Huhuketju kaudelle 2014–2015

  • 732 921
  • 1 475

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Sanoisin, että se valmennus on jo ilman Haapakoskeakin liigan kalleimpia/kallein. Itse kyllä ottaisin Haapakosken mielelläni tuohon Lehtosen paikalle. Onhan miehellä aika vakuuttava saldo tuossa kakkosen roolissa. Toki käytössä oleva kalusto on meillä hieman eri tasoa kuin noilla miehen menestysvuosilla.

Melkein voisi samaan kyytiin olettaa, että Mikael Ruohomaan nimi tulee nousemaan tuon Haapakosken mahdollisen nimityksen jälkeen nousemaan esille spekulaatioissa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juuri näin! Olen jälleen kerran sanasta sanaan samaa mieltä aurajoen kanssa. Tosin luultavasti mä olen (tälläkin kertaa) ainoa - siitä yksinkertaisesta syystä, että kirjoittaja on aurajoki

Hassu oletus, sillä itse konteksti ja kirjoittamansa sisältö se on joka merkitsee. Ja joka on aina tähänkin saakka merkinnyt. Ei nimimerkkinsä. Aika turhailua mun mielestä tuo "luultavasti mä olen (tälläkin kertaa) ainoa", sillä maineensa on aivan itse hankkinut ja toisaalta taas tämänkertainen pointtinsa oli sama kuin sinullakin eli hyvin järkeenkäypä. Nimim. Rote Sau sitten ottikin kantaa asiaan uudelleen ja avasi oman tulkintansa taustoja. Nyanssina vielä tuohon, mihin on nyt unohtuneet ne huhupuheet joiden mukaan Tertsi tienaisi yli 200k? Tuosta on tälläkin palstalla melkein jonkinlainen konsensus ollut, mutta sen vuoksi ja tosiaan Vahan keissin asettamien standardien mukaan voisi olettaa tuon Koskirannan diilin olevan sieltä kalliimmasta päästä. Ihan oikeassa olette kyllä siinä että tuo lokerointi ilman olemassaolevaa tietoa on aika potaskaa, tuota nyt voi vain rationalisoida täällä aiemmin esitettyjen asioiden valossa.

Haapakoski ei missään nimessä ole sellainen valmentaja, joka nostaa TPS:n menestykseen. Tämä on aivan satavarma asia. Haapakoski on hädin tuskin Mestis -tason valmentaja, mutta ilmeisesti TPS:n joukkue on muiltakin osin ensi kaudella korkeintaan Mestis- tasoa, joten siinä mielessä asia on linjassa.

Tämä Haapakoski ja Kärpät muutenkin tuntuu olevan sinulle jonkinlainen punainen vaate. Miksi?

Mitä tulee tuohon lainaamaani sisältöön niin metsäänhän siinä mennään. Siinä olet toki oikeassa että Kärpissä aikoinaan epäonnistui, tosin tuloksellisestihan Aran kanssa ei homma juuri parantunut. Jälkimmäinen johdatti tuon jengin sääleihin seuraavalla kaudella. Tämä oli se kausi jolloin Pekka Virran TPS kaatui sääleissä saappaat jalassa kahden kohtalaisen tasaisen matsin ja palmrothien sekoilujen vuoksi. Kuitenkin Kärpät oli noilla kausilla vielä täysin kasvuvaiheessa, omat junnut tekivät minkä pystyi ja rosteri ei missään nimessä ollut tämän päivän kaltainen. El Ludelta ihan ansiokkaasti avattu vielä Haapakosken uran jatkoa, ihan hyvin se on vetänyt. Apuvalmentajan paikalle suorastaan huippukiinnitys toteutuessaan, todella paljon osaavampi jamppa kuin Lehtonen.

Melkein voisi samaan kyytiin olettaa, että Mikael Ruohomaan nimi tulee nousemaan tuon Haapakosken mahdollisen nimityksen jälkeen nousemaan esille spekulaatioissa.

Huikean kauden Jokipojissa pelannut Ruohomaa on kyllä varmasti herättänyt muissakin liigajengeissä kiinnostusta. Haapakoski voisi olla yksi syy valita TPS, muita syitä ei sitten liene kovin helppoa keksiä. Lisäksi meillä aika tiukka kilpailu laituritonteista jos ei esim. Miettinen vaihda maisemaa. Tämän jätkän pelejä muutaman nähneenä (olkoonkin, että Mestiksessä) niin en kyllä tuomitsisi. Eri asia on millaisen roolin saisi vrt. Mestiksessä tai esim. Vaasan Sportissa, johon jannua myös kuolataan.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikista maailman valmentajatyrkyistä TPS päätyisi Mikko Haapakoskeen? Voi itku.

Sinänsä Haapakoskihan olisi kaikin tavoin TPS:n näköinen valinta: TPS-taustainen, Arse Vuoren vanha tuttu, valmentajana vastuutehtävissä liigatasolla täysin epäonnistunut arpa, jota kakkosvalmennuspestin kautta yritetään kouluttaa päävalmentajaksi, joka sitten potkitaan pois marraskuussa 2015 jonkun samanlaisen suhaajan, esimerkiksi Miika Elomon, tieltä.

Ei tukea täältä. Jos Suikkasta ollaan savustamassa tiehensä kaiken maailman mentoreilla ja muilla korviinkuiskijoilla, tilalle pitäisi saada liigatasolla viime vuosina vähintään kohtalaisesti menestynyt valmennustiimi - ei TPS-taustainen kaveriporukka.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Melkein voisi samaan kyytiin olettaa, että Mikael Ruohomaan nimi tulee nousemaan tuon Haapakosken mahdollisen nimityksen jälkeen nousemaan esille spekulaatioissa.

Löytyihän tuo nimimerkki Banjon viesti parin kevään takaa kun mies teki sopimuksen Jypin kanssa. Tuolloin ei Mikael kuitenkaan loppupeleissä ollut vielä ainakaan liigatason kiekkoilija.

Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Quirk, Lepine, Kalteva ja Ruohomaa JYPiin

Kyllähän tietenkin joukkueeseen leveyttä tarvitaan ja en usko, että hyvin menneen Mestiskaudenkaan jälkeen hintalappu on hirveän iso. Toisaalta tätä kaveria on myös turha sijoitella mihinkään neloskenttään vaan joko vastuuta hyökkäävässä roolissa ja mielellään myös ylivoima-aikaa tai sitten poppariosastolle.

Ohessa vielä linkki Mikaelin Eliteprospectin tietoihin: http://www.eliteprospects.com/player.php?player=50405
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Anrei Hakulinen pelaa tulevalla kaudella Liigaa TPS:n paidassa.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Haapakosken tullessa valmennustiimi saisi kaivattua uutta näkökulmaa.
R-P Lehtonen tuntuu olevan Suikkasen sätkynukke, vailla todellista osaamista.
Haapakosken on muistutettu epäonnistuneen Kärpissä, entä sitten?
Pesti oli silloin hänen ensimmäinen päävalmentajana ja sen jälkeen kaveri on kerännyt kokemusta Mestiksessä, en suoralta kädeltä lähtisi teilaamaan.
Positiiviseksi lasken myös fysiikkavalmentajan palkkaamisen tepsiin, outoa että menneellä kaudella ei sellaista ollut lainkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Anrei Hakulinen pelaa tulevalla kaudella Liigaa TPS:n paidassa.


Mistäs tällaista olet kuullut? Omista, oletettavasti täydellisen luotettavista, lähteistä saatu tieto kertoo kyllä miehen tehneen 2v sopimuksen Pelicansiin..
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Mistäs tällaista olet kuullut? Omista, oletettavasti täydellisen luotettavista, lähteistä saatu tieto kertoo kyllä miehen tehneen 2v sopimuksen Pelicansiin..

Näin minäkin luulin, mutta asia on ilmeisesti siitä muuttunut. Olen kyllä hyvin varma, että Anrei TPS-paidassa ensi syksynä viilettää.
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Näin minäkin luulin, mutta asia on ilmeisesti siitä muuttunut. Olen kyllä hyvin varma, että Anrei TPS-paidassa ensi syksynä viilettää.

Aika kummallista kyllä. Luulisi, että kun kerran nimi on ollut jo paperissa, niin jotain aika dramaattista on saanut käydä, että sitä lähdettäisiin purkamaan
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Yksi mielenkiintoinen nimi on muuten Timo Pärssinen. Päräähän on huhuiltu takaisin TuToon mutta nyt kun Tovereiden liigahaaveet ottivat ainakin yhden vuoden takapakkia niin saa nähdä mitä tapahtuu. Kelpaisi ainakin meikäläiselle jos Pärssinen vetelisi ensi kaudella Artukaisissa vaikka Palloseuran kakkosketjun toisella laidalla. Tuttu mies kuitenkin Suikkaselle ja kämppähän Pärällä on Naantalissa joten 1+1...

huom. Tämä on siis ihan täysin omaa mutuilua jossa ei ole edes mitään huhun tynkää.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika kummallista kyllä. Luulisi, että kun kerran nimi on ollut jo paperissa, niin jotain aika dramaattista on saanut käydä, että sitä lähdettäisiin purkamaan

Itse en ollut kyllä kuullut että nimiä olisi paperissa mutta kuitenkin pidin itsekin selkeänä että Anrei Lahteen siirtyisi. Niin moni omastakin tuttavapiiristä on sellaista maalaillut jo tovin aikaa. Erikoista, mutta itse ottaisin tuon pelaajan mielelläni TPS:ään. Pelipaikan tulee omasta mielestäni olla kahdessa kärkikentässä jos tänne tulee.
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Itse en ollut kyllä kuullut että nimiä olisi paperissa mutta kuitenkin pidin itsekin selkeänä että Anrei Lahteen siirtyisi. Niin moni omastakin tuttavapiiristä on sellaista maalaillut jo tovin aikaa. Erikoista, mutta itse ottaisin tuon pelaajan mielelläni TPS:ään. Pelipaikan tulee omasta mielestäni olla kahdessa kärkikentässä jos tänne tulee.

Omat tiedot ovat juurikin, että sopimus olisi jo olemassa, joten niin kuin jo tuli sanottua, niin kummalliselta kuulostaa.

Ehdottomasti Anrein paikka olisi vain ja ainoastaan kahdessa ylimmässä kentässä, koska mies on pelaajatyypiltään pisteiden tekijä, eikä mikään alakenttien rouhija. Se, että riittääkö miehellä jo nyt taidot tekemään SM-liigassa ylemmissä ketjuissa vaadittavaa tulosta on sitten eri asia.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Leppäsyrjä krjoittaa TS-kiekossa, että ei oikein ole tulijoita Tepsiin vaikka halua olisi uusia runkoa. Ja mainitsee se myös, että Haapakoski tulee Elomon paikalle.

Hakulisesta ei mitään käryä, mutta olen myös kuullut, että Tepsi olisi tiukasti kisaamassa Anrein palveluksista. Sama henkilö joka tästä mainitsi sanoi myös jotain jostain ex-Pelicans jenkistä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Sama henkilö joka tästä mainitsi sanoi myös jotain jostain ex-Pelicans jenkistä.

Toivottavasti Palloseura ei maksa itseään kipeäksi Laschistä. Palkkapyyntö on kuulemma ollut ainakin Pelicansille liikaa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Hassu oletus, sillä itse konteksti ja kirjoittamansa sisältö se on joka merkitsee. Ja joka on aina tähänkin saakka merkinnyt. Ei nimimerkkinsä.
Näinhän se on! Näin sen pitäisi olla myös aurajoen kohdalla, mutta kun ei ole!
Aika turhailua mun mielestä tuo "luultavasti mä olen (tälläkin kertaa) ainoa", sillä maineensa on aivan itse hankkinut ja toisaalta taas tämänkertainen pointtinsa oli sama kuin sinullakin eli hyvin järkeenkäypä.
Mähän muistaakseni joskus syksyllä kirjoitin johonkin ketjuun (Moderaattorit?). Siellä rutistiin jostain aurajoen tuottamasta tekstistä. Mä lainasin sitä alkuperäistä aurajoen viestiä ja kirjoitin saman asian toisilla sanoilla. Mun kirjoittamani teksti olikin jotenkin "hyväksytympää" kuin aurajoen - vaikka itse asia/sisältö/konteksti pysyivät täysin samoina.

Tarkoitin tällä vain sanoa, että kun viestin kirjoittajana on aurajoki, niin osa lukijoista keskittyy epäolennaisuuksiin - KUINKA asia ilmaistaan eikä siihen MITÄ ilmaistaan.
Sama henkilö joka tästä mainitsi sanoi myös jotain jostain ex-Pelicans jenkistä.
Toivottavasti Palloseura ei maksa itseään kipeäksi Laschistä. Palkkapyyntö on kuulemma ollut ainakin Pelicansille liikaa.
Jossain (Nikkola Media) oli muistaakseni maininta jostain 400.000 eurosta?

Samassa paikassa taidettiin myös mainita nimet: Jeff Schultz ja Andreas Thuresson.
 

RomuLumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehdottomasti Anrein paikka olisi vain ja ainoastaan kahdessa ylimmässä kentässä, koska mies on pelaajatyypiltään pisteiden tekijä, eikä mikään alakenttien rouhija. Se, että riittääkö miehellä jo nyt taidot tekemään SM-liigassa ylemmissä ketjuissa vaadittavaa tulosta on sitten eri asia.

Tepsin kolmonen oli Vahalahti-Filppula-Venäläinen mestaruuskaudella. En ymmärrä tuota jostain -90 luvulta kumpuavaa(?) ajatusta siitä, että joukkueessa ei voisi olla kolmea hyökkäävää kenttää. Käsittääkseni kolme hyökkäävää kenttää kun on kuulunut juurikin Kaitsun ideologiaan. Sellaisen toteuttaminen vaatisi vaan yhden vähintään Koskirannan tasoisen sentterin hankintaa, jota esimerkiksi AUK oli.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Näinhän se on! Näin sen pitäisi olla myös aurajoen kohdalla, mutta kun ei ole!Mähän muistaakseni joskus syksyllä kirjoitin johonkin ketjuun (Moderaattorit?). Siellä rutistiin jostain aurajoen tuottamasta tekstistä. Mä lainasin sitä alkuperäistä aurajoen viestiä ja kirjoitin saman asian toisilla sanoilla. Mun kirjoittamani teksti olikin jotenkin "hyväksytympää" kuin aurajoen - vaikka itse asia/sisältö/konteksti pysyivät täysin samoina.

Tarkoitin tällä vain sanoa, että kun viestin kirjoittajana on aurajoki, niin osa lukijoista keskittyy epäolennaisuuksiin - KUINKA asia ilmaistaan eikä siihen MITÄ ilmaistaan.

Scissors on minulle närkästynyt siksi, kun sanoin, että TPS:n tämän kauden joukkue oli aivan paska enkä uskonut sen menestykseen alkuunkaan enkä myöskään siihen, että joukkue olisi ollut valmiina jo huhtikuussa kuten Arse sanoi. Sanoin myös, ettei Arse ollut onnistunut joukkueen rakentamisessa. Scissors kehui koko kesän ja alkusyksyn Arsea ja hänen hankintojaan ja oli koko ajan eri mieltä kanssani ja esitti kymmeniä kysymyksiä, joihin minun olisi pitänyt vastata.

Scissors ei hyväksy sitä, että uskaltaa olla hänen kanssaan eri mieltä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Scissors on minulle närkästynyt siksi, kun sanoin, että TPS:n tämän kauden joukkue oli aivan paska enkä uskonut sen menestykseen alkuunkaan enkä myöskään siihen, että joukkue olisi ollut valmiina jo huhtikuussa kuten Arse sanoi. Sanoin myös, ettei Arse ollut onnistunut joukkueen rakentamisessa. Scissors kehui koko kesän ja alkusyksyn Arsea ja hänen hankintojaan ja oli koko ajan eri mieltä kanssani ja esitti kymmeniä kysymyksiä, joihin minun olisi pitänyt vastata.

Scissors ei hyväksy sitä, että uskaltaa olla hänen kanssaan eri mieltä.

Mä olen ollut Scissorsssin kanssa 90 % asioista eri mieltä, en ole huomannut että ei olisi tätä hyväksynyt vaan kun jaksaa/ehtii perustella joskus loputtomiinkin asti se riittää. Vuoren osalta Scissors oli sekaisin kuin seinäkello, mutta muutti kantaansa lennosta. Eiköhän näitä satu kaikille, en esim itse edelleenkään ymmärrä miksei TPS rahastanut Nummelinilla, enkä eritoten käsitä sopimusneuvotteluista mulla tiedossa olevaa versiota, mutta ihan avoimesti voin todeta, että urheilullisesti Nummelin ei onnistunut niin kuin itse uskoin.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näinhän se on! Näin sen pitäisi olla myös aurajoen kohdalla, mutta kun ei ole!Mähän muistaakseni joskus syksyllä kirjoitin johonkin ketjuun (Moderaattorit?). Siellä rutistiin jostain aurajoen tuottamasta tekstistä. Mä lainasin sitä alkuperäistä aurajoen viestiä ja kirjoitin saman asian toisilla sanoilla. Mun kirjoittamani teksti olikin jotenkin "hyväksytympää" kuin aurajoen - vaikka itse asia/sisältö/konteksti pysyivät täysin samoina.

Joo, mutta kyllähän teissä kahdessa on eroa kuin yöllä ja päivällä. Sinun kanssasi ollaan kyetty käymään lähes aina ihan huippuja keskusteluita. Sama pätee moneen muuhunkin kirjoittajaan jonka kanssa minulla toisinaan on ollut jostain näkemyseroja. Kerran pyysit jopa minua bisselle HK-Areenalla jonkun tulevan matsin aikana, jonkun puolin ja toisin rehdin argumentaation päätteeksi. Yleisesti ottaen, on hyvin selvää millä asenteella auris tänne kirjoittelee ja yleensä sieltä tulee tekstiä provopää edellä, kuten tuossa viimeisimmässä tänne kirjoittamassaan. Eihän tuossa taas ole päätä eikä häntää, vai mitä? Jos siellä on sisällöllisesti asiaa joukossa, hukkuu se hyvin useasti kaiken meuhkauksen alle. Olen 100% varma että useat jakavat kanssani juuri tämän mielipiteen. Ja olenhan itsekin aina toisinaan kirjoittanut että olen jostain ko. nimimerkin kanssa samaa mieltä.

Tarkoitin tällä vain sanoa, että kun viestin kirjoittajana on aurajoki, niin osa lukijoista keskittyy epäolennaisuuksiin - KUINKA asia ilmaistaan eikä siihen MITÄ ilmaistaan.

Tässä et näe asian ongelmaa, vaikka kirjoitat juuri kuten asian laita on. Tällaisen metakeskustelun paikka ei tosiaan ole TPS-osiossa joten jatketaan vaikka yksityisviesteillä jos välttämättä haluat. Sen voin vain sanoa että tuo maineensa on täysin itse hankittu.

Scissors on minulle närkästynyt siksi, kun sanoin, että TPS:n tämän kauden joukkue oli aivan paska enkä uskonut sen menestykseen alkuunkaan enkä myöskään siihen, että joukkue olisi ollut valmiina jo huhtikuussa kuten Arse sanoi. Sanoin myös, ettei Arse ollut onnistunut joukkueen rakentamisessa. Scissors kehui koko kesän ja alkusyksyn Arsea ja hänen hankintojaan ja oli koko ajan eri mieltä kanssani ja esitti kymmeniä kysymyksiä, joihin minun olisi pitänyt vastata.

Mikset ikinä vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin siinä tapauksessa? Ei tässä ole kyse minusta. Muutama muukin lienee sinulle jostain syystä aina välillä vähän närkästynyt. Syyt voit lukea tuosta vastauksestani Mr.Foxille. Sä et edes tässä provoilussa ole mikään ihan täysi aloittelija, tai niin olen ainakin kuullut. #verkkolehtikeskustelut

Scissors ei hyväksy sitä, että uskaltaa olla hänen kanssaan eri mieltä.

Tästähän sinä jaksat jauhaa, eikä tuossa juuri järkeä ole. Meidän vääntömme yleensä päättyvät ennen kuin ehtivät edes alkaa koska sulla hyvin harvoin on mitään konkreettista jolla perustella. En ole todellakaan ainoa joka sinulta perää joskus tarkennusta, kuten tuossa eräästä toisesta ketjusta käy ilmi jopa ihan tuoreeltaan. Lisäksi, vastaavaa ongelmaa ei kenenkään toisen kirjoittajan kanssa ole, vaikka usea on kanssani joskus eri mieltä jostain.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Unohdin tuosta edellisestä viestistä toteamuksen siitä, että en usko Ryan Laschin tulevan Suomeen ensi kaudella. Hakulisesta en tiedä varmaksi mitään, mutta sen verran varmalta Manazeri siitä on, että eiköhän siellä ole Arsen kanssa lähetelty sähköpostia. ;)
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Joo, mutta kyllähän teissä kahdessa on eroa kuin yöllä ja päivällä. Sinun kanssasi ollaan kyetty käymään lähes aina ihan huippuja keskusteluita. Sama pätee moneen muuhunkin kirjoittajaan jonka kanssa minulla toisinaan on ollut jostain näkemyseroja. Kerran pyysit jopa minua bisselle HK-Areenalla jonkun tulevan matsin aikana, jonkun puolin ja toisin rehdin argumentaation päätteeksi. Yleisesti ottaen, on hyvin selvää millä asenteella auris tänne kirjoittelee ja yleensä sieltä tulee tekstiä provopää edellä, kuten tuossa viimeisimmässä tänne kirjoittamassaan. Eihän tuossa taas ole päätä eikä häntää, vai mitä? Jos siellä on sisällöllisesti asiaa joukossa, hukkuu se hyvin useasti kaiken meuhkauksen alle. Olen 100% varma että useat jakavat kanssani juuri tämän mielipiteen. Ja olenhan itsekin aina toisinaan kirjoittanut että olen jostain ko. nimimerkin kanssa samaa mieltä.

Sinä olet, Scissors, aikamoinen manipuloinnin mestari. Jaat ihmiset kelvollisiin ja epäkelpoihin sen mukaan, kuinka se palvelee tarkoitusperiäsi. Haluat mestaroida tällä palstalla mielesi mukaan ja määritellä ne nimimerkit kelvollisiksi, jotka hyväksyvät kommenttisi ja (yli)pitkät kirjoituksesi osoitukseksi sinun kaikkivoivasta asiantuntevuudestasi. Osaat mielistellä joitakin kirjoittajia, jotta he pysyvät "leirissäsi" ja sillä tavoin saavutat vaikutusvaltaa ja heidän kannatustaan omille kirjoituksillesi.

Mutta, koska tämä on otsikon aihetta koskematon keskustelu, niin jätän tämän nyt tähän enkä kirjoita tämän enempää.
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Unohdin tuosta edellisestä viestistä toteamuksen siitä, että en usko Ryan Laschin tulevan Suomeen ensi kaudella.

TPS on ollut Laschin perässä jo pitkään mutta hän ei kaiketi ole tehnyt vieläkään päätöstä, missä hän pelaa ensi kaudella. Ehkäpä hänellä on myös KHL mielessä. Jos nyt jotain pitäisi veikata, niin veikkaisin hänen kuitenkin jatkavan Växjössä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Lasch olisi lähtökohtaisesti kelpo hankinta, koska on näyttänyt osaamisensa liigassa, mutta tuskin Tepsiin päätyy, vanha koutsi on tuskin sellainen houkutin pelkästään että mustavalkoisiin allekirjoittaisi paperia.

Ruohomaa on mielenkiintoinen nimi, oli jo pari kautta sitten Jokipojissa erinomainen ja lähes dominoiva kiekollisena, sai paperin JYP:iin, mutta liigassa tila ja aika loppuivat vielä kesken ja pelasikin Akatemiassa ja sitä kautta päätyi Joensuuhun uudestaan. Nyt toisen Jokipoika-visiitin aikana olen nähnyt Ruohomaan matseja ja on kehittynyt sekä monipuolistunut pelaajana ja on vielä kokonaisvaltaisempi kiekollinen "tsekki"-tyyppinen hyökkääjä. Muistetaan kuitenkin, että divari on divari ja siellä taituruus kiekon kanssa ei liigassa tarkoita mitään, mutta try-outin arvoinen haku, mutta mikäli Hakulinen tulee niin Ruohomaalla ehkei sittenkää tee siinä tapauksessa mitään roolittelun takia.

Shaonen jatko pakistoon olisi tärkeää, mutta ihme jos viitsii jäädä. Seigonkin takia Morrisonin jatko olisi merkittävä juttu. Noin kaiken kaikkiaan on hyvin huolestuttavaa ettei pelaajien keskuudessa TPS sytytä mitään mielenkiintoa, vittu jos ensi kaudella Artukaisten lentokentällä pyörii lauma AHL-palkkasotureita ja Lekistä tuotuja tusinalainoja ihan vain sen takia ettei ketään muita saatu houkuteltua, niin fanin usko on taas koetuksella pahemman kerran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös