Hiihdon MM-kisojen liveseuranta 2017

  • 232 007
  • 3 516

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mietaa. Joulutortut ja mämmit esiin. Mietaa näyttää Hapolle miten saunotaan.
 
Mietaa. Joulutortut ja mämmit esiin. Mietaa näyttää Hapolle miten saunotaan.
Mietaan aikana kilometritkin olivat pidempiä kuin nykyisenä nyhveröiden aikana. Holmenkollenilla 1973 viidenkympin kisassa hiihdettiin Jussin mukaan 58 km.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Venäläiset ovat kaikki järjestelmällisiä dopinghirmuja, sehän on tällä palstalla aina tiedetty, joten Ustiugov on jo varmasti pihalla. Heikkinen myös, jos kärähtää ja tällöin Sundby on mitaleilla.
Mää nauran sulle. Sundby taas ei naura palkintojenjaossa tällä hetkellä, jopa melkein itkee.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Mitä itkupotkuraivareita minä vedän, jos referoin sinua ja muutamia muita täältä? Minua ei itketä norjalaisten tai venäläisten mitalit, toisin kuin sinua.

Niistä nenä välillä ja kuivaa kyyneleet. Ainakin sua tuntuu vituttavan Heikkisen tai ylipäätään suomalaisten menestys lajissa kuin lajissa.
 

Ralph

Jäsen
Niistä nenä välillä ja kuivaa kyyneleet. Ainakin sua tuntuu vituttavan Heikkisen tai ylipäätään suomalaisten menestys lajissa kuin lajissa.
En ala sinun nenääsi niistämään, osannet tehdä sen itse jo. Itse olet jo varmaan toistakymmentä kertaa itkenyt, että norjalaiset ja venäläiset käyttää dopingia, mutta kun lainaan sinua niin minä olen se joka itkee. Hah. Hienoa.

Enkä nyt ymmärrä miten Heikkisen sijoitus liittyy siihen, että itket venäläisistä tai norjalaisista.

Sinulla ei ole mitään todisteita siitä, että kukaan tuolla käyttää kiellettyä aineita. Ei venäläinen, norjalainen, suomalainen, romanialainen tai australialainen. Jos on, niin toimita todisteet ihmessä FIS:lle. Jos ei ole, niin älä väitä omia toiveita faktana.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Roponen vähän huutanut. Onhan tuo huikea tasonnosto Heikkisen kohdalla. Täytyy myöntää että itsekin tuomitsin Heikkisen toivottomaksi tapaukseksi silloin joskus kun tuli puolikuolleena maaliin siinä missä paremmat oli freesinä juhlimassa kisan jälkeen. Hieno tarina.
 
Hienot kisat kyllä myös mitaleiden valossa. Mitaleita tuli Suomeen yhtä paljon kuin Liberecin jälkeen yhteensä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt Petra, Lahden 2001-muistelot jo ruutuun. Sauvan katkaisu tuplana ja Petäjän Bridgestone-englanti simultaanitulkkauksella.
 
J-P Vuorisen puheista tulee mieleen, että urheilullinen puoli on saatu nousuun, mutta kabinettipuolella vielä tekemistä.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Venäläiset ovat kaikki järjestelmällisiä dopinghirmuja, sehän on tällä palstalla aina tiedetty, joten Ustiugov on jo varmasti pihalla. Heikkinen myös, jos kärähtää ja tällöin Sundby on mitaleilla.

No voi kyynel. Jos Sundby kärähtäisi, saisi varmastikin taas 2kk kilpailukiellon kesäksi.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Jahas, Heikkinen päässyt Sundbyn ihon alle!

Ja Sale soittanut Heikkiselle onnittelut. Presidentti myös ajan tasalla.
 
Niinistö soitteli Matille kesken mediavelvoitteiden. Hienoja miehiä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Muumimamman presidenttiyden aikakaudella mammalle olisi pitänyt kertoa, että mitä on kilpahiihto. Eteenpäin on menty.
 
Muumimamman presidenttiyden aikakaudella mammalle olisi pitänyt kertoa, että mitä on kilpahiihto. Eteenpäin on menty.
Ja sen jälkeen olisi pitänyt perustella, miksi kilpaillaan, ja miksi ei voida odotella hitaampia.

Sauli oli merkannut Musgraven, vaarallinen lopussa.
 

Byvajet

Jäsen
Hieno kilpailu. Ainoastaan sitä täytyi pelätä, sekoaako Tapsa kesken lähetyksen. Lääkityksen aloituksen jälkeen huomiokyky on ollut heikohko. Päässälaskutkaan eivät suju.

Kilpailun loppupuolella kun rasitus kasvoi, virheitä tuli solkenaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nämä oli hienot kisat ja Suomen mieshiihdon taso on nyt viimeistään suurin piirtein sillä tasolla, mitä se oli ennen sitä erästä 16 vuotta sitten tapahtunutta juttua. Naisten puolella ei samanlaista kyykkäystä tapahtunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös