HPK pudotuspeleissä 2019

  • 185 006
  • 1 157

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ai niin pitää mainita. Jostain oli löytynyt varsin tyylikkään oranssit krakat valmennustiimille. Jäämme odottamaan paljonko Sihvonen ruiskii housuihin tän jälkeen!
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Hitto mikä joukkue. Kyllähän tässä alkaa pikkuhiljaa viihtymään, ja fiiliksessä pääsemään mm. keväiden 1993 ja 2006 pirtaan kiinni. Suunnaton määrä luonnetta, johtajuutta, taistelutahtoa, sisua, taitoa ja riiittävä piiru vittumaisuutta on myös tän kevään Kerhossa. Vyysillistä tappelusta ja tahtoa piisaa ihan riittävästi pienoishammaselukan nitistykseen tänä keväänä. Kirsikkana kaakussa päivän voitto sinetöitiin tietenkin Larmin 80-luvun kylkimailatorjunnalla.

Nyt vaan päätyyn, ja kunnolla turpaan!
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Vittu mikä luovuttamismieliala täällä on taas ollut ekan erän jälkeen. Hallissa oli pikkusen eri tunnelma. Koittakaa nyt vähän uskoa tuohon joukkueeseen.

Mä myönnän että olen manaillut. Syy siihen on a) koska olen niin idiootti että tunnetiloissa tulee kirjoiteltua b) olen suht kriittinen fani c) olen alkanut fanittamaan vuonna 1991 jengiä joka on 200 kilometrin päässä kotipaikasta ja en tunne edelleenkään yhtään toista (tosi) fania henkilökohtaisesti, joten joudun tänne palstalle avautumaan whatssappin tai sun muun yhteydenmuodon sijasta. Eli koittakaa kestää.

Jos joku tulee nyt avautumaan että en saisi nauttia voitosta kun olen manaillut ja että se ei ole tosi fanin touhua, niin sille joudun sanomaan, että nautin ihan varmasti voitosta, olkoon joku muu muuta mieltä vain. Samaa mieltä ettei saisi manailla, mutta kuten kirjoitin, ne tunteet.

Mutta oli aika kiva päivä. Rapsakkaan oranssinen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vittu jos Kerho oikeesti voittaa mestaruuden niin en pysty käsittelemään asiaa.
Olen miettinyt tätä samaa. Olo on jo nyt kummallinen. Tori ja sen kulmilla olevat erilaiset viihdykkeet hoitaa luultavasti onneksi asian puolestani. Vähintään viikko menee täysin sumussa.

Mutta... Matkaa on, vaikkakin kyllähän tästä Oranssi Kevät tulee.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä taas en pysty käsittelemään sitä, jos mestaruus ei nyt tulekaan. Kerholla on nyt pelillinen yliote Kärpistä. Häviäminen olisi puppelointia. Voihan Manner keksiä jotain uutta, mutta eilinen Kärpät on henkisesti lyöty.
 

Toveri -82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, HPK, ManU & #42 Lada Laatikainen
Olipahan hieno kiekkoilta Rinkelinmäellä eilen. Pitkästä aikaa paikan päällä ja ja onnellisesti kotiuduin tänne Varsinais-Suomeen. Ensimmäinen erä oli kyllä hermostunutta soheltamista Kerholta mutta sen jälkeen kentällä oli vaan yksi joukkue. Ja tunnelma hallissa oli kyllä aivan tapissa. Mikä yllätti minut eniten oli Kerhon pelaaminen johtoasemassa. Nyt ei passivoitu vaan pelattiin sitä omaa peliä ja Kärpät turhautui siitä. Kiitos Kerho ja Hämeenlinna. Oli kiva käydä kylässä. Tolla pelillä Poika tulee saunomaan. Torstaina tulee ryöstö.
 

HPKerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
c) olen alkanut fanittamaan vuonna 1991 jengiä joka on 200 kilometrin päässä kotipaikasta ja en tunne edelleenkään yhtään toista (tosi) fania henkilökohtaisesti, joten joudun tänne palstalle avautumaan whatssappin tai sun muun yhteydenmuodon sijasta. Eli koittakaa kestää.

Täällä juurikin samanlainen idiootti. En edes tarkalleen muista mistä tämä HPK-"rakkaus" aikoinaan lähti, mutta kovin oli "yksinäistä" Etelä-Pohjanmaalla Kerhon fanitus aikoinaan. Vielä yksinäisempää oli kun sain vihdoin säästettyä Lelu Laukkasen fanipaitaan (taisi olla 300mk silloin hinta) ja tämä salaisuus paljastui koulussa kaikille kun voitettujen otteluiden jälkeen piti tietenkin pistää tuo paita päälle.
Pohjanmaalla ei tuolloin ollut omaa liiga-jengiä, joten siellä huomasi hyvin että koska jengi on ruvennut seuraamaan lätkää. Vanhemmissa löytyi paljon Ilves-faneja, oma ikäluokka täynnä TPS- ja Tappara-faneja ja sitten nuoremmissa Jokerit-faneja. Niillä kaikilla oli mukavaa ryhmä-henkeä ja sitten joku idiootti huutaa siellä Kerhon logolle. Mutta se mikä ei tapa, vahvistaa!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@Squit @HPKerho ja täällä kolmas, tosin nykyaikana tunnen jo kaksi HPK-fania. Tosiaan joskus 90-luvulla aloin seurata kiekkoa vähän enemmänkin, aika oli TPS-Jokeri-dynastiaa ja tosiaan Etelä-Pohjanmaalla sai aika yksin HPK :ta kannattaa, sillä suurin osa aikalaisista valitsi gloryhunttaisperiaatteella oman suosikin jommasta kummasta noista, muutamat valitsi taas maantieteen nimissä, jommankumman Tampereelta tai Porin Ässät. Ainoa "järkevä" syy omaan valintaan lie se, että isä oli aikoinaan Hämeenlinnassa yhden vuoden ajan viikot töissä. Epäilen yhdeksi syyksi myös sen, että gloryhunttaamaan en lähde mitään isoa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä juurikin samanlainen idiootti. En edes tarkalleen muista mistä tämä HPK-"rakkaus" aikoinaan lähti, mutta kovin oli "yksinäistä" Etelä-Pohjanmaalla Kerhon fanitus aikoinaan.

Ei saisi kai koripallosta tulla kirjoittamaan jääkiekkoketjuun, mutta täytyy sen verran kirjoittaa kun tämä tilanne muistutti niin paljon omaa nykyistä tilannettani koriksen saralla. Minullahan on tässä pidemmän aikaa ollut vastaava tilanne koripalloilussa. Aikoinaan opiskelin Kauhajoella melkein neljän vuoden ajan ja on ihan loogista että silloin vielä divarissa pelannut Kauhajoen Karhubasket on valikoitunut suosikkiseurakseni koripalloilussa.

Minulla nyt oli fanittamisen syynä alkujaan tuo melko looginen selitys että miksi juuri Kauhajoen karhubasket on suosikkiseurani koripalloilussa. Täytyyhän sitä nyt ex-opiskelijakaupunkinsa seuraa kannattaa edelleen. Sen verran hyvät muistotkin jäi Kauhajoesta (pois lukien luonnollisesti se ampumistragedia). Mutta kyllähän täällä Hämeenlinnan seudulla saa aika yksin olla sitten taas koriksen seuraamisen ja fanittamisen kanssa. Täällä ei taideta edes kovin paljoa koko korista seurata.

Ei ole edes muidenkaan seuran faneja täällä Hämeenlinnan seudulla, mutta silti näin jotain niin samaa ja verrattavissa olevaa tuohon lainaukseni tekstiin. Yksinäiseksi tuntee olonsa täällä Hämeenlinnan seudulla Kauhajoen karhubasketin, eli Etelä-Pohjanmaan seuran kannattajana. Onneksi sentään Karhubasketin pudotuspelit näen suorana lähetyksenä Elisa Sportin välityksellä. Ja sehän yhdistää sekä Kauhajoen Karhubasketia että HPK:ta että kummankin pääväri on oranssi eli taitaa olla tulossa oranssikevät sekä miesten koriksessa että miesten jääkiekossa.

No en kirjoita koriksesta tuon enempää tähän ketjuun. Sille lajille löytyy luultavammin omat ketjunsa tälläkin palstalla. Mutta halusin vain tuoda esille sen että jotenkin niin pystyn ymmärtämään ja samaistumaan tuohon tilanteeseen että yksinäisenä tietyn seuran kannattajana tietyllä alueella...

Mitä tulee sitten taas jääkiekon ja HPK:n kannattamiseen niin joskus 1990-luvun alussa se minullakin pikkunassikkana alkoi. Viimeistään vuonna ja keväällä 1993 kun Marko Palo ratkaisi finaalipaikan Kerholle ikimuistoisella jatkoaikamaalillaan.

Tämä Kärpät-sarja on alkanut nyt paljon paremmin kuin mitä alkoi vuoden 2010 finaalisarja TPS:ää vastaan. Keväällä 2010 TPS taisi mennä otteluvoitoissa jo 3-0 johtoon, nyt otteluvoitot on heti tasan 1-1. Eilisen pelin voitto oli Kerholle tärkeä. Voitolla HPK tasoitti ottelusarjan, kun taas tappiolla Kärpät olisi hieman jo karannut finaalisarjassa. Ja finaalisarjan tunnelma olisi saattanut lässähtää.

Onneksi tuli Kerholle se voitto eilen. Toivottavasti se nyt sytyttää lopullisesti finaalihuuman Hämeenlinnaan, vaikka hienosti oli kyllä väkeä ja tunnelmaa jo eilisessäkin pelissä. Eikä tuo Kärpät mitään ihmeellistä ole mielestäni näyttänyt kahdessa ensimmäisessä finaalipelissä eli tässä nyt on hyvätkin saumat olemassa mestaruuteen asti, mutta sitä yhtä ryöstöä Oulun pelistä se nyt Kerholta vaatii.
 

Toveri -82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, HPK, ManU & #42 Lada Laatikainen
@Squit @HPKerho ja täällä kolmas, tosin nykyaikana tunnen jo kaksi HPK-fania. Tosiaan joskus 90-luvulla aloin seurata kiekkoa vähän enemmänkin, aika oli TPS-Jokeri-dynastiaa ja tosiaan Etelä-Pohjanmaalla sai aika yksin HPK :ta kannattaa, sillä suurin osa aikalaisista valitsi gloryhunttaisperiaatteella oman suosikin jommasta kummasta noista, muutamat valitsi taas maantieteen nimissä, jommankumman Tampereelta tai Porin Ässät. Ainoa "järkevä" syy omaan valintaan lie se, että isä oli aikoinaan Hämeenlinnassa yhden vuoden ajan viikot töissä. Epäilen yhdeksi syyksi myös sen, että gloryhunttaamaan en lähde mitään isoa.
Ja kuten mainitsin niin täällä neljäs. Paraisilta olen kotoisin ja täälläpäin useasti ollaan tepsiläisiä. Oli mahtavaa eilen ajella ne pari tuntia ja katsoa se rakas HPK. Minun fanitus lähti siitä Jun TuTo tippui liigasta ja pari äijää sieltä lähti Kerhoon. Rupesin sitten seuraamaan että miten ne siellä Hämeenlinnassa pärjää ja sieltä se sitten lähti. Pakko sanoa että kaikki tutut ja ja sukulaiset kyllä toivovat että Kerho nappaa mestaruuden. Ja jotenkin kun hallille käveltiin eilen niin oli sellainen fiilis että tämä kevät vaan on niin oranssi.
Isoveljeni joka asuu Pohjanmaalla ja on itse Sportilainen niin oli ollut samassa kokouksessa kuin Filip Riskan vaimo, ja ja veljeni oli sitten kertonut että minä olen henkeen ja vereen HPK-fani. Riskan vaimo oli sanonut että mies saisi jo tulla kotiin, mutta toivoi toki että Kerho vie mestaruuden.
 

Letang58

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja kuten mainitsin niin täällä neljäs. Paraisilta olen kotoisin ja täälläpäin useasti ollaan tepsiläisiä. Oli mahtavaa eilen ajella ne pari tuntia ja katsoa se rakas HPK. Minun fanitus lähti siitä Jun TuTo tippui liigasta ja pari äijää sieltä lähti Kerhoon. Rupesin sitten seuraamaan että miten ne siellä Hämeenlinnassa pärjää ja sieltä se sitten lähti. Pakko sanoa että kaikki tutut ja ja sukulaiset kyllä toivovat että Kerho nappaa mestaruuden. Ja jotenkin kun hallille käveltiin eilen niin oli sellainen fiilis että tämä kevät vaan on niin oranssi.
Isoveljeni joka asuu Pohjanmaalla ja on itse Sportilainen niin oli ollut samassa kokouksessa kuin Filip Riskan vaimo, ja ja veljeni oli sitten kertonut että minä olen henkeen ja vereen HPK-fani. Riskan vaimo oli sanonut että mies saisi jo tulla kotiin, mutta toivoi toki että Kerho vie mestaruuden.

Täällä viides. Pohjoisesta, ja Kerho-fani vuodesta 1999, Kärpät pelaili silloin divaria. Myöhemmin aina kärppäläisten ympäröimänä, toki Kärpät oli aina "helppo" vastus Kerholle runkosarjassa, muttei koskaan heidän 2004 alkaneen dynastian aikana tullut HPK-Kärpät playoff-sarjaa (toki sitten myöhemmin 2014 se 4-0 ylikävely). Sittemmin seitsemän vuotta Tampereen seudulla asuneena ja Tapparan finaaliputkea sivusta seuranneena täytyy myöntää, että Tapparan finaaliputken katkaisemisen perään Kärppien pimentäminen finaalissa olisi jotakin aivan maagista.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
En ole varma olenko kuudes ei paikkakuntalainen. Vanhemmat ovat melko puhtaasti hämeenlinnalaislahtelaisia ja itsekin molemmissa paikoissa tenavana asunut. Siitä tarttui äidinmaidosta ensin oranssi ja myöhemmin turkoosi. Aina olen seuraillut näiden otteita.

Työt veivät muutama kausi sitten Itä-Suomeen ja paljon sukkuloin Heinolassa, siitä syntyi mukava suhde Peliittoihin ja Mestikseen muutenkin. Kerhoon siirtyikin sitten todella mielenkiintoiset pelaajat Palve, Turunen, Suhonen ja Pennanen sekä silloisesta omasta jengistä Peliitoista Larmi. Kerhon kiinnostavuus pompahti kattoon.

Nykyään ajan Espoo-Tre väliä lähes joka päivä, joten Kerhon pelit on organisoitu hyvin allakkaan niin Hämeenlinnassa kuin Tampereellakin. Pelsun pelit ovatkin jääneet näin vähemmälle. Tuleva kausi hieman hirvittää. The Kerho irrottelee muutamia osiaan löhiympäristöön. Pitääkö tässä alkaa suhaamaan myös Nordiksella ja Hakametsässäkin. Kohta mä kannatan varmaan kaikkia...
 

Ralph

Jäsen
olen alkanut fanittamaan vuonna 1991 jengiä joka on 200 kilometrin päässä kotipaikasta ja en tunne edelleenkään yhtään toista (tosi) fania henkilökohtaisesti, joten joudun tänne palstalle avautumaan whatssappin tai sun muun yhteydenmuodon sijasta. Eli koittakaa kestää.
Sama juttu, olenko nyt sitten seitsemäs.

Olen kotoisin Pirkanmaalta, Tampereen naapurikaupungista. Tapparan ja Ilveksen naapurista. Kaikki koulukaverini olivat joko Tapparan ja Ilveksen kannattajia, pari muuta kaveria olivat Ässien kannattajia muiden siteiden kautta. Isäni oli Ässien ja Tapparan peleistä kiinnostunut. Vei minua usein Tapparan matseihin, joskus myös Ilveksen, mutta enimmäkseen Tapparan. Joku kerta sitten oli aika nähdä ensi kertaa Tappara-HPK. Äitini mukaan tykkäsin siitä kypärälogosta. Olin kouluikäinen, mutta minulle ei ollut vielä muodostunut omaa suosikkia. Sitten pyysin päästä katsomaan Hämeenlinnaan, noin sadan kilometrin päähän, HPK:n matsia. Isäni suostui ja kyseessä oli HPK-TPS. Ostimme sieltä ensimmäiset fanituotteetkin. Siitä lähtien isäni kanssa ajeltiin muutaman kerran kaudessa Hämeenlinnaan, kunnes sitten sain itsekin ajokortin ja aloin käymään yksin peleissä. En osaa Hämeenlinnassa suunnistaa muuta kuin Tiiriön rampilta ABC:lle tai hallille, toki reitti on helppo. Sitten muutin asumaan yksinään Helsinkiin, läpi Hämeenlinnaan taas noin sadan kilometrin päähän.

En osaa sanoa mistä HPK:n kannattaminen alkoi. Ei ole lähialueen joukkue, kun naapurissa oli niitä tosiaan kaksin kappalein. Ei tullut vanhemmilta, vanhemmillakaan ei ole mitään siteitä Hämeenlinnaan. Kukaan sukulaiseni ei ole siellä käsittääkseni koskaan asunut. Luultavasti kannattamiseen vaikutti se, että HPK oli tuolloin varsin hyvä joukkue. Muutaman vuoden päästä voittikin jo mestaruuden. Olihan siinä Tappara- ja Ilves-fanit hiljaista poikaa.

Olen ujo, enkä helposti ala juttelemaan tuntemattomille. En ole jutellut kuin parin hassun HPK-fanin kanssa elämäni aikana kasvotusten, hallilla nekin pari kertaa. En tunne henkilökohtaisesti toista HPK-fania, vaikka nyt isäni on kiintynyt myös HPK:hon, mutta en häntä laske tähän. Jatkoaika on minullekin ainoa mahdollisuus keskustella HPK:sta.
 

Toveri -82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, HPK, ManU & #42 Lada Laatikainen
Olen ujo, enkä helposti ala juttelemaan tuntemattomille. En ole jutellut kuin parin hassun HPK-fanin kanssa elämäni aikana kasvotusten, hallilla nekin pari kertaa. En tunne henkilökohtaisesti toista HPK-fania, vaikka nyt isäni on kiintynyt myös HPK:hon, mutta en häntä laske tähän. Jatkoaika on minullekin ainoa mahdollisuus keskustella HPK:sta.
Mielenkiintoinen lisäys että Paraisilta löytyy ainakin kolme muuta jätkää jotka fanittavat HPKta. Eli Turun saaristosta löytyy varsinainen HPK-Mecka joka nyt elää hurmiossa.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kai tänne täytyy nyt ilmoittautua etäfanien joukkoon. Kotoisin olen Hämeenlinnasta, mutta ensin opiskelut ja sitten työt (ja vaimo) ovat vieneet vajaan tunnin päähän.

Siinä mielessä olen kyllä myös lähifani, että käyn aina kotipelissä, kun voin. Kausikorttikin on - ja vaimon pysyvä lupa lähteä peleihin.

Kerho-sydän on ollut jo ajalta useita vuosia ennen hallia. Mies voi myydä työpanoksensa mutta ei sieluaan. Se on HPK, ikuisesti!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kai tänne täytyy nyt ilmoittautua etäfanien joukkoon.

Melkein sanasta sanaan kirjoitit minunkin tarinani, mutta historiaa on vain tuonne nykyisen liigataipaleen alkuun asti, eikä vaimolta ole pysyvää lupaa lähteä peleihin. Jokainen reissu täytyy erikseen anoa. No nyt pudotuspeleissä olen vedonnut tunteisiin ja kertonut nyyhkytarinaa siitä kuinka näitä pelejä ei ole 9 vuoteen nähty, niin loppukaudeksi on nyt lupa lähteä, paitsi Ouluun.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Itseni ollessa 3kkn ikäinen vanhemmat salakuljettivat syntyperäisen hämeenlinnalaisen muille maille mantuhille. Mutta Kerholaisuus oli jo ehtinyt tarttua pieneen potraan poikaan eikä ole ikinä hänestä lähtenyt vaan pikemminkin syventynyt. Vuosien varrella oranssisydäminen poika kuljeskeli keskisen Uudenmaan asuinsijoiltaan Koillismaan synkkiin metsiin hakemaan oppia mahdolliseen työelämään. Ja työelämään siirryttäessä vankkurit ovat kulkeneet pääkaupungin ja lounaisen hunajakaupungin välillä pariinkiin otteeseen. Nykyään jo aikamieheksi varttunut sankari viilettää jylhien alppimaisemien juurella Suomen Sveitsissä, josta myös monia Kerhopelaajia on siunaantunut kokoonpanoihin.
 

MarkoPalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU, Hammarby IF, Jokerit
Kai tänne täytyy nyt ilmoittautua etäfanien joukkoon. Kotoisin olen Hämeenlinnasta, mutta ensin opiskelut ja sitten työt (ja vaimo) ovat vieneet vajaan tunnin päähän.

Siinä mielessä olen kyllä myös lähifani, että käyn aina kotipelissä, kun voin. Kausikorttikin on - ja vaimon pysyvä lupa lähteä peleihin.

Kerho-sydän on ollut jo ajalta useita vuosia ennen hallia. Mies voi myydä työpanoksensa mutta ei sieluaan. Se on HPK, ikuisesti!

Samanlainen on oma tarinani. Kotoisin myös Hämeenlinnasta, missä asuin elämäni ensimmäiset n. 20 vuotta. Eihän tuolloin lähinnä 80 -luvulla ja 90 -luvun alussa Hämeenlinnassa edes lapsilla/nuorilla ollut muuta järkevää ajanvietettä kuin pelata lätkää Kerhossa ja seurata edustuksen otteita-;)

Sittemmin opiskelut 90 -luvun puolivälistä lähtien ja myöhemmin myös työt, vaimo&perhe veivät asumaan Varsinais-Suomeen, jossa HPK -lippua on pyritty pitämään yllä. Nykyisellään paikan päälle Rinkelinmäelle ei tule mentyä kuin 1-2 kertaa kaudessa, mutta kyllähän sitä kohtuu tarkkaan Oranssia tulee noin muuten seurattua.
 
Viimeksi muokattu:

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onpa yllättäviä ja mielenkiintoisia ihmiskohtaloita, joita tämä mainio menestyksemme kirvoittaa kirjoittamaan. Tulee kyllä aika etuoikeutettu olo, kun itse voi kävellä hallille joka peliin - elää ja hengittää Kerhoa joka päivä katupölyn mukana.

Voimia meille kaikille.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Nykyään jo aikamieheksi varttunut sankari viilettää jylhien alppimaisemien juurella Suomen Sveitsissä, josta myös monia Kerhopelaajia on siunaantunut kokoonpanoihin.

Tässä Hyvinkäällä meitä alkaa jo jokunen ollakin. Toista se oli lapsuudessa naapurikunnassa Nurmijärvellä. Kaikki oli vain IFK:ta ja Jokereita.

Tänään pitäisi sitten taas mennä. Ryöstö olisi makoisa, mutta jotenkin uskon sen edelleen tapahtuvan vasta myöhemmin. Ei Oulu ole kuitenkaan mikään mörkö Kerholle, siellähän on näätiä pyöritelty viime vuosina oli joukkue tai sarjasijoitus mikä tahansa. Kyllä se voitto sieltä tulee. Viimeistään legendaarisessa game sevenissä. Näin uskon.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Tässä Hyvinkäällä meitä alkaa jo jokunen ollakin. Toista se oli lapsuudessa naapurikunnassa Nurmijärvellä. Kaikki oli vain IFK:ta ja Jokereita.

Hyvinkäällä tuo HPK:n, IFK:n ja Jokerien kannatus on suhteellisen hyvässä balanssissa, näiden ulkopuolelta jos joukkueita valitsee niin ihmetyttää monia ja vaaditaan perusteluita :) Itselle Kerho ollut aina itsestäänselvyys, kun mutsin puolen suku on Hämeenlinnasta ja enokin aikoinaan pelaili Tarmossa.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Tämä peli jännittää enemmän kuin kaksi aikaisempaa yhteensä!
Hyvin kerho pelaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös