Hinttimäisintä mitä tiedät

  • 80 132
  • 490

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko jäänyt kortteerin sähköasku maksamatta kun kylmennys- ja lämmistyslaitteet ei toimi?
Ei @Surukuku tarvitse mitään sähkövempaimia ruuan kylmänä pitämiseen tai lämmittämiseen. Neitimäistä touhua sellainen. Käytetään ikivanhoja keinoja, jos pitää ruokaa tehdä niin se tehdään tulella eikä sähköhellalla. Ruuat säilyvät viileässä kun on kunnollinen kellari.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Huoneenlämpöinen kossu on pahaa. Sen pitää olla joko taskulämmintä tai jääkylmää.

Moukka. Kossun oikea tarjoilulämpötila on sama kuin punaviinin, eli 18 astetta. Taskulämminkin menee, mutta jääkylmänä kaikki aromit häviävät ja ainoa mitä siitä sitten irtoaa on känni.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuka muka juo viinaa muuta kuin tullakseen känniin?
Tätä oon aina itekin ihmetelly. Eikä oo ees vitsi. En oo eläissäni maistanu hyvänmakusta alkoholijuomaa, hyi vittu.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tätä oon aina itekin ihmetelly. Eikä oo ees vitsi. En oo eläissäni maistanu hyvänmakusta alkoholijuomaa, hyi vittu.
Tuoppa mukanasi pullo... tai no, kaksi, Bombey Sapphirea, niin teen sulle hyvänmakuisen drinkin. Toki, eihän se ginikään raakana ole hyvää, mutta oikein sekoiteltuna kyllä.
Ja mitä viineihin tulee, kuten @vetti mainitsikin, oikea viini oikeaan paikkaan on erittäin nautinnollista.

Niin no - onhan se kai sitten hinttimäistä, jo ihan tuon oman määritelmänikin mukaan, juoda drinsuja ja viiniä, mutta jos ei sitä pidemmälle päästä ryöstäytymään...
Toisaalta, mikäpä minä olen toisten ominaisuuksia arvostelemaan, kun itsekin olen vain tällainen pillittäjä...
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Alkossa kuulemma myydään jo alkoholitonta giniä. Vielä kun saataisiin valikoimaan alkoholiton kossu niin maailma olisi valmis.
 

Animal

Jäsen
Slim fit -farkut läskillä jätkällä. Peili on keksitty aika kauan aikaa sitten.

Toinen on niin lyhyt t-paita tai matalalanteiset farkut kuikelilla jätkällä, että maha ja napa paistaa, ellei kyseessä ole kaljamaha, minkä päälle t-paita on rullaantunut ja alle housujen resori taittunut.

Hinttimäisyyttä ei pidä sekoittaa sukupuolivähemmistöihin. Joku hetero voi olla huomattavasti hintimpi kuin yksikään homo. Itseasiassa hinttimäinen hetero on jo ajatuksena huomattavasti hintimpi kuin hinttimäinen homoseksuaali.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Homotutkasta kuulee puhuttavan - tai siitä, ettei sellaista oikeasti ole.
Vähän sama kuin lääkäreiden väitteet, ettei rasvaisen juuston tai suklaan syöminen aiheuta finnejä.
Jos mies hymyilee ja samalla hymisee suutaan avaamatta, ->
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tätä oon aina itekin ihmetelly. Eikä oo ees vitsi. En oo eläissäni maistanu hyvänmakusta alkoholijuomaa, hyi vittu.

Meillä samat. Mun suu on suomalaisittain jotenkin vääränmoinen kun kaikki alkoholijuomat on mun mielestä pahoja. Kyl niitä nyt juo paremman puutteessa, mutta kun hallitseva maku on aina se itse alkoholi.

On se sitten perus bisse tai joku kallis viini, niin alkoholi maistuu. Ruuan kanssa en ikinä juo alkoholia, sillä se pilaa hyvän ruuan :D

Alkoholia juon hyvin vähän, kerran tai kaksi vuoteen humaltumistarkoitukseen. Joskus on jopa kaljat menneet vanhaksi...
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Sanoa, että ei ole ikinä PÄÄSSYT tappelemaan. Yksi nössö työkamu tässä taannoin sanoi tuon.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kyllä se on pakko olla se, kun kaksi miestä lähtee yhdessä kävelylenkille.
Korotan.

Lätkäjoukkueen yhteisen saunaillan sijaan yhteinen suihkuilta.

Joukkuetta paljastamatta kerron, että Tampereella saunat voivat hajota kesken lämmityksen.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS

Ostan korotuksesi - puolittain. Jos näin modernina aikana sallitaan perinteisistä sukupuolirooleista puhuminen, niin Joku siinä nyt vaan on, että naiset käyvät yhdessä kävelyllä, mutta eipä kyllä tule mieleen pyytää ketään tuttua kävelylle.

Toisaalta mitä tulee saunailtoihin, niin taitaa olla keskimäärin enemmän miesten hommaa. Naisten puolella yleisempää varmasti pallopelien puolella, ja kun tässä genressä siirrytään saunan puolelle, niin mailaa ei kaipaa kukaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

No nyt on rima vedetty jo aika korkeelle, jessusperkele...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lisää haastajaa pukkaa, ei jumalauta...
 

Liitteet

  • ropsukka.jpg
    ropsukka.jpg
    71,3 KB · kertaa luettu: 179

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lisää haastajaa pukkaa, ei jumalauta...
Mitäs hinttimäistä tuossa Robinin asussa on? Sehän on armeijanvihreä, ja joku oli Twitterissä ehtinyt jo pahastua värivalinnasta, kun Ukrainassa on sota. Hinttimäisestä asusta Twitter-väki ei olisi taatusti pahastunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös