Sport saa enemmän lippuja myytyä peliin, vaikka ei pysty edes pelata kotona.
Kuinka paljon Sport on myynyt lippuja? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Kun toki myydyt liput ja paikalla olevat katsojat on kaksi täysin eri juttua.
Sport saa enemmän lippuja myytyä peliin, vaikka ei pysty edes pelata kotona.
Ei mikään ihme että ne vähäisetkään ihmiset eivät mene hallile. Miksi kerho ei tykitä joka tuutista nyt illan kamppailua?! Ilmaista mainontaa ja se jätetään puolitiehen. Sport saa enemmän lippuja myytyä peliin, vaikka ei pysty edes pelata kotona. Nyt pitäisi käyttää kaikki keinot saada ihmiset liikkeelle, ei riitä pelkkä ilmoitus pelistä. Surettaa, kun yksi asia millä saattaisi saada edes se extra 100 ihmistä hallille, jätetään käyttämättä.
Voisi tulla vaikka päivän mittaan kannustusta hallille saapumiseen, diagrammia myydyistä lipuista, klippejä hämeen-herruus peleistä, jotakin jolla saisi fiilistä lähteä hallille. Osalle hallille lähteminen on heräte-ostos ja sitä ei tule, ellei näe herättävää mainontaa.
Nyt hereille sometiimi!
Muuten samat ajatukset, mutta loppuun laittaisin herätykset toimistolle. Sometiimi / somevastaava ei voi tehdä, jos ei ole annettu tehtäväksi mitään tuollaista.Ei mikään ihme että ne vähäisetkään ihmiset eivät mene hallile. Miksi kerho ei tykitä joka tuutista nyt illan kamppailua?! Ilmaista mainontaa ja se jätetään puolitiehen. Sport saa enemmän lippuja myytyä peliin, vaikka ei pysty edes pelata kotona. Nyt pitäisi käyttää kaikki keinot saada ihmiset liikkeelle, ei riitä pelkkä ilmoitus pelistä. Surettaa, kun yksi asia millä saattaisi saada edes se extra 100 ihmistä hallille, jätetään käyttämättä.
Voisi tulla vaikka päivän mittaan kannustusta hallille saapumiseen, diagrammia myydyistä lipuista, klippejä hämeen-herruus peleistä, jotakin jolla saisi fiilistä lähteä hallille. Osalle hallille lähteminen on heräte-ostos ja sitä ei tule, ellei näe herättävää mainontaa.
Nyt hereille sometiimi!
Noo ehkä diagrammin teko puolityhjään halliin olisi vähän, miten sen sanoisi, liioiteltua. Pelipäivän mainoksia tietysti aina voisi olla enemmän, mutta kun katsoo esim. tuota instagramia mitä nuoremmat käyttää melko hyvin, niin kahteen päivään sinne on tullut 7 kuvaa. Kolmeen päivään 11 kuvaa joista kolmessa on illan peli mainittu. Eli jos puhutaan pelkistä somejulkaisuista, niin kyllähän tuo melko aktiivista on moneen muuhun verrattuna. HPK:n pitäminen ihmisten huulilla on minun mielestäni se mihin kannattaa panostaa, eikä se ole pelkästään pelipäivän mainoksia, joka kolmastunti.Ei mikään ihme että ne vähäisetkään ihmiset eivät mene hallile. Miksi kerho ei tykitä joka tuutista nyt illan kamppailua?! Ilmaista mainontaa ja se jätetään puolitiehen. Sport saa enemmän lippuja myytyä peliin, vaikka ei pysty edes pelata kotona. Nyt pitäisi käyttää kaikki keinot saada ihmiset liikkeelle, ei riitä pelkkä ilmoitus pelistä. Surettaa, kun yksi asia millä saattaisi saada edes se extra 100 ihmistä hallille, jätetään käyttämättä.
Voisi tulla vaikka päivän mittaan kannustusta hallille saapumiseen, diagrammia myydyistä lipuista, klippejä hämeen-herruus peleistä, jotakin jolla saisi fiilistä lähteä hallille. Osalle hallille lähteminen on heräte-ostos ja sitä ei tule, ellei näe herättävää mainontaa.
Nyt hereille sometiimi!
Noo ehkä diagrammin teko puolityhjään halliin olisi vähän, miten sen sanoisi, liioiteltua. Pelipäivän mainoksia tietysti aina voisi olla enemmän, mutta kun katsoo esim. tuota instagramia mitä nuoremmat käyttää melko hyvin, niin kahteen päivään sinne on tullut 7 kuvaa. Kolmeen päivään 11 kuvaa joista kolmessa on illan peli mainittu. Eli jos puhutaan pelkistä somejulkaisuista, niin kyllähän tuo melko aktiivista on moneen muuhun verrattuna. HPK:n pitäminen ihmisten huulilla on minun mielestäni se mihin kannattaa panostaa, eikä se ole pelkästään pelipäivän mainoksia, joka kolmastunti.
Ei ole mikään puolustus Kerholle, mutta nykyään myyntiin ja markkinointiin on apuna analyysityökaluja, jolla pystytään esim. SoMe-ja muuta nettimarkkinointia analysoimaan ja tekemään johtopäätöksiä kuinka hyödyllisiä markkinointi tuota kautta on oikeesti ollut ja ketkä ovat ostaneet lippuja niiden purusteella jne... Kiitos Googlen, Facen, Applen yms... käyttöehtojen ja käyttäjien antamien lupien.
En tiedä onko Kerholla tuollaista analyysityökalua käytössä, mutta jos on, niin sieltä kyllä saadaan aika hyvällä tarkkuudella selville, miten SoMe-mainonta tuottaa tulosta. Eli tällöin tiedetään, eikä vaan arvailla mitä asialle voisi tehdä vai kannattaako tehdä mitään. Suurempi määrä mainontaa ja markkinointi kun ei aina ole suurempaa määrää tulosta.
No nyt voin alan ammattilaisena sanoa, että pitää paikkaansa, mutta kun ei tehdä maksullista mainontaa, se on täysin eriasia. Maksullisella mainonnalla tuo pitää kutinsa ja siinäkin hyvin harvoin, voi mennä pieleen. Postauksilla ei voi hävitä.
Minkäs alan ammattilaisia sitä ollaan, kun ainakaan tuo kirjoituspuoli (mainonta) tai analysointi ei kaikkein vahvimmalta vaikuta. *mietintähymiö*
Että silleen...
En tiedä miten järkevää se olisi, mutta olisi kyllä omasta mielestä hienoa, jos kaupunkiin johtavilla teillä olisi Oranssi Alue kyltit.
Okei, ei vaan ole osunut silmään esim. kun tulee vanhaa Hämeenlinnan tietä Riksun suunnasta. Näkyi yhden tehdasrakennuksen kyljessä vaan sellainen ja tuli mieleen, että sellainen olisi mukava nähdä siinä, kun tullaan kaupunkia päin.Kyllä niitä aika monta onkin tuolla maantien varsilla. Ja on ollut jo vuosia.
Okei, ei vaan ole osunut silmään esim. kun tulee vanhaa Hämeenlinnan tietä Riksun suunnasta. Näkyi yhden tehdasrakennuksen kyljessä vaan sellainen ja tuli mieleen, että sellainen olisi mukava nähdä siinä, kun tullaan kaupunkia päin.
Okei, ei tule siellä niin ajeltua. Hämeenlinnaa lähempänä olisi ehkä parempi, toisaalta tuo nyt on vaan oma mielipide.Ne on siinä kohtaa, mistä Oranssi alue alkaa. Eli etelässä päin Hyvinkään tai Tilastokeskuksen kohdalla.
Että silleen...
Haittaako se jotain vaikka se asia näkyisi vähän useamminkin? Sehän on kuin muistutus, että missä oletkaan. Mitä useammin sen useammin se hymyilyttää tietäjiä ja aiheuttaa ihmettelyä ja tutkimista niissä jotka ei tiedä. Varsinkin hallin lähistöllä asiaa on hyödynnetty suorastaan surkeasti. Missä on kyltit missä lämpenee, todella kuumaa, polttaa, viilenee jne.Ne on siinä kohtaa, mistä Oranssi alue alkaa. Eli etelässä päin Hyvinkään tai Tilastokeskuksen kohdalla.
Että silleen...
Kertokaa toi kaikille ystäville ja kylänmiehille. Pohjantähti- areena= Turvallisuus!HPK-Kannattajille hattu päästä maskien käytöstä, käytännössä kaikilla kuvissa naamalla ja oikein.
Tätä 500 kertaa ny maantaista asti telkkariin viikossa kopissa ja tulos odottaa kauden lopussa.
Itku tuli edelleen.
Veikkaus tarjoaa huomiseksi kerhon kertoimeksi 6,90. Pakko pelata ja sohasta singlenä, koska näen valoa tunnelin päässä.