Huhuketju kaudelle 2014–2015

  • 733 426
  • 1 475

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Toivotaan, että pari omanpään herraa ja yksi ykkösketjun hyökkääjä liittyisi vielä joukkueeseen. Tallinder voisi olla tuo huhuissa pyörinyt pakki.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Otin puhelun pääkallopaikalle ja sieltä annettiin infoa, että kyllähän tuo Sakun keissi voisi toteutua. Tosin siihen sisältyy vielä muutamia muuttujia, joten varmaksi sitä ei voi vielä sanoa.

Ja tuo puolustaja ei ole mikään Steve Montador. Ei edes Arse ole niin sekaisin, että sainaisi tuollaisen kaverin.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Otin puhelun pääkallopaikalle ja sieltä annettiin infoa, että kyllähän tuo Sakun keissi voisi toteutua. Tosin siihen sisältyy vielä muutamia muuttujia, joten varmaksi sitä ei voi vielä sanoa.

Eli ainakin siis sitä yritetään tosissaan saada aikaiseksi edes? Toisin kuin aiemmin.

Ja tuo puolustaja ei ole mikään Steve Montador. Ei edes Arse ole niin sekaisin, että sainaisi tuollaisen kaverin.

Hyvä, näin tosin uskoinkin, koska ei tuossa nyt olisi mitään järkeä. No onk mittään 5p vihjettä siitä silakasta heittää?
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Otin puhelun pääkallopaikalle ja sieltä annettiin infoa, että kyllähän tuo Sakun keissi voisi toteutua. Tosin siihen sisältyy vielä muutamia muuttujia, joten varmaksi sitä ei voi vielä sanoa.

Niin olisiko tässä vielä jätetty tilaa mahdollisuudelle, että Ducks tarjoaisi molempia osapuolia tyydyttävää paikkaa kokoonpanosta niin kuin Saku jossain mainitsi? Ducksia ollaan käsittääkseni vähän tuulettamassa, joten ei tuo niin kaukaa haettu mahdollisuus olisi, mutta kuten moni muukin on maininnut; en usko ennen kuin näen.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Otin puhelun pääkallopaikalle ja sieltä annettiin infoa, että kyllähän tuo Sakun keissi voisi toteutua.

No niin just, luotettavana lähteenä pitämäni nimimerkki Jalasvaara heittää lisää löylyä kiukaalle. Oishan toi Sakun paluu sellainen asia, joka sytyttäisi tämän kaupungin ja toisi satavarmasti rahaa seuralle niin lisääntyvinä lipputuloina, kuin fanituotemyynnissäkin. Toi Koivun nimi painaa tässä kaupungissa aika paljon.

Kädet ristiin, että ankoista ei enää löydy konkarille paikkaa ja #11 saataisiin kotiin. Enpä paljon hienompaa tapahtumaa voisi näin kannattajana keksiä saati toivoa. Uskaltaisiko olla edes hitusen optimistinen? Ei uskaltaisi, mutta pieni kipinä elää.
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Otin puhelun pääkallopaikalle ja sieltä annettiin infoa, että kyllähän tuo Sakun keissi voisi toteutua. Tosin siihen sisältyy vielä muutamia muuttujia, joten varmaksi sitä ei voi vielä sanoa.

Tietysti TPS on valmis ottamaan Saken vastaan jos hän haluaisi tulla. Olen kuitenkin aika varma siitä, ettei hänellä ole motivaatiota vääntää enää kotoisessa Liigassamme pitkän NHL-uran jälkeen. Samasta syystä Teemua ei nähdä enää Jokereissa. Jos Sakke vielä pelaa, niin se tapahtuu Ducksissa.

Niin hyvä pelaaja kuin Sakke on ollutkaan, niin totuuden nimissä hän ei ole sitä enää. Hän ei tulisi dominoimaan Liigassa. Veikkaan, että hän tiedostaa sen itsekin ja haluaa osin senkin vuoksi pysyä poissa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
TietystiNiin hyvä pelaaja kuin Sakke on ollutkaan, niin totuuden nimissä hän ei ole sitä enää. Hän ei tulisi dominoimaan Liigassa. Veikkaan, että hän tiedostaa sen itsekin ja haluaa osin senkin vuoksi pysyä poissa.

Ei Sakun varmasti olisikaan ensisijaisesti tehtävänään dominoiva liigaa vaan saada nimellään rahaa kirstuun ja buustata joukkueen muita pelaajia. Voisi toimia jopa avustavana pelaajavalkkuna. Sakun vahvuutena olisi myös saada hinta/laatu suhteelta hyviä pleijereitä jengiin toisin kuin vaikkapa Kolun. Kyllä Saku rakkaan kasvattajaseuran leivissä saisi paljon positiivista aikaan ja pelaajana olisi mielestäni kova vahvistus vielä nykyiseen joukkueeseen.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä Saku rakkaan kasvattajaseuran leivissä saisi paljon positiivista aikaan ja pelaajana olisi mielestäni kova vahvistus vielä nykyiseen joukkueeseen.

Kyllä. Sakuun pätee mun mielestä sama kuin Petuun, jonka arvo Turun Palloseuralle on helvetisti enemmän, kuin esitykset kentällä. Oma poika, juuret Turussa, Tepsiläisyys jne. Olin todella tyytyväinen Petun kotiinpalusta ja niin on ainakin omien sanojensa mukaan mies itsekin. On kuulemma hyvä tunne, kun pääsee sulkemaan ympyrän ja palata sinne, mistä kaikki alkoi. Tämä siis Petun itsensä suusta.

Taitaa olla aika jättää tämä ketju rauhaan, koska mitä enemmän täällä vietän aikaa, niin sitä varmempi olen Sakun kotiinpaluusta, enkä tosiaan halua olla edes vähän optimistinen asian suhteen. Pessimisti ei pety.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taitaa olla aika jättää tämä ketju rauhaan, koska mitä enemmän täällä vietän aikaa, niin sitä varmempi olen Sakun kotiinpaluusta, enkä tosiaan halua olla edes vähän optimistinen asian suhteen. Pessimisti ei pety.

Ärsyttävää kun heitellään tätä Sakun nimeä ilmaan, väkisinkin rupee miettimään kuinka saatanan hienoa se olis, vaikka vetäs tehot 1+1 koko kaudelta ja pelais vaan 20 ottelua.

Edelliskaudella yksikin Mikko Koivun ottelu oli mulle kausikortin arvoinen, pelkästään sen takia olisin kausarin tuolloin ostanut, jossen muuten. Lyön vetoa, että vaikka Saku tietää, ettei se tänne tuliskaan messiaaksi tuomaan mestaruuden Turkuun, tietää hän myös kuinka paljon Turussa herraa arvostetaan ja miten moni raahautuisi pitkästä aikaa hallille vain nähdäkseen hänet, vaikkei hattutemppua latoisikaan. Ei sillä ehkä olisi mitään voitettavaa enää, mutta loispa sellaisen positiivisen pöhinän oman seuransa ympärille, ettei moista ole vähään aikaan nähty.

Hittokun on ärsyttävää haaveilla tästä, ku ei kuitenkaa toteudu.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Niin hyvä pelaaja kuin Sakke on ollutkaan, niin totuuden nimissä hän ei ole sitä enää. Hän ei tulisi dominoimaan Liigassa. Veikkaan, että hän tiedostaa sen itsekin ja haluaa osin senkin vuoksi pysyä poissa.

Ei ole enää yhtä hyvä kuin aikoinaan? No ei tietenkään ole. Mikäli olisi niin ei kai se sieltä NHL:stä mihinkään olisi lähtemässä.

Dominoisiko Liigassa? No ei varmaan, sikäli mikäli nähdään dominointi samana käsitteenä. Itse en laskisi mitään piste per peliä dominointia vaan pikemminkin jos joku pääsisi lähemmäksi puoltatoista pistettä peliin, jollaista ei ihan heti tulla näkemäänkään.

Tässä mielestäni pitäisi taas muistella näiden kahden liigan järjetöntä tasoeroa. Se, että tämä kaveri on vanhoina päivinään vetänyt esimerkiksi viimeisenä kahtena kautena pienellä peliajalla ja luultavasti ilman suurempaa ylivoimavastuuta puoli pistettä per peli jossain jarruketjussa, mielestäni kertoo, että ei se pelisilmä tai taidot kokonaan ole minnekään kadonnut. Se vaan on niin, että vaikka kyse on luonnonlahjakkuudesta, niin kyllä siellä maailman parhaassa liigassa väkisinkin tuoreemmat talentit menevät jossain vaiheessa ohi, mutta kai tuo nyt kovaa jälkeä Liigassa ykkössentterinä pystyy tekemään kunnon peliajalla ja ykkösylivoimassa. Puhumattakaan kaikesta muusta mitä Saku tänne voisi tuoda johtajudellaan ja kokemuksellaan, jolloin yksittäisten pelien ratkeaminen saattaisi lähteä tämän kaverin kautta.

Jos verrataan vaikka esimerkiksi toiseen pappaan, Eric Perriiniin, niin tilastojen valossa ainakin kyse hiukan eri kaliiberin kavereista, vaikka suht saman tyyppisistä pelaajista kuitenkin on kyse. Silti Perrin on näyttänyt taitonsa täällä kausi toisensa jälkeen vaikka myös tämän herran taitoja on joka kauden alussa epäilty lähivuosina.

Okei, myönnän, että ei ole tullut Sakun otteita kunnolla seurattua lähivuosina kuin koosteina silloin tällöin, mutta perustan mielipiteeni tilastoihin ja niihin pieniin pätkiin, joita olen nähnyt. Pasi Nurmisen sanoja epäsuorasti lainaten (Haulaa kommentoiden): "Jos se jätkä tulee vittu maailman kovimmasta kiekkoliigasta, niin ei se mikään toope voi olla".

No joo, et varmaan ihan noin paljoa Koivun taitoja epäile, mutta runosuoni alkoi sykkimään. Mielestäni kuitenkin täydellinen kaveri esimerkiksi Smolenakin vierelle pelisilmänsä sekä puolustusorientoitumisensa ansiosta. Hölmöltähän näin utopistisen asian kommentointi täällä tuntuu mutta menköön nyt tämän kerran.
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dominoisiko Liigassa? No ei varmaan, sikäli mikäli nähdään dominointi samana käsitteenä. Itse en laskisi mitään piste per peliä dominointia vaan pikemminkin jos joku pääsisi lähemmäksi puoltatoista pistettä peliin, jollaista ei ihan heti tulla näkemäänkään.

Määrittelisimmepä dominoinnin nyt millä tavalla tahansa niin en silti näe todennäköiseksi sitäkään, että Saku tekisi tulosta Liigassa edes piste per peli -tahtia. Siinä mielessä olen hänen suhteensa hyvin realisti. En usko, että hän pelillisesti edustaisi nykyisellään Liigan huippueliittiä vaikka hyvässä ketjussa hyvien ketjukaverien kanssa voisikin napsia mukavasti pisteitä. Jotten tule väärinymmärretyksi, niin ehdottomasti haluaisin Sakun joukkueeseen. Hänen esimerkkinsä ja suhtautumisensa peliin ovat jotakin ainutlaatuista. Hän olisi Petun kanssa todellinen johtohahmo joukkueessa. Myöskään hänen joukkueelle ja seuralle tuomaa pr-arvoa ei sovi unohtaa. Hän houkuttelisi yleisöä, mediaa ja yhteistyökumppaneja.

No joo, et varmaan ihan noin paljoa Koivun taitoja epäile, mutta runosuoni alkoi sykkimään.

En epäile lainkaan Sakun taitoja. Tiedän aika hyvin, missä hän nykyisellään menee. Tämän kauden aikana on tullut nähtyä aika monta Ducksien ottelua. Mutta toisaalta tiedän myös, että Saku on itse hyvin kriittinen omien taitojensa ja pelaamisensa osalta. Hän ei halua näyttäytyä Liigassa muuten kuin ehdottomana huippupelaajana. Jos hän ei koe siihen kykenevän, päätös on helppo. Hän ei tule enää Liigaan pelaamaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En epäile lainkaan Sakun taitoja. Tiedän aika hyvin, missä hän nykyisellään menee. Tämän kauden aikana on tullut nähtyä aika monta Ducksien ottelua. Mutta toisaalta tiedän myös, että Saku on itse hyvin kriittinen omien taitojensa ja pelaamisensa osalta.

Onhan se noinkin joo, että mies itse on itsensä kovin kriitikko. Aika monta Ankkojen peliä tuli kanssa kauden aikana katsottua ja kyllähän Koivu mun näkemyksen mukaan olisi jos nyt ei ihan kirkkainta kärkeä (riippuu toki muiden hankinnoista), niin aivan saatanan kova pelimies Liigaan. Sillä pelikäsityksellä tehtäisiin Liigassa vielä aika monta pistettä. Mutta tosiaan jos mies itse kokee, että ei ole enää huipputasolla ja tulosyksiköissä annettavaa Tepsille, niin sitäkin päätöstä kunnioitan kritiikittä.

En vaan pysty suhtautumaan millään lailla objektiivisesti, kun keskustelun aiheena on kaikkien aikojen lempipelaajani. Vaikka miten itelleni yritän vakuutella, että ei ole Koivulla motivaatiota lähteä Liigaan pelaamaan, turha toivoa. Yleensä olen perkeleellinen inhorealisti, ehkä jopa pessimisti, mutta tässä tapauksessa... hope dies last. Ihan niinkuin se on tässä kuollut jo aika monena kesänä, mutta jos siellä on edes jotain yritystä saada #11 kotiin, niin yrittäkää nyt edes viimeiseen asti.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Jotten tule väärinymmärretyksi, niin ehdottomasti haluaisin Sakun joukkueeseen. Hänen esimerkkinsä ja suhtautumisensa peliin ovat jotakin ainutlaatuista. Hän olisi Petun kanssa todellinen johtohahmo joukkueessa. Myöskään hänen joukkueelle ja seuralle tuomaa pr-arvoa ei sovi unohtaa. Hän houkuttelisi yleisöä, mediaa ja yhteistyökumppaneja.
En usko, että täällä kukaan periaatteessa kieltäytyisi Sakusta ainakaan jos vaan omahyväisesti ajateltaisiin TPS:n hyötyä ja ymmärrän kyllä mitä hait takaa. Itselleni tuo liigan dominointi (oli liiga mikä tahansa ammattilaissarja) ottaa aina korvaan, kun mielestäni se on sitä, että tekee oikeastaan mitä haluaa kentällä ja muut katsovat vierestä, ja sellaista en muista hetkeen Liigassa nähneeni. No ehkä Koivu - Korpikoski akseli saattoi olla jotain sellaista tai E. Karlsson työsulkuaikana ajoittain, mutta ne ovat sitten asia erikseen.

En epäile lainkaan Sakun taitoja. Tiedän aika hyvin, missä hän nykyisellään menee. Tämän kauden aikana on tullut nähtyä aika monta Ducksien ottelua. Mutta toisaalta tiedän myös, että Saku on itse hyvin kriittinen omien taitojensa ja pelaamisensa osalta. Hän ei halua näyttäytyä Liigassa muuten kuin ehdottomana huippupelaajana. Jos hän ei koe siihen kykenevän, päätös on helppo. Hän ei tule enää Liigaan pelaamaan.
Toki pidän omia tietojani pienellä varauksella juurikin noihin kokonaisten pelien näkemisen puutteen takia, mutta siltikin olen sitä mieltä, että roolistaan johtuen, on vaikea nähdä mitä hänellä on kiekollisena sentterinä vielä annettavaa varsinkin meidän Liigassa.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että näen kyllä itsekin suurena riskinä Sakun paluun Liigaan miehen omalta kannalta, koska ehkä hänen kaltaisensa pelurin oikeampi paikka olisi lopettaa huipulla, eli NHL:ssä. Sekä koska TPS on viive vuosina ollut niin suuri riski, että menestys ei ainakaan ole taattu näin kesäaikaan ainakaan, niin kyllä se pohjamudissa rämpiminen suomen liigassa viimeisinä kausina sattaa vähän takaraivossa kummitella.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Mikäli #11 tulee ensi kaudeksi Turkuun pelaamaan, niin uskon vahvasti hänen kykenevän samaan pelilliseen tasoon kuin mitä Ville Peltonen(55ott. 13+29=42) menneellä kaudella HIFK:ssa. Ja ekstraboostin tuojana hänen arvonsa on vielä huomattavasti suurempi kuin mitä Villellä HIFK:ssa.
Ai niin... Ville on muuten Sakua vuoden vanhempi, joten Saku olisi ensi kaudella samanikäinen kuin Ville menneellä kaudella. :D

Koittakaa pysyä housuissa siellä Aurajoen rannassa. :)
 
Suosikkijoukkue
TPS
Lauantaina #11 paluu palloseuraan sai lisää tuulta purjeiin. Kuulemani mukaan heinäkuussa tulisi sopimusta julki. Lähteenä tähän ennen tepsissä tj:n virkaa kantanut henkilö.

Mikäli lähteenä on ex-tj mc Jokke, joka istuu nykyään hallituksessa, voidaan pitää huhua melko luotettavana ;) nojoo.. Epäilen ja Pidetään lähdesuoja.

Sakun tilanteeseen vaikuttaa varmasti se, että tuleeko Anaheimilta vielä jotain järkevää jatkotarjousta. Mikäli ei, muut vaihtoehdot käydään läpi. Tällöin palloseuran pitää heittää hyvä kokonaispaketti. Uskoisin, että (riittävä) europuoli saadaan kasaan varsinaisen pelaajabudjetin ulkopuolisella rahoituksella edes tyydyttävällä myyntityöllä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minäkin soitin, mutta Össe löi luurin korvaan.
Taisit soittaa juuri samaan aikaan kun itse otin yhteyksiä sinne, koska silloin tuuttasi varattua.
En tiedä miksi tuota Sakun hommaa vielä vatvotaan, kun se oli ns. saletissa jo n. vuosi sitten. Toki ns. pienin varauksin.
Boldatuista kohdista selviää syy vatvomiseen. Vissiin täältä Jatkoajasta aika moni käy lukemassa huhuja, eilen nimittäin kuulin, että TPS:n toimitusjohtaja on jo kertonut, että #11 palaa kotiin ja tämä huhuhan on suoraan Jatkoajasta. On se silti hienoa, että pelkät jokavuotiset huhupuheet (ok, tällä kertaa huhulla on jopa vähän selkänojaa) saavat positiivisen pöhinän käyntiin seuran ympärillä. Lupailee hyvää syksylle, mutta toisaalta, niinhän se joka vuosi tekee. Liian monta pettymystä on takana, jotta antaisin itselleni luvan olla optimistinen Sakun paluun suhteen. Mutta JOS se kuitenkin tapahtuu, niin menee mun arvoasteikolla aika lailla kärkipäähän, kun listataan hienoimpia asioita ja hetkiä urheilussa.
 

Latimeria

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyler Seguin
Toivon todella että S.Koivu tulee mustavalkoisiin ensi kaudeksi, vaikka en tepsifaniksi itseäni myönnä. Saku Koivu - mies jonka juliste on koristanut huonettani, nykyisin kämppääni, siitä lähtien kun olin 9-vuotias. Yksi suurimmista idoleista ja esikuvista kaikessa urheiluun ja ylipäätään elämään liittyvässä, kerrassaan hieno mies!

Joten toivottavasti tämä huhu pitää paikkansa, olisi hienoa nähdä mies livenä, Anaheimiin asti kun tuskin tulee lähdettyä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Onhan se noinkin joo, että mies itse on itsensä kovin kriitikko.

Tietyiltä osin näen paljon yhteistä vanhemmassa Koivussa ja Peltosessa. Molemmilla on helvetinmoinen palo saada aikaan kovin mahdollinen suoritus ja oikeasti johtaa porukkaa. Samoin molemmat ovat sen verran fiksuja ja urheilullisia kavereita, että iän tuomat rasitteet he pystyvät tavanomaista peluria paremmin kestämään.

Itse uskon vakaasti siihen, että terveenä ollessaan Koivu olisi vielä helvetin kova vahvistus Liigaan ja kiekolliseen rooliin. Hänen peliälynsä on kohdillaan, luistimilla uskon hänen pystyvän pärjäämään Liigan heppoisempien pelurien keskellä ja hän jos kuka pystyy pitämään "työkalunsa" kunnossa. Toisaalta jos paikat eivät kestä tai motivaatio ei riitä "Vielä viimeiseen yritykseen", niin se on sitten siinä.

En vaan pysty suhtautumaan millään lailla objektiivisesti, kun keskustelun aiheena on kaikkien aikojen lempipelaajani.

Uskoisin siellä suunnilla olevan samoja fiiliksiä ja toiveita Sakun suhteen kuin meillä Teemun. Kyseessä on sellaisia pelaajia, että noita toivoo kaikesta huolimatta aivan viimeiseen asti omaan joukkueeseensa. Tiettyjen pelaajien kohdalla tunne on niin suuri, että tietyt heikkoudet on valmis antamaan anteeksi ja toivo elää aivan viimeiseen asti.

Ja ei siinä, olisi jo koko suomalaisen kiekkoilunkin kannalta piristävää nähdä Koivu taas Turussa. Tuon parempaa mentoria ei nuorille kavereille löydy, katsomoihin löytyisi väkeä aivan varmasti ja moni skidi saattaisi saada sen lopullisen palon treenata itsensä huipulle.
 
Emil Elo @emilelo

Saku Koivun paluusta Turkuun liikkuu väkeviä huhuja joen rannoilla. Olisi erinomainen pr-palanen ensi kaudeksi. #Liiga #HCTPS

Tuollaista tuli twitterin ihmeellisessä maailmassa vastaan! Eipä taida oikeen lisäarvoa huhuihin tuoda mutta pistämpä kumminkin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
En vaan pysty suhtautumaan millään lailla objektiivisesti, kun keskustelun aiheena on kaikkien aikojen lempipelaajani.

Näinpä, koitan tätä ketjuakin olla lukematta...

Fanipaita odottanut keväästä -95 koska pukisin taas päälle... Tuolloin olin 10-vuotias ja voivottelin, kun paita oli aivan liian iso. Montrealia seurasin tarkkaan, nyt Anaheimia. Huh, saati mitä kaikkea muuta väliin mahtui.

Ehkä koitan olla toivomatta liikoja.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Kunhan nyt ne Jokereiden sentterit julkaistaisiin ensin, niin olisi yksi pelko vähempänä. Väkisin tulee noista Selänne-huhuista mieleen, että mitäpä jos... Mutta ei kai sentään.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Itse näkisin tässä vaiheessa tämän Sakun tilanteen niin, että Tepsiin paluu ei ole se kaikkein todennäköisin skenaario. Prosentteina jotenkin näin:

45% jatkolle Anaheimissa, jos molempien intressit kohtaavat.
40% lopettamiselle.
15% paluulle Tepsiin.

Tämä on toki ihan sitä omaa mutuilua, mutta ei vaan suostu ajattelemaan edes Sakua ensi kauden Tepsiin. Oma suosikki joka jo viime kaudella oli lähellä tulla takaisin, mutta silloin Bettman ja kumppanit vesittivät sen.

Loppuun pakko todeta, että en kyllä itkisi ainakaan surusta, jos tämä siirto toteutuisi. Ja tämä viesti nyt oli ihan turha, mutta tämä ajatus tästä siirrosta aiheuttaa tarvetta kirjoittaa tälläisiä turhia viestejä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
45% jatkolle Anaheimissa, jos molempien intressit kohtaavat.
40% lopettamiselle.
15% paluulle Tepsiin.

Toisinsanoen viisitoista keraa sadasta Sakke tulisi kotiin. Ihan riittävät oddsit sille, että samppakaljaa voi jo alkaa jäähdyttämään ja TPS-lippuja silittämään. Torille! Ja onhan tuo 15 pinnaa noin viisitoista kertaa paremmin, kuin tässä muutamana aiempana kesänä, kun Koivun perään on kuolattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös