HIFK:n peliesitykset kaudella 2013–2014

  • 732 604
  • 2 229

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
2-1, kaikki maalit ylivoimalla ja meidän mv torjuu 17/19. Olenko nähnyt tämän pelin ennenkin kauden 13/14 HIFK:lta, kyllä. Tylsä uusinta joulun jälkeisistä peleistä, jos unohdetaan hieno Kärpät-voittopeli. No, huomenna kopioidaan Kärpät-voitto Ässiä vastaan, kiitos.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Rami ja Söde kertoilivat tuossa uudenvuoden jälkeen, että tauolla hiottiin ja kehitettiin pelaamista vielä pykälän eteenpäin ja se ilmeisesti nyt kostautuu. Tekeminen on väkinäistä eikä tule enää selkäytimestä ja vaistoista. Liikaa kaverit miettii tällä hetkellä. Liigan parhaat ylivoima ja alivoimakin saatu hajotettua. Eli back to square one. Kai tässäkin menee nyt hetki sitten, että uudet kuviot ajautuvat sisään. Siinä vaiheessa tosin on kevät ja ollaan sijoilla 10-12.

Mutta tämä on aivan pakollinen kuvio mitä on tehnyt Tappara ja Kärpätkin. Jos peli ei kehity niin ei mitään mahdollisuutta menestyä keväällä. Hyvänä esimerkkinä voi tässä ottaa viime kauden Jokerit. Syksyllä laitettiin jo mitaleja kaulaan, mutta peli ei kehittynyt mihinkään suuntaan ja sitten poffeissa oltiin täysi sukka.
Tänään pärjättiin pelillisesti Lukkoa vastaan aivan hyvin. Luistelu riitti ja myöskin kamppailu pelaaminen oli hyvää, mutta tehottomuus vaivaa. Jos jatketaan huomenna samanlailla niin uskon, että lukko maalinteossa pikku hiljaa aukeaa.
 

TeePeeÄs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tosi kiva TeePeeÄs, että yrität auttaa meitä negatiivisia IFK-kannattajia ihanalla positiivisuudellasi mutta ehkä nyt riittää, .

Ihan miten vaan jos saatte kiksejä omienne potkimisesta siitä vain, mutta peli ymmärrys ainakin sinulla on hukassa, kun HIFK tosiaan hallitsi tänäänkin peliä vieraissa, kun vastassa oli joukkue, joka oli voittanut sarjakärjen edellisessään vieraissa. Et vastannut kysymykseeni, kun sinun mielestäsi Kärpät, Tappara, Lukko, Jokerit tai Blues eivät ole liigaan kovimpia joukkueita, niin ketkä sinun silmääsi pelaavat tällä hetkellä sitä mestarisuosikkilätkää?
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt meillä on Apina, nyt meillä on Lukko (se henkisempi), nyt meillä on tuska, nyt meillä on epäusko, nyt meillä on myös epätoivo.

*******************

Olen voittanut, olen hävinnyt, olen ollut hyvä, olen ollut huono, olen pelännyt, olen pettynyt, olen taistellut, olen kaatunut, olen uskonut, olen toivonut, olen antanut kaikkeni, enkä koskaan ole luovuttanut.
Olen itkenyt, olen nauranut, huutanut, suuttunut, olen kiittänyt, olen vaatinut enemmän, olen auttanut, ja olen saanut apua, olen ollut epätoivoinen, olen ollut onnekas, mutta koskaan en ole ollut yksin.

Olen aina... IFK!
 

Bulldog

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, St Pauli
Meillä ei ole mitään hätää, Joukkueen ilme oli hyvä, mutta vastustajan veskari oli jopa astetta parempi Jockea. Uskon vahvasti siihen että löydämme vielä ykkös senan, muuta me ei tarvita. Kun sitten Mother Nature Hockey napsahtaa kohdalleen 4-5 viikon kuluttua, niin meillä on edessä vielä pitkä ja mukava kevät. Mulla on hyvä fiilis tästä Ramin jengistä. Vaikeuksien kautta voittoon. Aistin hyvän Feng shuin.
 

MasaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiaa Kiekko-Vantaa.
Pakko myöntää, että Turun mies on aika pitkälti oikeassa. Ihan oikeasti, ero viime syksyn tappioputkeen Sopan ajasta nyt puhumattakaan on todella suuri. Pelillinen ilme ollut koko ajan suht hyvä joulutauon jälkeen, maalit vaan jääneet puuttumaan - toki maalipaikkojen luonnissakin ollut toivomisen varaa.

Jotkut näkee oikeasti hyvätasoisen hävityn lätkämatsin lähes poikkeuksetta paskana. Suhteellisuuden taju pettää monilla IFK-faneilla liian helposti - no on toki samaa ilmiötä useimpien muidenkin jengien palstoilla, kuten juuri Lukon...

Ässät on tällä hetkellä pirun vaikea vastustaja, nyt kun otetaan tärkeä niukka maalin taisteluvoitto, niin sitten puhutaan täällä nihkeästä voitosta...

Huonoa tuuriakin on nyt ollut, mutta kyllä se homma menee raiteilleen. IFK on kenelle tahansa kova vastustaja tällä hetkellä. Jokereita vastaan peliä dominoitiin, mutta kun nyt ei pompi niin ei pompi. Bluesia vastaan tuomarivirhe ratkaisi, Tapparaa vastaan ei saatu kunnon tekopaikkoja tarpeeksi. Nyt yv entisenlaiseen kuntoon, niin voittoja alkaa ropisemaan...
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Siis tällä hetkellä on maalinteko-ongelma, tämä kun on maalintekopeli. Paljon maalin tappioita lähipeleistä. Ei pystytä kääntämään matseja voitoiksi, vaan on käynyt päinvastoin, vastustaja on rankaissut ottelun loppuhetkillä. Tarvitaan kylmäpäisiä viimeistelijöitä. Niitä ei tällä hetkellä ole. Tämä kurssi pitää kääntää tai poffeissa käy kylmät. Hallitaan vaikka kuinka, mutta voitot lasketaan ja muistetaan.
 

444

Jäsen
Pakko myöntää, että Turun mies on aika pitkälti oikeassa. Ihan oikeasti, ero viime syksyn tappioputkeen Sopan ajasta nyt puhumattakaan on todella suuri. Pelillinen ilme ollut koko ajan suht hyvä joulutauon jälkeen, maalit vaan jääneet puuttumaan - toki maalipaikkojen luonnissakin ollut toivomisen varaa.



Jotkut näkee oikeasti hyvätasoisen hävityn lätkämatsin lähes poikkeuksetta paskana. Suhteellisuuden taju pettää monilla IFK-faneilla liian helposti - no on toki samaa ilmiötä useimpien muidenkin jengien palstoilla, kuten juuri Lukon...



Ässät on tällä hetkellä pirun vaikea vastustaja, nyt kun otetaan tärkeä niukka maalin taisteluvoitto, niin sitten puhutaan täällä nihkeästä voitosta...



Huonoa tuuriakin on nyt ollut, mutta kyllä se homma menee raiteilleen. IFK on kenelle tahansa kova vastustaja tällä hetkellä. Jokereita vastaan peliä dominoitiin, mutta kun nyt ei pompi niin ei pompi. Bluesia vastaan tuomarivirhe ratkaisi, Tapparaa vastaan ei saatu kunnon tekopaikkoja tarpeeksi. Nyt yv entisenlaiseen kuntoon, niin voittoja alkaa ropisemaan...


Tästäkin viestistä jotenkin paistaa läpi ajatus, että on luettu tilastoja ja joukkueen kotisivuilta otteluraportit ja näiden pohjalta analysoidaan. Ei toki välttämättä ole niin, mutta niin paljon käsitys pelien laadusta poikkeaa omien ajatusteni kanssa, ja itse olen nämä mainitut pelit katsonut kotisohvalta töllöstä.

Blues-pelissä tapahtui yksi räikeä tuomarivirhe, jonka voidaan sanoa ratkaisseen pelin. Siis voidaan sanoa, jos halutaan selitellä lillukanvarsilla. Jos omiin menee noin paljon enemmän kuin itse pystytään tekemään, on yhden epäonnistuneen paitsiovihellyksen voivottelu vähän turhaa. Toki voidaan myös puhua henkisestä kolauksesta, kun moinen oikeusmurha kärsitään, mutta jos selkäranka napsahtaa yhden takaiskun jälkeen noin pahasti, niin kaikki ei ole kunnossa.

Tappara-ottelussa ei ollut missään vaiheessa mitään saumaa. Maalipaikoille ei päästy, vaikka laukaisutilasto kertoisi mitä. Kolmannessa erässä oli jo vähän painostustakin, mutta johtuiko se Tapparan hölläämisestä vai omien piristymisestä? Jos jälkimmäisestä, niin mihin se ajatus jäi matkalla kohti seuraavaa peliä?

Vanha totuus myös jääkiekossa on, että tuuri ansaitaan. Epäonnella on turha selitellä edes tammikuussa sitä, että kolmessa edellisessä pelissä on saatu luotua yhteensä noin kymmenen maalipaikkaa. Näennäispainostus, rännikiekot, päätön kohellus ja maalipaikkojen puute ovat lisääntyneet radikaalisti voitetun Kärpät-ottelun jälkeen. Omiin menee edelleen vähän ja kyllähän Lundström on omilla otteillaan tarjonnut avaimet käteen voittoja varten. Mutta jääkiekko on edelleen maalintekopeli: jos maaleja ottelua kohti saadaan tehtyä keskimäärin yksi, niin heikoilla jäillä kuljetaan.

Olen itse uskonut tämän kauden projektiin alusta asti. Uskonei horjunut syksyn tappioputkessa eikä usko horju vieläkään. Raimo on sellainen kehäkettu, että sen kaverin tekemiseen uskon loppuun asti. Mutta ei se siltikään tarkoita sitä, että nykyisenkaltaista räpeltelyä olisi kovin miellyttävää katsoa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tämäkin jotain, että matsit saadaan pidettyä vähämaalisina, mutta maalin tappiot totta kai harmittavat. Tässä on nyt 20 matsia jäljellä, joista ennen olympiataukoa 13. Tauolle asti ei ole varaa odottaa pelisysteemin loksahtamista kohdalleen, vaan voittoja ja pisteitä pitää alkaa tulla aiemmin. Kolmen pisteen voitoilla onneksi asemat sarjataulukossa kohentuu nopeasti, ja luotan siihen, että runkosarjan päättyessä IFK on kuuden sakissa. Kärpät ja Tappara ovat aivan liian kaukana, mutta kolmospaikkaan on yhä täydet saumat, jos tämänhetkinen tappioputki saadaan lähiaikoina katkaistua. Jos tammi-helmikuun vaihteeseen saadaan pidempi - edes 5-6 matsia - voittoputki, sijoitus kohenee taas kummasti.

Kun ennen joulua noustiin raketin lailla pohjamudista ylempään keskikastiin, on nyt varaa hioa kuvioita pistemenetystenkin uhalla. Jos penkin takana olisi joku muu kuin Raimon tapainen huippukoutsi, olisin huolissani, mutta nyt on oudon luottavainen olo, että tästä vielä noustaan. Pari täsmähankintaa tosin voisi tehdä terää kokoonpanoon, kun Kuparistakaan ei saatu takaisin jengiin.
 

Stigu

Jäsen
Jos penkin takana olisi joku muu kuin Raimon tapainen huippukoutsi, olisin huolissani, mutta nyt on oudon luottavainen olo, että tästä vielä noustaan. Pari täsmähankintaa tosin voisi tehdä terää kokoonpanoon, kun Kuparistakaan ei saatu takaisin jengiin.
Samaa mieltä. Raimo on ainakin omissa silmissäni lätkämaailman oma Michelangelo. Luotto Raatoon on edelleen kova. Ongelmana on, että tämän neron työkalupakista kyllä löytyy asiallisiakin maaalaus- ja kuvanveistotarvikkeita, muttei tarpeeksi. Jengi on aivan liikaa ykköskentällisen varassa. Nelonen pelaa kohtuullisesti (ei siis mitenkään loisteliaasti), mutta nuo kaksi keskimmäistä kenttää ovat hieman liian aseettomia niin taidon kuin kovuudenkin osalta. Ei se Michelangelokaan olisi Sikstuksen kappelin maalausta tehnyt pelkästään kirkkaanpunaisella ja haaleanvihreällä väripaletilla höystettynä 10 litralla Tikkurilan harmaata pohjamaalia.

Big Red Cats (yleisnimi Iiefkoolle,Hifkille, IFKille,yms) on nyt pelannut viimeiset 8 matsia maalierolla 14-17. Tuo kertoo mielestäni kaiken oleellisen:jengi tekee keskimäärin hieman alle 2 maalia matsissa ja päästää hieman yli 2 maalia. Puolustus on siis tilkitty yllättävän hyvin, vaikka siellä on näitä sankareita mallia Eklund, Salmi ja DeSantis. Pääosan kunniasta annan meidän ehkä kautta aikojen parhaalle veskarikaksikolle.

Ongelmat ovatkin hyökkäyksessä: Ei matseja voi voittaa, jos tekee alle 2 maalia ottelussa. Huolestuttavinta on, ettei noita maalipaikkoja ole viime matseissa hirveästi tullut. Joku tuossa aiemmin mainitsikin, ettei hyökkäys myöskään ole hirveän aktiivisesti haastanut vastustajan puolustusta.

Eli kyllä tuo jengi huutaa paria kolmea vahvistusta: yksi sentteri, yksi kovaa pelaava powerforward ja yksi kiekollinen pakki. Itse uskoisin, että Karavaanari hankkii noista max yhden pelaajan. Jokainen voi sitten miettiä todennäköisyyksiä tuon hankinnan onnistumiselle.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ja kuten sanoin, Lukko pelaa yhtä surkeaa peliä tänään kuin IFK.

Olitko paikalla?

Itse olin, ja mielestäni peli oli erittäinkin hyvä tammikuun kohtaamiseksi. Väkevää vääntämistä puolin ja toisin, joten tila oli hieman kortilla. Maalipaikoilla ei luonnollisesti juhlittu, koska puolustuspelaaminen onnistui molemmilta suhteellisen hyvin. Lisäksi armoa ei annettu mutta ei myöskään pyydetty.

Jos HIFK jatkaa eilen esittämällään linjalla, niin voittoja tulee varmasti suhteella 7 kymmenestä pelistä.
 

Skrinnari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Turha tässä on toivoaan mihinkään menettää, koska onhan tossa joukkueessa potentiaalia, kuten on nähty aikaisemmin. Nyt pitäisi äkkiä vaan saada peli takaisin uomiinsa mahdollisimman nopeasti, koska tässä kun valutaan sarjataulukossa liian alas, tulee keväästä turhan vaikea. Toisaalta taulukko on niin tasainen, että parillakin voitolla on mahdollisuus nousta monta pykälää ylöspäin.

Pelin hallintaa voi tietysti katsoa monella tapaa. Pelkkiä torjuntatilastoja katsomalla voi vedellä omia johtopäätöksiään, mutta ei ne hirveän usein kerro todellista kuvaa pelitapahtumista kentällä. Se että vastustajan maalivahdilla on jonkun verran enemmän torjuntoja on suorastaan naurettava argumentti sille, että koko matsi on ollut jotenkin tosi hyvin hanskassa. On aivan eri asia laukoa hyviltä maalintekopaikoilta vähän, kuin laukoa nurkista paljon. Viimeiset 8 peliä, 2 voittoa, tilasto on sekin. Ja se on tilasto, millä on oikeasti jotain väliä.
Kiekollinen hallintakin on täysin hyödytönä, jos ei löydetä keinoja millä kiekko laitetaan maaliin. Fiksusti pelaava joukkue ei pyöri kulmissa kiekon kanssa kuluttamassa energiaa vaihdosta toiseen saamatta kunnon maalipaikkoja. Tappara oli tästä erinomainen esimerkki viime pelissä. Tappara ei antanut oikeastaan kunnon mahdollisuuksia IFK:lle maalintekoon missään vaiheessa peliä, vaan antoi IFK:n koohottaa omiaan. Metsola hoiti vielä sitten loistavasti oman hommansa. Kiekon kanssa ne pelasi järkevästi ja hankki tarvittavat jäähyt, joista ratkaisivat pelin ylivoimalla. IFK:n ylivoimakaan ei kulje tällä hetkellä, niin hyvin kun se kulki vielä hetki sitten. Toivottavasti siihen saadaan juonikkuutta pikaisella aikataululla. Oli suoranainen ihme, että IFK lopulta teki eilen 5min YV:llä maalin, koska koko ylivoimalla ei meinattu saada edes kiekkoa hyökkäysalueelle. Muutoin viimeinen erä oli kyllä jo parempaa tekemistä IFK:lta.

Puolustushan on toiminut varsin hyvin viime peleissä, lukuunottamatta Forsbergin ja Salmen höntyilyjä. Siinä mielessä tässä pitäisi olla hyvä pohja saada peli kuntoon taas. Hyökkäys tarvitsee nyt ison annoksen itseluottamusta tekemiseensä.
Oliskohan Husso tänään jo maalilla? Lundström on pelannut erinomaisesti nämä pelit, joten sen piikkiin tappioita ei voi millään tapaa laittaa. Olisko kuitenkin mahdollista, että Husso olisi henkisesti sellainen tekijä tälle jengille, joka saisi homman kulkemaan? Mun puolesta sen voittoputken saa aloittaa jo tänään.
 

Skrinnari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Olitko paikalla?

En, katsoin tv:n välityksellä. Ehkä oli vähän väärin sanoa, että peli oli surkea, en nyt ihan niinkään ajatellut. Kai se mitä yritin sanoa oli se, että Lukko olisi ollut aivan voitettavissa niillä esityksillä mitä kentällä näin. IFK ei siihen kuitenkaan pystynyt.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jengi on aivan sekaisin tällä hetkellä. Putki ei kulje alkuunkaan ja syöttöjen laatu on ollut todella huonoa joulun jälkeen. Lisäksi koko jengillä tuntuu olevan karmea apina selässä maalinteon suhteen. Elkinsilläkin joka ottelussa vähintään yksi hyvä mesta ja ennen se viimeisteli aina noista, nyt ei mene millään. Puustinen ei ole saanut viime aikoina edes paikkoja. Mies pelaa kyllä hyvin puolustussuuntaan, mutta hyökkäyspäässä tällä hetkellä yksi IFK:n huonoimpia hyökkääjiä. Nelosketjulle voi antaa plussat ottelusta toiseen. Kolmelta muulta ketjulta ei tule mitään apuja.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Ihan jees asenteella mentiin ainakin eka erä. IFK hallitsi mutta Söden kompurointi johti vieraiden maaliin. Näitä ikävä kyllä sattuu.. JDS ja OE meinas myös aiheuttaa yhen omiin, mutta siitä onneksi selvittiin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan jees asenteella mentiin ainakin eka erä. IFK hallitsi mutta Söden kompurointi johti vieraiden maaliin. Näitä ikävä kyllä sattuu.. JDS ja OE meinas myös aiheuttaa yhen omiin, mutta siitä onneksi selvittiin.

Joo kyllä siellä asenne on kunnossa kaikilla jätkillä. On ollut koko tämän heikon jakson ajan. Satalasissa mennään, mutta muut asiat ei sitten riitä. Liike on huomattavasti heikompaa kuin aiemmin ja en tiedä johtuuko tästä myös sitten tuo syöttöjen laadun heikkous.
 

Stigu

Jäsen
Joo aikamoista scheissea tuo peli tällä hetkellä on. Silmiinpistävää on IFK:n kiekoton puolustuspelaaminen vastustajan hyökkäysalueella: Viisikko heittää todella alas, eikä paineista vastustajaa lainkaan. Mikäköhän järki tässäkin hommassa on? Talaja, Luttinen, Thang, Leinonen, Ikonen, Somervuori: Voiko enää harmaampaa pohjamaalia jengissä olla? Noilla pelaajilla ei ole mitään erikosiavuja tai annettavaa jengille. Samaan aikaan kun ykkösviisikko sukeltaa, on jälki nähdyn kaltaista: Ihan hirveää paskaa.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
HIFK;ta vaivaa kiekollinen taitovaje. Ei ole peliä rakentavia pelaajia riittävästi, ts kunnon senttereitä puuttuu.
 

Skrinnari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Oli tässä nyt jotain parannuksia jo nähtävissä eiliseen. Ylivoima alkoi pelin loppupuolella toimimaan varsin mallikkaasti ja saatiin hyviä pitkiä pyörityksiä aikaan. Maalit vain jäi jälleen puuttumaan. DeSantiskin teki paljon hyviä ratkaisuja yv-pelissä viivalla. Varmaan sai itseluottamusta eilisestä maalistaan.
Kun IFK pääsi johtoon viimeisessä erässä ehdin jo ajatella sen jälkeen, että nyt loppui petrooli kokonaan koneesta. IFK:lta loppui liike kokonaan ja Ässät pääsi tasoihin ja sitten vielä johtoon. Sen jälkeen kuitenkin löytyi onneksi kummasti virtaa, joten ihmeellinen nukahdus tuli johtomaalin myötä. Uskomatonta, että saatiin peli tasoihin ilman maalivahtia! Koska näin on hei viimeksi käynyt? Ja vielä Peltonen maalintekijänä, kaveri jolle on näissä viime matseissa tarjottu kyllä paikkoja mutta ei ole maistunut. Tossa maalissa oli sitä aitoa halua saada kiekko häkkiin.

Huolestuttavan sekavaa peliä oli monessa kohtaa matsia, mutta tärkeintä että 2 bongoa jäi stadiin. Se että ainuttakaan pistettä ei olisi tullut jäi kuitenkin vain 6 sekunnin päähän.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silmiinpistävää on IFK:n kiekoton puolustuspelaaminen vastustajan hyökkäysalueella: Viisikko heittää todella alas, eikä paineista vastustajaa lainkaan. Mikäköhän järki tässäkin hommassa on?

Ei kannata kun jalat riittää hädintuskin 60min pelaamiseen tällä hetkellä. Karvaamisen ilo loppuisi 12min kohdalla. Luontoäidin treenit ei oo kivoja tällä hetkellä.

Luotto on Reimoon horjumaton. Vielä kun tulis ne täsmävahvistukset..

Ps. Kovakaan treenikuuri ei selitä avopaikoissa jäätymistä. Epäilen ettei pelaajat itsekään ole tyytyväisiä tähän.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Sanokaa taitovajeesta tms. mitä sanotte, mutta tällä hetkellä pelistä puuttuu jalkanopeus, ei sen kummempaa.

Tänään hieno taistelu ja vielä väsyneenäkin saatiin puristettua voitto; optimisti sisälläni sanoo että pahin alavire on nyt takana ja ensi viikolta tulee jo se 5-6 pistettä.
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Mitääähh..en päässyt tänään paikan päälle ja pistin toosan kiinni vitutuspäissäni, kun Pakarinen teki pitkän kiekon 40 sek. ennen pelin loppua. Tulin tänne avautumaan , mutta mitä, mitä, El Capitan tasoittanut 6 sek. ennen loppua ja vietiin rankkarit. Iloinen yllätys ja oli peli mitä tahansa, niin hatunnosto viime hetken pisteistä. Vähän balsamia haavoille noista yhden maalin loppuhetkien tappioista. Anteeksi, etten uskonut....
 

Kip#37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matt Generous
Tulin kanssa omasta pelistä, joten ykköserä jäi näkemättä. Samoin, laitoin ruudun kiinni ennen kolmannen erän loppua. No tasoihin ja rankkareissa ohi. Kaks pinnaa on parempi, kuin ei mitään.

Ei tässä auta, kuin uskoa, että on vedetty kovaa treeniä ja putki ei kulje. Potentiaali näkyi kuitenkin maajoukkuetauon jälkeen. Pitää luottaa siihen, että jengi saa hyvän vireen päälle vielä ennen poffeja ja mikä tärkeintä pleijareissa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Sveitsi vs Tshekki
  • 2.52
  • 4.30
  • 2.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös