HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 119 638
  • 22 268

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä ketjua kun lukee niin saa semmoisen käsityksen et peli on jo loppunut, HIFK hävinnyt pelin ja samalla koko kauden

Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että tämä kausi on hävitty ja samalla kaksi seuraavaa. Katotaan sitten kuka tulee penkin taakse. Mittarina siis se, että pelataanko mestaruudesta tosissaan vai ei.

Pelitapa on kuin dominotalo.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Veskaa vaan ajoissa pois niin voidaan hakee tsekkejä vielä pelin loppuun.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Onko tänään se hyvin harvinainen päivä, jolloin IFK tasoittais lopussa. En edes muista koska olis viimeks
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että tämä kausi on hävitty ja samalla kaksi seuraavaa. Katotaan sitten kuka tulee penkin taakse. Mittarina siis se, että pelataanko mestaruudesta tosissaan vai ei.

Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että sinun ei kannata tänne edes kirjoitella pariin vuoteen
 

Kendofutari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja Chicago Blackhawks
Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että tämä kausi on hävitty ja samalla kaksi seuraavaa. Katotaan sitten kuka tulee penkin taakse. Mittarina siis se, että pelataanko mestaruudesta tosissaan vai ei.

Pelitapa on kuin dominotalo.
Tämä on valitettavasti myös oma kanta
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vittu yksi pelaaja enemmän ja IFK ei pääse träpistä läpi
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Voi vittu millainen vitsi koko tasoitusyritys. Viimeiset kaksi minuuttia lähinnä varjeltiin omaa maalia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös