HIFK-TPS Pe 7.1.2005

  • 30 754
  • 211
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kit Mirakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Åbo bollklubben
Viestin lähetti Tinke-80
Niin no, Jaken lukion päästötodistuksen numeroiden keskiarvo oli kuitenkin yli ysin. Se on aina hauska puhua jonkun pelaajan älykkyydestä peliesitysten ja lausuntojen perusteella.

Naulan kantaan. Tosin älykkäätkin ihmiset voivat tehdä tyhmiä tekoja. Ylimpien natsi-Saksan upseerien älykkyysosamäärä oli 130-140. Esimerkiksi Göringin 138. Älykkyydestään huolimatta, taisivat vähän hölmöillä.

Jääkiekko on laji, jossa teot ratkaisevat, eivätkä niinkään henkiset ja älylliset ominaisuudet, mutta älykkökin voidaan tuomita idiootiksi toimiensa perusteella.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Viestin lähetti Kit Mirakov
Naulan kantaan. Tosin älykkäätkin ihmiset voivat tehdä tyhmiä tekoja. Ylimpien natsi-Saksan upseerien älykkyysosamäärä oli 130-140. Esimerkiksi Göringin 138. Älykkyydestään huolimatta, taisivat vähän hölmöillä.

Että sillä tavalla! Jakke voi kohta pistää kaikki Turkulaiset keskitysleireille. Voi nimittäin pimahtaa aivan täysin.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Viestin lähetti Johannes
Vesa Laitinen: "Raipe" eli jouluksi ilmestynyt kirja Raimo Helmisestä.

Raipe kuvailee sivulla 94 Jarkko Ruutua: "Erittäin fiksu kaveri. Ihan vimpan päälle pärjäsi koulussakin. Kentällä ihan erilainen kuin siviilissä. Mutta se on sen fiksuutta. Tekee työn omilla parhailla aseillaan. Kauhee työmyyrä, fyysinen ja oikeen hyvin harjoitellut."

Tämä on Raimo Helmisen mielipide Jarkko Ruudusta ja voiko siihen itse mitään lisätä, ei voi.
Hienoa. Kyllä se RAIMO osaa, ratkaisi tämänkin kiistan. Kyä mä sen tiesinkin.
 

Morgoth

Jäsen
Viestin lähetti Johannes
Tämä on Raimo Helmisen mielipide Jarkko Ruudusta ja voiko siihen itse mitään lisätä, ei voi.

Repesin täysin tähän viestiin :'-D :'-D Klasikko kamaa.

Tunnettu älykkö Raimo "Raipe" Helmisen mielestä varmaan aidanseiväskin on poikeuksellisen fiksu kaveri. Ei millään pahalla Raipea kohtaan ja ettenkö miestä arvostaisi jääkiekkoilijana, mutta jos joku sketsi pitäisi tehdä jääkiekkoilijoiden yksinkertaisuudesta, niin eikö juuri Raipe olisi aika hyvä hahmo siihen?

Eikö jääkiekko ole kuitenkin yksinkertaisten miesten yksinkertainen peli eikä mikään helvetin MENSAn testi.

:-D
 
Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti kausi
Jarkko Ruutu on varmuudella Mensan jäsen ja pelaa iltaisin shakkia Anatoli Karpovin kanssa, voittaen. Loppuilta menee seitsemännen asteen logaritmeja perstuntumalta ratkoen.

Minut taas pudotti tämä viesti. Oli pakko pistää vielä hölmömmäksi ja siteerata Raipea.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti Kit Mirakov

Jääkiekko on laji, jossa teot ratkaisevat, eivätkä niinkään henkiset ja älylliset ominaisuudet, mutta älykkökin voidaan tuomita idiootiksi toimiensa perusteella.

Tässä selvitys siitä miksi Tepsi on voittanut niinkin monta mestaruutta.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti kausi
Puuduttavaa on myös lukea teidän kehäpäätelmiänne jossa itselle sallitaan poikkeuksetta ylilyönnit viihdearvoa tuovina elementteinä mutta muut niihin osallistuvat ovat aina sikoja. Ei silti, em on rankka yleistys mutta samoin on kehoituksesi olettamakin.

Jeah, tämä on stadilaisen kiekkokulttuurin ikävä puoli. Profiili on kovuutta ja ylilyöntejä puolustava mutta kun omat maistavat omaa lääkettään, alkaa tolkuton itkeminen. Aina ja joka paikassa.

Mutta hoi! Muotoillaan Rudysta molempia osapuolia palveleva kompromissi: on ajattelevan miehen Kiviharju! Tehhäänkö kaupat?
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Viestin lähetti Johannes
Tämä on Raimo Helmisen mielipide Jarkko Ruudusta ja voiko siihen itse mitään lisätä, ei voi.

Hehe, pukki ei tuota nimenomaista opusta mulle tuonut, joten kysynkin sanooko Raipe kirjassa ensimmäistäkään negatiivista sanaa kenestäkään? Nimittäin sillä saisi kyllä opuksen kaikkien myyntilistojen kärkeen!

Viestin lähetti Tinke-80
Se on aika puuduttavaa kuulla teidän valittamista ympäri jatkoaikaa.

Hyvä kun sanoit, sillä asia on tullut minunkin mieleeni, noin niinkuin laajemminkin.
Viime TPS-Blues -ketjun tulevaisuuden povasin jo ensimmäisellä sivulla ja olen AIVAN varma että olen nuo Mixunkin Koivu-kommentit lukenut joskus ...Kiekkopesässä! Ainoa ketjun "uusi" juttu oli Buccaneerin käyttämä termi, jota voisi kuvata termillä ylilyönti, muttei ehkä niin positiivisen anarkistisessa mielessä kuin mitä yleisesti ymmärretään. Point being, puolustuslinjat ovat kuin 1. Maailmansodassa, mahdollinen edistys mitataan senteissä kun kukaan, tai ainakaan äänekkäimmät kirjoittajat eivät luovu kannastaan tai halua hyväksyä muiden *gasp* eriäviä mielipiteitä. Trollaajat sitten erikseen.

Muutenhan tämä menee siten että ensin ennakko ja matsikommentit, jonka jälkeen enemmän tai vähemmän seurataan parilustelussa kaavaa kuitti-vastakuitti-itkeminen-vähättely niin kauan kuin jaksetaan.
 

Morgoth

Jäsen
Viestin lähetti mixu
Tässä selvitys siitä miksi Tepsi on voittanut niinkin monta mestaruutta.

Jaa, en tiennytkään että HIFK valitseekin pelaajansa filosofian laitoksen pääsykokeiden perusteella ja harjoitusohjelmassa onkin mm. Dovostojevskin lukemista. Selittää tietysti tuota menestyspuolta... Lukeeko Jarkko Ruutu muuten Dovostojevskinsa yhtä nopeasti kuin Paavo Väyrynen?

Vopat'lla taitaa olla erilainen harjoitusohjelma. Mies ilmeisesti kuuntelee gangsta-rappia ja kirjoittaa ne sanat ylös ja opettelee ulkoa ne sekä toistaa ne kaukalon laidalla kuin papukaija. Uuteena ohjelmassa on myös lasten mehuhetken katseleminen telkkarista. Harjoitusohjelma tuotti heti tulosta!

Dovostojevskin lukeminen vähän nihkeämmin näköjään, kun on tullut pataan 5 viimeisessä pelissä? Ehkä Aran kannattaisi hieman vaihtaa tuota lukuvalikoimaa kevyempään suuntaan johonkin jossa on paljon kuvia?
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Kit Mirakov
Naulan kantaan. Tosin älykkäätkin ihmiset voivat tehdä tyhmiä tekoja. Ylimpien natsi-Saksan upseerien älykkyysosamäärä oli 130-140. Esimerkiksi Göringin 138. Älykkyydestään huolimatta, taisivat vähän hölmöillä.

Jääkiekko on laji, jossa teot ratkaisevat, eivätkä niinkään henkiset ja älylliset ominaisuudet, mutta älykkökin voidaan tuomita idiootiksi toimiensa perusteella.

Mikähän mua vaivaa, kun mielestäni tämä on loistavasti kiteytetty? Hienoa, että Jarkko jättää älykkyytensä narikkaan jäälle mennessään. Aatullakin oli muuten tietääkseni 135 paikkeilla ÄO, Idi Amin (ennen kuppaa aivoissa) oli myös korkean ÄO:n kaveri. Marx oli sen sijaan ÄO:ltaan vaatimattomampi kuin sidekickinsä Engels, joten kukahan sen Pääomankin kirjoitti?

Älykkyydellä ja suorituksilla jääkiekossa ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, tässä todisteita:

-rakennusmestari Jortikka ei ole älykäs millään mittarilla, todiste: Hannu Jortikka siviilissä. Täyttä amiskamaa ja vielä alemmuuskompleksin kera. Pirun kova koutsi silti.

-Alpo Suhonen, nerokas filosofi, ajatusten Tonava. Eikä koskaan ole voittanut mitään kiekkovalmentajana, eikä tule voittamaan.

-Jakke Ruutu; jos koulumenestys mittaa jotain, niin älykäs on. Samoin siviilissä monienkin mielestä. Kentällä viihdyttävän aivoton möheltäjä.

-Matti Hagman; ei varsinainen ajatusten tonava siviilissä, kentällä oli parhaimmillaan pelkkää aivoa ja oivallusta.

Hauskaa tässä on se, että J.Ruudun maajoukkuepelaaminen päätetään edelleenkin maajoukkueesta käsin, tosin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
rakennusmestari Jortikka ei ole älykäs millään mittarilla, todiste: Hannu Jortikka siviilissä. Täyttä amiskamaa ja vielä alemmuuskompleksin kera. Pirun kova koutsi silti.
Jumalauta, ollaan pitkästä aikaa samaa mieltä. Ja jätän sitten kertomatta muut Jortikan älykkyyden osoitukset. Vaan koutsata se osaa.

Mä olen huolissani, miksi nykyisellään tuntuu kaikki ketjut menevän puhtaasti vittuilun puolelle, ihan puolin ja toisin. Tämäkin viestini varmasti kuuluisi Äiti Teresa ketjuun, mutta miksi emme enää saa aikaan kunnon vääntöjä ASIASTA. Olen yksi meidän mukana tämän ongelman aiheuttajana, mutta mitä jos koetettaisiin pysyä sillä lailla asiassa, että ei vittuilla toisillemme. Puhutaan asiasta eikä siitä, mitä joku edellä kirjoitti. Tää olis kiva. Niinkuin kuva treffipalstalla.
 
Koska tämä ketjun Oikea Tarkoitus on hämärtynyt jo jossain lauantain sekä sunnuntain välimaastossa eikä ottelusta kirjoiteta enää, niin laitamma ketjun lukkoon.

Terv.
Moderaattorit - kirjoittajan asialla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös