HPK kaudella 2023–2024

  • 377 521
  • 2 128

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Toivola reeneissä mukana ihan normaalisti, kuten myös Henriksson sekä Ikonen.

Lundell oli laitettu reeneissä tänään ainakin ihan ylivoimaan asti ja Toivola tiputettu tuosta pois. Jos oikein katsoin, niin normaali viisikoissa oli tuossa kakkosen keskellä kera Huttusen sekä Loimarannan.
Eli Toivolaa ei heti rasiteta liikaa vaan peluutetaan lähinnä 5v5? Näin itse tulkitsisin tuon. Varmasti ihan fiksua.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Toivola reeneissä mukana ihan normaalisti, kuten myös Henriksson sekä Ikonen.

Lundell oli laitettu reeneissä tänään ainakin ihan ylivoimaan asti ja Toivola tiputettu tuosta pois. Jos oikein katsoin, niin normaali viisikoissa oli tuossa kakkosen keskellä kera Huttusen sekä Loimarannan.
Mites ykkönen?

Rautiainen - Toivola - Martel
Huttunen - Lundell - Loimaranta
Nenonen - Päivärinta - Henriksson
Pihlström - Järvelä - Aaltonen

Mustonen ja Wold hukattu johonkin..
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Mites ykkönen?

Rautiainen - Toivola - Martel
Huttunen - Lundell - Loimaranta
Nenonen - Päivärinta - Henriksson
Pihlström - Järvelä - Aaltonen

Mustonen ja Wold hukattu johonkin..
En kauhean kauaa tänään kerennyt seuraamaan, mutta ykkönen oli kuosissa Rautiainen-Martel-Mustonen.

Ylivoiman kentälliset:

Nenonen-Mustonen-Rautiainen
Hietanen-Nikkilä

Lundell-Martel-Loimaranta
Huttunen-Nurmi
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Mustonen varmaan suorittaa treeneissä sit helvetin hyvin, kun nauttii noinkin suurta vastuuta. Noh, katsotaan.. Enemmän mä Museen uskon kuitenkin kuin Woldiin.

Oliko Wold jo hukattu johonkin??
 
Suosikkijoukkue
HPK, LIVERPOOL
Musta hyvä, että kokeillaan ja annetaan kaverille mahdollisuus näyttää osaamista edustuksessa. Kyseessä kuitenkin kohtalainen lahjakkuus. Onhan tätä tehty Hämeenlinnassa menestyksellä ennenkin ja monet näistä ovat lyöneet itsensä läpi aina kirkkaisiin asti, Santalan Tommi tulee yhtenä mieleen.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitä ihmettä? Miksi mulla pitäisi olla erityistä luottoa valmentajaan, jolla on Liiga-kokemusta peräti 0 peliä? En ole edes arvostellut teidän valmennusta, vaan pohtinut isompaa kuvaa. Esitin kysymyksiä, jotka ovat ihan aiheellisia ja korrekteja vieläpä, oman suosikkijengini ketjussa, joten mistä vedät herneen nenään, siirtelet kirjoituksia Kerhon osioon ja vittuilet Peltosesta päälle?

Moukkamaista käytöstä. Ei tarvitse käyttää mun viestejäni sun omien epävarmuuksiesi pönkittämiseen.
Höpöhöpö. Etsin reaktioita ja mielipiteitä Lundelin lainasta. Sinulla oli raflaava. Siksikin, että mietit valmennusta noin. Mielestäni sinulla oli hyviä argumentteja koskien lainaa teidän näkökulmasta.

Ja vahva argumentointi HPK valmennus vs HIFK valmennushan oli hauskaa. En vittuile vaan olen huvittunut. Nyt on Hifkillä porukka, jonka pitäisi voittaa kannu puolivaloilla ja Villen käytännössä riittää sanoa vaan että pojat pelakkaa. Ja taas homma kusahtaa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hieno homma ja niin sen pitääkin mennä! En mäkään ole Kerhoa (tai mitään muutakaan jengiä) laskenut ulos yhtään mistään. Ei kuulu mun tapoihini. Mun kommentti meidän omassa osiossamme koskien Kasperin HPK-lainaa sisälsi vain pohdintaa eikä sitä varsinaisesti oltu tarkoitettu edes teille. Olen nyt kuitenkin saanut sinne meidän omaan ketjuumme positiivisia lausuntoja valmentajanne osaamisesta, joten en keksi tässä lainassa yhtään mitään huonoa.

Mutta ihmeelliseksi on touhu mennyt, kun nykyisin ei näköjään saa enää pohdiskeluakaan harrastaa ilman, että joku täysin ulkopuolinen kääntää asiasisällön joksikin ihan muuksi. Tämä ei siis koske lainaamani kirjoitusta, vaan sitä alkuperäistä @Musta_Kyy n lainausta. Kyllä minä niin mieleni pahoitin!
Sorry.

Mulla tää Jatkoaika-keskustelu on ajatuksissa niin, että täällä argumentoidaan ja sitten siihen joku vasta-argumentoi tai komppaa tai täydentää. Ja saa olla näkemyksiä laidasta toiseen. Ja väärän laidan argumentoinnista älähdetään sivistyneesti. Kuten teit omasta näkövinkkelistäsi. Tässä ei ole enää keskusteltavaa tällä erää,
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mustonen varmaan suorittaa treeneissä sit helvetin hyvin, kun nauttii noinkin suurta vastuuta.
Hyvä pointti. Tavallaan hienoa, että tulostekovastuussa olevat ovat yhdessä. Mutta on kyllä vähän semmoinen fiilis, että Martel saa vetää kivirekeä ja meidän tulevia floppaajia tossa hetken aikaa.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Hyvä pointti. Tavallaan hienoa, että tulostekovastuussa olevat ovat yhdessä. Mutta on kyllä vähän semmoinen fiilis, että Martel saa vetää kivirekeä ja meidän tulevia floppaajia tossa hetken aikaa.
Kyl.

En tiedä mikä takalukko Mustosella on oikein päällä. Jalat ja kädet ovat kyllä riittävällä tasolla, mutta pää on aivan totaalisen jumissa, tai siltä se ainakin näyttää.

Rautiaiseen kyllä riittää uskoa.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Onko meillä mennyt Lundellit sekaisin, kun tällaista peräti yhden liigaottelun (onko sitäkään) pelannutta pelaajaa istutetaan jo täällä kakkoskenttään. Sanoisin että tämä Kasper on meidän Mestari Masolle pelkkä rasite, että pitikin tollanen HIFK:n rääpäle tänne hankkia. Kertoo jotain kun Hifkiltä on Leonid 4kk pois, niin Kasperia ei kutsuta takaisin. Sama kun oltais Savolainen laitettu Hifkiin.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Onko meillä mennyt Lundellit sekaisin, kun tällaista peräti yhden liigaottelun (onko sitäkään) pelannutta pelaajaa istutetaan jo täällä kakkoskenttään. Sanoisin että tämä Kasper on meidän Mestari Masolle pelkkä rasite, että pitikin tollanen HIFK:n rääpäle tänne hankkia. Kertoo jotain kun Hifkiltä on Leonid 4kk pois, niin Kasperia ei kutsuta takaisin. Sama kun oltais Savolainen laitettu Hifkiin.
Katsotaanko ensin pari matsia ja ammutaan vasta sitten tämäKIN kaveri tykillä kuuhun?

Lundell ja Leksahan ovat muuten täysin saman profiilin pelaajia.. Ei ole. Mutta hyvä huomio silti.

Kerrotko nyt sitten samantien mistä Lundellilla jää vajaaksi?
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Onko meillä mennyt Lundellit sekaisin, kun tällaista peräti yhden liigaottelun (onko sitäkään) pelannutta pelaajaa istutetaan jo täällä kakkoskenttään. Sanoisin että tämä Kasper on meidän Mestari Masolle pelkkä rasite, että pitikin tollanen HIFK:n rääpäle tänne hankkia. Kertoo jotain kun Hifkiltä on Leonid 4kk pois, niin Kasperia ei kutsuta takaisin. Sama kun oltais Savolainen laitettu Hifkiin.
Maso itse sanonut, että Lundell tarjoaa aikaa sentterin etsimiselle. Siinä se suurin pointti.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Katsotaanko ensin pari matsia ja ammutaan vasta sitten tämäKIN kaveri tykillä kuuhun?

Lundell ja Leksahan ovat muuten täysin saman profiilin pelaajia.. Ei ole. Mutta hyvä huomio silti.

Kerrotko nyt sitten samantien mistä Lundellilla jää vajaaksi?
Samasta kokemuksesta kuten Maso! Kunhan nyt vaan tässä kärjistäen aloitin, kun BOL tuossa antoi kauhean luoton meidän valmentajaan, niin en mä voi oikein luottaa tuohon hätäapuunkaan samalla periaatteella.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
"Make Hämeenlinna Great Again"
- Maso Lehtonen

**

Lundellin saamiselle iso peukku täältä. Kerhon resursseilla ja yyber-ohuella hyökkäyksellä jokainen tällainen apu pitää ottaa vastaan ilomielin.
Hymyilytti toi Mason MHGA heitto.

Sanoi myös, ettei haluta väkisin laittaa puolikuntoisia pelaajia jäälle eli siinäkin mielessä Lundell auttaa Kerhoa.

Ei tuo hyökkäys muuten ohut ole, mutta keskikaistalla voisi olla lisää laajuutta.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Todella mielenkiintoista nähdä Lundell Kerhossa ja varsinkin, kun saa ilmeisesti laidoilleen pelaamaan kykenevät laitahyökkääjät. Ylivoimalla myös mielenkiintoista nähdä Lundell ja hänen roolinsa siinä. IFKssa ne vähät pelit mitä on pelannut niin laidoilla on ollut Åstenia ja Tallbergia, joilla hyvin usein meno sellaista, että aivan sama, jos pelaisivat ilman mailoja. Lundellin otanta miesten peleistä vielä todella ohut, mutta melkoisen monta juniorin debyyttiä yli 30-vuotisen IFK-kannattajaurani aikana nähneenä, voin rehellisesti sanoa, että Lundellissa on kyllä potentiaalia ihan kovaksi tekijäksi ainakin Liigatasolla. Toivottavasti käyttää näytönpaikkansa hyväkseen Hämptonissa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Höpöhöpö. Etsin reaktioita ja mielipiteitä Lundelin lainasta. Sinulla oli raflaava. Siksikin, että mietit valmennusta noin. Mielestäni sinulla oli hyviä argumentteja koskien lainaa teidän näkökulmasta.

Ja vahva argumentointi HPK valmennus vs HIFK valmennushan oli hauskaa. En vittuile vaan olen huvittunut. Nyt on Hifkillä porukka, jonka pitäisi voittaa kannu puolivaloilla ja Villen käytännössä riittää sanoa vaan että pojat pelakkaa. Ja taas homma kusahtaa.

WTF :D? Raflaava mielipide? Mun omasta näkökulmastani mielipiteeni taas oli hyvin maltillinen, mutta niin ne asiat koetaan :).

Yksikään jengi ei voita kannua puolivaloilla. Enkä ainakaan ole tuulettanut HIFK:n mestaruutta etukäteen missään, koska jos joku on varmaa, niin se on aivan varmaa, että yllätyksiä tulee. Mitä tulee Peltosen valmennustaitoihin, hän antoi mulle niistä oivan taidonnäytteen viime kaudella, kun onnistui saamaan jengin uskomattomaan lentoon kevättä kohti, vaikka alku oli aivan karsea. Siis myös meidän omalla mittapuulla. Ei tehnyt sitä tietenkään yksin, vaan yhdessä joukkueen ja muun valmennuksen kanssa. Peli kertoo aikanaan, onko vika valmennuksessa vai pelaajissa vai kenties molemmissa.

Mutta tämä tästä aiheesta. No hard feelings :).
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Olenko väärässä mutta Masohan taisi jossain sanoa että haluaa HPKsta samanlaisen paikan nuorille kuin aikakaudella Santala-Somervuori sekä aikaisemmin Hentunen-Pärssinen, joten mielestäni Lundell sopii tähän ideologiaan enemmän kuin hyvin tähän kohtaan!

Olen tänkin suhteen erittäin odottavainen, alkais jo!
 
Viimeksi muokattu:

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Ihan Kerhon näköinen hankinta, jälleen pelaaja joka ei muualle mahdu.

Toivotaan että tämäkin hankinta lunastaa potentiaalin niinkuin puolet joukkueesta pitää mikäli meinataan vähänkään pärjätä. Joukon jatkoksi vaan.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pleijaripaikka pitää aina olla minimitavoite oli lähtökohdat mitä tahansa. Masolta juuri oikeanlaista asennetta, kuten yllä jo todettiin.

Vaikea on ollut kesän aikana Kerhosta kiinnostua mutta kauden kynnyksellä alkaa taas sellainen pieni toiveikkuus heräämään, että joukkue pystyisi parempaan kuin mitä ennakot ennustavat. Faktisesti tilanne on toki vaikea, rosteri erittäin kapea ja vaatisi välitöntä vahvistusta varsinkin sentteristön osalta.

Yhtään tietämättä mitä pelillisesti on luvassa, silti toimivaan pelityyliin täytyy toivo pistää. Sillä pystyy hieman rosteri puutteita paikkaamaan. Sitten taas toisaalta, vajavaisella pelaajamateriaalilla ei kovin pitkälle mennä oli taktiikka mitä tahansa.

Hyvää alkua joukkue nyt tarvitsisi, onnistumisia ja sitä kautta positiivinen kierre päälle.
 

M10

Jäsen
Tänään se sitten viimein alkaa ja vaikka valtava määrä on joukkueen ympärillä kysymysmerkkejä ja epävarmuutta, niin kummasti sitä on taas varovaisen toiveikas tästäkin kaudesta. Josko sittenkin? HPK:n menestystä toivoo niin valtavan paljon, että sitä alkaa jo uskomaan semiutopistisiin asioihin. Kävi tällä kaudella miten kävi, tästä alkaa kuitenkin se taival uuteen nousuun. Matkalla Huipulle osa 2.

Edessä on hurja viikko, josta 5-6 pisteen ottaminen olisi jo todella hyvä suoritus. Jonkin verran niitä pisteitä pitää joka tapauksessa ottaa, koska tämä jengi - jos mikä - tarvitsee hyvän startin ja itseluottamus-boostin.

Perjantaina sitten oranssilla kulkueella hallille. Jälleenrakennus-projekti ja matka kohti kolmatta mestaruutta alkoi nyt. Vamos!






 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Perjantaina sitten oranssilla kulkueella hallille. Jälleenrakennus-projekti ja matka kohti kolmatta mestaruutta alkoi nyt. Vamos!

Jep. Ja muistaa noistakin kahdesta mestaruudesta se perusjuttu - ei ne yhdessä yössä tulleet. Jalosen ajan Kerho oli jo ikuiseksi pronssikerhoksi tituleerattu porukka ja välierissä viimeistään petyttiin aina. Vaikka mikä oli porukka jäällä.

Pennasen aikana kompuroitiin varsinkin toisella kaudella pahasti. Vaikka Pennasen tulokaskausi olikin varsin hyvä.

Oppirahoja kuitenkin maksoivat niin Jalonen kuin Pennanenkin.

Perjantaina hallille. Tänään villasukat jalkaan ja Telia auki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös