Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 422 203
  • 4 678
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Viime yönä maalivahtini pelasi debyyttiottelun U20 joukkueessa ja oli joukkueen kantavia voimia 2-0 voitto-ottelussa Slovakiaa vastaan. Kyllä tuli hyvä mieli heti aamusta.
Ja joo, Keimo edelleen kaupan, ostakaa pois....
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä olisi jollekin tällainen semilupaus 10M hintaan. 18-vuotiaan kaverin scoutatut arvot on 75/82/+3 AI 76.

Perttu Karonen

10M pyyntihinta voi kuulostaa kalliilta tällaisesta kaverista, mutta mikäli Sinulla on sopivasti peliaikaa kaverille tarjolla, niin tästä saa ihan mainion kaverin pitkäksi aikaa alempiin ketjuihin. Itse otin aikanaan samanlaisen kaverin pelaamaan, kun vedin nuorennusprojektia ja tässä on tilanne monta kautta myöhemmin 24-vuotiaana: Verrokki

Linkit hockeyarenan pelaajakortteihin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Paljonkohan tästä luottopakista irtoaisi nykymarkkinoilla rahaa? Melkeen tekisi mieli myydä pois, mutta toisaaltaan.... Sami Suomaa.
Noin ja juuri päättyi scouttaaminen ja tasan 100 lahjanen pakkihan se oli, Voitto Kuokka. Mietin vain, että mitä kaverille nyt tekisi. Alkuun istutin kolmoseen pakiksi ja alivoimaa pelaamaan. Möisikö Voiton ja pitäisi Samin vai päinvastoin, vai mitä tekisi????
 
Viimeksi muokattu:

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Möisikö Voiton ja pitäisi Samin vai päinvastoin, vai mitä tekisi????
Melkein myisin vanhuksen, ja junnu kehiin. Toki riippuuhan se aika paljon, onko sillä potentiaalia miten? Mutta mä oonkin aina tykänny vähän nuoremmista.. eiku..

HC Tuomioistuin sai myös uudelle kaudelle pari mielenkiintoista junnua, 18v 98/-2 tuplapiikillä, sekä jo viime kaudella koulutukseen tullut 17v 88/-2. Näiden lisäksi vielä pari kohtuullista, jotka voi treenata myyntikuntoon. Ja lisäksi porukassa on jo mm. kaikkien aikojen junnonostoni(nyt 20v, TI 171, 97/max ja toinen 20v, TI 143, 92/-1), joilla alkaa jo kokemustakin olla kivasti. (Sääli, että ennenmainitulla hieman hukkapisteitä, niin ei U20-kamaa). Viime kauden välierät ja pronssipelit kun veti junnupitoisesti, oli upeeta, kun jätkät vetää jotain ~85 harjoittelua.

Nyt pari vanhusta syrjään, ainakin Uolevi Naumovia(34, TI254, pot -6, usk +3, kok 125) olen koittanut kaupata, vähän ylihintaan tietty.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Melkein myisin vanhuksen, ja junnu kehiin. Toki riippuuhan se aika paljon, onko sillä potentiaalia miten? Mutta mä oonkin aina tykänny vähän nuoremmista.. eiku..

Pottu ei ole kuin 65. Ja Sami taas on franssu pelaaja ja viimeinen päivä myydä ennenkuin tekee uuden sopparin ja kun on miinususkollinen, niin taidan tehdä Samin kanssa nyt jatkon, poistan sitten fransu-ominaisuuden ja kauppaan sitten törkeällä ylihinnalla. Niin minä teen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Noniin hyvät herrat ja miksei naisetkin, jos HA:ta pelaatte. olkaapas hyvät ja käykää ostelemassa minulta pelaajia pois. Osa lähtee halvalla, osa kalliilla. Joukkue on Kaljakylä Rangers. Noista halvoista jotka ei mene kaupaksi, niin suurimman osan heitän sitten tunkiolle, ei mulla ole niille käyttöä.
 
Viimeksi muokattu:

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Noniin hyvät herrat ja miksei naisetkin, jos HA:ta pelaatte. olkaapas hyvät ja käykää ostelemassa minulta pelaajia pois. Osa lähtee halvalla, osa kalliilla. Joukkue on Kaljakylä Rangers. Pitäisi olla linkki myytävistä pelaajistani, mutta voi olla, ettei näy kuin minulle.

Ei näy kuin sulle, mutta sen sijaan, jos laittaisit linkin joukkueesi etusivulle niin sen pitäisi toimia...

Ja mainostetaas nyt sitten samalla taas omiakin pelaajia:

Ilmo Pirttiaho 75/24, +3 TI 177

Olli Koivikko 79/6, +3 TI 209

Antero Teikari 85/-6, +3 TI 255

hintapyynnöt 10 000, kaksi ekaa takarajaa tänään ja kolmas huomenna
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Tällä olisi yksi huippujunnu myynnissä. Itse en viitsi mitään "seminuorennosta" tässä vaiheessa tehdä ja etenkin pakisto on muutenkin täynnä, niin "pakko" myydä pois. Hintakin on ihan kohtuullinen.

Tony Rautoja 94/76/-?, 17 vuotta, TI 71
 

Fiiu

Jäsen
On aika hyvin noi pelaajien hinnat nousseet, ei tässä enää hirveästi kannata edes ostella ellei ole paria miljardia hilloa. :)

Toisaalta, mihinpä sitä rahaa sinänsä muuten tarvitsee pl. mahdolliset sopimusjatkot.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
On aika hyvin noi pelaajien hinnat nousseet, ei tässä enää hirveästi kannata edes ostella ellei ole paria miljardia hilloa. :)

Toisaalta, mihinpä sitä rahaa sinänsä muuten tarvitsee pl. mahdolliset sopimusjatkot.

Se pari miljardia riittää ehkä kentälliseen huippujunnuja, vaikka saahan niitä halvemmallakin ostaa, jos hieman tinkii TI:stä tai potentiaalista. Jatkosopimusten hinnat tuntuu myös menevän ihan linjassa noiden pelaajien hintojen kanssa, joten kyllä sinne lantti jos toinenkin upppoaa. Mua hirvittää jo nyt muutaman pelaajan jatkosopimukset, vaikka noihin on vielä muutama kausi aikaa ja se pari miljardiakin löytyy.
 

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Meikäläisellä oli sellainen puolenvuoden tauko pelaamisesta ja kolme sarjatasoa tuli tiputusta, mutta tälle kaudelle ehti kasata joukkuetta senverran että nyt on taas mahdollista lähteä tavoittelemaan nousua ylemmille sarjatasoille..

Sarjanousu on ehdottomasti tavoitteena ja hyvin menee ainakin toistaiseksi kun jokaisesta ottelusta on voitto napsahtanut. Pasilta ostamani Jakub Gawron on ollut mies paikallaan. :)

National cupissa on myös kovat tavoitteet, nyt on tiputettu jo Kaljakylä Rangers ja joku Suomen pääsarjatasolla oleva joukkue.. Jos Baloun meinaa nyt joukkuettaan lihoiksi laittaa niin voisi mainostaa jos olisi meikäläiselle jonkunnäköinen kokenut pakki myydä.. TI 200-300. Paul Sirland on muistaakseni Kaljakylässä joskus pelannut sentteri ja vetelee nyt luotettavasti meikäläisen kolmosketjulaisena.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
National cupissa on myös kovat tavoitteet, nyt on tiputettu jo Kaljakylä Rangers ja joku Suomen pääsarjatasolla oleva joukkue..

Sinäkö se olit????!!!! Nooh, nnuorella veskarilla ja juuri parhaan pistemiehen myymeenä ei voi valittaa. Kausi on muutenkin ollut aikalailla alamäkeä. Rahat ei riitä "kunnon" hankintoihin, joten koetan sinnitellä jotenkin sarjassa mukana, josko ensi kaudella pelurit olisi sen verran kokeneempia ja kovempia..
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jos Baloun meinaa nyt joukkuettaan lihoiksi laittaa niin voisi mainostaa jos olisi meikäläiselle jonkunnäköinen kokenut pakki myydä.. TI 200-300. Paul Sirland on muistaakseni Kaljakylässä joskus pelannut sentteri ja vetelee nyt luotettavasti meikäläisen kolmosketjulaisena.

Pakit meikällä on vähisä(kokeneet sellaiset), mutta mikäli innostaa, niin voin pari kokenutta hyökkääjää laittaa lihoiksi jos tarjoat tarpeeksi ;).
 

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Hyökkääjiä on tarpeeksi.. Maalivahdin ja pakin tarvitsen, jotain kokeneita suorittajia. Banaaninviljelijä voisi minulle pakin myydä.
 

Fiiu

Jäsen
Hei, ostakaaps tuo tasokas junnu nyt ainakin pois. Tulevaisuuden pakkeja, yltää varmasti yli 300 TI urallansa.

Yritetään! :) (Tarjousta heitin nyt sisään mutta katsotaan jos olen dediksen aikaan vielä maisemissa niin näkee kuinka järeäksi hinta nousee.)

EDIT: Unohdin tämän kokonaan mutta ei kukaan muu halunnut niin tuli näköjään ostettua pois.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös