Huhuketju kaudelle 2014–2015

  • 733 359
  • 1 475

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin itsekkin Vuoren haastattelun ymmärsin että ainakin pakkia ja vähintään yhtä hyökkääjää haetaan. Kyllähän tuo joukkue vaatisi vähintään yhden kovan luudan alakertaan, yhden kunnon peliä tekevän sentterin ja maaleja latovan laiturin. Sen jälkeen voitaisiin ruveta salaa haaveilemaan jonkun näköisestä menestymisestä tulevalla kaudella.
Mitä McLeaniin tulee niin kuulemani mukaan neuvotteluja käyty ja toinen miksi en vielä jättäisi pois laskuista on se jos tuo asunnon osto Turusta pitää paikkaansa. Toki yksi asunto ei vielä takaa mitään mutta kuitenkin.
Laschin perässähän Tepsi oli mutta en tiedä onko enää koska kuulemma palkkapyyntö 400 pinnassa.
TPS on varmasti ollut ja on edelleen monen kovan pelurin perässä mutta kun tosiasia on että niiden perässä on moni muukin seura.
Uskon että jonkun kanssa ainakin jo sopimus valmiina mutta KHL pykälällä ja näin sitä/niitä ei voi vielä julkistaa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Noihin Tallinder huhuihin en usko hetkeäkään. Miehen palkka oli viime kaudella yli 3 miljoonaa taalaa. Tepsikö nyt ottaa hänet tänne? Hänellä on vielä hyvällä tuurilla ainakin 3 vuotta hyvää peliaikaa NHL:ssä jäljellä.
Tämä on muuten tarkemmin ajateltuna mielenkiintoinen huhu, jossa ei välttämättä kannata väheksyä perheen merkitystä.

Asiasta en mitään tiedä, mutta täällähän on mainittu jo useampaankin kertaan Tallinderien talon valmistumisesta Turkuun. Toinen seikka... mun tarvitsee jostain metsästää hieman lisätietoa asiasta, mutta...

Kuinka vanha on Tallinderien tytär? Mä sijoittaisin hänen syntymänsä johonkin Torinon olympialaisten jälkeiseen aikaan. Voisiko Tallinderien suunnitelmissa kuitenkin olla lapsensa kasvattaminen ja kouluttaminen Pohjoismaissa? En pitäisi nimittäin yhtään mahdottomana, että tyttären koulutie olisi alkamassa (suomalaisittain) syksyllä 2014.

Älkää nyt ottako tätä minään "totuutena", mutta nyt en kyllä yhtään väheksyisi perheen merkitystä suurempia ratkaisuita tehtäessä.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Niin itsekkin Vuoren haastattelun ymmärsin että ainakin pakkia ja vähintään yhtä hyökkääjää haetaan.

1-3 pelaajaa ei voi millään olla sama asia kuin 2-3. Vuori sanoi haastattelussa, että 1-3 pelaajaa haetaan ja itse tulkitsin vähän rivien välistä tärkeysjärjestyksen olevan 1. hyökkääjä, 2. pakki, 3. hyökkääjä.

Tietysti jokainen jengi hakee koko ajan kun siirtoikkuna on auki, jos jostain saisi 50k palkalla 12 Crosbya ja 6 Keithiä, mutta tämä skenaario ei ole kovin todennäköinen.

Itse uskoisin, että 1 kärkiketjujen hyökkääjä ja puolustava pakki on oikeasti hakusessa ja sitten se kolmas hyökkääjä tulee leveyteen vähän esim try outeista riippuen.
 

esa mäyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS , Pittsburgh Penguins
Kuinka vanha on Tallinderien tytär? Mä sijoittaisin hänen syntymänsä johonkin Torinon olympialaisten jälkeiseen aikaan. Voisiko Tallinderien suunnitelmissa kuitenkin olla lapsensa kasvattaminen ja kouluttaminen Pohjoismaissa? En pitäisi nimittäin yhtään mahdottomana, että tyttären koulutie olisi alkamassa (suomalaisittain) syksyllä 2014.

Mainitset mielenkiintoisen näkökulman... Kun vuosi sitten tuli huhu Kukkosen mahdollisesta siirrosta takaisin Kärppiin, pohdittiin sitä, ei tosin tällä tai tämän joukkueen viestiketjuissa, miksi Lasse tulisi takaisin Suomeen kun kysyntää olisi varmastikin vielä idässä ja muaalla euroopassa.

Satuin tällöin olemaan samassa työpaikassa Lassen siskon kanssa ja kysyin häneltä asiaa hiukan sivuten, kun muutenkin puhuimme kiekosta. Sisko kertoi, kun viimeksi olivat perheiden kesken nähneet, heidän keskustelleen Lassen tulevaisuudesta ja jatkosta. Lasse oli kuulemma itse sanonut haluavansa olevan suomessa, kun esikoinen aloittaa koulun.

Toki Kukkosen uraa ei voi verrata Tallinderin uraan, mutta toisaalta Tallinder on varmasti rahaa tarpeeksi tienannut ja tuntuu se vanhemmilla olevan vaan tärkeää missä lapset koulunsa aloittavat ja myös siinä mukana eläminen ja oleminen. Näin ollen en ollenkaan näkisi täysin mahdottomana noita, varsinkaan huhuja, saatika siirtoa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mainitset mielenkiintoisen näkökulman... Kun vuosi sitten tuli huhu Kukkosen mahdollisesta siirrosta takaisin Kärppiin, pohdittiin sitä, ei tosin tällä tai tämän joukkueen viestiketjuissa, miksi Lasse tulisi takaisin Suomeen kun kysyntää olisi varmastikin vielä idässä ja muaalla euroopassa.
- - -
Toki Kukkosen uraa ei voi verrata Tallinderin uraan, mutta toisaalta Tallinder on varmasti rahaa tarpeeksi tienannut ja tuntuu se vanhemmilla olevan vaan tärkeää missä lapset koulunsa aloittavat ja myös siinä mukana eläminen ja oleminen. Näin ollen en ollenkaan näkisi täysin mahdottomana noita, varsinkaan huhuja, saatika siirtoa.
11.11.2006 - Loviisan jääkiekkoklubi

"Grattis , Onnea Ann ja Henrik Tallinder !

Perheeseen syntyi prinsessa marraskuun alussa.

Käden loukkaantumisen takia ei Henrik ehtinyt olla kauankaan sairaslomalla , kun iloinen perhetapahtuma sai uutta säpinää Tallinderin perheen arkeen.
Perhe on muuttanut Teppo Nummisen ja Toni Lydmanin naapuriin , joten pieni Skandinaavinen kylä on muodostunut Buffalon lumisessa kaupungissa.
"

Amelie Tallinder on siis syksyllä 2014 seitsemän vuotta vanha.

Tämä on edelleen kaikki vain omaa spekulaatiotani ryyditettynä parilla faktalla. Nyt kun asiaa pohtii vielä pidemmälle: koti-Henrik on sellainen ruåtsalaistyyppinen pehmoisukki, joka vaihtaa vaippoja silloin kun äiti lähtee muiden kiekkovaimojen kanssa radalle. Myös Annin taustan tuntien ei todellakaan jää epäselväksi, kumpi tuossa perheessä määrää missä kaappi seisoo, koska Hankilla seisoo jne. Kumpikohan heistä päätti vuonna 2006, että muutetaan kahden suomalaisen NHL-pelaajan naapuriin? Olkoonkin, että tuohon aikaan Buffalossa ei tainnut Tallinderin lisäksi muita ruotsalaisia pelata. Jos Ann haluaa, että hänen tyttärensä aloittaa koulunsa Suomessa, niin kysytäänkö Henkalta siinä vaiheessa kuinka monta vuotta hänellä on vielä mahdollista pelata NHL:ssa?

Kettuherran kieliposkiset spekulaatiot Henrik Tallinderista TPS-paidassa päättyvät tähän!
 

timpo09

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäs herrat ja rouvat sanoo herrasta nimeltä Jakub Klepis? Kannattasko yrittää naarata? :)
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nuo perheen etusijalle laittamiset ovat varmasti yleisempiä seikkoja seuravalintaa tehdessä kuin luullaankaan, koska ulkomaalaiset pelaajat arvostavat esimerkiksi suomalaista järjestelmää mitä tulee esim. päiväkoteihin tai vastaaviin. Ettei vain olisi juuri Tomas Mojzis valinnut Tepsiä melkeinpä noiden syiden takia, jotenkin hämärästi näin muistelen.

Edelleen, mitä tulee huhuihin, kyllä se J.J myös kelpaa alakertaan luutimaan, jos Henkka ei Tepsiin päädy!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kannattaa Kettuherran tarkistaa ne laskimen paristot ja sitten koittaa uudelleen. ;)
Kyllä mun mielestäni koulujen syyslukukausi alkaa Suomessa elo-syyskuun paikkeilla myös vuonna 2014, jolloin Amelie Tallinder ON vielä sen seitsemän vanha (tarkemmin: seitsemän vuotta ja noin yhdeksän kuukautta).

Todennäköisesti marraskuussa 2006 syntynyt lapsi olisi päässyt ensimmäiselle luokalle jo syksyllä 2013. Käsittääkseni kuitenkin nykyisin näiden loppuvuodesta syntyneiden peruskoulun aloituksia siirretään hyvin mielellään vuodella eteenpäin. Muistan sen jopa omasta lapsuudestani, että kyllä nuo loppuvuodesta syntyneet - eli käytännössä kuusivuotiaana peruskoulun aloittaneet - olivat melkoisen surkeita tapauksia. Kehitys noina ikävuosina vain on niin hurjaa.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Kyllä mun mielestäni koulujen syyslukukausi alkaa Suomessa elo-syyskuun paikkeilla myös vuonna 2014, jolloin Amelie Tallinder ON vielä sen seitsemän vanha (tarkemmin: seitsemän vuotta ja noin yhdeksän kuukautta).

Enhän mä mihinkään kouluihin viitannutkaan kunhan oli pakko avautua. En ole noihin nykypäivän koulujuttuihin perehtynyt, mutta silloin kun itse olin koulussa, niin muistaakseni siellä oli kaikki sekaisin. Eli loppu- ja alkuvuonna syntyneet. Toki saattoi siellä joku myös jäädä odottamaan seuraavaa vuotta, mutta en kykene enää noin kauas muistamaan. Eli voihan se koulun aloittaakin ensi syksynä, mutta melkoisen kaukainen haave tuo Tallinder tuonne pakistoon taitaa olla.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jonne Virtanen ja JYP ovat purkaneet ensi kautta koskevan sopimuksen.

Nyt Arse luuti käteen ja tarjousta Jonnelle. Saataisiin kaivattua kokoa ja fyysisyyttä alempiin kenttiin.

Itse kerkesin toivomaan samaa, mutta eipä kauaa menny ku Lukko julkaisi monsterimonnin olevan heidän pelaaja ens kaudella. Höh.
 

20Booris13

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild
Tervehdys,

kuulin viikonloppuna juttua että #11 voisi tosiaankin olla tulossa takaisin.

Lähteeni työskentelee HK Areenalla, eipä mulla muuta.
 

Alec

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan tää huhu pyöriny jo ainakin vapusta, silloin itse kuulin viimeksi tästä.

Tarkemmin sanottuna tämä huhu on pyörinyt viimeiset kahdeksan vuotta ilmaantuen aina tähän vuodenaikaan. Itse ainakin odotan jotain konkreettisempaa ennen kuin jaksan innostua tästä huhusta.
 

Mal Davis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jukka Koivu on useampaan otteeseen todennut, että Saku EI tule enää pelaamaan Tepsissä. Uran jälkeen hänet todennäköisesti nähdään Tepsissä muissa tehtävissä.
 

-TMA-

Jäsen
Jukka Koivu on useampaan otteeseen todennut, että Saku EI tule enää pelaamaan Tepsissä. Uran jälkeen hänet todennäköisesti nähdään Tepsissä muissa tehtävissä.

Niin, nykytilanteesta en tiedä mitään enkä myöskään uranjälkeisestä ajasta, mutta sen voin todeta, että työsulkukaudella jäi muutamasta päivästä kiinni, että jäällä oltaisiin nähty yhtäaikaisesti molemmat Koivun veljekset TPS-paidassa.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Unohdettu sankari (Urheilusanomat, numero 16, s. 30)

"Koivu on ehtinyt myös pohtia, miten aikoo päivänsä täyttää sen jälkeen, kun peliura on ohi. Ennen kaikkea sitä, missä hän aikoo päivänsä viettää.
>>Mitään konkreettista ei ole ollut sen suhteen, mitä uran jälkeen aion tehdä. Vaihtoehtoja tulee epävirallisesti, keskusteluja käydään, ja eri mahdollisuuksia on. Mutta sekin varmasti selkeytyy sitten, kun pelit on pelattu. Tarkoitus on, että jäädään tälle mantereelle ainakin vuodeksi tai pariksi uran jälkeen. Sen jälkeen katsotaan, mikä tilanne on, palataanko Suomeen vai ollaanko täällä.>>
 

timpo09

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itsekin olen toiveissani varovainen Sakun tulon suhteen mutta olisihan se aivan loistava juttu. Toisi mukanaan vielä positiivisemman hypen seuran ympärille!
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Itse en kamalasti antaisi vanhoille lausunnoille painoarvoa tai ainakaan pitäisi niitä ehdottomana totuutena. Ihan hyvin mahdollista, että Saku on päättänyt pelata TPS:ssä vielä kauden. Kyllä itse kukin on varmasti tehnyt uusia päätöksiä elämänsä varella, vaikka olisi joskus ollut toista mieltä. Itse en ole kuullut muuten mitään tämän foorumin ulkopuolella Sakun tulosta.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jukka Koivu on useampaan otteeseen todennut, että Saku EI tule enää pelaamaan Tepsissä. Uran jälkeen hänet todennäköisesti nähdään Tepsissä muissa tehtävissä.

Ja Mikko Mäkelä sanoi Tepsistä lähtiessään ettei pysty pelaamaan yhdessäkään toisessa liigaseurassa..

Kalle Sahlstedt sanoi että parin vuoden ulkomaanreissun jälkeen tulee takuuvarmasti takaisin Tepsiin.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Itse en kamalasti antaisi vanhoille lausunnoille painoarvoa tai ainakaan pitäisi niitä ehdottomana totuutena. Ihan hyvin mahdollista, että Saku on päättänyt pelata TPS:ssä vielä kauden. Kyllä itse kukin on varmasti tehnyt uusia päätöksiä elämänsä varella, vaikka olisi joskus ollut toista mieltä.
Ja Mikko Mäkelä sanoi Tepsistä lähtiessään ettei pysty pelaamaan yhdessäkään toisessa liigaseurassa..

Kalle Sahlstedt sanoi että parin vuoden ulkomaanreissun jälkeen tulee takuuvarmasti takaisin Tepsiin.
Tuoreempaakin esimerkkiä:

Jääkiekkolehti 06/2012 s.47 Tuleva tähti: Rasmus Kulmala

"Tulevaisuuden suunnitelmat?
- Kaksi seuraavaa kautta kuluu TPS:ssa ja keväällä 2014 olisi tarkoitus valmistua ylioppilaaksi. Sitten maisemanvaihdos voisi tehdä terää, mutta mitään päätöksiä en ole vielä tehnyt.
"
Itse en ole kuullut muuten mitään tämän foorumin ulkopuolella Sakun tulosta.
Liikut selkeästi väärissä paikoissa! Mä olen viimeisen viikon aikana kuullut jo kahdesti Saku Koivun varmasta paluusta TPS-paitaan ensi kaudelle.

Viime viikolla joku päivä kävin alkuillasta kahvilla moikkaamassa tuttua baarimikkoa. Siinä tiskillä istuessani paikallinen kanta-asiakas (Kaitsu?) tuli juttelemaan ja juttu siirtyi nopeasti jääkiekkoon. Tämä kaveri oli aivan varma, että S.Koivu pelaa ensi syksynä TPS:ssa. Samaten eilen illalla: lähdin iltalenkille ja ilmeisesti lähtöni sijoittui juuri FIN-RUS -matsin erätauon paikkeille. Ainakin lähipubin terassilla oli kovakin debatti menossa S.Koivun tulevaisuudesta TPS:ssa.

Pitääkin katsoa jos saisi tänään fillarin kevyen keväthuollon suoritettua loppuun asti, niin voisi lähteä sen kanssa pienelle lenkille. Reittivalinnan kun tekisi Suikkilan, Jyrkkälän ja Härkämäen lähiöpubien kautta, niin huomenna mulla olisi takuuvarmasti kolmestakin "luotettavasta lähteestä" kuultua tietoa missä Saku Koivu pelaa kaudella 2014-15.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Reittivalinnan kun tekisi Suikkilan, Jyrkkälän ja Härkämäen lähiöpubien kautta, niin huomenna mulla olisi takuuvarmasti kolmestakin "luotettavasta lähteestä" kuultua tietoa missä Saku Koivu pelaa kaudella 2014-15.

Olimme vapun korvilla muutaman kaverin kanssa O'Bassissa iltaa istumassa ja siinä muutaman tunnin aikana kuulin paristakin "luotettavasta lähteestä", että S.Koivu on meidän mies tulevalla kaudella. Itse asiassa toinen näistä lähteistä höpisi melko asiantuntevan kuuloisesti ja siinä höpötellessä name-droppasi parikin tuttua nimeä, joiden voisi kuvitella asiasta jotain tietävänkin. Sitä vaan on vähän vaikea uskoa, että joku lähipubin Pertsa olisi Arsen kalakaveri, kuten ainakin juttujensa perusteella olisi voinut päätellä.

Mutta mukavaahan noita on spekuloida, vaikka ei niin tosissaan ottaisikaan. Ja vielä erottamislausumana, en ole tässä huhuilemassa Saku Koivua tai ketään muutakaan ensi kauden joukkueeseen.
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Itse olen myöskin hyvin lähellä seuraa olevalta taholta kuullut että #11 pukisi ensi kaudella TPS paitaa päälleen.


Itse voisin sanoa samaa, mutta päinvastoin. Juttelin tänään kaverin kanssa ja oli vahvasti se näkemys, että TPS logo Sakun päällä tulee JOSKUS tulevaisuudessa olemaan korkeintaan pikkutakissa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös