HPK kaudella 2023–2024

  • 377 532
  • 2 128

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Säälittävää Kerhon kannattajat. Perjantai peli , HIFK vastassa ja hallilla aivan vitun vähän porukkaa. Kannattajat tässä harhaisia ovat. Te kotiin jääneet wannabe-fanit ette ansaitse liiga-kiekkoa. Hävetkää.
Juurikin näin.

Se nyt on aivan luonnollista lähteä ajamaan Helsingistä hallille työpäivän jälkeen kauhealla kiireellä katsomaan kun kotijoukkue saa maalin aikaiseksi ja vierasjoukkue vie pisteet. Myöskin ne 40 euroa polttoainekulut, liput otteluun ja hotsi ovat onneksi niin pieni kuluerä, että kyllähän sitä jokaiseen peliin mieluusti lähtee hymyissä suin.

Tai sitten mä nyt oon vaan tällainen ”wannabe-fani”. Ilmeisesti molemmat koetut mestaruudet, 25 vuotta joukkueen kelkassa tai tuhannet tunnit tällä palstalla tai Rinkelinmäen piippuhyllyllä eivät vielä riitä oikean kannattajan statukseen.

Kyllä, mä häpeän.
 
Viimeksi muokattu:

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Varmaan löytyy esimerkkejä yleisestä laskusta, mutta Tapparalla alku ollut edellä viime vuotta. Viirin nostossa nyt 8200, vuosi sitten vastaavassa 6300.
Ok, muistin sitten väärin, vaikka molemmissa olin paikalla. Eilisessä ipan pelissä väen vähyyden huomasinjo tullessa, koska jonot loistivat poissaolollaan. Se siitä off topikista, ei liity suoraan kerhon asioihin.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ok, muistin sitten väärin, vaikka molemmissa olin paikalla. Eilisessä ipan pelissä väen vähyyden huomasinjo tullessa, koska jonot loistivat poissaolollaan. Se siitä off topikista, ei liity suoraan kerhon asioihin.
Sinänsä liittyy, että Ilveksen kotipeleissä HPK on ollut selkeästi suosituin vieras. Ja ylipäänsä, Kerho johtaa vierasjoukkueen keskimääräistä yleisömäärää!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Säälittävää Kerhon kannattajat. Perjantai peli , HIFK vastassa ja hallilla aivan vitun vähän porukkaa. Kannattajat tässä harhaisia ovat. Te kotiin jääneet wannabe-fanit ette ansaitse liiga-kiekkoa. Hävetkää.

Tässä sotatalous-energianhinta-inflaatio-korko kurimuksessa keksin aika monta muutakin käyttökohdetta rahalle kuin jääkiekkojoukkue, joka ei käytännössä hyökkää ollenkaan ja jonka tilastot tältä kaudelta 1-4. Siihen kylkeen vielä ylihintainen keskiolut. Toivottavasti Kerhon toimistolla ei kukaan ajattele kuten sinä, muussa tapauksessa joutuu ihan toivomaan konkurssia koko pumpulle.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Säälittävää Kerhon kannattajat. Perjantai peli , HIFK vastassa ja hallilla aivan vitun vähän porukkaa. Kannattajat tässä harhaisia ovat. Te kotiin jääneet wannabe-fanit ette ansaitse liiga-kiekkoa. Hävetkää.

Toivottavasti Kerhon toimistolla ei kukaan ajattele kuten sinä, muussa tapauksessa joutuu ihan toivomaan konkurssia koko pumpulle.

Kerho on itsellekin niin tärkeä asia, että jaan kyllä tuon tunteen @tembo n kanssa, mutta samalla vähän viiltää sielua kuitenkin kompata @Hereworth in kommenttia, koska näinhän se on. Kyllä meillä hyvä yhteisö on ja paljon on kannattajakunnassakin venytty ja uhrauduttu vaikeina aikoina, mutta harva tässä jaksaa katsoa täyttä heittopussia koko pitkän talven. Puhumattakaan useista peräkkäisistä talvista. Alkukauden yleisökato nyt on joka vuotuinen uusi ilmiö, mutta todellisuus alkaa näkyä selkeästi tuolla marraskuussa, että mihin ollaan menossa.

Mä annan Masolle, joukkueelle ja seuralle kyllä aikaa uusiutua ja nousta jaloilleen, enkä odota tältä kaudelta edes sitä säälipaikkaa, mutta jos se uskottava taistelu siitä tulee olemaan käytännössä menetetty jo 15-20 pelin jälkeen, niin tästäkin kaudesta tulee valitettavasti paha taloudellinen mahalasku, koska suuri yleisö nyt ei vaan kiinnostu tällaisesta. Turha siitä ketään syyllistää. Aika ja raha on meillä kaikilla rajallista, ja urheiluseuran kannattaminenkin on jotain, mistä odottaa saavansa jotain takaisin.

Kiinnostus pitää seurankin ansaita, ja vaikka itse tykkään kovasti mm. härästä, ja pidän tosi tärkeänä ottelutapahtuman kehittämistä, oheismyynnin laatua ja valikoimaa, sekä fanituotevalikoimaa, niin se päätuote on edelleen kuitenkin se mielenkiintoinen ja voittojakin napsiva joukkue kentällä. Nää muut ei korvaa sitä, vaan lisää kiinnostavan tuotteen kiinnostavuutta.
 

tembo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tässä sotatalous-energianhinta-inflaatio-korko kurimuksessa keksin aika monta muutakin käyttökohdetta rahalle kuin jääkiekkojoukkue, joka ei käytännössä hyökkää ollenkaan ja jonka tilastot tältä kaudelta 1-4. Siihen kylkeen vielä ylihintainen keskiolut. Toivottavasti Kerhon toimistolla ei kukaan ajattele kuten sinä, muussa tapauksessa joutuu ihan toivomaan konkurssia koko pumpulle.
Eli nillittää saa mutta ei tarvitse itse tehdä asialle mitään ts antaa rahaa seuralle. Ok.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Sinänsä mielenkiintoista, että Kerhoa haukutaan jatkuvasti kun seura ei ota suurta riskiä ja elä yli varojensa, mutta faneja ei saa kritisoida kun he eivät käy peleissä kun on niin kallista ja taloudellisesti vaikeat ajat.

Mutta ainahan se on helpompi neuvoa muita kun ei ole omat rahat kyseessä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Sinänsä mielenkiintoista, että Kerhoa haukutaan jatkuvasti kun seura ei ota suurta riskiä ja elä yli varojensa, mutta faneja ei saa kritisoida kun he eivät käy peleissä kun on niin kallista ja taloudellisesti vaikeat ajat.

Mutta ainahan se on helpompi neuvoa muita kun ei ole omat rahat kyseessä.
Kaikki varmasti sijoittavat mahdollisuuksien mukaan. Sitä en itsekään ymmärrä jos tässä tilanteessa äänestetään jaloilla, etenkin kun aidosti yritetään tehdä asioita oikein.

--------------
Kerho on pelannut sellaisia joukkueita vastaan, joissa vaihtuvuus on ollut pientä ja/tai resurssit ovat merkittävästi suuremmat.

Esim. Jukureilla vaihtuvuus on ollut pientä ja saman valmentajan kanssa mennään tutuilla opeilla. Pakka on paremmin kasassa.

Ei sillä, kyllähän tuolla on ollut liian löysää tekemistä joissakin otteluissa ja tänään on pakko löytyä sitä taisteluhenkeä. Ässät on lyötävissä jos pelataan joukkueena ja joukkueelle.
 

laimeasilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sinänsä mielenkiintoista, että Kerhoa haukutaan jatkuvasti kun seura ei ota suurta riskiä ja elä yli varojensa, mutta faneja ei saa kritisoida kun he eivät käy peleissä kun on niin kallista ja taloudellisesti vaikeat ajat.

Mutta ainahan se on helpompi neuvoa muita kun ei ole omat rahat kyseessä.
Kerho kilpailee muiden tahojen kanssa ihmisten ylimääräisistä rahoista. Ei yleensäkään asiakkaita kritisoida siitä että eivät laita rahojaan johonkin tiettyyn tuotteeseen. On tuotteen/palvelun tarjoajan murhe saada tuotetta myytyä, niin se vaan menee.

Tosin ilman seurauskollisuutta ja fanitusta seura kuin seura olisi jo lakannut olemasta, että ihan puhtaasti näitä oppeja ei voi tässä soveltaa. Mutta varmasti enenevässä määrin joudutaan duunia tekemään sen eteen että saadaan jengiä hallille.

Lätkäpelihän on parhaimmillaan tapahtuma, jossa arki unohtuu, saa jännittää, adrenaliinit nousee ja tapaa tuttuja ihmisiä. Itselle se on näinä aikoina ennen kaikkea sosiaalinen tapahtuma kun itse peliltä ei ole mitään odotettavissa.
 

Läyhääjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
On faneja ja sit on kannattajia joihin itsekkin lukeudun.
Tää turpa kii ja anna rahat kerholle toimii näille faneille, jotka ovat siellä hallissa kaikesta huolimatta, ja onkin toki ihailtavaa asennetta.
Jos joukkueen peli ei pysty tarjoamaan sitä minkä vuoksi tulla paikalle, niin olis ihan hyvä lähteä ideoimaan mikä muu juttu voisi saada porukan paikan päälle.
Maskottikin voisi olla aktiivisempi ja omata somen ja mennä vaikka piilottaan lippuja, järjestään skaboja et sais jonkinlaista pöhinää ympärille.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
On faneja ja sit on kannattajia joihin itsekkin lukeudun.
Tää turpa kii ja anna rahat kerholle toimii näille faneille, jotka ovat siellä hallissa kaikesta huolimatta, ja onkin toki ihailtavaa asennetta.
Jos joukkueen peli ei pysty tarjoamaan sitä minkä vuoksi tulla paikalle, niin olis ihan hyvä lähteä ideoimaan mikä muu juttu voisi saada porukan paikan päälle.
Maskottikin voisi olla aktiivisempi ja omata somen ja mennä vaikka piilottaan lippuja, järjestään skaboja et sais jonkinlaista pöhinää ympärille.
Hetkinen.. Niin nytkö siis maskotin ympärillä ei ole ollut hypeä?
 

tembo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On faneja ja sit on kannattajia joihin itsekkin lukeudun.
Tää turpa kii ja anna rahat kerholle toimii näille faneille, jotka ovat siellä hallissa kaikesta huolimatta, ja onkin toki ihailtavaa asennetta.
Jos joukkueen peli ei pysty tarjoamaan sitä minkä vuoksi tulla paikalle, niin olis ihan hyvä lähteä ideoimaan mikä muu juttu voisi saada porukan paikan päälle.
Maskottikin voisi olla aktiivisempi ja omata somen ja mennä vaikka piilottaan lippuja, järjestään skaboja et sais jonkinlaista pöhinää ympärille.Tä
Uliuli. Peli on sitä mitä se on. Sinä kannattajana olet vastuussa siitä paljonko rahaa seuralla on käytössä. Vain idiootit vaatii seuralta jotaih tiettyä peliä osallistumatta itse.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Hihhih. Millä se peli muuttuu. Rahalla. Ei kaikilla ole varaa käydä peleissä se nyt on selvää. Palautetta voi antaa muutenkin kuin jaloilla.
Uliuli. Peli on sitä mitä se on. Sinä kannattajana olet vastuussa siitä paljonko rahaa seuralla on käytössä. Vain idiootit vaatii seuralta jotaih tiettyä peliä osallistumatta itse.
Hihi ja uliuli. Kyllä se on myynnin & johdon homma tehdä sitä rahaa seuralle.

Kannattaja ei ole vastuussa oikeastaan yhtään mistään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Puolustaminen ollut ihan hyvää, hyökkäyspeliä ei ole.

Kun ei hyökätä, ei saada ylivoimaa jne.

Pulli on erinomainen hankinta. Toi rutkasti munaa tuohon tekemiseen.
 

Läyhääjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Uliuli. Peli on sitä mitä se on. Sinä kannattajana olet vastuussa siitä paljonko rahaa seuralla on käytössä. Vain idiootit vaatii seuralta jotaih tiettyä peliä osallistumatta itse.
Asun toisella paikkakunnalla ja pitkän työpäivän jälkeen mulla ei riitä aika tai jaksaminen lähteä peliin.
Pitääkö mun nyt laittaa kirjekuoressa toimistolle kuukausittain rahaa korvatakseni tämän?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Enkös mä laita kuukausittain Kerhon tilille rahaa Cmoren kautta? Ja siitä on jo 40 vuotta, kun muutin Hämptonista pois. Mitä te vielä multa vaaditte?
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Puolustaminen ollut ihan hyvää, hyökkäyspeliä ei ole.

Kun ei hyökätä, ei saada ylivoimaa jne.

Pulli on erinomainen hankinta. Toi rutkasti munaa tuohon tekemiseen.
Hyvä puolustaminen on ollut hiukan harhaa Rajun hyvien torjuntojen ansiosta. Liian usein vielä päästetään äijiä vetopaikoille b -pisteiden väliin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hyvä puolustaminen on ollut hiukan harhaa Rajun hyvien torjuntojen ansiosta. Liian usein vielä päästetään äijiä vetopaikoille b -pisteiden väliin.
On se näinkin ja tietyllä tapaa osiensa summa. Ehkä Rajaniemelle sopii, että pelaa sen 90 % peleistä.

Mutta Rajaniemen mailapeli on kyllä heikkoa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Hyvä puolustaminen on ollut hiukan harhaa Rajun hyvien torjuntojen ansiosta. Liian usein vielä päästetään äijiä vetopaikoille b -pisteiden väliin.
Laukauksia tulee kun ollaan omissa eikä hyökätä. Se on väistämätöntä. Raju pystyy torjumaan koska näkee kiekot ja siinä on parannusta aiempaan. Ei myöskään anneta vastustajan tökkiä ja häärätä maalin edessä ilman välitöntä palautetta. Karjista on ikävä, mutta Ahonen vielä tuonne niin ei todellakaan riehuta Rajun maalilla. Ikonen lisäksi blokkaamaan ja tekemään niitä Ossi juttuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös