HIFK-TPS 22.2.2004 klo 15

  • 98 668
  • 856

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti JJLehto
Uskallanpa väittää, että jos kuulisimme kaiken, mitä pelaajat kentällä toisilleen haastelee, olisi joka vaihdon aikana sensuurille käyttöä. Eipä kovien myllyjen jälkeen maalin edessä jne. säästä haastella :-)

Nyt vaan sattu käymään niin, että että Vopatin puheet saatiin koko kansan ihmeteltäviksi. Miettikääpä sitä.

Tuo on kyllä hyvä pointti. Ihminen on ihminen ja matsin tiimellyksessä itse kukin pelaaja varmasti joskus hiiltyy. Jokainen varmasti heivailee ärräpäitä ja erittäin mielenkiintoista kielenkäyttöä sinne sun tänne kunnolla hermostuessaan. Ehkäpä tässä tilanteessa "pahennusta" aiheutti juurikin se, että Vopatin sanan säilän tuotokset pääsivät kuulumaan tv:n välityksellä. :)

Viestin lähetti ÄssienÄssä
Joka tapauksessa näin täysin ulkopuolisen tarkkailijan näkökulmasta kaikista huvittavinta tapauksessa oli se kun Eloranta luisteli touhutippa punaisen nenun päässä ympäri kaukaloa Vopattia pakoon - heh - melkoinen tissiposki. Laskiko kukaan montako kierrosta Mikkopoika meni kaukalon ympäri Vopatti ja tuomarit perässään??

Fiksu viesti jälleen ulkopuoliselta. On se varmaan mannaa, kun pääsee jälleen aukomaan päätä Tepsin pelaajien ämmämäisyydestä?
 

valijumi

Jäsen
Näin on. Propsit Hendriksonille. Jokainen vähemmänkin törkeä teko otettiin poissa ja jollei itse nähnyt niin kysyttiin linjureiden näkemys.
Se on niin paljon helpompaa katsoa kotoota sohvalta hidastuksista.

Toki polvitaklauksesta ja kirvesiskusta voi antaa kakkosen tai jopa jättää puhaltamatta, mutta oikein meni.

P.S. Kuka sanoo ettei liigassa muka ole hyviä tuomareita
 

Markus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Suomi.
Re: Sikailua !!

Viestin lähetti Callahan
Kovaan peliin ei kuulu polvitakkauset, eikä varsinkaan viikate iskut takaapäin. Play offeja varten tarvittais Halkidista, joka pyyhkis pleksit Elorannalla ja Sika Schnaiderilla. Kummallekkin 10 ottelua pelikieltoa vastustajan tahallisesta vahingoittamis yrityksestä. Niin tuli muuten mieleen, kun oliko se Scheffer joka takalas R-P Lehtosta niin Mäkkäri luisteli suoraan kimppun ja löi oikein kunnolla turpaan.

Joo-o taitaa olla entinen gooni toi Vompatti. Prkl. Paitaa pään yli, pari iskua ja kaveri jään pintaan. Rangaistukset katellaan sitten jälkeenpäin. Nyt Karalahti katto tuomaria ja näytti mailalla Södeä ja Vopat uhos. Huoh.

Muistelen jossain Ilves matsissa tällä kaudella Ilves-pelaajien teloneen omaa vahingoittaneen kaverin välittömästi jään pintaan. Se on oikeaa toimintaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti L-Mies
7. Kotona tutisevat turistit. Näistä on tullut esille selkeimmin esiin monet Kärppä- ja Jokerikannattajat, joiden toivomuksena on saada mahdollisimman pitkät pelikiellot molempien joukkueiden pelaajille, koska kevät on lähestymässä. Oma lehmä ojassa ja ketunhäntä kainalossa. Kaikki eivät tietystikään tähän näiden leirien kirjoittajista syyllistyneet. Kärpät ovat tässä johdossa.

L

Näytä mulle tästä ketjusta joka Jokerikannattaja joka on huudellut pitkiä pelikieltoja?
 

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Sparrow
Tuo on kyllä hyvä pointti. Ihminen on ihminen ja matsin tiimellyksessä itse kukin pelaaja varmasti joskus hiiltyy. Jokainen varmasti heivailee ärräpäitä ja erittäin mielenkiintoista kielenkäyttöä sinne sun tänne kunnolla hermostuessaan. Ehkäpä tässä tilanteessa "pahennusta" aiheutti juurikin se, että Vopatin sanan säilän tuotokset pääsivät kuulumaan tv:n välityksellä. :)



Fiksu viesti jälleen ulkopuoliselta. On se varmaan mannaa, kun pääsee jälleen aukomaan päätä Tepsin pelaajien ämmämäisyydestä?


Kiitos. Fiksu ja fiksu. Kirjoitin vain juuri sen minkä näin. Ja kas - Jeff, Kärppäkannattajakin näki juuri saman. Itse asiassa myös sinä näit saman tai muussa tapauksessa osta uusi telkkari, Gigantista saa halpoja ja hyviä jos ei ole varaa kunnolliseen.

Ja anteeksi - en ymmärtänyt ollenkaan tuota 'pääsee jälleen aukomaan päätä' -juttua. Jos kerran noin kirjoitat niin voisitko vinkata MILLOIN olen aukonut päätäni Tepsin pelaajien ämmäilyistä?? En ikinä.
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Viestin lähetti Pärde
Tismalleen samaa mieltä! Ensi lauantainahan on tähän hyvä mahdollisuus, kun suosikkijoukkueesi kohtaa jo kautensa lopettaneen Saipan. Jos sieltä vaikkapa Nielikäinen tulisi ja ottaisi nasevalla polvitaklauksella Metron/Jarnan ulos pelistä/kaudesta, eittämättä huutaisit hurmiossa kuin kiimainen apina, tuulettaisit vieläpä. Tätä lisää, jes. Voisi siinä tulla Heleniuksellekin kiire tarkistaa, onko luistimet sidottu kunnolla, jos sitä vaikka pääsisi ehkä kentällekin joskus. Aina valmiina, kyllähän Sami sen pullamössöpartiopoikana tietää.

Mistä näitä....

Pliiiiisss!

Tarkoitin tietysti sitä pelin viihdearvoa. Tollaista tarvitaan lisää. En mä mitään poltitaklauksia halua nähdä. Liigassa ei nytkään ole noita tähtiä yhtään liikaa ja olisko se kiva katsella, kun A-junnut pelais keskenään finaaleja?!? En tiedä loppuuko sulta kapasiteetti kesken vai miten pätkii, mutta se olet aina sinä, joka ymmärtää nää kommentit väärin.

Ja itseasiassa tohon on mahdollisuus jo tiistaina, kun Jokerit saapuu Nordikselle mittelemään stadin Herruudesta. Tuli muuten mieleen, että hoitikohan Vopi ton jo tavaksi muodostuneen suunsoiton siksi, että pääsee kymppiensä takia huilaamaan seuraavan pelin (=ei tarvitse ottaa Heleniuksen kanssa uusintaa). Haaameeeeee!!!!
 

Markus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Suomi.
Viestin lähetti E3
Koko episodi lähti Söderholmin myöhästyneestä väistöstä.

Olis tehny mieli lainata koko viesti, mut oli niin karseeta luettavaa ettei viitti moneen kertaan ottaa.

Siis hetkinen jos joku tulee sua vastaan taklausmielessä ja huomaat sen niin sä ajat vaan päin??? Sähän kumma kaveri oot, ite ainaki vaistomaisesti yritän välttää kontaktin ja väistän. Silloin vastuu siirtyy taklaajalle, jonka PITÄÄ pitää jalat omalla luistelulinjalla eikä KUROTTAA niitä vastustajaa kohti. Piste.

Koko episodi lähti Elorannan hölmöstä vastakarvasta, jonka söde huomas ja väisti. No Eloranta ois siks ajanu ittensä ulos tilanteesta ja teki nopeessa tilanteessa mitä teki.

Ois muuten mielenkiintosta kuulla sun mielipide samanlaisesta taklauksesta jonka suorittaja ois J. Ruutu ja kohteena joku Vykoukal?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Viestin lähetti Muksu
Ja sitten sä heräsit. Oikeasti, olet niin pihalla, etten näe mitään syytä enää jatkaa. Sinällään harmi, että kaltaisesi nolla-tason provokaattorit vääntävät nämä ketjut aina päin vittua kuka typeryyttään, kuka tahallaan. Mutta ei se oikeastaan ole minun ongelmani, ja minun puolestani voit jatkaa laa-laa-landiassa aivan vapaasti.

L-Miehelle vielä sen verran, että tällä palstalla on palikkasuodatin, joka minun nähdäkseni auttaisi tilannettasi. Sinne kun lisää nimimerkkejä sitä mukaa kun tuntuu, että he ovat juuri sinun mielestäsi näyttönsä antaneet, on Maailma parempi paikka jo muutamassa viikossa. Usko pois, ja jos et usko, niin kokeile.
Itse käytän ignorelistaa ahkerasti ja musta tuntuu nyt, että haluaisin lisätä yllä lainatun verbaalisen hyökkäyksen esittäjän ja vittuja viljelevän kynäilijän kyseiselle listalle, mutta eipä onnistu.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti ÄssienÄssä
Ja anteeksi - en ymmärtänyt ollenkaan tuota 'pääsee jälleen aukomaan päätä' -juttua. Jos kerran noin kirjoitat niin voisitko vinkata MILLOIN olen aukonut päätäni Tepsin pelaajien ämmäilyistä?? En ikinä.

En tarkoittanutkaan yksilöllisesti sinua, vaan noin niinkuin yleisluontoisesti satunnaista määrää ihmisiä, jotka pienenkin tilaisuuden tullen "tuovat esiin" mielipiteensä Palloseurasta. En minäkään kannattamaani joukkuetta maailman äijämäisimpänä pidä, taas yleisesti ilmaisten. Olen vain sitä mieltä, että edellä mainitsemani ihmiset voisivat pitää turpansa kiinni, jos mitään olennaista sanottavaa ei ole matsiketjuissa käsitellyistä otteluista.

Noniin, eipähän lähdetä sen enempää vääntämään. Toivottavasti ilmaisin itseäni edes jotenkin selkeästi tällä kertaa.
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Viestin lähetti repe_joke
Vopasti on oikeastaan aika turha mitään sanoa. Mutta toisaalta pitää nostaa kaverille hattua siitä, että ei suin päin hyökännyt kaverin kimppuun. Kyllä sitä tappelu haluukkuutta pitää toiseltakin löytyä. Ne jotka on sitä mieltä, että Vopatin ois pitäny hyökätä tyyliin takaapäin kimppuun ja takoa Elorantaa niin pitkään, että ei miehessä enää liikettä ole voivat katsoa peiliin.
Minun mielestä jääkiekossa on meinaan tarkoitus ottaa miehestä mittaa REILUSTI. Reiluun peliin ei kuuluu takaapäin kiinni hyökkäämiset, käsille hakkaamiset tai mitkään muut raukkamaisuudet.

Kyllä on tiettyjä tilanteita pelissä nimeltä jääkiekko, joita EI voi jättää kuittaamatta. Ja joukkueen kapteenin ajaminen polvella kuuluu just tällaisiin tilanteisiin.

Vaikka ei löytyisi toiselta halukkuutta matsiin, niin kyllä se pitäis muutama luuvitonen jakaa. En mä tarkoita mitään teurastusta, että lyötäisiin jäässä makaavaa pelaajaa, mutta uskottavuuden nimissä tossa olisi Vopi voinut helposti antaa muutaman iskun. Yksikin olisi riittänyt, niin olisi äijä saanut vähän uskottavuutta omissa silmissäni eikä sitä ainaista mussutusta a´la Nielikäinen. Siinä vaihtoaitioiden edessä, missä Eloranta luisteli vastaan olisi ollut loistava paikka. Ton olisi voinut jopa "ymmärtää" haasteeksi (kun Eloranta luisteli vastaan). Siis tarkoitan, että Vopi olisi helposti voinut puolustaa tekemisiään sanomalla, että Eloranta luisteli vastaan ja halusi ottaa miehestä mittaa...
 

Markus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Suomi.
Viestin lähetti Läheltä ylös
Kaikista huvittavinta kaikessa on se, että Saukkoset, lehdistöt, jatkoaikalaiset, kaikki, puhuvat vahingosta ja ties mistä. Söden vikahan se sataprosenttisesti oli.

Nimenomaan, ois ollu kiva nähdä mitä ois puhuttu jos taklaaja ois ollu J. Ruutu ja kohteena joku "taitopelaaja". Ois varmaan vaadittu vähintään kuolemantuomiota. Kyllä otti päähän lukee maikkarin, ylen ym. tekstitv:tä.

Ja Shneiderin tuomio oli kans just oikein, tollasilla iskuilla on pantu käsiä poikki. -> joten pisteet Henrikssonille kerrankin!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti cobol
Herätkäähän nyt ihan itse. Miksi näitä loukkaantumisia sattuu aina tietyissä IFK:n peleissä?
Sattumaa. Mutta minkä takia sinä vaihdat aina välillä tai jopa säännöllisesti mielipidettäsi näistä tapauksista? Sihvonen/Ruutu tilanne on yleisesti myönnetty tuottamukselliseksi vahingoksi, samoin Eloranta/Söderholm.

JOS tilanteet ovat vahinkoja, ne eivät tarkoituksella kohdistu HIFKiin. Jos väität että näitä sattuu jostain syystä juuri HIFK:lle niin silloin teot ovat olleet vähintään tahallisia tai jopa käskytettyjä. kumpaa? Tähän asti olet ainakin kronologisesti ensiksi tapahtuneesta ollut sitä mieltä, että se ei ollut käskytys.

Heleniuksen tökkiminen oli kakkosen arvoinen tilanne ja tiedät itsekin että Heleniukselta on mennyt samanlaisia läpi sormien kymmeniä. Samoin Vopatilta. Suvi-urpo liigassa ei valitettavasti jokaista hiukankin epäselvää tilannetta voi lähteä noutamaan. Valitettavaa on myös sekin että Karalahti ja Vopat ovat omia "tilaisuuksiaan" turhiin tilanteisiin tuhlailleet.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Se tahallisempi

Viestin lähetti Muksu
Hä? Miten paljon tahallisemmin voi polvella ajaa? Ihan siis hypoteettisesti, kuvailkaa minulle miten ajetaan polvella polveen niin, että se näyttää tahallisemmalta.
Alexei Kovalin polvitaklaus Sami Lepistöä kohtaan 30.12 nuorten MM-kisoissa ottelussa Suomi-Ukraina. Lepistölle ei käynyt mitään, mutta tuo polvitaklaus lienee omissa harmaissa muistinystyröissäni tahallisin polvitaklaus, jota olen koskaan nähnyt. Koval työnsi tahallaan laitaan nojatessaan polvensa edestä kaartavan Lepistön tielle. Tv-kuvassa saattoi jopa huomata Kovalin hullun katseen ja murto-osa sekunnin empimisen "uskaltaisikohan..."

Koval sai kaksi minuuttia kampituksesta.

Tämä ei liittynyt mihinkään eikä ole kannanotto Elorannan polvitaklauksen törkeyteen. Ainoastaan nöyrä vastaus Muksun kysymykseen voiko polvella taklata tahallisemmin. Sergei sanoo, että kyllä voi.
 

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Sparrow
En tarkoittanutkaan yksilöllisesti sinua, vaan noin niinkuin yleisluontoisesti satunnaista määrää ihmisiä, jotka pienenkin tilaisuuden tullen "tuovat esiin" mielipiteensä Palloseurasta. En minäkään kannattamaani joukkuetta maailman äijämäisimpänä pidä, taas yleisesti ilmaisten. Olen vain sitä mieltä, että edellä mainitsemani ihmiset voisivat pitää turpansa kiinni, jos mitään olennaista sanottavaa ei ole matsiketjuissa käsitellyistä otteluista.

Noniin, eipähän lähdetä sen enempää vääntämään. Toivottavasti ilmaisin itseäni edes jotenkin selkeästi tällä kertaa.

Joo - nyt ymmärrän paremmin nuo puolustelusi kun luin ketjun paremmin ja huomasin että aiheestahan oli väännetty täällä jo kymmeniä viestejä.

Sen kuitenkin vielä totean, että Vopat olisi 100% varmasti rusikoinut Kulin naamavärkin aivan uuteen uskoon jos olisi vain hitaampana luistelijana saanut tuon takaa-ajettavan kiinni. Myöhemmin kun tyypit olivat vaihtoaitoiden edessä oli Vopat jo viilentynyt sen verran ettei lähtenyt enään vetelät pelihousuissa olevaa 'pelimiestä' hakkaamaan - lisäksi välissä oli linjatuomari.
 

rafalski77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Ac Milan ,
Pitkästä aikaa oli oikeasti mukava katsoa jopa telkkarin välityksellä Hockey Nightiä.Ja kerrankin noi jutin samat läpät pitivät oikeasti paikkaansa eli tällä hetkellä näemme todella hyvää hokia. Case Eloranta vs Vopat on käyty täällä aika monee kertaan läpi . Heitän vielä jutun jatkoksi että parempi toi Vopilta oli tulla kentälle ja sanoa jotain kun Istua vaihtoaitiossa ja antaa olla niin , kun mitään ei olisi tapahtunut.ja jos vielä TPS ja IFK tänä vuonna kohtaavat aivan varmaan Vopi antaa paukkua pommia Elorannan niskaan se on saletti.Numero ja Naama on muistissa.

Viihdearvoltaan 9+ arvonen peli pois lukien n 2 erän alku IFK:lta

Harmi vaan että näitä pelejä tulee kauteen vaan muutama..
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetys

Minä ihmettelen suuresti, miksi Eloranta ylipäätään lähti taklaamaan Södeä. Tepsukoilla oli 5-3 av ja tällaisessa tilanteessa ei todellakaan ole mitään järkeä lähteä hakemaan mitään avojäätaklausta. Elorannan lähtiessä hakemaan niittiä oli oikeastaan tarjolla kolme seurausvaihtoehtoa ja ne kaikki Tepsukoille huonoja. Tällä tasolla 5-3 yv:llä voidaan olettaa, että kiekkoa kuskaava pelaaja syöttää sen pois ennen osumaa.

A. taklaus osuu vartaloon. Tällöin sekä Söde että E ovat taklauksen voimasta hetken ajan ulkona pelistä. Kiekko viedään aluelle ja syntyy 4-2 yv tilanne, mikä ei todellakaan ole toivottavaa puolustuksen kannalata.

B. Taklaus menee ohi ja syntyy 5-2 ylivoima tilanne, joka on vielä vähemmän toivottavaa.

C. Kay niin kuin nyt kävi eli E onnistuu kaatamaan S:n. E on kuitenkin pelannut itsensä ulos ja puolustus on kusessa. Nyt syntyi osittainen 4-2 tilanne, jossa Eloranta olisi saanut Karalahden kiinni, mutta P - H - K kolmikko olisi jäänyt kahdelle pakille. Karalahden syöttö Pärälle jäi vähän taakse, mutta erittäin Paha tilanne olisi jokatapauksessa syntynyt. Pärä kiekollisena sivuttaisliikeessä B-pisteiden kaarien välissä valmiina ampumaan/syöttämään ja K ja H "tolpilla" päivystämässä. Voi hyvin sanoa minkä tahansa pakkiparin tai veskarin painajaiseksi.

MIKSI IHMEESSÄ Eloranta edes lahti taklaamaan??? Ei pysty ymmärtämään. Onko tämä höntyily tiukkaa TPS-puolustusta. Polvitaklaus tuli tehtyä varmaankin siksi, että Eloranta tajusi pelaavansa itsensä ulos ja päätti pysäyttää vihulaisen "hinnalla millä hyvänsä."
Mitä tulee Söden toimintaan niin ihan luonnollista, että yritti väistää, mutta järkevämpää olsi ollut ajaa surutta vastaan. Kaverrukset olisivat keräilleet kamojaan hetken keskialuella ja ylivoima nelikko olisi silläaikaa mättänyt maalin.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Muksu
Ja sitten sä heräsit. Oikeasti, olet niin pihalla, etten näe mitään syytä enää jatkaa. Sinällään harmi, että kaltaisesi nolla-tason provokaattorit vääntävät nämä ketjut aina päin vittua kuka typeryyttään, kuka tahallaan. Mutta ei se oikeastaan ole minun ongelmani, ja minun puolestani voit jatkaa laa-laa-landiassa aivan vapaasti.


Kertoisitko nyt minulle, minkä asian suhteen olen pihalla, voit pistää vaikka ihan esimerkin? Tämän lisäksi olisi mukava kuulla asialle jokin muukin perustelu kuin se, että olen nolla-tason provokaattori.
 

Markus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Suomi.
Re: Ihmetys

Viestin lähetti Konalan Kettu
MIKSI IHMEESSÄ Eloranta edes lahti taklaamaan??? Ei pysty ymmärtämään. Polvitaklaus tuli tehtyä varmaankin siksi, että Eloranta tajusi pelaavansa itsensä ulos ja päätti pysäyttää vihulaisen "hinnalla millä hyvänsä."
Mitä tulee Söden toimintaan niin ihan luonnollista, että yritti väistää, mutta järkevämpää olsi ollut ajaa surutta vastaan.

Joo virhe tapahtu jo siinä ku Eloranta lähti vastaan. Loppu meni sit miten meni. 5 matsia.

Krivokrasoville viel, se Ukrainalaisen taklaus oli tosiaan törkein mitä tulee ihan heti mieleen. Varsinkin päätykamerasta näky miten kaveri vailla järjen hiventä laittaa polven lepistön eteen.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kevennys

Viestin lähetti L-Mies
Ai niin, yksi juttu vielä.

Täällä tuotiin esille törkeän puoleellinen turkulainen näkemys Tepsin kotisivuilta, joka on siis seuraavanlainen:

"Mikko Eloranta huomasi hyvän taklauspaikan ja ajoi kiinni Toni Söderholmiin. Söderholm ehti kuitenkin väistää juuri sen verran että Henriksson tuomitsi polvitaklauksesta 5+20 sekä ottelurangaistuksen."

Tässä vastaava YLE:n tekstitv:stä:

"Ottelun ratkaisu alkoi hahmottua, kun TPS:n Mikko Eloranta kaatoi Söderholmin keskialueella. Hannu Henriksson vihelsi Elorannan polvi- ja ottelurangaistuksen arvoisesti suihkun puolelle."

Ja Maikkarin tekstitv:stä:

"TPS:n Mikko Eloranta kellisti HIFK:n kapteenin ja ykköspuolustajan Toni Söderholmin jäänpintaan keskialueella. Erotuomari Hannu Henriksson hyllytti Elorannan ajassa 38.53 ottelurangaistuksella suihkuun."

Mikä oli puolueellisin?

L

Ehdottomasti puolueellisin ja rankin seuraus on Ylen tekstitv:n uutisoima polvirangaistus, aitoon Sergei ja Ivan tyyliin. "Käytämme ulkomaista perintätoimistoa."
 

Wire

Jäsen
Sen enempää kommentoimatta pelin tapahtumia

Tähän SM-liiga on tullut: Tunteita kuohuttavia otteluita saadaan aikaiseksi VASTA kun rähistään, miehiä talutetaan loukkaantuneena puhuhuoneeseen ja jälkeenpäin jaetaan ottelukieltoja. Ei hyvä Ei!
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ohmi
Kertoisitko nyt minulle, minkä asian suhteen olen pihalla, voit pistää vaikka ihan esimerkin? Tämän lisäksi olisi mukava kuulla asialle jokin muukin perustelu kuin se, että olen nolla-tason provokaattori.
Sen suhteen, että HIFK-fanit vaatisivat omiltaan kovaa peliä, mutta kovan pelin tullessa takaisin valittaisimme.

Tai.

Sen suhteen, että HIFK-fanit vaatisivat omiltaan polvitaklauksia, mutta polvitaklausten tullessa takaisin valittaisimme.

Ja.

Sen suhteen, että HIFK-faneilta ei tulisi tarpeellisia tuomioita omille vähintään siinä kuin muilta.

Ja.

Että TPS-faneilta tulisi yhtään enempää tarpeellisia tuomioita omilleen, tai olisi koskaan tullut, kuin keltään muultakaan.

Ja.

Sitten kaikessa siinä mitä olet ylläolevista virheellisistä lähtökohdista päätellyt. Uskoakseni tämä oli varsin selkeää?

Mitä taas nollatason provosoimiseen tulee, niin jos katsot tätä ketjua, niin huomaat, että vaikka viestejä on paljon, keskustelu rauhoittui Jatkoajan mittapuulla todella nopeasti ensimmäisten riemastusten jälkeen. Uskomattomasti on jopa pystytty olemaan eri mieltä, josta tietenkin kunnia kuuluu huikaisevalle enemmistölle ketjuun kirjoittaneita.

Sen jälkeen on ollut kolmenlaisia tyyppejä kampeamassa ketjua takaisin tyhjänpäiväiseksi huutamiseksi:

Muiden joukkueiden faneja, jotka sekoittavat pakkaa omaksi huvikseen. Et kuulu näihin.

TPS-faneja, jotka eivät ilmeisesti jaksaneet lukea edes vähää alusta ja arvaavat mitä HIFK-fanit ovat kirjoittaneet ja nakkaavat sitten tätä läppää siitä miten ei kestetä kovaa peliä. Tämä siis kirjaimellisesti sellaisten viestien välissä, joissa HIFK-fanit kehuvat Saarisen koppiin lähettänyttä Hulkkosen taklausta.

TPS-faneja, jotka eivät edes aikoneet lukea mitä kirjoitettiin, vaan hämmentävät pakkaa omaksi huvikseen - siis samoilla motiiveilla kuin muiden joukkueiden fanit tässä ketjussa.

En tiedä kumpaan joukkoon TPS-faneja kuulut, kuten jo mainitsinkin.

Murskaava enemmistö HIFK-faneista ei ole valittanut tai valita siitä kovasta pelistä, jota omilta toivotaan silloinkaan kun se osuu omiin. Todisteeksi esitän tämän ketjun. Eivät meidän kommenttimme siitä muutu, että sinä väität meidän kirjoittavan ihan jotain muuta mitä päällä lukee, kuten yrität tehdä. Mitä on kirjoitettu lukee päällä. Tähän kohtaan ei kannata vastata jollain juuri siltä tunnekuohujen ajalta olevalla lainauksella.

Tuollainen ei ole mitään muuta kuin olosuhteisiin nähden erittäin asiallisena pysyneen ketjun kampeamista samaksi flametukseksi, jota nämä ketjut yleensä ovat, eli nollatason provokaatiota. K?

EDIT: Hmm. Koska joku siihen puuttuu kuitenkin, niin selvennykseksi on huomautettava, että tuo siis oli HIFK-fanin näkemys. Kolmesta provoryhmästä puuttuivat siis luonnollisesti HIFK-fanien muodostama porukka, jonka mukaan TPS/TPS-fanit ovat aina perseestä.
 
Viimeksi muokattu:

red nec

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Aivan loistava hokinaitti,jota ilmensi ansiokkaasti pätkän
ja pötkön kommentit selostamosta.
Matsissa oli aistittavissa sitä vanhaa vihaa,joita näillä kahdella jengillä on toisiansa kohtaan(lisää pyytää lupatarkastaja)
kulihan on jo tunnettu muutenkin näyttävistä esiintymisistään kentällä ja varsinkin kiista tilanteissa mielellään"lähtee"
mukaan mittelöihin.Oli taklaus tahallinen tai ei tullee sanktioita
muukkosen linjan mukaan varmasti tasapuolisesti.
Mitä tulee vopatin kuittiin ei tuon paremmin pysty kertomaan uhrilleen omaa näkökantaansa, minkäläinen sota olisi syntynyt
suomenniemellä, jos tasainen pari vopat-eloranta olisi ryhtynyt painiin, matsi olisi kestänyt yhtä kauan kun MÄKIAHO-varis eli
2-3 iskua ja iltalehden tähdet olisi pitänyt kertoa sadalla.

Snaiderit,seefferit ja tuokot tuovat juuri sitä lisää, jota itsekkin
kaipaan naapuri jengiin, antavat mahdollisuuden purkaa vihaansa johonkin konkreettiseen, äijä napautti käsille ja lähti
perään ihmettelemään(tuliko tästä muka jotain)aivan jotain
upeeta.Kokolailla lisää näitä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo mitä cobol yllä kirjoittaa pitää 100% paikkansa.

Jos Aravirran persoona ärsyttäisi ihmisiä enemmän kuin "sivari" Suhosen vastaava, niin täällä oltaisiin lynkkaamassa valmentajaa joka ei edesauttanut minkääntason kouluttamista turkulaisiin rottiin (niin kuin viime vuonna case Ruudussa).

Kaksi pistettä oli siis tärkeämpää kuin joukkueen kapteenin ja yhden liigan parhaan puolustajan törkeään telomiseen reagointi. Karalahtikin voisi vastaisuudessa allekirjoittaa puheitaan sen sijaan että surffailee Elorannan vieressä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hävetkää.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti dana77
JOS tilanteet ovat vahinkoja, ne eivät tarkoituksella kohdistu HIFKiin. Jos väität että näitä sattuu jostain syystä juuri HIFK:lle niin silloin teot ovat olleet vähintään tahallisia tai jopa käskytettyjä. kumpaa? Tähän asti olet ainakin kronologisesti ensiksi tapahtuneesta ollut sitä mieltä, että se ei ollut käskytys.

Cobolille esittämäsi kysymys on naseva, dana77! Olen itsekin ihmetellyt tätä nyrjähtänyttä logiikkaa, jota polvitaklausten, käskytysten ja kuittaamisten kiehtova maailma aiheuttaa. Jos todellakin esimerkiksi seyksijokeripelaajajonkanimeäenmainitse teloi Tuomo Ruudun vahingossa, miksi tapaus olisi pitänyt kuitata turpakeikalla - etenkin, kun tuon tapauksen jälkeen tekijää kuvailtiin pelaajaksi, joka ei tahallaan mitään tällaista tekisi, on varmasti pahoillaan siitä mitä tapahtui ja niin edelleen? Vai onko esimerkiksi cobolilla parempaa tietoa siitä, ettei kyseessä ollutkaan vahinko, vaan tahallinen teko, jolloin paksummankaan kuittivihkon sivut eivät riittäisi?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
IFK kertoo isille

Ote päivän Iltalehdestä.

HIFK aikoo tehdä eilisestä pelistä raportin SM-liigalle. Kyse on Hulkkosen kyynärpäätaklauksesta, jonka seurauksena HIFK:n puolustaja Pasi Saarinen sai todennäköisesti aivotärähdyksen.

- Saarinen voi pelin jälkeen huonosti ja pää oli sekaisin, Aravirta sanoi.

- Otteluvalvoja Lasse Vanhanen ei aio tehdä Hulkkosen kyynärpäätaklauksesta raporttia, sillä hänen mielestään taklaus ei kohdistunut päähän. Video sekä vamma Saarisen leuassa kertovat kuitenkin muuta, Lindfors sanoi.

Raportin tekeminen maksaa HIFK:lle 10 000 markkaa eli vajaat 1 700 euroa. Jos raportti ei johda rangaistukseen, HIFK menettää rahat.

Asiaa. Avojään pommit ovatkin jääkiekon syöpä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös