HIFK:n taloudellinen tilanne ja tulevaisuus

  • 882 373
  • 3 409

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
No katsellaan oliko päivän anti siinä. Voihan se olla että sieltä joku maskotti sitten kohta esitellään. Onhan tuo kaiketi ollut perheille suunnatuissa kyselyssä aika korkealla toiveissa. Olli Palola voisi heilua sellaisena. Ykkösen peli kulkee paremmin kun on pois kentältä. En nyt jaksa mieltäni moisesta videosta pahoittaa.

Moni ilmeisesti odotti halloweenin kunniaksi living dead osaston poistumista hallituksesta. Tuskin tapahtuu ikinä.

Edit. Juu eiköhän sieltä lasten riemuksi luistele jäälle huomisesta alkaen ottelutapahtumissa maskotti.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: VT

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
En kyllä löytänyt tuosta mitään hauskaa. Myötähäpeä ainoa tunne mikä tosta tulee. Ei näin. Olisi pitänyt jättää kokonaan tekemättä ja etenkin ennakkoon mainostamatta.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.


Yhtä suuri myötähäpeä kuin silloin, kun ne Nokian, Koneen vai Nesteen (joku suuryhtiö se oli) johtajat toivotti rallienglannilla hyvää joulua jossain videossa jonkun kuusen äärellä.

Ideana hyvä, että otetaan mukaan vaikka nuoret ideoimaan IFK:lle maskottia, mutta miksi se pitää vesittää tälläisellä videolla? Lapsille voisi tehdä jonkin paremmankin innostavan videon ilman mukamashassutteluhuumoria, jota lapset ei edes ymmärrä.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ideana hyvä, että otetaan mukaan vaikka nuoret ideoimaan IFK:lle maskottia, mutta miksi se pitää vesittää tälläisellä videolla? Lapsille voisi tehdä jonkin paremmankin innostavan videon ilman mukamashassutteluhuumoria, jota lapset ei edes ymmärrä.
En nyt oikein ymmärrä miten tällainen video vesittää yhtään mitään. Eikä lasten tarvitse tuota edes ymmärtää, eihän lapset edes olleet tämän videon kohderyhmä. Maskotin pääasiallinen kohderyhmä sen sijaan on peleissä käyvät perheet.

Vähän voisi moni sitä pipoa löysätä, jos yksi hassutteluvideo menee tuolla tavalla tunteisiin. Voi myös ottaa peilin käteen, jos oikeasti odotti, että olisi tulossa joku mullistava organisatorinen uudistus.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
En nyt oikein ymmärrä miten tällainen video vesittää yhtään mitään. Eikä lasten tarvitse tuota edes ymmärtää, eihän lapset edes olleet edes tämän videon kohderyhmä. Maskotin pääasiallinen kohderyhmä on peleissä käyvät perheet.

Vähän voisi moni sitä pipoa löysätä, jos yksi hassutteluvideo menee tuolla tavalla tunteisiin. Voi myös ottaa peilin käteen, jos oikeasti odotti, että olisi tulossa joku mullistava organisatorinen uudistus.

Samoilla laduilla. Tykkäsin tavasta ilmoittaa asiasta, osoittaa hyvää pilkettä silmäkulmassa nauraa vähän omalle vakavuudelleen. Ja samalla tykkään kyllä kovasti maskotti-ideasta - ainakin meillä perheen pienimmät ovat sen perään jo tovin kyselleet.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
En nyt oikein ymmärrä miten tällainen video vesittää yhtään mitään. Eikä lasten tarvitse tuota edes ymmärtää, eihän lapset edes olleet tämän videon kohderyhmä. Maskotin pääasiallinen kohderyhmä sen sijaan on peleissä käyvät perheet.

Vähän voisi moni sitä pipoa löysätä, jos yksi hassutteluvideo menee tuolla tavalla tunteisiin. Voi myös ottaa peilin käteen, jos oikeasti odotti, että olisi tulossa joku mullistava organisatorinen uudistus.

Tämäkin totta, että vaikka videot ei osu mun huumorintajuun, niin jollekin voi osua. Sallittakoon se.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän siitä eilisestä twiitistä haisi jotain ei-niin-tärkeää kilometrien päähän, mutta tämä oli kyllä tämä oli silti todellinen pohjanoteeraus. Joltain böndejengiltä tällaista olisi voinut odottaa, mutta en IFK:lta. Jos tämän jutun lopputulemana on maskotti, niin voihan se olla perheen pienimmille ihan kiva juttu, mutta olen itse ollut aina siinä uskossa ja toivossa, että IFK pysyisi poissa näistä maskottihommista. Jääkiekkomaailmassa on ehkä tasan yksi edes vähän siisti ja hauska maskotti, eli Flyersin Gritty.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Outoa mukahauskaa.

En tiedä onko oikeesti joku maskotti nyt tulollaan, mutta sen varalta: Mä kiemurtelen myötähäpeästä aina kun TVssä vilahtaa jonkun maalaisjoukkueen maskotti pörräämässä. Melkein nolointa ikinä. En halua sellasta Nordikselle ja luulin tähän aamuun asti, että ei todellakaan ole pelkoa moisesta Stadissa…
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tykkäsin tavasta ilmoittaa asiasta, osoittaa hyvää pilkettä silmäkulmassa nauraa vähän omalle vakavuudelleen.

Vetelin ensin herneitä nenään, mutta rykäisin ne aika äkkiä pois. Tämä on hyvää jatkumoa jokusen vuoden takaiselle Bättre Folk-lanseeraukselle grillijuhlissa, jossa Valtsu puheessaan mainitsikin että on hyvä osata nauraa itselleen. En nyt varsinaisesti kaivannut tälläistä spedeilyä, mutten jaksa pahoittaa mieltänikään siitä.
 
J

Just-Ice-Hockey

Itse maskotille iso peukku, se ei ole keneltäkään pois ja voin kuvitella tuovan perheen pienimmille aika paljon. Tuolle mukahauskalle videolle puolestaan vähintään yhtä iso peukku alas. IFK on tupannut olemaan viestinnässään hillitty, arvokas ja asiallinen. Nyt kaikki nämä arvot heitettiin romukoppaan ja tilalle saatiin useampi minuutti ajanhukkaa.

Toivottavasti itse maskotti on habitukseltaan ja toiminnaltaan lähempänä Phillie Phanaticia kuin Tapsua.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Odotukset oli korkealla. Video oli niin totaalisen huono suoritus, että repeilin pelkästään sille.itse vastaus kysymykseen jäi silti roikkumaan ilmaan, mikä se muutos nyt sitten on?
 
J

Just-Ice-Hockey

Odotukset oli korkealla. Video oli niin totaalisen huono suoritus, että repeilin pelkästään sille.itse vastaus kysymykseen jäi silti roikkumaan ilmaan, mikä se muutos nyt sitten on?

Voi olla, että tulkitsin väärin mutta eikös tuo siltä haiskahda, että IFK:lle tulee maskotti? Ainakin tuo seuran youtube-kanavalta löytyvä kokonaisuus antaisi vahvasti näin ymmärtää.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Itse maskotille iso peukku, se ei ole keneltäkään pois ja voin kuvitella tuovan perheen pienimmille aika paljon.

Tästä samaa mieltä.

Hyvähän se on, että seura yrittää saada itseään houkuttelevaksi myös nuorille. Aika paljon peleissä ja muissa on tuollaisia maskottityyppisiä hahmoja ja ainakin omat muksut niistä pitävät.

Maailma muuttuu, minä en, mutta hyvä että seura yrittää myös. Onhan se tällaiselle setämiehelle ikävää, että ensi meni tanssitytöt ja kohta siellä pyörii ehkä joku turre. Eihän se oikeasti haittaa.

Alkkisisä olisi hyvä maskotti tai joku karavaani-teemainen.
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki jaksot (13?) nyt katsoneena eihän tästä nyt provosoitua tai agitoitua kannata. Eikä nyt missään nimessä ainakaan verrata maakuntien meininkiin, josta tämä on oikeasti kaukana! Perusmainostoimistohupailua, jossa ihan hyvä ironinen pohjavire ja homma sinänsä taiten tehtyä. Tässähän nimenomaan nauretaan kaikenlaiselle ottelutapahtuman brändäämiselle ym. Jos tuo Buli-maskotti huomenna tulee, sehän on vaan kunnon Spinal Tap -henkistä komiikkaa…

EDIT. Vaikka tämä koko videokokonaisuus jättää itsellenikin enemmän kysymyksiä, peräänkuuluttaisin kyllä hieman enemmän medialukutaitoa faneiltakin. Kamoon. Tässähän nimenomaan nauretaan ajatuksille ottelutapahtuman uudelleenbrändäyksestä, eikä sellaisia tietenkään olla tekemässä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös