HIFK Spengler cupissa 2022

  • 50 481
  • 672

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Voisikohan tuon neliön keskellä olevan pelaajan pitää? Voisiko?
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Kyllä tuosta hyvästä jouukkuehengestä voisi Hirvosen lentää kotiin nonstop:ina Davos-Kapkaupunki-Rejkjavik-Peking-Oulu ja junalla himaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vielä on saumaa. Vedetään kolmella ketjulla. Aikalisä käyttämättä + Taponen ulos ..
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tämäkinkö peli piti hävitä ihan siihen, että ollaan vitun tyhmiä? Olin jo jotain positiivista kirjoittamassa, kunnes tuo tuleva maitojuna farmimies päätti näyttää osaamistaan.
Ensimmäinen maali norjalainen lahja. Viimeisin siitä että yksi oli vitun tyhmä.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Kyllä tuosta hyvästä jouukkuehengestä voisi Hirvosen lentää kotiin nonstop:ina Davos-Kapkaupunki-Rejkjavik-Peking-Oulu ja junalla himaan.
Aikalailla jokainen tosta jengistä vois lähtee omille teillensä.
Uus yritys ens kaudella uudella porukalla.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
"HIFK:n kiekko päätyyn ja painimaan" pelitapa on maailman tuloksettomin tapa pelata jääkiekkoa ja sen takana Peltonen, joka tunnettiin pelaajana juonikkaasta hyökkäyspelistä.
 

F#21

Jäsen
Aikalailla jokainen tosta jengistä vois lähtee omille teillensä.
Uus yritys ens kaudella uudella porukalla.
Kovakauluksiset kun lähtee ensin, niin nähtäisiin miten tuo joukkue oikeasti pärjää.

edit.
"HIFK:n kiekko päätyyn ja painimaan" pelitapa on maailman tuloksettomin tapa pelata jääkiekkoa ja sen takana Peltonen, joka tunnettiin juonikkaasta hyökkäyspelistä.
Ei siitä Väinöstäkään hyvää koutsia tullut.
 

Inexis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikalailla jokainen tosta jengistä vois lähtee omille teillensä.
Uus yritys ens kaudella uudella porukalla.
Nyt on kyllä todettava, että mä olen ihan helvetin väsynyt myös tähän 'ensi kaudella sitten' mentaliteettiin. Mitenkään siis sinua ei ole tarkoitus turhautuneen puuskahduksen varjolla syyttää jatkuvasta moisesta ajattelusta, mutta kyllä tällä jengillä parempaan vaan pitää pystyä. Saa suorittaa, IFK.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Ensimmäinen maali norjalainen lahja. Viimeisin siitä että yksi oli vitun tyhmä.
Norskihan on varsin solidi kaveri omaan päähän. Joka pelissä lahjoittaa sen muutaman avopaikan kaverille, mutta muuten heittämällä liiga tasoa. Vahva hankinta tätä keskustelua turha aloittaa jälleen. Next
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän peli nättiä ole, mutta 5vs5 pelissä ei suuremmin hätää. Jotenkin tämä joukkue vaan löytää aina keinot hävitä. Helvetin lepsuja henkilökohtaisia suorituksia ja typeriä jäähyjä. Erikoistilanteet myös perseestä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Nyt on kyllä todettava, että mä olen ihan helvetin väsynyt myös tähän 'ensi kaudella sitten' mentaliteettiin. Mitenkään siis sinua ei ole tarkoitus turhautuneen puuskahduksen varjolla syyttää jatkuvasta moisesta ajattelusta, mutta kyllä tällä jengillä parempaan vaan pitää pystyä. Saa suorittaa, IFK.
Joo kukaan tuskin kieltää suorittamasta. Aika hiljasta näyttää olevan.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Norskihan on varsin solidi kaveri omaan päähän. Joka pelissä lahjoittaa sen muutaman avopaikan kaverille, mutta muuten heittämällä liiga tasoa. Vahva hankinta tätä keskustelua turha aloittaa jälleen. Next
Mä en tule ikinä lopettamaan. Niin solidi turisti tuo on.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ei sitten toivoteta Tervetuloa kotiin.
Saisivat kantaa laukkunsa kävellen perille.
Ainoa taistelija tänään oli - kukas muukaan kuin - Taponen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös