.

Pitkästä aikaa on tilanne, että tuleva pelaaja on ihan täysin pimennossa. Raskiin en usko, koska kaveria on jo niin vahvasti huhuttu meille. Eli minkäänlaista medianäkyvyyttä kyseinen pelaaja ei tuo.

Nokelainen ja Lepistö ovat kyllä todennäköisimmät ja molemmat ovat kyllä tervetulleita. Olisi se kuitenkin jotenki siistiä, että sieltä tulisi joku ylläritähti. Toivottavasti kuvaa aletaan purkaa siten, ettei sitä ihan heti pysty tunnistamaan.

Jännittäviä aikoja kyllä eletään!
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Selänne ei varmasti pelaa enää ikinä Jokereissa! Piste. Tätä on ihan turha edes spekuloida, vaikka moni täällä tietenkin heittää sitä pilke silmäkulmassa. Edellisellä työsulkukaudella oli se viimeinen mahdollisuus nähdä Teemu Jokereissa, mutta harmittavasti silloin ei polvivaivat antaneet pelata.

Miksi täällä haikaillaan aina näiden vanhojen tähtien perään? Metropolit, Santala... okei voisihan kaverit vieläkin olla ihan hyvässä tikissä, mutta eteenpäin on mentävä. Metrokin täyttää kesällä jo 38, joten tuskin on ensimmäisenä Keklun papereissa kun haetaan jatkuvuutta ja urheilullista joukkuetta.

Lepistö omana kasvattina ja ihan hyvässä iässä olevana olisi ihan loistava hankinta. Nokelaisen kohdalla sama, eikä tässä ollut kuin yksi kausi taukoa, joten tervetuloa vaan, jos on tullakseen.
 
Suosikkijoukkue
Ville Leino, Red Wings
Nokelainen olisi mainio vahvistus myös. Toisaalta hän sanoi itse haastattelussa, että ei ole ainakaan lähiaikoina tulossa mitään tietoa, ja en usko hänen sanovan ihan mitä sattuu. Mahdollinen siirto, mutten usko, että Nokelaisen paluu on kyseessä vielä huomenna.

Tuskinpa noista Nokelaisen kommenteista kannattaa hirveesti välittää, päinvastoinhan mies myhäili ja meni vaikeaksi heti tulevaisuuden suunnitelmista kysyttäessä. Ja jos Noksu nyt huomenna on tulossa niin luuletko että olisi kommentoinut tyyliin että "joo ensi kauden kuviot on jo selvät mutta joukkue itse tiedottaa tässä lähipäivinä"? Eipä olisi kovin vaikea kukin mielessään vetää johtopäätöksiä uudesta seurasta ja Kekäläinen varmasti kiittelisi että menipä putkeen tämä ensimmäinen ja suurin ikinämissään pelaajan julkistus kampanja.

Täten siis pahoin pelkään että Noksu vaikuttaa tällä hetkellä todennäköisimmältä tulijalta. Ja nimenomaan pelkään, vaikka Noksu omassa roolissaan 3-4 kentässä olisi varmasti liigan eliittiä niin en näe mitä lisäarvoa Noksu jengiin tässä tilanteessa toisi. Viime visiitin perusteella kädet ja pelikäsitys eivät tahtoneet riittää ylempiin kenttiinkään.

Oma toive on että Lepistö voidaan huomenna toivottaa tervetulleeksi takaisin kotiin. Fiilishän on vähän kuin jouluna, että mitä sieltä joulukalenterin viimeisestä luukusta paljastuu :)

Ps. onko mitään tietoa Lehterästä? Jossai vaiheessa oli juttua että lähtisi St. Louisiin mutta sanomattakin selvää että kelpaisi tännekkin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Fiilishän on vähän kuin jouluna, että mitä sieltä joulukalenterin viimeisestä luukusta paljastuu :)
Tämähän on toki vasta ensimmäinen luukku joka avataan. Vielä tässä ehditään voittaa mestaruus moneen kertaan kesän aikana, ennenkuin sarja alkaa.

Yllättävän hyvin tosiaankin tuo Jokereiden jippo on kiinnostusta herättänyt. Masa keksi try outin ja Keku pikselipaljastuksen. Kuka vielä väittää etteikö Jokerit olisi edelläkävijä?

No nyt varmaan moni on erittäin tyytyväinen kun Jokerit vastaa paikallisvastustajan markkinointiin ja tempaisee kerrasta ohi ja karkuun. Johan tämän perään on täällä ehdittykin itkeä. Minä vaan olen niin saatanan tylsä ihminen, että minä mielummin näkisin panostukset kentällä ja mestaruusviireinä.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Tämähän on toki vasta ensimmäinen luukku joka avataan. Vielä tässä ehditään voittaa mestaruus moneen kertaan kesän aikana, ennenkuin sarja alkaa.

Yllättävän hyvin tosiaankin tuo Jokereiden jippo on kiinnostusta herättänyt. Masa keksi try outin ja Keku pikselipaljastuksen. Kuka vielä väittää etteikö Jokerit olisi edelläkävijä?

No nyt varmaan moni on erittäin tyytyväinen kun Jokerit vastaa paikallisvastustajan markkinointiin ja tempaisee kerrasta ohi ja karkuun. Johan tämän perään on täällä ehdittykin itkeä. Minä vaan olen niin saatanan tylsä ihminen, että minä mielummin näkisin panostukset kentällä ja mestaruusviireinä.

Eiköhän ne mestaruudet tule sitten lopulta, jos kaikki asiat saadaan kondikseen. Onhan seura ihan eri tilanteessa kuin mitä se oli Virmasen jäljiltä. Ensi kaudesta on hyvä aloittaa se mestaruuksien kerääminen ja itse luotan siihen, että kun joukkueessa on ollut näin pieni vaihtuvuus se on pakosti meidän etu muihin. Naapurilla on esimerkiksi toistaiseksi puoli jengiä vielä hakusessa ja tärkeimmät paikat auki. PS:kin ravaa vielä MM-kisoissa joten eivät pääsee reenailemaankaan ajoissa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samantapaista mainontaa käytettiin tosiaan siis pleijareissa, oli mm. Ossin naamaa tekstillä "Aito stadilainen". Hyvää mainontaa tämäkin, ei muuta.

Oikeastiko? No, sinällään ei yllätä, että jokerileirissä vantaalaiset katsotaan stadilaisiksi, tsihhih.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jep,teillähän on kans tämmöstä perverssiä harrastusta havaittu, jossa oululaisista tulee stadin kingejä vai miten se oli?

Ei sovi unohtaa kuopiolaista kurpitsapäätä josta tuli stadilainen vuonna '98 ;)
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
No nyt varmaan moni on erittäin tyytyväinen kun Jokerit vastaa paikallisvastustajan markkinointiin ja tempaisee kerrasta ohi ja karkuun. Johan tämän perään on täällä ehdittykin itkeä. Minä vaan olen niin saatanan tylsä ihminen, että minä mielummin näkisin panostukset kentällä ja mestaruusviireinä.

No vähän rajaa. Ei nyt yhdellä pikselipaljastuksella viedä ampaista markkinoinnissa karkuun. Viime kaudella Jokereiden kampanja oli vähän kökkö ja junttimainen, ellei sitten pidä vitun hokemista katu- uskottavana. Saa nähdä, nousetteko tulevalla kaudella samalle tasolle HIFK:n kanssa, vai menettekö jopa ohi. Sitä ei käy kiistäminen, että nerokas veto tämä kyllä on, sen verran paljon on kuhinaa herättänyt. Itse näen niin, että hyvällä markkinoinnilla on mahdollista saada lisättyä panostuksia sinne kentällekin. Ja sikäli tämä Jokerien pikselijuttu on myös loistava, että tuohan ei voi maksaa paljon.

EDIT: Niin tuon Kampin valotaulun vuokraa en kyllä tiedä, mutta tämä kaikki muu tuossa pikselitempauksessahan on käytännössä ilmaista.
 
Viimeksi muokattu:

MiksuMan

Jäsen
Onko kukaan maininnut Hagmania? Eikös soppari ole katkolla??

Hagmanista ei olla paljoa puhuttu, mutta Nikke on mun veikkaus. Mieleen tulee myös Selänne, koska Teemu olisi juuri "oikea" pelaaja tämänkaltaiseen julkistamistilanteeseen. Mutta ei sitä vaan jaksa uskoa että Hartwall Areenalla luistelee sininen paita jonka selässä lukee SELÄNNE 8.

Aika vaikea tässä on arvailla kuka pelaaja on.

Mitä jos Se on Ville Peltonen...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Oikeastiko? No, sinällään ei yllätä, että jokerileirissä vantaalaiset katsotaan stadilaisiksi, tsihhih.

Niin ja jossain varsin lähellä on muistaakseni ollut joku turkulainen kapteeninakin, hekoheko!
 

Jeffrey

Jäsen
Kyllä jännäksi menee.

Kihelmöivän jännittävää tämä Keklun tyyli, että pelaaja ei oikeasti vuoda julkisuuteen. Ja asioista jotain tietävienkin suut on saatu suljettua. Mikäli pelaaja on ilmaantunut julkisuuteen ennen aikojaan on se yleinsä ollut joku nimettömämpi pelaaja joka on maalaiskunnissa pillun toivossa klupilla huudellut saaneensa Jokereihin sopparin.

Alkuviikosta yritin eräältä pelaaja-agentilta tästä jotain udella, niin ei silläkään ollut mitään tietoa hankinnasta. Näin ainakin ihan todentuntuisesti vakuutteli. Samoiten Lehterän voisin ehkä vielä tässä vaiheessa sulkea laskuista pois. Olettaisin, että omiin korviini olisi tieto tästä kantautunut mikäli olisi tulossa. Eriasia on tietysti se, että kertoisinko vaikka tietäisin. (pakollinenhymiö)

Kihelmöi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös