HPK - Ässät 22.2 Rinkelinmäki

  • 3 663
  • 27

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aluksi todettakoon, että toivottavasti en ole antanut sellaista kuvaa, että kuvittelisin tietäväni jotain jääkiekosta. Lätkän seuraaminen on minulle ensisijaisesti hauskanpitoa ja möykkäämistä hallissa hyvässä seurassa ja vasta toissijaisesti älyllinen haaste. Niitä älyllisiä haasteita löytyy arkielämästäkin aivan tarpeeksi.

Jos palataan alkuperäiseen aiheeseen, kysyisin seuraavaa: mitä väliä sillä on, vaikka Miettinen hukkailee kiekkoja, jos kuitenkin siinä sivussa takoo eniten pisteitä liigassa ja ratkoo pelejä HPK:lle? Mitä väliä sillä on, että mies tökkii Zetamaisesti tilanteen jälkeen, jos pystyy kuitenkin pistetehtailun ohessa pelaamaan fyysisesti?

Miettinen on sellainen pelaaja, joka saa ainakin meikäkäläisen viihtymään hallissa. Ja sen on minulle tärkeintä. Miksi menisin halliin kasomaan joukkueellista "uhrautuvia" ja "nöyriä" pelaajia, jotka "tekevät kaikkensä joukkueen eteen". Toki Miettinen on myös tätä, mutta myös paljon muuta.
 
Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Re: Mehustus. Loppu!

Viestin lähetti sopuli
Tertzi on muuten oikeastikin ollut eri mies joulun jälkeen.

En ymmärrä kuinka joku voi verrata Lehterää ja Somervuorta keskenään. Vaikka Lehterä olisi ollut kuinka eri mies joulun jälkeen niin ei tule ikinä olemaan lähelläkään Somervuoren tasoa.


Viestin lähetti sopuli
Taitaa muuten olla jatkoaikalaisten kerhofanien yleinen mielipide, että Santala on liigan ykkössentteri, joten äläpäs jauha paskaa. Olet oikeassa, Miettinen todellakin hukkailee kiekkoja hieman liikaa. Oma mielipiteeni muuten on, että Eero on tuon kentän heikoin lenkki.

Minusta Somervuori on tuon kentän vahvin lenkki. Minä myös väitän että Somervuori on koko HPK:n paras pelaaja. Hän tulee olemaan teille todella tärkeä pelaaja mestaruuden tavoittelussa. Minua ihmetyttää todellakin miten ette näe Somervuoressa niitä hyviä puolia mitä minä näen. Enkä nyt väitä että Miettinen olisi mitenkään huono, mutta Somervuori ja Santala on mielestäni parempia. Ottaisin Somervuoren Hifkiin minäpäivänä tahansa ennen Miettistä. Jos ei Eero teille kelpaa niin Hifkiin kyllä kelpaa.
 

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Missähän välissä minä olen verrannut Lehterää Somervuoreen pelaajana? Jotkut eivät ilmeisesti osaa lukea, toiset eivät tunnu osaavan myöskään kirjoittaa.

No se siitä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös