HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 181 411
  • 30 477

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Toivottavasti IFK:hon liittyvissä huhuissa alkaisi jossain vaiheessa pyöriä myös enemmän kiekollisesti ns. taitavia pelaajia.
Tätä minäkin toivoisin! Varsinkin, kun poispäin on ollut huhuissa Zaborsky, Puustinen ja vahvana veikkauksena myös se, että Ramu lähtee katselemaan Keski-Eurooppaa ensi vuonna (tämä siis ihan omaa mutuilua).

Tilalle tulossa voimahyökkääjiä Lennun ja Tyrväisen muodossa. Mitä ilmeisemmin Wärnin spekuloitu siirto meille ensi kaudeksi on ankka. Wärnillä on optio ensi kaudesta ja kiitos Karavaanarin &co toiminnan Wärnin viimeisellä kaudella meillä, kynnys palata kasvattajaseuraan on ilmeisesti melkoisen iso.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
En ota Tyrväiseen itseensä mitään kantaa, mutta olisiko tässä aiemmassa casessa sellainen mahdollisuus että herra Tyrväinen olisi ollut siinä luulossa että siirto on varma, ja todellisuudessa varmistui vasta nyt. Eli aiempi oli vain epilogi koko caselle. Melkomoinen sattuma olisi jos ensin hämmentäisi vaikka HIFK:n soppaa, ja sitten, pari kuukautta myöhemmin tekisi sopparin, hmm, vaikka HIFK:hon. No sattuuhan sitä kummempiakin, ja en siis tiedä onko edes meille tulossa.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Aika seksikästä jengiä on IFK kyllä kasaamassa ensi kaudeksi. Petrell, Tyrväinen, Liivik, Åsten, Melart, Generous. Kyllä mulla ainakin vähän nykäisi hymyyn tuota kirjoittaessa. :)

Mutta niin kuin tuossa ylempänäkin on todettu, toivottavasti sieltä tulee kärkeen myös hyvä määrä taitoa ja luovuutta poislähtevien tilalle. Luulen, että tuo "ykkösemme" Zabo-Ramu-Rask poistuu mm. Puustisen ohella kokonaisuudessaan.
 

mikzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos huhussa on mitään perää, niin voisi kyllä nybari miettiä onko Tyrväinen oikesti kilpipaidan arvoinen pelaaja. Vastustajan kunnioitus loistaa poissa olollaan, media itkut, some pelleilyt ja sen päälle pelannut vielä narreissa.

Ei jatkoon.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä oon fanittanu Tyrväisen pelityyliä Pelsuajoista lähtien. Sitä voi toki jokanen eritavalla miettiä miten mies on julkisuudessa käyttäytynyt, mutta kyllä minuakin harmittaisi jos on hankittu johonkin rooliin ja sitten työnantaja kusee saadut sanktiot. Kyllä tollanen +10k palkanmenetys kirpaisisi minuakin. Ei se ehkä toki viisain ratkaisu ollut taistella pelikieltoa vastaan, sekä julkisuudessa puida asiaa.

Jääkiekkoilijakin on vain ihminen ja välillä mennään enempi tunteella kuin järjellä, mutta se ei poista sitä tosiseikkaa että Tyrväinen on niin IFK näköinen pelaaja kuin voi vain olla. Moni varmasti unohtaa että mies osaa myös laittaa laattaa reppuun kunhan löytää hyvän ketjukemian. Kaiken mennessä putkeen niin voi vetää vaikka kakkosen laidassa 15 maalin kauden samalla rouhien äijää seinille.

Kyllä mä oisin valmis antamaan Antille mahdollisuuden punaisissa.
 

mikzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kyllä minuakin harmittaisi jos on hankittu johonkin rooliin ja sitten työnantaja kusee saadut sanktiot.

Jos taklaa paljon välillä käy vahinkoja, mutta tuskinpa Ilves hommasi Tyrväistä "rooliin" jossa ajellaan vastustajan tähtipelaajia paskaksi tahallaan kyynärpäällä. Voin tietty ollaa väärässäkin, mutta tuon pohjalta ymmärrän kyllä miksi sakkoja ei haluttu seuran puolelta maksella.

Varmasti olisi kova vahvistus alempiin kenttiin, enkä minä kausaria ole repimässä vaikka punaisissa ensi kaudella pelaisikin.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Jos huhussa on mitään perää, niin voisi kyllä nybari miettiä onko Tyrväinen oikesti kilpipaidan arvoinen pelaaja. Vastustajan kunnioitus loistaa poissa olollaan, media itkut, some pelleilyt ja sen päälle pelannut vielä narreissa.

Ei jatkoon.

Tähän päälle vielä todella vahva junttileima, niin ei todellakaan jatkoon.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos huhussa on mitään perää, niin voisi kyllä nybari miettiä onko Tyrväinen oikesti kilpipaidan arvoinen pelaaja. Vastustajan kunnioitus loistaa poissa olollaan, media itkut, some pelleilyt ja sen päälle pelannut vielä narreissa.

Ei jatkoon.
Ei tosiaankaan jatkoon. Tyrväinen on yksi vastenmielisimpiä nykypelaajia, jonka voi melkein rinnastaa Tomek Valtoseen ja Jarkko Ruutuun. Ei todellakaan kilpipaitaan tuollaisia.
 

444

Jäsen
Mä voisin hyväksyä Tyrväisen signauksen, jos kuukausipalkka olisi 13€ + kilo tikkareita. Lisäksi poppariosastolla koko kausi, joskin ne joutuisi ostamaan itse, koska rajansa kaikella.
Sen verran mä arvostan kyseistä tyyppiä.
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Nordiskäynnit tulevat kyllä vähenemään entisestään jos mulkku-Tyrväinen signataan. Näin siksi että en halua tukea rahallisesti tämänkaltaisten sikailevien itkupillien hankintoja. Jos "herra" tulee pelaamaan palkatta niin sitten asia erikseen, saahan sinne poppariosastolle siirtyä tavalla jonka Ishmael jo mainitsi.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Onko tuo palkanpidätyksestä aiheutunut kitinä ainoa mikä Tyrväisessä tökkii vai onko tässä taustalla jotain muutakin?

Jos kohtuulliseen hintaan tulee, niin olisi mielestäni todella IFK:n näköinen mies, josta kannattajat varmasti oppisivat pitämään. Osaahan tuo nyt kuitenkin ihan pelatakin.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle Tyrväinen kelpaa. Ei ole koskaan kussut ifk-pesään(?) ja ifk tyylinen pelaaja. Tahalliset vahingoittamiset pois ja palkka alle 100k€ brutto niin tervetuloa. Ymmärtääkseni kaveri oikeasti haluaa pelaamaan punaiseen, siihen ainoaan ja oikeaan. Täydellinen 3.kentän laituri mun Ifk:hon.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Tyrväinen on kaiken junttiuden ja ällöttävyytensä jälkeenkin Hifk:n tyylinen pelaaja. Sopisi kuin nakutettu Hirvosen ja Lennun kanssa 3.kenttään :)
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös Tyrväinen ollut lähellä sopimusta HIFK:n kanssa silloin, kun palasi ahl-reissultaan? Muistan hänen jossain kommentoineen, että eräs toinen joukkue tarjosi tuolloin parempaa pakettia. Oikeassa joukkueessa ihan pelimies - noihin Ilveksen aikaisiin tapahtumiin kannattaa suhtautua objektiivisesti, asiassa on kaksi osapuolta.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Eikös Tyrväinen ollut lähellä sopimusta HIFK:n kanssa silloin, kun palasi ahl-reissultaan? Muistan hänen jossain kommentoineen, että eräs toinen joukkue tarjosi tuolloin parempaa pakettia. Oikeassa joukkueessa ihan pelimies - noihin Ilveksen aikaisiin tapahtumiin kannattaa suhtautua objektiivisesti, asiassa on kaksi osapuolta.

Jokereihin päätyi, Juhanihan siellä silloin jo oli. Kyllähän silloin huhuiltiin tosiaan, että HIFK jäi näppejään nuolemaan.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Ei kyllä kaipailisi Tyrväistä yhtään ensi kauden nippuun. Varsinkaan, jos lähtijämme olisivat kaikki niitä tärkeimpiä maalareita. Mahd. Zabo, Puustinen, Partanen, Rask. Niitä ruvettaisiin korvaamaan Lennulla ja Tyrväisellä. Lennulla on aina paikka joukkueessa, mutta jos korvaajat ovat tätä luokkaa niin alkaa tulemaan muistot mieleen paskansyöjälle rakennetusta toisen kauden joukkueesta. Voimalaitureita jengi täyteen. Me tarvitaan ensi kaudeksi taitoa lisää ja ainakaan Tyrväinen ei tuo sitä millään tasolla. Kärkiäijiä tässä kuitenkin tarvitaan eikä alaketjujen miehiä.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
C'mon pojat, älkää nyt mitään paniikkia luoko. Nybari on viime aikoina tehnyt hyvin duuninsa joukkueen rakennuksen osalta, joten luottoa löytyy kyllä jatkossakin. Se että Lennua, Wärniä, Tyrväistä huhuillaan tänne, ei meinaa sitä että sieltä tulee vaan puukätisiä pommikoneita.

Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että Nybari teki suorastaan fantastista duunia tälle kaudelle, kiinnittäessään Södeä lukuunottamatta joka ikisen viime kauden tärkeän palasen.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Onko tuo palkanpidätyksestä aiheutunut kitinä ainoa mikä Tyrväisessä tökkii vai onko tässä taustalla jotain muutakin?

Jos kohtuulliseen hintaan tulee, niin olisi mielestäni todella IFK:n näköinen mies, josta kannattajat varmasti oppisivat pitämään. Osaahan tuo nyt kuitenkin ihan pelatakin.

Muiden puolesta en voi puhua, mutta omalta kohdaltani voin todeta koko kuluvan liigakauden olleen Tyrväiseltä sellainen riman alitus, että ei ole millään muotoa tervetullut minun IFK:hon. Sieltä löytyy huutelut Lurttiselle ja jeesustelut Twitterissä ottelun jälkeen. Tämä kaikki vaan, jotta voi muutamaa päivää myöhemmin taklata itse Grillforsia päähän. Siinä kohtaa herra ei enää jeesustellut, vaan korosti taklattavan vastuuta. Tilanteet eivät ole veljiä keskenään, mutta kovasti kahdella standardilla Tyrväinen näitä asioita. Julkisuuteen kommentoi. Koko homman kruunasi sitten mielestäni kauden toistaiseksi törkein temppu, Kuuselan pään metsästäminen. Se, että tuollaisen teon jälkeen anteeksipyynnön sijaan lähdetään selittämään, valittamaan ja itkemään julkisesti on minun maailmassani pelkurimaista ja anteeksiantamatonta käytöstä. Ja turha tässä on rangaistuksen ankaruudesta puhua, Tyrväinen tiesi historiansa ja, että teosta seuraa rangaistus. Turha myöskään kyseenalaistaa Ilveksen toimintaa tässä kohtaa, kovaa pelaaminen ja kyynärpään ojentaminen kiekottoman pelaajan päähän ovat kaksi täysin eri asiaa. Tyrväisellä ei läiskynyt yli, hän ei vaan kunnioittanut lajia eikä vastustajaa. Vielä kun lisätään listaan Solmu Salmisen vedättäminen, jolla oli liitos IFK:hon, on kasassa yhdeltä kaudelta sellainen värisuora, että Tyrväinen ei vaan ole vahingossakaan mukana minun IFK:ssa. Ehdottoman ei:n pelaajia ei narri-ikoneiden lisäksi paljon ole; Blood, Tyrväinen, SBA, Mika Niemi ja Tomi Kallio. Siinä sellainen viisikko, jota en todella halua ikinä nähdä meillä.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kukaan nähnyt Viitaluoman pelaavan tällä kaudella? Vahvojen, eilen hallilla kantautuneiden huhujen mukaan olisi palaamassa ensi kaudella Suomeen ja ainakin minun mielestä ihan pätevä kakkossentteri kärkijoukkueisiinkin.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Onko kukaan nähnyt Viitaluoman pelaavan tällä kaudella? Vahvojen, eilen hallilla kantautuneiden huhujen mukaan olisi palaamassa ensi kaudella Suomeen ja ainakin minun mielestä ihan pätevä kakkossentteri kärkijoukkueisiinkin.

Kaveri on jo ehtoopuolella, vaikka ikään onkin vasta 34 (täyttää 35). Ei ole kyllä nykyään riittävä kakkossentteriksi, ainakaan IFK:hon. Pisteitä tulee tekemään ehkä saman verran kuin kahdella edellisellä kaudella?
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
C'mon pojat, älkää nyt mitään paniikkia luoko. Nybari on viime aikoina tehnyt hyvin duuninsa joukkueen rakennuksen osalta, joten luottoa löytyy kyllä jatkossakin. Se että Lennua, Wärniä, Tyrväistä huhuillaan tänne, ei meinaa sitä että sieltä tulee vaan puukätisiä pommikoneita.

Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että Nybari teki suorastaan fantastista duunia tälle kaudelle, kiinnittäessään Södeä lukuunottamatta joka ikisen viime kauden tärkeän palasen.

Sama. Nybarin duunia ei ainakaan vaikeuta se, että IFK:sa on taas imua. Ja voi olla, että joku noista "varmoista lähtijöistä" kuitenkin tekee sopparin vielä ansi kaudeksi. Haluavat jatkaa Törmänen-projektin loppuun. Stögöä arvostetaan todella paljon pelaajien kesken.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
koko teksti

Allekirjoitan koko tekstin, paitsi sen, että Blood-nimisen henkilön kuuluisi pelata juurikin HIFK:ssa. Tämä Ben nyt vain sattuu olemaan kiellettyjen joukossa. Lisään listaan vielä Jani Tuppuraisen, vaikka voisin lisätä myös kymmeniä muitakin inhokkeja, tyydyn vain Tuppuraiseen.

Tyrväinen edustaa mulle kaikkea sitä, mitä HIFK ei mulle edusta. Tämä kausi oli kaikella tavalla hirveä rimanalitus.

@hemmo_1973 , eikös Viitaluomaa huhuta Ilvekseen Vihkon kaveriksi? Laittaisin roponi sen puolesta.
 

pahamaineinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sakari Salminen on saanut monoa Fribourgista. En tiedä olisiko järkevää hommata kun tuntuu olevan ehkä vähän ylimiehitystä hyökkäyksessä, mutta pelaajatyypiltään olisi aikalailla sitä, mitä ifk tarvitsee. Toisi käsiä ja juonikkuutta hyökkäykseen. Liikaa mun mielestä Ramun ketjun varassa tuo järkevien hyökkäysten rakentelu tällä hetkellä.
 

Jindebyne

Jäsen
Jos purkista löytyy hilloa niin Salmista sisään vaan. Taidoltaan kärkipään jätkiä Liigassa ja toisi leveyttä, sekä kilpailua hyökkäykseen. Kuten pahamaineinen sanoi; juonikkuutta tarvitaan Ramun tueksi.

Mielummin pois kuleksimasta Nordikselle kuin johonkin muuhun Liigajengiin. Voi toki olla, että suuntaa Ruotsiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös