HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 029 887
  • 29 691
Suosikkijoukkue
Hifk, Man Utd, Suomalaiset änärissä
En jaksa uskoa. Enemmän uskon todennäköisyyteen, että nyt toista viikkoa täysillä ringin mukana treenaava Antti Ore signataan Hussolle stuntiksi.

Ore bäk! Täydellinen palanen nykyisen maalivahti kaksikon lisäksi. Husso selkeä ykkönen, Lankinen ja Ore stunttaa, joista Lankinen hakkaa samalla Mestistä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ihme huutelua täällä kyllä taas. Johan tuo Ore ollaan todettu huonoksi maalivahdiksi liigatasolle.

Kyllä. Sehän se vasta olisi nybarimaista kiinnittää jo kerran tyhjäksi todettu arpa, varsinkin kun kyseessä ei ole enää mikään kehittyvässä iässä oleva pelaaja. Mielummin sitten vaikka uutta arpaa sisään jos muuta ei löydy.

Mutta eniten odottelen sitä uutta "järkyttäviä tehoja tehnyttä laituria" sekä "parempi kuin DeSantis"-koodinimen puolustajaa, jotka piti "suoraan ytimestä" kuultujen huhujen mukaan julkaista heti alkuviikosta.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Mutta eniten odottelen sitä uutta "järkyttäviä tehoja tehnyttä laituria" sekä "parempi kuin DeSantis"-koodinimen puolustajaa, jotka piti "suoraan ytimestä" kuultujen huhujen mukaan julkaista heti alkuviikosta.

Sama täällä! Mulla oli jopa aamulla vahva tunne siitä, että tää saattais olla se päivä, jolloin toimiston hiljaiselo vihdoin loppuisi ja uutta the tiedotetta pukkais webbiin.

Mutta ei niin ei. Nyt alkaa OIKEESTI viimeisetkin optimismin pilkahdukset olemaan lopussa. Isosti tsemppiä Stögölle, ei tuu olemaan helppoa tolla nipulla!
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kummallista on jos tänään tai huomenna ei tule julkistuksia. Kiekko meinaan tippuu IFK:n osalta jäähän tasan tarkkaan 52 tunnin kuluttua.

E: Osaan kuvitella jo sen paskamyrskyn mikä täällä nousee, jos IFK ei julkaise pelaajia ennen keskiviikkoa + sitten tulee vielä pataan Blegiltä tyyliin 0-3 lukemin.
 
Suosikkijoukkue
Hifk, Man Utd, Suomalaiset änärissä
Ihme huutelua täällä kyllä taas. Johan tuo Ore ollaan todettu huonoksi maalivahdiksi liigatasolle.

Haluat ennemmin täysin kokemattoman Lankisen pelaamaan sen 10-15 peliä, kuin jo tasonsa näyttänyt ja kakkosvahdiksi kykenevän Oren? 3 mokkea lähtökohtaisesti pakko olla kauteen lähdettäessä. Ore ja Lankinen samalle viivalle. Lankinen pelaamaan mestistä ja kehittyämään, sekä alle kymmenen peliä heittää liigassa. Ennemmin nyt Ore, kun tämä sveitsin ihme...

edit: korjauksia.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mähän sanoin että maajoukkuepestin jälkeen, vuonna 2016, tulisi UTJ:ksi. Ja kyllä IFK:lla pitää myös olla varaa maksaa UTJ:lle kunnon korvaus.

Ellei maajoukkuepesti mene täysin penkin alle, niin eiköhän Jalosen palkkapyyntö ole kahden vuoden kuluttua liian kova IFK:lle.

Miksi Jalonen olisi edes kiinnostunut utj:n hommista?
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Ellei maajoukkuepesti mene täysin penkin alle, niin eiköhän Jalosen palkkapyyntö ole kahden vuoden kuluttua liian kova IFK:lle.

Miksi Jalonen olisi edes kiinnostunut utj:n hommista?

Kojo taitaa olla niitä miehiä joita homman mielekkyys ja haaste ovat palkkapussia suurempia voimia. Noh, haastetta olisi, kyllähän niin helvetin syvälle on jengimme vajonnut, mutta miksi KJ tulisi VIELÄ kerran opettamaan urheilullisuutta ja kunnianhimoa seuraan missä noita kahta asiaa ei arvosteta ollenkaan?

Ensin joudutaan odottamaan sitä asteroidia taivaalta joka tappaa dinosaurukset HIFK;sta sukupuuttoon, sen jälkeen on uuden HIFK;n rakentamisen aika.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jalosen seuraava pesti on varmasti Jokereissa tai ulkomailla. Tai voi olla, että hän jää pidemmäksi ajaksi majuvalkuksi.

Olen kyllä siinä käsityksessä, että Jalosen intohimo on juurikin valmentaminen. Tosin taisi aikanaan IFK:ssa tehdä samalla UTJ:n hommatkin siinä sivussa. ;)
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kojo taitaa olla niitä miehiä joita homman mielekkyys ja haaste ovat palkkapussia suurempia voimia.

Luulisin, että Jalonen pitää suurempana urheilullisena haasteena jonkun ison KHL/NLA-seuran päävalmentajana toimimista kuin IFK:n urheilutoimenjohtajan paikkaa, KJ on kuitenkin jo kerran nostanut IFK:n pohjalta huipulle. Bonuksena ensiksi mainitussa liksa on 2-3 kertaa kovempi.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Luulisin, että Jalonen pitää suurempana urheilullisena haasteena jonkun ison KHL/NLA-seuran päävalmentajana toimimista kuin IFK:n urheilutoimenjohtajan paikkaa, KJ on kuitenkin jo kerran nostanut IFK:n pohjalta huipulle. Bonuksena ensiksi mainitussa liksa on 2-3 kertaa kovempi.

Joo, en kyllä itsekään ymmärrä, että mitä ihmeen intressejä Kojolla olisi alkaa meidän UTJ:ksi. Sen lisäksi, että kaltaisensa huippuvalmentaja saa siitä duunista minkä hallitsee ja josta nauttii vielä vuosikausia kovempaa liksaa ulkomailla kuin IFK kykenisi ikinä maksamaan, on kyseessä vieläpä ehkä epäkiitollisin pesti mitä maa päällään kantaa (mitenkään Penan & Nybarin osaamattomuutta väheksymättä).
 

444

Jäsen
Kaipa tiistai on edelleen luettavissa alkuviikoksi, joten iskisikö tänään massiivista eetteriin? Ns. "viides aistini" on sitä mieltä, että ei. Tuoksahtaa sen verran voimakkaasti "sisäpiirin" huhulta jälleen.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kaipa tiistai on edelleen luettavissa alkuviikoksi, joten iskisikö tänään massiivista eetteriin? Ns. "viides aistini" on sitä mieltä, että ei. Tuoksahtaa sen verran voimakkaasti "sisäpiirin" huhulta jälleen.

Joo, näin jälkikäteen kun tsekkasin, niin tuon huhun liikkeellelaskija on nimimerkki, joka on kirjoittanut palstalle yhteensä hurjat 8 viestiä. Toki ainahan niitä kontakteja sisäpiiriin voi löytyä, mutta lähtökohtaisesti tuollainen huhuilu taitaa olla informaatioarvoltaan Suomi24-palstan tasoa. Olen kyllä mielelläni myös väärässä, sillä joukkue todellakin kaipaa vahvistusta sekä puolustukseen että laituriosastolle.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Joo, näin jälkikäteen kun tsekkasin, niin tuon huhun liikkeellelaskija on nimimerkki, joka on kirjoittanut palstalle yhteensä hurjat 8 viestiä. Toki ainahan niitä kontakteja sisäpiiriin voi löytyä, mutta lähtökohtaisesti tuollainen huhuilu taitaa olla informaatioarvoltaan Suomi24-palstan tasoa. Olen kyllä mielelläni myös väärässä, sillä joukkue todellakin kaipaa vahvistusta sekä puolustukseen että laituriosastolle.

Itse olen kuullut kavereilta, jotka ovat IFK:n liigaringissä treenaamassa ettei mitään uusia kavereita ole näkynyt.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse olen kuullut kavereilta, jotka ovat IFK:n liigaringissä treenaamassa ettei mitään uusia kavereita ole näkynyt.

Eiköhän ne mahdolliset vahvistukset julkaista heti kun nimet on paperissa ja tuskin ko. pelaajat treeneissä ennen tätä käy. Mutta kuten sanottua, en pidättelisi hengitystä asian kanssa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä alan olemaan vaan entistä järkyttyneempi. Kausi alkaa huomenna ja jengi on aivan levällään. Kolme täsmähankintaa puuttuu. Tämän on pakko oltava joku Törmäsen visio. Aikoinaanhan se loi nuoresta ja ennakkoon täysin paskaksi tuomitusta Sportista heti mestarin.

Eniten tässä harmittaa vaan se, että omalla kohdalla kipinä liigakauteen ei tunnu syttyvän oikein millään. Ketä mun pitäisi mennä jäähalliin nyt sitten katsomaan, Joonas Raskia vai?
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Eniten tässä harmittaa vaan se, että omalla kohdalla kipinä liigakauteen ei tunnu syttyvän oikein millään. Ketä mun pitäisi mennä jäähalliin nyt sitten katsomaan, Joonas Raskia vai?

Hyvä pointti.
Tätähän me moni minä mukaan lukien ihmetellään. Uskon Stögöön ja taitoon koutsata nuoria, nostaa heidän tasoa, ilmeisesti näkee tälläiset pelaajat paremmin uutta tietoa sisäistävänä kuin vanhat parrat. Mutta, tosiaan että se kipinä nousisi tarvitaan jotain konkreettista mitä odottaa näkevänsä.

Tälläinen nuori jengi vaikka se lähtisi lentoon niin väki löytää hallille vasta 5-10 kierroksen jälkeen ja kausikorttimyynti mistä isot rahat tulee laahaa taas perässä koko kauden.

Yksikin iso täsmähankinta voisi muuttaa jo paljon.

_
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
No HIFK:ta tottakai, sitä periksiantamatonta joukkuetta, joka ei jätä ketään kylmäksi.

Itse odotan tällä hetkellä enemmän Töölön ravintoloita joita pääsee taas kiertelemään frendien kanssa kauden alettua. Kuulemma on uusi nepalilainen siinä Maharajan vieressä ja ai jai niitä lohen herkkuoluita mitä maistellaan useasti viikonloppumatsien jälkeen.

Ai niin, se itse tapahtuma, paskaahan se on ollut jo pari vuotta yhden suonenvedon jälkeen milloin itse tapahtuma ajoi meidät jopa espooseen katsomaan "kotijoukkuetta".

_
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmittaa. Ekaa kertaa itse uskaltauduin kuulemani huhun (Jonas Andersson) Liiga-osioon kirjoittamaan ja perseelleen taisi mennä. En sitä HIFK-osioon kirjoittanut, koska kaveri väitti ainoastaan, että Liigaan tulossa. Ilme oli kuitenkin sellainen mistä vedin omat johtopäätökset, kun vielä mietin itsekseni mitä tarpeita juuri HIFK:lla on verrattuna muihin joukkueisiin. Eilen kyselin samalta kaverilta tuosta jutusta, niin oli sitä mieltä, että kaiken piti jo olla selvää. Varmisti myös olettamukseni joukkueesta oikeaksi. Jos tuo ei toteudu niin sitten kirjoitin kerralla kaksi huhua tällä palstalle, ekan ja vikan. No, vielähän tässä on aikaa...
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmittaa. Ekaa kertaa itse uskaltauduin kuulemani huhun (Jonas Andersson) Liiga-osioon kirjoittamaan ja perseelleen taisi mennä. En sitä HIFK-osioon kirjoittanut, koska kaveri väitti ainoastaan, että Liigaan tulossa. Ilme oli kuitenkin sellainen mistä vedin omat johtopäätökset, kun vielä mietin itsekseni mitä tarpeita juuri HIFK:lla on verrattuna muihin joukkueisiin. Eilen kyselin samalta kaverilta tuosta jutusta, niin oli sitä mieltä, että kaiken piti jo olla selvää. Varmisti myös olettamukseni joukkueesta oikeaksi. Jos tuo ei toteudu niin sitten kirjoitin kerralla kaksi huhua tällä palstalle, ekan ja vikan. No, vielähän tässä on aikaa...

Aina ei voi osua. Mun mielestä kuitenkin ihan kiva, että tänne tulee edes jotain huhuja, eikä ole silkkaa hiljaisuutta.

Mitä tulee itse Anderssoniin, niin kovasti noi tamperelaiset puhuu, että liigaan se on edelleen tulossa, mutta seura on Ilves. Lieneekö IFK sitten hävinyt kaksintaiston.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hiljaista on vahvistusten suhteen edelleen, vaikka joku niitä lupaili saapuvan tämän viikon alkupuolella.

Tällä hetkellä tuo rosteri on aivan jäätävän paska ja väritön varsinkin laitahyökkääjien osalta. Eipähän tarvitse ihmetellä, että IFKlla on vaikeuksia myydä huomista harjoituspeliä Granin pienessä hallissa loppuun. Muillakin elinkautisvangeilla lienee siis kiinnostus/kipinä vähissä.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Hiljaista on vahvistusten suhteen edelleen, vaikka joku niitä lupaili saapuvan tämän viikon alkupuolella.

Tällä hetkellä tuo rosteri on aivan jäätävän paska ja väritön varsinkin laitahyökkääjien osalta. Eipähän tarvitse ihmetellä, että IFKlla on vaikeuksia myydä huomista harjoituspeliä Granin pienessä hallissa loppuun. Muillakin elinkautisvangeilla lienee siis kiinnostus/kipinä vähissä.

Joo ei kyllä kiinosta Graniin lähteä, ei ole oikein sellaista pelaajaa joka olisi pakko nähdä. Mutta kun liiga alkaa niin siellä sitä taas istuaan omalla paikalla!
Ei tätä kautta olla vielä hävitty, eihän olla yhtään peliäkään vielä pelattu mutta täällä on jo suurinosa kirjoittajista luovuttanut.
Tottahan se on ettei rosteri vakuuta paperilla, mutta onhan siellä sentterit kerrankin kunnossa ja pakistokin ihan ok -tasolla.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hiljaista on vahvistusten suhteen edelleen, vaikka joku niitä lupaili saapuvan tämän viikon alkupuolella.

Tällä hetkellä tuo rosteri on aivan jäätävän paska ja väritön varsinkin laitahyökkääjien osalta. Eipähän tarvitse ihmetellä, että IFKlla on vaikeuksia myydä huomista harjoituspeliä Granin pienessä hallissa loppuun. Muillakin elinkautisvangeilla lienee siis kiinnostus/kipinä vähissä.

Kaksi syytä yli muiden jotka hidastavat lippujen myyntiä ovat selkeitä. Kumpikaan ei liity itse joukkueeseen.

1) HIFK:n ensimmäinen ottelu koskaan Kauniaisissa tekee matkan hallille hankalaksi. Kauniaisten hallille ei matkusteta hyppäämällä junaan ja kävelemällä perillä asemalta kymmenisen minuuttia.

2) Ei anniskelua joten tämä karsii kyllä enemmän kuin matkan hankaluus. Hallille pääsyn voi aina selvittää netin matkapalvelun kautta ja lähteä ajoissa matkaan. Anniskelun puute on kuitenkin mielestäni se suurin syy katsojat kun ovat tottuneet ottamaan tauolla oluen tai kaksi.


Kaikesta huolimatta olen itse paikalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös