Huhuketju kaudelle 2014–2015

  • 733 412
  • 1 475

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Sama. Pikkarainen on minun mielestäni jopa kuvottavampi kuin J.Ruutu.

Tervetula Petu!

Se päivämäärä kun Jarkko Ruutu pelaa palloseurassa, päättää minun ja TPS:n yli kolmekymmentä vuotta jatkuneen suhteen. En tiedä vastenmielisempää suomalaista kiekkoilijaa. En ole unohtanut pikku-kiprun ajeluja, josta itse asiassa koko keskustelupalstalle kirjoittelu kiekkopesän aikoihin alkoi. Hyi helvetti mikä pelaaja. Hyi helvetti!

Nummelin, tervetuloa. Ruudun vastakohta, peliä kunnioittava kiekkotaituri.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tukonen ja Pikkarainen uutisoitiin eilen "varmoiksi". Nyt Nummelinin uudeksi seuraksi on varmistumassa TPS.

Seigo, Seikola, Nummelin jne. Kiekollisuutta. Miten Suikkasen sapluunaan sopii? Kaiken järjen mukaan peli on fiksumman näköistä kun ei Pallet ole roiskimassa, mutta eipä Kaitsu maailman kiekollisinta peliä ole koutsannut aikaisemmin. Siellä on nyt kotimaista corea, ja ok-tasoista sellaista. Lassila, Nummelin, Tukonen, Pikkarainen (varauksella saattaa olla ok-hankinta pelaajaprofiililtaan), Lucenius, Rantanen. Nuoruutta ja kokemusta ainakin on.

Lassila ei muuten ole menossa KHL:ään näillä näkymin. Varma tieto.

Olispa jo 5.5. Yllätyksille on aina tilausta, toivottavasti ei ehkä kuitenkaan sittenkään Rudia. En halua että nimim. kausi lopettaa TPS:n seuraamisen ja tänne kirjoittamisen.

Hyvää vappua muuten kaikille!
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Saa nähdä miten Nummelinin ego kestää, kun herrasmiesmäinen Dufva vaihtuu kusipäämäiseksi Suikkaseksi. Mikäli paluuseen on yhtään vaikuttanut se, että Dufva pisti Petun vilttiin pudotuspelien aikana, on Nummelinin turha odottaa Suikkaselta yhtään sileämpää suhtautumista lepsuihin peliesityksiin.

En ihmettelisi yhtään, vaikka tämä sekoilu päättyisi siihen, että Nummelin lähtee takaisin ulkomaille.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Saa nähdä miten Nummelinin ego kestää, kun herrasmiesmäinen Dufva vaihtuu kusipäämäiseksi Suikkaseksi. Mikäli paluuseen on yhtään vaikuttanut se, että Dufva pisti Petun vilttiin pudotuspelien aikana, on Nummelinin turha odottaa Suikkaselta yhtään sileämpää suhtautumista lepsuihin peliesityksiin.

En ihmettelisi yhtään, vaikka tämä sekoilu päättyisi siihen, että Nummelin lähtee takaisin ulkomaille.

Näköjään ketuttaa lukko fania aika lailla Petun siirto Turkuun.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Näköjään ketuttaa lukko fania aika lailla Petun siirto Turkuun.

Ei missään nimessä, jos se tarkoittaa sitä, että Niskala palaa Lukkoon. Yritän nähdä asiaa laajemmalti kuin sinä. Minulla ei ole henkilökohtaisesti mitään Nummelinia vastaan, joten ihan hieno homma, jos homma alkaa toimia TPS:ssä. Tässä rumbassa on nyt vain on ollut kaikenlaista, joten en olisi yhtään yllättynyt, jos Nummelinin paluu TPS:ään ei ole vielä tarinan viimeinen luku.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaihtuvuutta tuo joukkue tarvitsee ja kunnolla jos ensi kaudella halutaan tapella muista kuin jämäsijoista.
Pakisto tulee olemaan mielenkiintoinen jos nuo kaikki kyseiset herrat tänne tulevat ja vastaavasti Suikkasen suosikit jatkavat eli J.pulli ja Vittasmäki. Täytyy ristiä kädet jotta ainaski J. Pullin nimeä ei löytyisi ensi kauden joukkueesta ja voisipa tuo Vittasmäkikin lähteä katselemaan muita maisemia välillä.
Vanhasta porukasta jatkavat varmuudella Seigo ja Seikola. M. Pulli, Friman ja Karhu hakevat mahdollisesti vauhtia Mestiksestä.
Uusina mukaan liittyisivät Lehtonen, Nummelin, Gysbers ja Vidgren. Cutan nimi mainittu mutta eiköhän tuollaiset J. Pullin kaltaset kaverit voida unohtaa ja Jokereiden junnuista pitäisi olla tulossa Keskitalo. J. Järvisellekkin on tarjousta heitetty mutta ilmeisesti vielä ei taida olla hänen kotiinpaluunsa aika.
Eli nimiä pakistossa on paljon saatika jos nuo kaksi viime kauden kovinta pakkia vielä jatkavat.
Pikkarainen, Tukonen ja mahdollisesti tulossa oleva Pärssinen ihan ok nimiä mutta kyllä tuonne kahteen kärkikenttään tarvittaisiin juuri kahta varmempaa pisteiden tekijää koodinimillä McLean ja Davis. Muuten voi olla turhan hiljaista Hyökkäyspäässä.
Myös tulevaisuuden pelaajia saattaa olla tulossa jos nämä veljekset Jokereista saapuvat tänne.
Positiivistä että Tepsin ympärillä on kuhinaa ja tällä kertaa nimenomaan positiivistä sellasta. Sen verran maanantain tilaisuudesta on hypetetty että täytyypi toivoa ettei fanien tarvitsisi pettyä ja jottei varsinkaan pääkaupungin media pääsisi taas heittämään lokaa Tepsin niskaan.
McLean ja Davis/Lasch voisivat olla niitä positiivisiä ylläreitä Petun tulon lisäksi.
 

miro33

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers, Wild, Patrik Laine
Saa nähdä miten Nummelinin ego kestää, kun herrasmiesmäinen Dufva vaihtuu kusipäämäiseksi Suikkaseksi. Mikäli paluuseen on yhtään vaikuttanut se, että Dufva pisti Petun vilttiin pudotuspelien aikana, on Nummelinin turha odottaa Suikkaselta yhtään sileämpää suhtautumista lepsuihin peliesityksiin.

En ihmettelisi yhtään, vaikka tämä sekoilu päättyisi siihen, että Nummelin lähtee takaisin ulkomaille.

Nummelinin ego? Herrasmiesmäinen Dufva? Kusipäämäinen Suikkanen?

Suuttuneen Lukko-fanin tekstiä. Suikkanen ei todellakaan ole mikään kusipää, vaan ainakin omasta mielestäni huomattavasti pelaajaläheisempi valmentaja kuin isoegoinen "uimalakki" Dufva. Pelaajat arvostavat Suikkasen rehellisyyttä ja äijämäisyyttä todella paljon. Dufvan ego on liian iso Lukon pukukoppiin, sekin saattaa olla osasyy, miksi hyvät pelimiehet haluavat pois Raumalta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tukonen ja Pikkarainen uutisoitiin eilen "varmoiksi". Nyt Nummelinin uudeksi seuraksi on varmistumassa TPS.

Seigo, Seikola, Nummelin jne. Kiekollisuutta. Miten Suikkasen sapluunaan sopii? Kaiken järjen mukaan peli on fiksumman näköistä kun ei Pallet ole roiskimassa, mutta eipä Kaitsu maailman kiekollisinta peliä ole koutsannut aikaisemmin. Siellä on nyt kotimaista corea, ja ok-tasoista sellaista. Lassila, Nummelin, Tukonen, Pikkarainen (varauksella saattaa olla ok-hankinta pelaajaprofiililtaan), Lucenius, Rantanen. Nuoruutta ja kokemusta ainakin on.

Lassila ei muuten ole menossa KHL:ään näillä näkymin. Varma tieto.

Olispa jo 5.5. Yllätyksille on aina tilausta, toivottavasti ei ehkä kuitenkaan sittenkään Rudia. En halua että nimim. kausi lopettaa TPS:n seuraamisen ja tänne kirjoittamisen.

Hyvää vappua muuten kaikille!

Nummelin ei ikinä olisi mahtunut viime vuosikymmenten Tepsiin lausuntojensa perusteella, näkemystä riittää senkin yli että miten puolustetaan. Tämä on myös Suikkaselle iso haaste, Nummelin kertoo miten pitäisi pelata jne. aina kun kysytään. Vaikka miten olisi niin, Petteri tuo enemmän kuin vie - tästä riittävästi jo viime kauden keskusteluissa, vaikka nimimerkki seebia tjsp laskikin paitoja myytävän 25 kpl tämän seurauksena.

Hyvää vappua myös! Ruudunkukka toivottavasti ei hirnahda TPS:ssä ikinä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Nummelinin ego? Herrasmiesmäinen Dufva? Kusipäämäinen Suikkanen?

Olisi pitänyt kursivoida. Tarkoitan sitä, miten valmentajien persoonat kiekkoyleisölle tulee esiin, tai ainakin minulle. Jos Nummelin on tosiaan suuttunut Dufvalle vilttiin joutumisesta, on hänen turha odottaa pääsevänsä Suikkasen komennossa yhtään helpommalla.

Nummelin on kiekollisesti loistava pelaaja, jonka lähtö on menetys. Mutta minua se ei harmita yhtään, jos se tarkoittaa Niskalan paluuta. Olen sen verran vanhanaikainen, että nautin pelaajien paluusta omiin kasvattiseuroihinsa. Siksi on hieno homma, mikäli Nummelin pelaa ensi kaudella TPS:ssä ja Niskala Lukossa.

Kuten sanottua, Nummelinin lähtö ei harmita, mutta Tukosen siirtyminen TPS:ään harmittaa. Voisin katkeroituna sanoa, että Tukonen siirtyy TPS:ään vain koska ei loukkaantumishistoriansa takia saa muualta sopimusta. Näin en kuitenkaan halua sanoa, koska arvostus Tukosta kohtaan pysyy, vaikka naapuriin siirtyykiin. Valitettavasti.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Kuulin eilen kylillä Saku Koivu + TPS huhua, ihan pelaajan roolissa.

En sitten tiedä miten tarkka tämä huhu on, tai miten paikkansa pitävä.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olen kuullut että Tukoselle oli muitakin ottajia, joten tuo että kroppa on ollut paskana eikä ole saanut muualle sopimusta on ainakin sen perusteella puhdasta paskaa. Lukkokin olisi halunnut pitää, mutta halvemmalla kuin TPS.

TPS tarjosi toki ainoastaan eniten rahaa Suomen vaihtoehdoistaan, ja sen vuoksi tulee siis Turkuun (jos tulee, vahvistusta en ole saanut muualta, lukenut vain IS:stä). TPS ei muuten vetoa pelaajiin juurikaan tällä hetkellä, joten rahan kanssa kilpailu on ns. pakollista.

Tukosella oli tuo KHL-viritys mutta kaatui myös oman kuulemani perusteella muuhun kuin terveystilanteeseensa, Venäjällä mikään muu ei ole varmaa kuin epävarma jne.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nummelinin ego? Herrasmiesmäinen Dufva? Kusipäämäinen Suikkanen?

Suuttuneen Lukko-fanin tekstiä. Suikkanen ei todellakaan ole mikään kusipää, vaan ainakin omasta mielestäni huomattavasti pelaajaläheisempi valmentaja kuin isoegoinen "uimalakki" Dufva. Pelaajat arvostavat Suikkasen rehellisyyttä ja äijämäisyyttä todella paljon. Dufvan ego on liian iso Lukon pukukoppiin, sekin saattaa olla osasyy, miksi hyvät pelimiehet haluavat pois Raumalta.
Usko pois, varmaan kukaan Lukon kannattaja ei ole suuttunut siitä että Numppa lähtee Lukosta jos sitä tarkoitat:-)Muita hyviä pelimiehiä ketkä haluavat pois..?

Suikkanen varmasti ihmisläheinen ja reilu ja pelaajat arvostavat kaveria korkealle. On jätkä muiden seassa. Dufvaa arvostetaan osaamisen takia mutta ihmistyyppinä voi olla hankala.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nummelin ei ikinä olisi mahtunut viime vuosikymmenten Tepsiin lausuntojensa perusteella, näkemystä riittää senkin yli että miten puolustetaan. Tämä on myös Suikkaselle iso haaste, Nummelin kertoo miten pitäisi pelata jne. aina kun kysytään. Vaikka miten olisi niin, Petteri tuo enemmän kuin vie - tästä riittävästi jo viime kauden keskusteluissa, vaikka nimimerkki seebia tjsp laskikin paitoja myytävän 25 kpl tämän seurauksena.

Olen kallistunut keskusteluidemme perusteella olemaan aika pitkälti samaa mieltä kanssasi. Petun hinta on asia joka arveluttaa itseäni (lähinnä siksi etten sitä osaa mieltää tällä hetkellä millään minkäänlaiseksi, onko muilla käryä mitä mahtaa pyytää as for now?), mutta kai täällä on siihen tultu jo vähitellen että rahaa on ja koska Jackie K on poistunut talosta, saattaa joku suostua ihan käyttämäänkin sitä.
 

miro33

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers, Wild, Patrik Laine
Olisi pitänyt kursivoida. Tarkoitan sitä, miten valmentajien persoonat kiekkoyleisölle tulee esiin, tai ainakin minulle. Jos Nummelin on tosiaan suuttunut Dufvalle vilttiin joutumisesta, on hänen turha odottaa pääsevänsä Suikkasen komennossa yhtään helpommalla.

Nummelin on kiekollisesti loistava pelaaja, jonka lähtö on menetys. Mutta minua se ei harmita yhtään, jos se tarkoittaa Niskalan paluuta. Olen sen verran vanhanaikainen, että nautin pelaajien paluusta omiin kasvattiseuroihinsa. Siksi on hieno homma, mikäli Nummelin pelaa ensi kaudella TPS:ssä ja Niskala Lukossa.

Kuten sanottua, Nummelinin lähtö ei harmita, mutta Tukosen siirtyminen TPS:ään harmittaa. Voisin katkeroituna sanoa, että Tukonen siirtyy TPS:ään vain koska ei loukkaantumishistoriansa takia saa muualta sopimusta. Näin en kuitenkaan halua sanoa, koska arvostus Tukosta kohtaan pysyy, vaikka naapuriin siirtyykiin. Valitettavasti.

Lukko-fani tulee TPS:n sivulle ja sanoo Suikkasta "kusipäämäiseksi", puhuu Nummelinin ylisuuresta egosta ja kehuu Dufvan herrasmiesmäisyyttä. Toi on hieman provosoivaa.

Samaa mieltä siitä, että hyvä jos Niskala pelaa Lukossa ja Nummelin Tepsissä, sinnehän ne äijät kuuluukin. Tukosesta oli moni muukin seura kiinnostunut, kuulemma ihan KHL:ää myöten. Ja onhan hän ainakin Liiga-tasolle todella kova pelimies. En tiedä tarkemmin tuosta Nummelinin "suuttumisesta", mutta jos näin on, uskon että Numpalla on syynsä tähän. En katsonut oikeastaan yhtään Lukon pudotuspelejä, mutta jos pelkästään tilastoja katsoo, Nummelin pelasi mainiot pudotuspelit (10 peliä 3+7, +2). Tietenkään tilastot ei kerro kaikkea.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Kuten moni on jo todennut, TPS joutuu maksamaan kovaa hintaa (kirjaimellisesti) siitä, että imago on rapautunut ja vetovoimaa ei ole. Tämä lienee kuitenkin ainoa tie myydä ensi kauden joukkuetta, koska sponsorit ovat kaikkoamassa kovaa tahtia ja uskottavuus ei pelkillä ahl-arvoilla palaudu. Toivottavasti strategiaa on luotu huolella tässä samaan aikaan, sillä poukkoiluunkaan ei ole enää yksinkertaisesti varaa.

Riskillä tässä mennään, kun maksetaan kovaa hintaa loukkaantumisherkistä pelaajista, mutta nyt kassa kestää ja sikäli ei ole huolta. Huoli on jos strategiset linjaukset ja tuotteistus epäonnistuu. Huoli on myös liigan tulevaisuudesta, mutta se ei ole yksin TPS:n ongelma.

Nummelinin keissi on myös hyvin ristiriitainen. Lähes kaikki lienee täälläkin sitä mieltä, että case Vahalahti olisi enemmin pitänyt korjata. On tämä kuitenkin selkeä statement uudelta hallitukselta, mikäli Nummelin kotiututetaan.
TPS meinaa tosiaan maanantaiaamuna kertoa tilanteesta, mutta Nummelinista ei voida kertoa mitään ennen kuin Lukko on oman ilmotuksensa tehnyt. Lähipäivinä olemme viisaampia.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Maanantaina 05.05.2014 tullaan ulos siis ryminällä. Näinhän se Kai Suikkanen jossain TV-lähetyksessä lupasi.

29.04.2014 - TPS: Tiedotustilaisuus 5. toukokuuta
"HC TPS järjestää maanantaina 5. toukokuuta tiedotustilaisuuden, jossa julkistetaan joukkueen uudet sopimuspelaajat ja jatkosopimukset.

Joukkueen ensimmäisten jäätreenien ohella medialle esitellään myös huhtikuun alkupuolella HC TPS Turku Oy:n hallituksen puheenjohtajaksi valittu Matti Perkonoja.
"

Eli ainakin uusi hallituksen puheenjohtaja on ensimmäistä kertaa median tentattavana. Tämän lisäksi uusia sopimuspelaajia sekä jatkosopimuksia. Ajattelin nyt tehdä pienen yhteenvedon todennäköisestä tiedotustilaisuuden annista.

Muutamia "varmoja" nimiä uusista pelaajista on esiintynyt jo mediassa. Nämä ovat uutisoitu jo niin useaan kertaan eri lähteissä, että näitä kai voidaan pitää jo varmoina.

"Varmoina" uutisoidut huhut:
- Teemu Lassila
- Petteri Nummelin
- Ilkka Pikkarainen
- Lauri Tukonen

Tämän listan ulkopuolelta löytyy pari muutakin nimeä, joita pidetään lähes varmoina TPS:n miehinä kaudella 2014-15.

Todennäköiset huhut:
- Kristian Järvinen
- Tony Vidgren (try out)

Näiden lisäksi myös Ilveksen Simon Gysbers on ollut spekulaatioissa mukana. Toiset sanovat, että Tampereella siirtoa pidetään jo käytännössä varmana. Itse en kuitenkaan pidä tätä siirtoa mitenkään varmana - mahdollisena kylläkin. Nykytietojeni valossa Gysbers olisi melkoinen (positiivinen) yllätys. Tosin kuulemani perusteella jatkosopimusten puolelta olisi tulossa vielä suurempi positiivinen yllätys, joten Gysbersin "menetys" Färjestadiin ei kirpaisisi niin paljoa.

Olen edelleen siinä uskossa, että TPS:lla on nykyisestä joukkueesta neljä julkaisematonta jatkosopimusta kassakaapissa. Kyllä - siihen nippuun sisältyy edelleen Shaone Morrisonn. Viimeisen kuulemani mukaan Morrisonn tekee Brian Willsiet - eli kiekkoilee alkukauden Medvescak Zagrebissa palaten verorajan koittaessa mustavalkoisiin. Pitäkää paskapuheena jos haluatte, mutta mä ainakin elän tämän "tiedon" kanssa kikkeli pystyssä tiedotustilaisuuteen saakka. Maanantaina iltapäivällä sitten nähdään oliko kyseessä vain puolilöysä heijari vai hunajaa valuva teräksinen kuusituumainen!

Mahdolliset jatkot:
- Shaone Morrisonn (CAN)
- (Jere Pulli?) / - Tuomas Suominen
- Marko Virtala
- Veli-Matti Vittasmäki

Tosin nyt kun mä lasken yhteen 1+1, niin todennäköisesti Jere Pullin optiota ei olla lunastettu, vaan tuo neljäs jatkosopimus olisi Tuomas Suomisen. Tavallaan voidaan ajatella, että Tony Vidgren tulee rotaatioon juuri J.Pullin paikalle.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Itse olen kuullut että Tukoselle oli muitakin ottajia, joten tuo että kroppa on ollut paskana eikä ole saanut muualle sopimusta on ainakin sen perusteella puhdasta paskaa.

Jollain lailla olisinkin nähnyt koomisena sen, että pelaaja tulee TPS:ään vain, jos ei läpäise KHL-seuran lääkärintarkastusta. Ilmeisesti sitten TPS:n hankintapolitiikka on tosiaan se, että jos muiden seurojen lasarettiosasto on täysi, niin TPS:llä on vielä sairasvuoteita tyhjänä niitä tarvitseville, eikä pelaajan kuntoa tarkasteta. Sopisi jotenkin täydellisesti kuvioon.

Ihan mielenkiintoista, jos on tullakseen. Toivottavasti ei käy miikahuczkowskeja. Innolla odotan toukokuun viidettä.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jollain lailla olisinkin nähnyt koomisena sen, että pelaaja tulee TPS:ään vain, jos ei läpäise KHL-seuran lääkärintarkastusta. Ilmeisesti sitten TPS:n hankintapolitiikka on tosiaan se, että jos muiden seurojen lasarettiosasto on täysi, niin TPS:llä on vielä sairasvuoteita tyhjänä niitä tarvitseville, eikä pelaajan kuntoa tarkasteta. Sopisi jotenkin täydellisesti kuvioon.

Eh, en nyt käsittänyt oikein. Mahdoitko ymmärtää viestini oikein? :)

Nimenomaan sen verran olen kuullut että tämä Laten tilanne tällä hetkellä on sellainen ettei se karkota muitakaan seuroja sopimuskilpailusta, mutta TPS yksinkertaisesti maksaa parhaiten. Piirissä, josta tätä asiaa kuulin ruodittavan, pidetään Tukosen terveystilannetta sellaisena että kauden alussa on ready to go. Lasinen jätkä toki, mutta urheilija joka muuten on pitänyt kropastaan hyvää huolta ja kuntoutusaspekteissakin varmasti ammattimies.

Kyllä minä kuvittelisin että TPS ihan asianmukaiset tarkastukset tekee, kyllähän Vahalahtikin karkotettiin muualle koska oli kremppaa. Ehkä tästä on jotain opittu ja halutaan myös moista signaloida? Tähän soppaan nyt ei case Seikolaa kannata välttämättä sekoittaa mukaan koska ei tiettävästi jutuista poiketen ollut sopimuksentekohetkellä paskana vaan loukkaantui myöhemmin. Tämä perustuu siihen että kuulemani (ei tosin vahvistettua faktaa) perusteella nimi oli paperissa jo edeltävän kauden talvella ja esisoppari oli olemassa jo syksyllä samana vuonna.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Eh, en nyt käsittänyt oikein. Mahdoitko ymmärtää viestini oikein? :)

Joo, kyllä ymmärsin. Mutta ehkä lainasin huonosti ja väärää viestiä, kun ei tuo tavallaan suora vastaus siihen ollut. Nopeasti tuli luettua, ja nyt jälkeenpäin uusiksi lueskeltuna viestini ei ihan vastaa tuohon lainattuun. Mun moka.

Pointtina minulla oli se, että jos Tukonen ei olisikaan ollut terve, ja KHL-siirto olisi kariutunut sen vuoksi, ettei läpäissyt lääkärintarkastusta, olisi TPS:ltä ollut varsin mielenkiintoinen ratkaisu tehdä Tukoselle sopimus.

Nyt, kun annoit ymmärtää, ettei näin ole, niin hyvä juttu. Naureskelin vain ajatukselle siitä, kuinka vaihtoehtoisessa skenaariossa TPS olisi voinut tilanteen hoitaa, pohjaten aiempiin kokemuksiimme TPS:n pelaajahankintapolitiikasta.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Todennäköiset huhut:
- Kristian Järvinen
- Tony Vidgren (try out)

Mahdolliset jatkot:
- Shaone Morrisonn (CAN)
- (Jere Pulli?) / - Tuomas Suominen
- Marko Virtala
- Veli-Matti Vittasmäki

Tony Vidgren treenaa aktiivisesti TPS:n mukana. Samoin Marko Virtala sekä Veli-Matti Vittasmäki.

Jere Pullia ei ole huhujen mukaan näkynyt enää treeneissä eikä lähikulmilla.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo, kyllä ymmärsin. Mutta ehkä lainasin huonosti ja väärää viestiä, kun ei tuo tavallaan suora vastaus siihen ollut. Nopeasti tuli luettua, ja nyt jälkeenpäin uusiksi lueskeltuna viestini ei ihan vastaa tuohon lainattuun. Mun moka.

Ymmärsin kyllä nyt silti pointtisi. Samaa mieltä siitä. Ja painotan että en minä mistään mitään tiedä, olen tässä parin kuukauden aikana tehnyt yhdessä yhtä työprojektia sellaisessa porukassa jossa pari kaveria yrittävät uskotella tietävänsä Palloseuran nykyisestä meiningistä jotain. Huuteluitaan yritän tulkata ja huhuketjussa mokomia ehkä välillä esittää.

Pointtina minulla oli se, että jos Tukonen ei olisikaan ollut terve, ja KHL-siirto olisi kariutunut sen vuoksi, ettei läpäissyt lääkärintarkastusta, olisi TPS:ltä ollut varsin mielenkiintoinen ratkaisu tehdä Tukoselle sopimus.

Juuri näin. Todella omituinen ratkaisu olisi. Ei se mahdoton skenaario nytkään ole, en vain millään usko että kukaan voi olla niin tyhmä ja toisaalta kuulemani jutut eivät puhu moisen puolesta.

Nyt, kun annoit ymmärtää, ettei näin ole, niin hyvä juttu. Naureskelin vain ajatukselle siitä, kuinka vaihtoehtoisessa skenaariossa TPS olisi voinut tilanteen hoitaa, pohjaten aiempiin kokemuksiimme TPS:n pelaajahankintapolitiikasta.

On niitä facepalmeja joutunut muutenkin Tepsin touhujen seurauksena vetää joten ei se tosiaan mikään maailman suurin ihme olisi. Toivotaan ja uskotaan nyt kuitenkin tällä kertaa että homma ei ole noin heikoilla kantimilla. Rahasta se nyt loogisesti ajateltunakin on ollut kiinni. Ja nimenomaan Lukkokin on ollut kiinnostunut Tukosen palveluksista jatkossakin mutta ei mihin hintaan tahansa.

Jesse Jyrkkiöstä vaikea olla mitään mieltä. Kiekollisesti lahjakas, mutta urheilullisesti helvetisti tekemistä ammattilaisuusvinkkelistä tarkasteltuna. Jos tulee Tepsiin, on turha odottaa mitään päänsilittelyä jos ei treeni maistu. Jos taas tulee tryoutilla ja vakuuttaa minut esim. harjoitusotteluissa niin eikai tuo kallis kortti katsottavaksi ole. Pääasia on ehdottomasti se, että pelaajisto ja nimenomana pakisto uusiutuu. Kuollut puu (Pulli, Palmroth) ulos ja uusia kasvoja sisään taistelemaan peliajasta. Paremmalle vaikuttaa.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jyrkkiö olisi taas noita hankintoja joita Vuori ja kumppanit ovat onnistuneet tekemään joka vuosi. Jyrkkiö ei olisi millään lailla minkään näköinen vahvistus ensi kauden Tepsiin ja ottaen myös huomioon miten johto puhui kuinka omia junnuja tullaan ajamaan vielä voimakkaammin sisään ensi kaudella niin se sotisi kyllä sitä ajatusta vastaan.
Omista paikkaa kuuden pakin joukkoon hakevat Friman, Karhu, M. Pulli ja vielä kysymysmerkillä Jokereista saapuva Keskitalo.
Eli mihin ihmeeseen jotain Jyrkkiötä tarvittaisiin. Se olisi merkki junnuille että omasta porukasta ei liigapaikkaa aukea joten tarvitsee lähteä muualle.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Lisätään nyt omakin lusikka tähän huhusoppaan.
Henrik Tallinder. Tämä nimi ei ole ollut missään esillä.
Talo valmistui tänä vuonna hirvensaloon (vaikka se ei mitään vielä takaa, paitsi mm. Seikolan kohdalla) ja soppari taisi buffaloon loppua juuri.
Eli 1+1=2 vai onko sittenkään?
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Lisätään nyt omakin lusikka tähän huhusoppaan.
Henrik Tallinder. Tämä nimi ei ole ollut missään esillä.
Talo valmistui tänä vuonna hirvensaloon (vaikka se ei mitään vielä takaa, paitsi mm. Seikolan kohdalla) ja soppari taisi buffaloon loppua juuri.
Eli 1+1=2 vai onko sittenkään?

Tämä taitaa olla enemmän sitä mutuosastoa? Vai onko Tallinderista liikkunut huhua jossain päin? Tuo talon valmistuminen Turun seudulle ei riitä oikein perusteluksi..

Tallinder olisi toki mielettömän kova vahvistus tuohon pakistoon. Sellainen nimi että ostaisin sen kausarin vaikken pääsisi yhtään peliä Turussa näkemään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös