HPK mediassa

  • 1 280 308
  • 6 343

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koitetaan myydä firmoille vaikka tykypäiviä. Pukkarin kautta jäälle kerhopaidat päällä ja Maso hölisemään sinne tavoitteista ja kehittymisestä arjen haasteisiin. Samanlaisia guruohjelmiahan on maailma täynnä. Kait noistakin joku jotain maksaisi.
On näitä jo käsittääkseni ollut Toivasen aikana.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Mitäs se kick-off on viime vuosina tuottanut? EDIT: Muuta kuin myötähäpeää.
Ei ole kyllä tähän mitään lukemia antaa, mutta tuskin sillä nyt tappiookaan ollaan tehty.

Mielestäni kyseessä on erittäin hyvä tapahtuma JOS se vain viitsitään järjestää kunnolla. Viime keväinen Kick-off oli aivan täysi farssi, mutta nyt on taas toivottavasti sauma lähteä parantamaan tässäkin asiassa.
 

Sveguliini

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, HPK, LEIJONAT
Ja kick-offin ideahan on siis hyvä. Ainoa ongelma, että siinä pitäisi olla jotain oikeasti kerrottavaa jos sellainen pidetään. Tapahtumassa pitäisi olla jo muitakin nimiä papereissa kuin entisiä pelaajia.
Se että, Teemu Rautiainen palaa kerhoon ei ollut sitä. Ja lopputulos tiedetään tästäkin hypestä.

Ja kyse ei ole siitä, että kaikki on kakkaa. Kannattajana vain tekee mieli huutaa kun luotto johtoon on käytännössä nollissa kitos tämän kauden. Toki pitäisi osata antaa aikaa. Jokusen tuhatta kettuuntunutta kannattajaa vain on saattanut lähteä jo hallilta sanoen että tulevat takaisin kun homma hoituu.

Ja kyllä. Saa haukkua ja argumentoida. Tänään vain tuli katsottua Sport-Kalpa. Vaikea katsoa kahden keskisuuren joukkueen peliä sääleissä. Rinkelinmäki vs. Kuparisaari tänään. Ois ollut aika jees.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Lisäyksenä ketjun aiheeseen, kerho alkanut mainostamaan.. tuli Facebookissa vastaan "sponsoroitu" mainos, näistä valmennus seminaareista. Toki mainos oli vanhentunut ja tapahtuma ollut jo noin kuukausi sitten :D
Ainakin tuli juuri vastaan mainos seminaarista joka järjestetään 27.3. Eli vielä on aikaa jos kiinnostaa.

Mukana Jalosen Jukka
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kick Offiin voisi laatia jonkin kivan pakettitarjouksen. Siitä vain ilmoitus lehteen, kotisivuille ja muualle someen ja vaikka YouTubeen joku kiva mainosvideokin.

Tule ja näytä HPK-sydämesi! Hanki kausikorttisi Kick Off -tilaisuudessa Kerho-ravintolasta.

Hinta on vain xxx euroa. Saat lisäksi Kick Off -oluen, Kerho-makkaran ja xx euron lahjakortin fanikauppaan.

HPK:lla pitäisi muuten ehdottomasti olla oma nimikko-olut ja -makkara.

Pakettivaihtoehtoja voisi toki olla vaikkapa kolme erilaista. Ehkä kaikki eivät innostu oluesta ja makkarasta.

Ja sitten kauppa auki alakertaan tapahtuman ajaksi.
 

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
HPK:lla pitäisi muuten ehdottomasti olla oma nimikko-olut ja -makkara.
Jätän ton kalja arvioinnin muille, mutta makkara tulisi ehdottomasti olla jotain "parempaa" makkaraa, eikä mitään poprilli tasoa. Vähintään Huiluntuhtia, tai vielä mielummin läheltä Katinalan Lihakaupan makkaraa. Siinä kyllä hinta nousee ja onko moni valmis siihen... Mutta ainakin minä maksan mieluusti paremmasta enemmän.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Oluen osalta on joskus asiaa pohdittu enemmänkin, mutta olisiko hinta / tilausmäärät olleet sellaisia, että kaatui siihen.

Toisaalta olutta on ollut myynnissä esimerkiksi SaiPalla, joten ei sen pitäisi lompakon paksuudesta olla kiinni.

Tuoppejaha HPK:lla on, tai on ainakin ollut. Näitä kun myisi vaikkapa jossain lahjapakkauksessa yhdessä, niin en mä usko, että nuo välttämättä varastoon jäisi pölyttymään..
 

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Jätän ton kalja arvioinnin muille, mutta makkara tulisi ehdottomasti olla jotain "parempaa" makkaraa, eikä mitään poprilli tasoa. Vähintään Huiluntuhtia, tai vielä mielummin läheltä Katinalan Lihakaupan makkaraa. Siinä kyllä hinta nousee ja onko moni valmis siihen... Mutta ainakin minä maksan mieluusti paremmasta enemmän.
Makkara on tällä hetkellä huiluntuhtia.
 

Sveguliini

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, HPK, LEIJONAT
Jep. Pitäisi olla Kerho-kyrsää, joka lihapitoisuus on vähintään 90 %. Olen samaa mieltä, että sen pitäisi olla todella laadukasta ja mielellään hiukan erilaistakin kuin tavalliset makkarat.
Tällä hetkellä Kerhomakkara saattaa sisältää lihaa tai lihaan verrattavia tuotteita. Kuten pelaajatkin saattavat sisältää potentiaalia.

Mukahassuttelu omalta osaltani päättyy tähän. Huolissaan pitää olla.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Hieno otsikointi ja totuudenmukainen juttu Wennströmiltä Kerhosta. Mestis alkaa olla lähempänä kuin paluu pudotuspelien vakiokävijäksi (koska Kerho muuten viimeksi on tällainen ollut?).

Myös pelaaja-arvio osuu nappiin, vaikka tietenkin kaikki epäonnistujat pelasivat ties minkä vaivan kanssa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Myös pelaaja-arvio osuu nappiin, vaikka tietenkin kaikki epäonnistujat pelasivat ties minkä vaivan kanssa.
Helposti sitä lähtee ihan jokainen kritisoimaan pelaajia. Paljon on kuitenkin tullut esille tietoa, jonka mukaan moni on pelannut jonkinlaisen vaivan kanssa. Toki nämä on helppo sivuuttaa "ihan sama" mentaliteetillä.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Helposti sitä lähtee ihan jokainen kritisoimaan pelaajia. Paljon on kuitenkin tullut esille tietoa, jonka mukaan moni on pelannut jonkinlaisen vaivan kanssa. Toki nämä on helppo sivuuttaa "ihan sama" mentaliteetillä.
Jaa oikein tietoa.. Kerta sulla sitä on, niin paas listaten tohon alle, että ketkä pelaajat ovat pelanneet minkäkin vamman kanssa, minkäkin pituisen ajanjakson kaudesta?

Onnistuux? Onx paha?
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Helposti sitä lähtee ihan jokainen kritisoimaan pelaajia. Paljon on kuitenkin tullut esille tietoa, jonka mukaan moni on pelannut jonkinlaisen vaivan kanssa. Toki nämä on helppo sivuuttaa "ihan sama" mentaliteetillä.
Eetu Tuulola pelasi 52 ottelua.
Artturi Toivola pelasi 57 ottelua.

Lähes täydet ottelumäärät molemmille. Mä en kyllä anna mitään arvoa sellaisille selityksille, että joku pelasi jonkinlaisen vamman kanssa. Lähtökohtaisesti, jos pelaat, niin sun täytyy pystyä antamaan 100 prosentin panos ja mielellään vähän enemmänkin. Pudotuspelit asia erikseen.

Otetaan tuosta vaikka Tuulola. Mikä idea hänen olisi vetää runkosarjan loppu vamman kanssa, kun peleissä ei ollut yhtikäs mitään panosta? En tiedä millainen vamma hänellä oli, tai on mukamas ollut, mutta pelaamaan on selvästi pystynyt. Jos olisi pelannut ns. väkisin ja pelaamisen ilosta, niin sehän taas olisi ihan helvetin hölmöä, koska vajaalla teholla pelaaminen kasvattaa riskiä loukkaantua pahemmin entisestään.

Toki kyseessä voi taas ihan hyvin olla palstatotuus, joka ei sitten olekaan se oikea totuus.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Eetu Tuulola pelasi 52 ottelua.
Artturi Toivola pelasi 57 ottelua.

Lähes täydet ottelumäärät molemmille. Mä en kyllä anna mitään arvoa sellaisille selityksille, että joku pelasi jonkinlaisen vamman kanssa. Lähtökohtaisesti, jos pelaat, niin sun täytyy pystyä antamaan 100 prosentin panos ja mielellään vähän enemmänkin. Pudotuspelit asia erikseen.

Otetaan tuosta vaikka Tuulola. Mikä idea hänen olisi vetää runkosarjan loppu vamman kanssa, kun peleissä ei ollut yhtikäs mitään panosta? En tiedä millainen vamma hänellä oli, tai on mukamas ollut, mutta pelaamaan on selvästi pystynyt. Jos olisi pelannut ns. väkisin ja pelaamisen ilosta, niin sehän taas olisi ihan helvetin hölmöä, koska vajaalla teholla pelaaminen kasvattaa riskiä loukkaantua pahemmin entisestään.

Toki kyseessä voi taas ihan hyvin olla palstatotuus, joka ei sitten olekaan se oikea totuus.
Vammoja niillä kuitenkin oli. Tuulolakin nähty keppien kanssa ja jokin pitempi vamma ollut.

Ihan sama mille annat arvoa. Jos on vammoja ollut, niin kyllä se vaikuttaa pelaamiseen.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Vammoja niillä kuitenkin oli. Tuulolakin nähty keppien kanssa ja jokin pitempi vamma ollut.

Ihan sama mille annat arvoa. Jos on vammoja ollut, niin kyllä se vaikuttaa pelaamiseen.
Onko sinulla antaa jotain faktaa näistä vammoista?

E: Koska fakta on, että molemmat pelasivat lähes täyden runkosarjan. Se viittaisi siihen, että kyllä pojat ihan pelikunnossa ovat olleet.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Onko sinulla antaa jotain faktaa näistä vammoista?

E: Koska fakta on, että molemmat pelasivat lähes täyden runkosarjan. Se viittaisi siihen, että kyllä pojat ihan pelikunnossa ovat olleet.
Kysy niiltä jotka ovat näitä tuoneet esille täällä.

Jaa oikein tietoa.. Kerta sulla sitä on, niin paas listaten tohon alle, että ketkä pelaajat ovat pelanneet minkäkin vamman kanssa, minkäkin pituisen ajanjakson kaudesta?
Sama tähän. Näitä on tuotu toisten kirjoittajien osalta esille.
 
Viimeksi muokattu:

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täytyy muistaa, että Ossi Ikosella oli viime kaudella 57 peliä kuudestakymmenestä ja jätkä ei pystynyt kävelemään hallille/hallilla, vaan veteli kepeillä ja sähköpotkulaudalla, eikä tämä kausi kai juurikaan ollut sen helpompi.
Tottakai siellä pelataan vammojen kanssa, niin se on aina ollut.
Jos kummatkin nilkat murtuneena pelaa, niin kyllä jonkunlainen vaikutus tasoon on, luulisin.

Ikonen toki täysin elukka ja omaa luokkaansa, muiden vammoista ei minulla ole tietoa, juurikaan.

Pelikuntokin taitaa olla vähän pelaajasta itsestäänkin kiinni oleva subjektiivinen käsite ja ottavat tietoisen riskin pelaamalla loukkaantuneena.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Olet tuonut asiaa esille faktana tämän keskustelun yhteydessä, joten oletin löytyvän jotain.
Ja olen todennut, että näitä on tuotu täällä esille. Paljon on tässä muillakin toisen käden tietoa. Uskottavuus näköjään riippuu siitä, onko itse samaa mieltä vai ei.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ja olen todennut, että näitä on tuotu täällä esille. Paljon on tässä muillakin toisen käden tietoa. Uskottavuus näköjään riippuu siitä, onko itse samaa mieltä vai ei.
No kyllä minä hieman skeptisesti suhtaudun palstalla annettuihin tietoihin loukkaantumisista, eikä kyse ole tippaakaan siitä, että olenko samaa mieltä jostain. En usko, että kukaan oikeasti asioista tietävä vuotaisi toisten terveystietoja tänne.

Eetu Tuulolan peliaika oli keskimäärin 17.45 per ottelu. Artturi Toivolan lukema 16.36. Ei kuulosta minun korvaani ollenkaan sellaiselta, että siellä olisi ollut pelaamista häiritsevää loukkaantumista takana.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
No kyllä minä hieman skeptisesti suhtaudun palstalla annettuihin tietoihin loukkaantumisista, eikä kyse ole tippaakaan siitä, että olenko samaa mieltä jostain. En usko, että kukaan oikeasti asioista tietävä vuotaisi toisten terveystietoja tänne.

Eetu Tuulolan peliaika oli keskimäärin 17.45 per ottelu. Artturi Toivolan lukema 16.36. Ei kuulosta minun korvaani ollenkaan sellaiselta, että siellä olisi ollut pelaamista häiritsevää loukkaantumista takana.
Onhan tänne vuodettu vaikka minkälaista tietoa tälläkin kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös