HIFK:n ketjuruletti kaudella 2014–2015

  • 240 972
  • 1 057

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tänään nähdään muuten taas aika veret-seisauttava pakisto Fribourgia vastaan, kun Pikkarainenkaan ei saa pelata. Diili tehtiin 29.10 ja CHL siirtoraja oli 23.10 (ellei sitten Hankilla pelilupa ollut jo 23.10, mutta miksi ei olisi tiedotetta tullut silloin... niinpä, eli unohtakaamme se)
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
(ellei sitten Hankilla pelilupa ollut jo 23.10, mutta miksi ei olisi tiedotetta tullut silloin... niinpä, eli unohtakaamme se)

Jep, Hänkki taisikin sanoa ekoissa treeneissä tehdyssä radiohaastiksessa, että edellisenä iltana oli kutsuttu mukaan, eli ei pelikelpoinen.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
IFK:N KOKOONPANO
Maalivahdit

34 Ville Husso
30 Kevin Lankinen (varalla)
Hyökkäysketjut
67 Tomas Zaborsky - 91 Corey Elkins - 28 Jasse Ikonen
78 Nikolai Goldobin - 46 Teemu Ramstedt (A) - 45 Micke Åsten
21 Mika Partanen - 80 Thomas Nykopp - 14 Matti Lamberg
19 Sami Blomqvist - 39 Arttu Luttinen (C) - 27 Henri Tamminen
Puolustajat
44 Otto Honkaheimo - 8 Daniel Grillfors
47 Juuso Salmi - 43 Miihkali Teppo (A)
18 Yohann Auvitu - 6 Eemeli Heikkinen
4 Juha Tarkkanen

Ja onhan tuo puolustus suorastaan JÄÄTÄVÄ!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ihan samalta tuo puolustus näyttää kuin viimeisen kolmen viikon aikana. Ei se tuosta miksikään muutu, vaikka kuinka haukottelisi tilannetta. Uusia pelaajia ei ole tulossa.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
.... Ja onhan tuo puolustus suorastaan JÄÄTÄVÄ!

Joo-o, ollut tuollaisenaan jo aika pitkään. Annetaan kundien yrittää parhaansa ja meille, tänne penkille, lisää kärsivällisyyttä ja ymmärrystä. Toisaalta ns. makasavana asiakkaana toivoisin nopeampaa reagointia asioihin, mutta eipä tuota CHL-kokoonpanoa paljon enää mihinkään muuteta.

Noista lasarettireissujen pituuksista olisi hyvä saada edes mutu-mittoja. Voisihan niissä mainita jotain esim. pelaajalla on flunssa, tai raaja irtipoikki. Tuo syiden salailu on jotenkin keinotekoisen turhaa piilottelua. No joo, nää on näitä ikuisuuskysymyksiä. Toivottavsati kundit paranevat kivuistaan nopeasti ja päästäisiin taas dominoimaan sarjaa.

Mahdollisten vahvistusten osalta painottaisin kovaa ja perusteellista kuntotestiä ja lääkärintarkistusta. *hymiö
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noista lasarettireissujen pituuksista olisi hyvä saada edes mutu-mittoja.

Justiinsahan tänään niistä annettiin tietoa.

Puolustajat

Toni Söderholm (2-4 vkoa)
Lauri Taipalus (2-4 vkoa)
Julius Nyqvist (day-to-day)
Sebastian Moberg (2-4 vkoa)

Hyökkääjät

Matti Kuparinen (2-3 vkoa)
Juuso Puustinen (1-2 vkoa)
Joonas Rask (1-2 vkoa)
Toni Leinonen (n. 5 vkoa)
Robert Leino (day-to-day)
Janne Öfverström (loppukausi)

Lähde: hifk.fi
 

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noista lasarettireissujen pituuksista olisi hyvä saada edes mutu-mittoja. Voisihan niissä mainita jotain esim. pelaajalla on flunssa, tai raaja irtipoikki. Tuo syiden salailu on jotenkin keinotekoisen turhaa piilottelua.
HIFK.fi kirjoitti:
Pelaajayhdistyksen ja Liigan sopimuksen mukaisesti seurat eivät saa ilmoittaa pelaajien vammojen tai sairastumisten yksityiskohtia.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo-o, ollut tuollaisenaan jo aika pitkään. Annetaan kundien yrittää parhaansa ja meille, tänne penkille, lisää kärsivällisyyttä ja ymmärrystä.
Turha meidän on pakkeja tosiaan syyttää siitä, ettei heillä riitä taidot pelaamaan nyt vaaditulla tasolla (pl. Honkaheimo). Tämä nykyinen tilanne on ihan täysin joukkueenkasaajan niskoilla, kun hänellä on ollut tammikuusta 2013 asti aikaa houkutella vaadittavat pelaajat joukkueeseen.

Ja kyllähän meillä saa tänä kautena ''yrittää'' kaiken maailman töppöset ja löppöset. Se on sitten eri asia, riittääkö töppösten ja löppösten taso tuomaan mitään muuta lisää joukkueeseen, kuin vaadittavan merkinnän pöytäkirjaan. (ei muuten riitä)
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ettei tämä keskustelun pätkä määritellä roskapostiksi väärään ketjuun, niin on nopeasti todettava, että parhaimmillaan ja kaikkein optimistisimmilla silmillä katsottuna olisi Ke 19.11. IFK-Tappara -pelissä The Paras Kokoonpano jälleen tulessa. Samalla se tarkoittaisi ketjuruletin hidastumista.

So be it!
 

444

Jäsen
Turha meidän on pakkeja tosiaan syyttää siitä, ettei heillä riitä taidot pelaamaan nyt vaaditulla tasolla (pl. Honkaheimo).
Minkä ihmeen takia Honkaheimo on mielestäsi poikkeus? Toisin sanoen, miksi häntä voi syyttää tason puuttumisesta mutta muita ei? En ymmärrä logiikkaa tai sen puutetta lainkaan.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkä ihmeen takia Honkaheimo on mielestäsi poikkeus? Toisin sanoen, miksi häntä voi syyttää tason puuttumisesta mutta muita ei? En ymmärrä logiikkaa tai sen puutetta lainkaan.
Koska Honkaheimo on yli 500 liigaottelua pelannut veteraani. Vertaa muihin, ja tee matematiikka itse, jos koet sen tarpeelliseksi.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä nykyinen tilanne on ihan täysin joukkueenkasaajan niskoilla, kun hänellä on ollut tammikuusta 2013 asti aikaa houkutella vaadittavat pelaajat joukkueeseen.

Ja kyllähän meillä saa tänä kautena ''yrittää'' kaiken maailman töppöset ja löppöset. Se on sitten eri asia, riittääkö töppösten ja löppösten taso tuomaan mitään muuta lisää joukkueeseen, kuin vaadittavan merkinnän pöytäkirjaan. (ei muuten riitä)

Totta turiset veliseni. Mutta onhan se tavallaan ironista, ettei olla saatu vielä parasta mahdollista kokoonpanoa jäälle yhtäaikaa kertaakaan sitten harjoituskauden. Vaikka 4vkon päästä tulisi kaikki A-kokoonpanolaiset(tästälähtien nimetyt Panolaiset), ollaan silti vielä suht kaukana optimista. Söde+Taipalus ovat olleet kauan pois ja Södellä varsinkin pelitatsi voi olla aika hakusessa. Toisaalta rutinoitunut kaveri on kyseessä joten katellaan.

Söde-Taipalus
Hank-Grillfors
Honkahöpö-AijaiV
Teppo

Oishan se kiva nähdä mitä Stögö saa aikaan noilla nimillä yhtäaikaa. Jos muut Panolaiset tulisivat samaan aikaan(Rask, Puustinen, Kuparinen& Leino), HIFK voisi olla ihan erinäköinen. Mutta ei se eikä oikeastaan mikään selitä tai anna anteeksi sitä, miten sössitty tuo pakiston täydennys on. Mutta jos noilla nimillä Stögö saa pakiston pelaamaan voittavaa lätkää, voidaan sitten olla hiljaa.
 
Uusia pelaajia ei ole tulossa.

Onko tälle tiedolle jotain lähdettä, vai ihanko huviksesi vaan huutelet? Jos kyse on pelkästä huutelusta, olen valmis lyömään kanssasi vedon siitä, tuleeko IFK:n kokoonpanoon vielä uusia pelaajia kauden 2014-2015 aikana.

Tämä nykyinen tilanne on ihan täysin joukkueenkasaajan niskoilla, kun hänellä on ollut tammikuusta 2013 asti aikaa houkutella vaadittavat pelaajat joukkueeseen.

Omasta mielestäni on kovin epäreilua syyttää ketään tässä, täysin poikkeuksellisessa, tilanteessa. IFK:n puolustuksen kokemaan loukkaantumissumaan ja loukkaantumisten kohdistumiseen kärkipakkeihin on käytännössä mahdotonta valmistautua millään muotoa. Vastaavasti Nybondas reagoi Taipaluksen ja Grillforsin loukkaantumisiin yhden pelin viiveellä, ei huono suoritus sinällään. Nybondaksen työtä tämän kauden osalta voidaan arvioida lopulta vasta siirtorajan päätyttyä. IFK ei kuitenkaan ole vielä toistaiseksi menettänyt mitään tuon puolustuksen vuoksi. Toki itse haluan tuonne yhden isännän loukkaantuneiden lisäksi. Mikäli kaikki loukkaantuneet palaavat, ja puolustukseen saadaan se isäntä, vaikkapa Oystrick, niin Nyba on kyllä kasannut varsin tasapainoisen ja hyvän puolustuksen.
 

444

Jäsen
Koska Honkaheimo on yli 500 liigaottelua pelannut veteraani. Vertaa muihin, ja tee matematiikka itse, jos koet sen tarpeelliseksi.
Eihän tuo nyt taas vastaa mihinkään. Ei yhtään mihinkään. Vai yrititkö kertoa, että on Honkaheimon syy, että hän on pelannut yli 500 liigaottelua?
Anna kun väännän rautalangasta:
Eemeli Heikkinen. Ei riitä, mutta hän on itse syytön tähän, koska ei ole ennen pelannut liigapelejä.
Otto Honkaheimo. Ei riitä, mutta oma vika kun on pelannut yli 500 liigaottelua.

Teuvo Hakkarainen. Täysi idiootti, mutta hän on itse syytön tähän, koska ei ole ennen ollut eduskunnassa.
Timo Soini. Täysi idiootti, mutta oma vika, kun on ollut jo useamman kauden eduskunnassa.

Otan mielelläni rautalangan takaisin muotoon taivutettuna, koska en vain edelleenkään näe logiikkaa.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otto Honkaheimo
Minä näen asian niin, että Honkaheimo on palkattu HIFK:n tekemään ''välittömästi'' tulosta, eikä vain nostamaan liksaa. Väitettäni tukee se tosiasia, että Honkaheimo on pelannut yli 500 liigamatsia, ja hän on toiminut liigajoukkueen kapteenina kolmena (?) kautena. Kun Honkkelia verrataan esim. Mobergiin ja Heikkiseen, niin noilta kummaltakaan ei odoteta vielä tänä kautena mitään urotekoja, tai oikeastaan en usko, että noiden on edes kaavailtu pelaavan liigamatseja vielä tänä kautena. Honkaheimolla tulisi olla edellytyksiä ja vastuuta pelata edes 6. puolustajan minuutteja, mutta hän tuntuisi olevan siihenkin täysin kykenemätön tällä hetkellä, ja siksi minusta on perusteltua kritisoida Honkaheimon otteita, toisin kuin Mobergin ja Heikkisen, jotka ovat alun alkaen olleet A-junnujen pelaajia, eivätkä liigajoukkueen pelaajia.

E: Ymmärrän toki sinunkin näkökulmasi tähän asiaan. Minä lähestyn tätä asiaa näemmä vähän eri kantilta.

Omasta mielestäni on kovin epäreilua syyttää ketään tässä, täysin poikkeuksellisessa, tilanteessa.
En syytä Tomppaa loukkaantumisista, enkä viitsi voivotella loukkaantumisten perään, koska ne ovat arkipäivää jääkiekkojoukkueessa. Vaikka HIFK:lla olisi kaikki pakit terveenä, niin väitän sen siltikin olevan Liigan rankingissa keskikastissa, ja tätä minä kritisoin. Jos mestaruudesta meinataan kamppailla, niin silloin pakiston on oltava timanttia.

Söderholm - Pikkarainen
Taipalus - Grillfors
Auvitu - Honkaheimo

Minusta tuo ei riitä.
 

444

Jäsen
siksi minusta on perusteltua kritisoida Honkaheimon otteita, toisin kuin Mobergin ja Heikkisen, jotka ovat alun alkaen olleet A-junnujen pelaajia, eivätkä liigajoukkueen pelaajia.
Mun mielestäni jokaisen, joka pelaa Liigaa, otteita voidaan kritisoida. Totta kai odotusarvot Honkaheimolla ja esim. Heikkisellä ovat aivan eri luokkaa, mutta ei se silti (minun mielestäni) tarkoita sitä, että pienemmillä ennakko-odotuksilla pelaava olisi jollain tavoin kriittisen arvioinnin ulkopuolella.

Siitä olemme toki samaa mieltä, että Honkaheimo on pelannut odotuksiin nähden heikosti. Sillä, onko taustalla jotain loukkaantumista yms. ei ole mitään merkitystä. Silti en hyväksy sitä, että yksittäisiä pelaajia nostetaan tikunnokkaan ja ruvetaan viskelemään kiviä ja osoittelemaan sormella samalla, kun todetaan, että vielä paskemmat pelaajat ovat kuitenkin syyttömiä paskuuteensa ja voidaan siksi armahtaa.

But let's agree to disagree.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En syytä Tomppaa loukkaantumisista, enkä viitsi voivotella loukkaantumisten perään, koska ne ovat arkipäivää jääkiekkojoukkueessa. Vaikka HIFK:lla olisi kaikki pakit terveenä, niin väitän sen siltikin olevan Liigan rankingissa keskikastissa, ja tätä minä kritisoin. Jos mestaruudesta meinataan kamppailla, niin silloin pakiston on oltava timanttia.

Söderholm - Pikkarainen
Taipalus - Grillfors
Auvitu - Honkaheimo

Minusta tuo ei riitä.

Ei minustakaan. Kuten sanoin, ehkä Stögön systeemissä tuo homma toimii. Mutta näen itse tuossa 'liikaa' kiekollisuutta ja aivan liian vähän puolustuspään voimaa& fyysisyyttä. Pleijareissa oman pään puhtaanapito on kriittistä ja tuolla kokoonpanolla en usko sen riittävän. Lisänä muuten heitätisin Hankin kakkoseen niin meillä olisi kiekollisuutta kahdessa ekassa parissa riittävästi. Mutta tuonne kolmoseen jomman kumman hazardin tilalle tarvitaan yksi 'kanki/melart/kurvinen'.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllähän se ongelma on siellä HIFK:n toimiston päässä. Se että agentit kauppaavat pelaajiaan milloin milläkin ylistyssanoilla (ja nostaa ehkä hintaakin vielä uskottavuuden vuoksi), niin ei tarkoita että pelaaja on niin hyvä tms. oikeasti. Muistan kun joku vertasi noita agentteja kiinteistövälittäjiin, ja mun mielestä vertaus on ihan osuva. Pitää itsekin seurata lajia, ja tuntea varsinkin oman liigan pelaajia sen verran, että tietää esimerkiksi minkälainen pelaaja on Honkaheimo tai vaikkapa Auvitu. Molemmat tahkonneet kuitenkin monen monta kautta täällä.
 
En syytä Tomppaa loukkaantumisista, enkä viitsi voivotella loukkaantumisten perään, koska ne ovat arkipäivää jääkiekkojoukkueessa. Vaikka HIFK:lla olisi kaikki pakit terveenä, niin väitän sen siltikin olevan Liigan rankingissa keskikastissa, ja tätä minä kritisoin. Jos mestaruudesta meinataan kamppailla, niin silloin pakiston on oltava timanttia.

Söderholm - Pikkarainen
Taipalus - Grillfors
Auvitu - Honkaheimo

Minusta tuo ei riitä.

Selvä, käsitin väärin tuon keihäänkärkesi. Luulin sinun, niin kovin monen muun tavoin, syyllistävän Tomppaa nimenomaan tämänhetkisestä puolustuksesta. Pahoittelen tältä osin väärinkäsitystä. Siltikin pysyn kyllä kannasani, että Tompan duunia puolustuksen, tai minkään muunkaan osa-alueen, osalta ei voida vielä arvioida. Vasta siirtorajan jälkeen nähdään, miltä IFK:n joukkue lopulta näyttää. Mitä tuohon puolustukseen tulee, niin itse väitän tuon kuvailemasi puolustuksen olevan yhden isännän päässä erittäin hyvästä. Enkä itse pysty poissulkemaan kuvailemasi puolustuksen riittävyyttä. Suurempi puute mielestäni on kuitenkin kakkosmaalivahdin, tai tandemmaalivahdin puuttuminen kokoonpanosta. Toki tämäkin puute on mahdollista korjata aina siirtorajalle saakka.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestäni jokaisen, joka pelaa Liigaa, otteita voidaan kritisoida. Totta kai odotusarvot Honkaheimolla ja esim. Heikkisellä ovat aivan eri luokkaa, mutta ei se silti (minun mielestäni) tarkoita sitä, että pienemmillä ennakko-odotuksilla pelaava olisi jollain tavoin kriittisen arvioinnin ulkopuolella.

Siitä olemme toki samaa mieltä, että Honkaheimo on pelannut odotuksiin nähden heikosti. Sillä, onko taustalla jotain loukkaantumista yms. ei ole mitään merkitystä. Silti en hyväksy sitä, että yksittäisiä pelaajia nostetaan tikunnokkaan ja ruvetaan viskelemään kiviä ja osoittelemaan sormella samalla, kun todetaan, että vielä paskemmat pelaajat ovat kuitenkin syyttömiä paskuuteensa ja voidaan siksi armahtaa.

But let's agree to disagree.
Selvennyksenä vielä ajatuksenjuoksuuni: minä löisin vielä Auvitun tuohon Honkkiksen rinnalle ''haukuttavaksi.'' Auvitu palkattiin joukkueeseen kärkiparien kiekolliseksi puolustajaksi, mutta toistaiseksi hän on epäonnistunut roolissaan aivan kardinaalisesti, aivan kuten Honkaheimokin. Heikkinen, Moberg ym. ovat lähtökohtaisesti A-junioreiden pelaajia, eivätkä liigapelaajia, ja heidän ei voi sanoa epäonnistuneen roolissaan liigajoukkueessa, jos heitä ei ole alun alkeankaan kaavailtu kuin A-junioreiden joukkueeseen. Toki noita A-junnuja voidaan haukkua, mutta minusta se on vähän kohtuutonta, jos heidät on pakon sanelemana sijoitettu liigajengin kokoonpanoon.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei minustakaan. Kuten sanoin, ehkä Stögön systeemissä tuo homma toimii. Mutta näen itse tuossa 'liikaa' kiekollisuutta ja aivan liian vähän puolustuspään voimaa& fyysisyyttä. Pleijareissa oman pään puhtaanapito on kriittistä ja tuolla kokoonpanolla en usko sen riittävän. Lisänä muuten heitätisin Hankin kakkoseen niin meillä olisi kiekollisuutta kahdessa ekassa parissa riittävästi. Mutta tuonne kolmoseen jomman kumman hazardin tilalle tarvitaan yksi 'kanki/melart/kurvinen'.
Jep, ja Stögön systeemeistä myös samaa mieltä, sillä hän pyörittelee hyvällä menestyksellä pelaajia vähän erilailla kuin mihin Liigassa on totuttu. Roolit pakistossa ovat mielestäni epätasapainossa myös kätisyyksien osalta, eivätkä Honkaheimo, Auvitu ja Pikkarainen ole tarpeeksi hyviä pelaajia, mikäli meinataan mennä ihan päätyyn saakka. Pikkaraisen toivon todistavan minut väärään, mutta sitä en usko ennen kuin näen.

Minusta tuossa on vähän liikaa kyssäreitä ilmassa.
 

Stigu

Jäsen
Selvennyksenä vielä ajatuksenjuoksuuni: minä löisin vielä Auvitun tuohon Honkkiksen rinnalle ''haukuttavaksi.'' Auvitu palkattiin joukkueeseen kärkiparien kiekolliseksi puolustajaksi, mutta toistaiseksi hän on epäonnistunut roolissaan aivan kardinaalisesti, aivan kuten Honkaheimokin.
Mun mielestä tässä kohtaa ei pidä haukkua pelaajia vaan Karavaanaria. Ainakin omat fiilikseni näiden em. pelaajien sainauksen yhteydessä oli:

1. Auvitu: Meidän uusi "junnuprospekti"
2. Honkaheimo: Au vitu? (ranskaa ja tarkoittaa : Mitä vittua?)

Varsinkin Auvitun kohdalla täytyy muistaa, että jengissä on ne seitsemän puolustuksen kääpiötä, joiden ei pittäisi olla siellä lainkaan, joten Auvitun rooli jonkinlaisena Isähahmona ja Mentorina on täysin väärä, eikä ole hänen "syytään". HÄNEN pitäisi olla se puolustuksen kääpiö, jolla on joku varmaotteinen pakki mentorinaan.

Kyllä mä syytän Karavaanaria erittäin pitkälti. Jotenkin musta tuntuu, että jengi koottiin välivuotta silmällä pitäen, mutta Stögön alaisuudessa puolentusinaa hyökkääjää on ottanut aimo askeleen kohti parrasvaloja. Yhtäkkkiä jengi olisikin periaatteessa pakistoa (ja kakkosveskaria) vaille mitalitaistoon sopiva. Hieman liian myöhäistä, sanon ma. Paskat on jo housuissa noiden seitsemän puolustuksen kääpiön muodossa. Selvästi muuten näkyy myös, että vanhana junnuvalmentajana Karavaanari on halunnut nostaa omia junnupakkeja tuonne pakistoon. Käsittämättä, että noiden pakkien aika ei ole vielä, jos sitten koskaan.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä tässä kohtaa ei pidä haukkua pelaajia vaan Karavaanaria. Ainakin omat fiilikseni näiden em. pelaajien sainauksen yhteydessä oli:

1. Auvitu: Meidän uusi "junnuprospekti"
2. Honkaheimo: Au vitu? (ranskaa ja tarkoittaa : Mitä vittua?)

Kyllä mä syytän Karavaanaria erittäin pitkälti. Jotenkin musta tuntuu, että jengi koottiin välivuotta silmällä pitäen, mutta Stögön alaisuudessa puolentusinaa hyökkääjää on ottanut aimo askeleen kohti parrasvaloja. Yhtäkkkiä jengi olisikin periaatteessa pakistoa (ja kakkosveskaria) vaille mitalitaistoon sopiva. Hieman liian myöhäistä, sanon ma. Paskat on jo housuissa noiden seitsemän puolustuksen kääpiön muodossa. Selvästi muuten näkyy myös, että vanhana junnuvalmentajana Karavaanari on halunnut nostaa omia junnupakkeja tuonne pakistoon. Käsittämättä, että noiden pakkien aika ei ole vielä, jos sitten koskaan.

Minäkin syytän Tomppaa tästä pakiston rakenteesta, mutta minusta voi myös kritisoida niiden pelaajien otteita, jotka on palkattu joukkueeseen tulosvastuuseen. Auvitu palkattiin, minun ymmärtääkseni, joukkueeseen kärkiparien kiekolliseksi puolustajaksi, eikä hän ole onnistunut roolissaan edes välttävästi. Honkaheimo palkattiin, minun ymmärtääkseni, isähahmoksi, joka pystyisi rauhoittamaan ja pelaamaan varmaa perupeliä, mutta Honkaheimo on ollut kentällä ollessaan aivan katastrofaalisen surkea. Olitko se sinä, joka kuvaili Honkaheimoa ''curlingkiekoksi''? Minusta tuo on aika osuva kuvaus Honkaheimosta tällä hetkellä. Surkean pakistomme syypää on siis Tom Nybondas, eikä pelaajat, mutta minusta huonosti suoriutuvia avainroolin pelaajia sopii kritisoida ja kehua, jos siihen löytyy aihetta. Vastaavasti Taipalus ja Grillfors ovat olleet nappihankintoja.

Joukkueenrakennus tosiaan indikoi välivuoden puolesta, mutta HIFK-organisaation toiminta taas viestii pakokauhun mukana tuomasta jäätymisestä. Samaa seesteistä skeidaa vuodesta toiseen, jossa ainoa näkyvä muutos on lippujen hintojen nousu. Esirippujen takana työstetään varmasti Gardenin rakennusta, mutta kyllä siksikin aikaa pitäisi keksiä jotain viihdearvoa kannattajille. Nyt tuntuu siltä, että kaikki odottavat jotain, mutta kukaan ei tiedä mitä, eikä sitä miten se pitäisi toteuttaa. Aika on pysähtynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös