HPK ja irtojääkiekolliset asiat

  • 3 855
  • 11

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tässä Ifotalle ja muillekkin se paita.Edelleen elän unelmissa että tuollainen kun se olisi...
 

Liitteet

  • Oranssi.JPG
    Oranssi.JPG
    9,3 KB · kertaa luettu: 831

Myrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
ifota kirjoitti:
8) Missä vaikuttavat entiset kerhopelaajat?

Viime kaudella Ranskassa pelannut Järvisen Pasi on vaihtamassa lajia? Pasi on bongattu viime lauantaina Hämeenlinnan Kaupunkimaratonilla. Onkohan joku baskeripäinen koutsi tokaissut Pasille, notta "Sinä parempi juoksijana"? Ja hyvinhän Pasilta juoksu kulki, tuloslista. Pasi ei tainnut päästä yhtään liigapeliä, vaikka monet kesätreenit edustuksen kanssa vetikin, mutta lopulta pelipaikka löytyi aina divarista, ikävä kyllä. Omasta mielestäni Heino-Järvinen olisi ollut todella kokeilemisen arvoinen pakkipari, kansalle olisi kerrankin tarjottu jännitystä ja sydämentykytyksiä koko rahan edestä.

Ja töiden teko ei tosiaan taida maistua, jos on aikaa etsiä jotain kaupunkimaratonin tuloksia netistä...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
ifota kirjoitti:
"Sä et tiedä jääkiekosta mitään", "Eksä tiedä kuka mä oon?". Huhut ja tiedot kaikenlaisista tapahtumista tervetulleita. Ole jatkoajan 7-päivää.

Todennäköisesti ei tämän kauden kerholainen, mutta silti:

Kapasen Niko oli seurueineen Hemingway´s nimisessä juottolassa päiväkaljoilla samaan aikaan ~30-v tuntemattoman pelimiehen kanssa. Kapanen ja toinen jamppa lähtivät vessaan tyhjennykselle, jolloin pelimies vokotteli yksin pöytään jääneet naaraat (2 kpl) omaan pöytäänsä.

Jampat palasivat vessasta ja huomasivat, ihme kyllä, tapahtuneen.

NK: "Et sä tiedä kuka mä oon?"
Äijä: "No itse asiassa en tiedä"
NK: "No mä voin auttaa vähän, oon noita kiekkomiehiä..."
Äijä: "Aijaa, no paljos sä heität sitä kiekkoo?"
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
ifota kirjoitti:
5)Hankkiiko jatkis-HPK/rairai -osasto kenties aition itselleen johonkin Pelsu tms halpaan peliin ensi kaudelle?
Mukana, jos kohdan 8 ekan kysymyksen vastaus on 'kyllä palaavat'.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
ifota kirjoitti:
8) Palaako kerhonimimerkit elävinä roketti-cupista? [aasinsilta] Muutenkin poikiemme kohtalo maailmalla on tärkeä asia.[/aasinsilta] Mitä tekevät nykyisin Marko Suvelo, Kim Vähänen, Tommi Hämäläinen tai muut ex-sankarit? Missä vaikuttavat entiset kerhopelaajat? Humoristeille tiedoksi, että Lartamalle on jo oma ketjunsa.
Kyllä vakaa aikomuksemme on palata Tallinnasta jollain muulla vempeleellä kuin sinkkiarkulla.

Marko Suvelo pelasi viime kauden Saksassa Berliner SC Preussen nimisessä joukkueessa, Vähäsen Kim Italiassa SSI Vipiteno Broncosissa ja Hämäläisen Tommi Ranskan liigaa Brûleurs de Loups de Grenoblessa.

Nro. viiden viimeiseen kysymyksen minä vastaisin, että "näkispä vaan" ja "mukana, mutta mitään en maksa!".
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hämeensanomissa mainittiin tänään Janis Spruktsia koskevassa jutussa että mies esiintyy UUSITUSSA RITARINUTUSSA tiistaina rinkulalla.

Onko jollain vieläkään mitään tietoa millainen se uusi paita nyt sitten oikein on?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jakub kirjoitti:
Onko jollain vieläkään mitään tietoa millainen se uusi paita nyt sitten oikein on?
Jos onkin, niin hyvin tunnutaan tietoa pantattavan. Saiskohan tuosta tiistain pelistä sitten kuvia ihan julkiseen levitykseen jonnekin? Itse kun en pääse paikan päälle peliä katsomaan, ja tuo uusittu paita kiinnostaa melkein yhtä paljon kuin joukkueen nykykunto.
 

Teemu Aalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HC Andersen
Ei ole herunut tietoa uudesta peliasusta edes HPK:n johdon puolelta vaikka tuttuja ollaankin! Johtoportaalla taitaa olla pihtaamisjuttu hyvin hallussa mutta oranssit paidat ne ovat. Kunpa ne eivät olisi täynnä jotain törkeän näköisiä mainoksia. Pitäis ottaa änäripaidoista mallia!!
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oranssiiii,oranssiiii......Iso käsi ja ilohuuto jos näin on.Jos kerran saadaan oranssit paidat niin täytyy laittaa heti uusi fanipaita tilaukseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös