Huhuketju kaudelle 2014–2015

  • 733 377
  • 1 475

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Päivän Turun Sanomissa Leppäsyrjä kertoo, että Tukonen on käyttänyt sopimuksessa olleen KHL-pykälän ja siirtyy itään. Korvaajaksi on hankittu (tähän rummun pärinää) Ilkka Pikkarainen. Shokkiwau!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ei sitten edellisestä Pikkaraisesta opittu vielä mitään..? Jossain kolmosketjun rymistelevässä roolissa Ilkka Pikkarainen voisi vielä mennä minun joukkueessani, mutta kun Tepsin tuntien hänet hankitaan tulosta tekemään ja maaleja mättäämään ykkösketjun laidalle kiintiöpaikalla, niin kyllä taas mennään perse edellä puuhun.. Olen halukas pyörtämään puheeni jos käy selville, että Pikkarainen hankitaan oikeanlaiseen rooliin eikä suinkaan perinteiseksi "se on tehnyt viitisen vuotta sitten päälle 20 kassia, joten kyllä se siihen vieläkin yltyy"-hankinnaksi.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Päivän Turun Sanomissa Leppäsyrjä kertoo, että Tukonen on käyttänyt sopimuksessa olleen KHL-pykälän ja siirtyy itään. Korvaajaksi on hankittu (tähän rummun pärinää) Ilkka Pikkarainen. Shokkiwau!

Lauri Tukosen korvaajaksi Ilkka Pikkarainen. Hahahhahah!
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
On muuten synkkää luettavaa tää palsta jo. Morrisonn Zagrebiin, McLean jatkanee kuin jatkaneekin Venäjällä ja Tukonen vaihtui I.Pikkaraiseen tulosyksikön rooliin, tod.näk. isolla palkalla..

Jos mä vastaisin seuran toiminnasta, niin julkistaisin isolla mediapelillä maalivahtikuviot ensi kaudeksi. Koska se osa-alue taitaa oikeastikin olla jo kunnossa? Lassila on ykkönen, K.Järvinen kakkonen ja esim. A:sta Hokkanen kolmanneksi.
Samalla voitaisiin todeta se, minkä kaikki jo tietääkin: Norrena tuli maalivahtivalmentajaksi ja Ylönen lähtee eläkkeelle.
En ole nähnyt tästä edes pientä uutista missään. Miksei ole tehty ? Miehen ura on niin mahtava, että se vaatii isot suitsutukset ja otsikot. Jos multa kysytään. #1 on jäädytettävä sekä Tepsissä, että TuTossa.

No anyway, tolla sais hyvin hengähdystaukoa, jos kerta kenttäpelaajien suhteen kuviot ovat täysin auki.
 
Viimeksi muokattu:

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Vai onko sittenkään. Mäkään en mistään mitään tiedä, mutta Lassilan hyvä SHL loppukausi voi tarkoittaa uusia sopimusneuvotteluja KHL:n suuntaan. Uskaltaako TPS kaiken perseilyn jälkeen julkaista ja antaa toivoa paremmasta, kun samalla tietää Lassilan neuvottelevan Venäjälle ja sopimus saattaa syntyä esimerkiksi vasta kesällä. Aika varovaista saa TPS:n tiedottaminen nykyään olla, ettei kaikki vedä välittömästi hernettä nekkuun nyt tai lähitulevaisuudessa.

Mä ymmärsin, ettei Lassila nyt haluis lähteä sinne KHL:ään takaisin, mutta kai sekin on mahdollista. Ei muuten yllättäisi, jos näin kävisi. Tuo riskihän on olemassa ihan koko ajan. Missäs kuussa se Engren lähtikään ? Nyt on sama tilanne oikeastaan.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Päivän Turun Sanomissa Leppäsyrjä kertoo, että Tukonen on käyttänyt sopimuksessa olleen KHL-pykälän ja siirtyy itään. Korvaajaksi on hankittu (tähän rummun pärinää) Ilkka Pikkarainen. Shokkiwau!

Taitaa Leppäsyrjä kuitenkin tuossa hieman mutkat suoriksi. Kyllähän kaikki tietävät ja jopa Tepsin pelaajavastaavan pitäisi tietää, että kyseessä on eri roolien ja eri kaliiberien pelaajat.

Tukonen kärkiyksikön ratkaisupelaaja ja Pikkaranen max. kolmosketjun rouhija, jolle tosin voidaan antaa ylivoima-aikaa.

Eli en millaan usko, että Pikkarainen hankittiin siksi, että Tukonen päättikin siirtyä KHL:ään.
 

timpo09

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ainahan toimittajatkin voivat kirjoittaa mitä vain mutta en valitettavasti usko, että Tukonen menee KHL:ään.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oliko Turun Sanomissa mitään mainintaa mihin seuraan Tukonen menee?
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eipä tuo Nummelinin siirto Tepsiin taida kovin kaukana olla. Jos mies ei viihdy Lukossa ja RD:n alaisuudessa, eikä Lukon valmennus / johto asetu siirron tielle niin aika loogista, että Tepsiin tulee.
Vettä myllyyn lisää tuo US:n sisäpiirin juttu, jossa edellä mainittuja asioita sivutaan.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Jonkun nimimerkin mukaan viime viikolla piti kuulua jo hyviä asioita kannattajille.
Eipä ole kuulunut, alkaa oikeasti olla vaikeaa uskoa huomiseen kun on uskossaan heikko.

Ja valitettasti me ei tartteta mitään roolipelaajia tehokenttiin vaan pisteitä. Eräs pelas ihan mukiinmenevästi jatkopeleissä, kun piti pelata tulevan kauden sopparista, kausi sitä ennen olikin sitten vähän hiljaisempaa.

Jos Pikkarainen on hankita meidän 1/2 kentään, voi kausi olla ohi jo lokakuussa, tänä vuonna saatiin sentään jännittää marraskuuhun....

Psyyke voi olla kovilla jos Lassila päättää sykäistä rajan tuolle puolen.
 
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Nimimerkki Hagi on siis kirjoittanut tuolla Lukko osion Nummelin-ketjussa, mitä Urheilusanomissa luki:

Urheulusanomien mukaan Nummelin on halukas palaamaan TPS:n paitaan. Jutun mukaan TPS:n uusi hallitus on valmis tarjoamaan Petulle enemmän kuin kuin edellisellä kerralla, jolloin Lukko tarjosi selvästi paremman palkan. Lisäksi kerrotaan, että Lukossa ei ole oltu Petuun täysin tyytyväisiä, eli RD ja seurajohto eivät aio estää pelaajan siirtohaluja. Kuitenkin siirtoprosessi on vielä alkutekijöissään.

Kyllä itse ainakin olen valmis ottamaan Petun vastaan, jos hän tänne päätyy. Onhan kaveri nyt edelleenkin maaginen yvllä ja muutenkin hyökkäyspäässä. Mielummin katselen Petua edes sen 30 peliä, kun Pullia ja kumppaneita.

Ihmettelen joidenkin asenteenmuutosta tähän, kun viime kesänä olisi Nummelin otettu avosylin vastaan ja nyt, kun pelaaja olisi saatavilla niin halutaan, että kiertää koko seuran kaukaa. Ymmärrän toki kaikki sopimussotkut ja muut, mutta silti. Itse ainakin annan kaverille kyllä anteeksi ja C:tä rintaan, jos tänne eksyy.

Onko muuten näin, että Lukko ostaisi tuon sopimuksen ulos eikä, että TPS ottaisi tuon sopimuksen itselleen? Tuon lainatun tekstin mukaanhan TPS tekisi uuden sopimuksen Nummelinille. Miten näissä on yleensä ollut tapana toimia?
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän tuosta vuodentakaisesta suhmuroinnista jäi aika paska maku, molemmin puolin, mutta olisin kyllä pienin hintavarauksin valmis ottamaan Petun takaisin.

Tuskinpa Petu ensikaudella tulee kauheasti yli kolmeakymmentä peliä pelaamaan, eli riskit ovat viime kerrasta vaan kasvaneet, mutta tässä tilanteessa Petun markkinointiarvo ja johtajuus olisivat niin valtava voitto, että jos ei nyt ihan täysmääräisesti jouduta sopparia ostamaan niin tervetuloa.

Vuodentakaisesta vitutuksesta huolimatta, kyllä ennemmin katselisin Petua C- rinnassa kuin Vittasmäkeä tms, ja olisihan tuo soppari nyt edes jonkinasteinen kevyt kasvojen pesu. Kai se Petu siinä sivussa nakuttelee sen väh. 0,5ppg, eli on avuksi varsinkin YVssä, mutta kyllä nimenomaan ne Petun pelin ulkopuoliset avut olisivat nyt sitä luokkaa mistä kannattaa vähän maksaakin.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ottaisin ihan mielelläni Nummelinin takaisin TPS:n, mutta siinä kohtaa mielestäni olisi myös kannattavaa miettiä ketä pelaajaa Nummelinin paikalla pelutetaan, kun hän on telakalla. Ottelumäärät tuskin herralla viime kaudesta kasvaa ja tälläkin kaudella missasi jo kolmanneksen koko runkosarjasta.

Samanlaiset fiilikset ovat Tukosesta eli tervetuloa vaan, mutta tilastoja katsoen ei hänkään tuskin tule lähellekkään koko kautta pelaamaan vaan on telakalla, kuten on ollut viimeiset viisi kautta. Kuka paikkaa kyseistä herraa kyseisen ajan?
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kulkija esittää mielenkiintoisen pointin yllä. Vastauskin oli jo valmiina: Matias Pulli!

Ei helvetti miten olisi sopiva yhtälö. Nummelin pysyy kasassa sen minkä pysyy, Pullia ajetaan lopuissa peleissä sisään. Äärimmäisen toimivaa, ellei Numpan kaikki vaivat ole yhden matsin nivusvaivoja. Siitä tuskin Matiaksen pelihalut tai tuntuma paranevat mikäli joutuu stunttaamaan yhden pelin siellä, toisen täällä parin kuukauden heitolla.

Nummelin olisi esim. Pullille loistava mentori. Ja mentorointihan on TPS 2.0-strategian kulmakivi. Sopisi kuin nyrkki silmään tämä skenaario.

Ei mikään ylläri että nykyhallitus on halukas maksamaan Petulle enemmän kuin edellinen. Se tosin on ylläri, että Petteri on näinkin nopeasti valmis unohtamaan viimevuotiset, loukkaantuihan se niin verisesti, että! Jos oikeasti osoittaa kiinnostusta ja tulisi vähän vastaan tuosta RTK:n huru-ukkojen palkastaan (joka kuulemma on järkyttävä) niin tosiaan mikäs siinä, c:tä rintaan ja ura päätökseen oikeassa paikassa.

Muiden huhujen osalta ei voi muuta todeta kuin että hoh-vitun-hoijaa. McLean ei sittenkään taida edes kusta Turkuun päin, Tukonen menee KHL:ään ja muut edes vähän street cred:iä omaavat pelaajat katselevat aivan eri ilmansuuntiin. Pikkaraiselle tervetuloa, vaikka oksettava pelaaja taitaa vähän ollakin, mutta ei herranjumala sentään tulosyksiköihin. Kakkoskentässä katsoisin vielä jotenkuten, ykkösessä en todellakaan. Taisi oikeasti saada eniten rahaa Turusta. Mites ne muut huhut? Aivan, ei vittu mitenkään. Tuus nyt Tazz82 itse kertoilemaan miten se menikään ;) Vieläkö on auvoisia päiviä luvassa?

Turhauttavaa.
 

Tazz82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Man Utd
Mites ne muut huhut? Aivan, ei vittu mitenkään. Tuus nyt Tazz82 itse kertoilemaan miten se menikään ;) Vieläkö on auvoisia päiviä luvassa?

Turhauttavaa.

Nyt mulle tuli paha mieli... mun varaluistimien varaluistimista meni terä just poikki ;)

Kyllähän sun kokeneena palstaveljenä pitäisi tietää ettei täällä voi liikaa paljastaa. Mä en edelleenkään ole liian huolissani. Kaikki näyttää ihan hyvältä. Rauha ja uskoakseni myös järki on palannnut tekemiseen. Tiedottamistakin on varmasti luvassa...

Toivottovasti tämä loisi edes hitusen uskoa teihin.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt mulle tuli paha mieli... mun varaluistimien varaluistimista meni terä just poikki ;)

Kyllähän sun kokeneena palstaveljenä pitäisi tietää ettei täällä voi liikaa paljastaa. Mä en edelleenkään ole liian huolissani. Kaikki näyttää ihan hyvältä. Rauha ja uskoakseni myös järki on palannnut tekemiseen. Tiedottamistakin on varmasti luvassa...

Toivottovasti tämä loisi edes hitusen uskoa teihin.

Tazz82 oot jääny mieleen viimekauden Parén ja Sextonin ennustamisesta, niin sulta odotetaan nyt shokkiwaupalastuksia!

Mietin ite aiemmin kanssa tuota, että Petteri Nummelin sopis hyvin Mentoriksi juuri (ainakin)Matias Pullille ja toivottavasti tulee tälläisenä toimimaan, mikäli nyt ylipäätään tulee.

Mielestäni jossain kyseenalaistettiin että miksi ihmeessä TPS nyt olisi halukas miehen tänne ottamaa kunnei viimekskään kelvannu ja joku kyselee et miten Petu suostuu tulemaan vaikka niin loukkaantui. No nuohan johtuu nyt mitä ilmeisimmin siitä, mikä tuossa jo aiemmin kirjoitettiinkin, että ne sössineet henkilöt on vaihdettu ja siellä ilmeisesti uudet henkilöt on vetänyt uusia (omaan silmään fiksumpia) linjauksia, saakohan Arse itse päättää jopa neuvotteluista? Ken tietää...

Mutta joo, ei tässä muuten huhujen osalta suurta kiimaa ole herännyt tulevaa kautta varten ja ainakaan vielä en vesi kielellä odottele, että pääsen rahani kausikorttiin uhraamaan. Mutta kai nuo tiedottaa kun on tiedotettavaa, vaikka sitten syyskuussa, kerkeehän niitä lippuja silloinkin ostelemaan...
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän sun kokeneena palstaveljenä pitäisi tietää ettei täällä voi liikaa paljastaa. Mä en edelleenkään ole liian huolissani. Kaikki näyttää ihan hyvältä. Rauha ja uskoakseni myös järki on palannnut tekemiseen. Tiedottamistakin on varmasti luvassa...

Tottakai tiedän. Tosiaan Paré ja Sexton tulivat niin apteekin hyllyltä viime kautta ennen että sen vuoksi loin toiveikkaan valonkohdistuksen sinne suuntaan.

Tuo järki kuullostaa hyvälle, mutta pelkän järjen kuuluttamisessa ei sidosryhmiä tai takkinsa kääntäneitä kannattajia (näitä on muuten aivan helvetisti) niin vain takaisin puolelleen voiteta.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se tosin on ylläri, että Petteri on näinkin nopeasti valmis unohtamaan viimevuotiset, loukkaantuihan se niin verisesti, että!

Onko Petu sanonut sulle sen henkilökohtaisesti kuinka verisesti loukkaantui vai oletko kenties vain lukenut lehdistä joita toimittajat sopivasti värittänyt.
Sillat eivät palaneet missään vaiheessa kun Petu siirtyi Raumalle. Itse olen niin Petun kuin isä Numpankin kanssa asiasta jutellut menneen kauden aikana ja kummankin mielestä välit Tepsiin hyvät.
Eikö olisi järkevämpää lopettaa se paskanjauhanta Petun ja Vahan kohdalla ja toivotaan sensijaan että piakkoin saisimme uutisia sellasista uusista pelaajista joiden avulla joukkue pelaisi playoff offseissa ensi kaudella ja tietysti mahdollisimman pitkään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Kyllähän sun kokeneena palstaveljenä pitäisi tietää ettei täällä voi liikaa paljastaa. Mä en edelleenkään ole liian huolissani. Kaikki näyttää ihan hyvältä. Rauha ja uskoakseni myös järki on palannnut tekemiseen. Tiedottamistakin on varmasti luvassa...

Toivottovasti tämä loisi edes hitusen uskoa teihin.

Ah, niin tuttu lause tuossa lainauksessa. Toivotaan näin ja että kentälläkin tapahtuisi asioita, joiden avulla tämä 12 kertaa 3p. voittoja per kausi (Liigan osalta, CHL erikseen) olisi historiaa vähäksi aikaa. Nimittäin saldot tällä osastolla mestaruuden jälkeen ovat 12,21,12,12. Eli 240 peliä runkosarjaa ja... noh... niin... Hitusen vaikeaa on TPS:llä ollut selviytyä voittajana peleistä 60 minuutin jälkeen.

Ai niitä huhuja? Ei kyllä kauheasti kantaudu tällä hetkellä mistään suunnasta.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko Petu sanonut sulle sen henkilökohtaisesti kuinka verisesti loukkaantui vai oletko kenties vain lukenut lehdistä joita toimittajat sopivasti värittänyt.
Sillat eivät palaneet missään vaiheessa kun Petu siirtyi Raumalle. Itse olen niin Petun kuin isä Numpankin kanssa asiasta jutellut menneen kauden aikana ja kummankin mielestä välit Tepsiin hyvät.

No, tuo nyt oli omalta osaltani lähinnä pieni piikki muutaman suuntaan jotka täällä ovat nimenomaan tuota pahastumista maalailleet. Ei tainnut olla mitään kovin laadukasta sarkasmia, olen pahoillani.

Eikö olisi järkevämpää lopettaa se paskanjauhanta Petun ja Vahan kohdalla ja toivotaan sensijaan että piakkoin saisimme uutisia sellasista uusista pelaajista joiden avulla joukkue pelaisi playoff offseissa ensi kaudella ja tietysti mahdollisimman pitkään.

Vahan kohdalla sillat ainakin omien "tietojeni" perusteella osittain ihan oikeastikin paloivat, ja nuo eivät vissiin ihan väritettyjä juttuja ole että Rauman suuntaan soiteltiin. Ihan classya noin yleisesti ja aivan täysin kestämätöntä että kannattamani seura toimii näin Vahan tasoisen seuraikonin kohdalla. Muuten samaa mieltä. Paitsi tuon "toivotaan" vaihtaisin sanaan vaaditaan.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nummelinin osalta yksi syy palasina olemiseen taisi olla myös se että miestä peluutettiin välillä ns. ihan saatanasti. Ainakin tähän käsitykseen itse jäin. Eli järkeistämällä peluutusta ja harjoittelua voi olla myös positiivinen vaikutus ehjänä pysymiseen.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nummelinin mahdollista paluuta on tullut nyt mietiskeltyä sen verran että
tervetuloa puolestani, pelaa minkä pelaa, mutta meitin pakistoon mahtuu heittämällä ja antaa markkinoinnille lisää ulottuvuuksia jos vain oikein osataan toimia toimistolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös