HIFK:n fanituotteet

  • 70 674
  • 247

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Sama homma! Itseäni lähinnä harmittaa, etten hommannut ”Keep your head up, I’m Back”- paitaa aikanaan, sillä onhan sekin legendakamaa.
Valitettavasti omasta kaapista löytyy käyttämättömänä XXL kokoisena tämä pyhäinhäväistys.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli jo menossa valkoisena tilaukseen, mutta ostoskoriin tärähti summaksi 50 e eli paita 25 euroa ja lähetyskulut vaatimattomasti toiset 25 e päälle niin mitäs helvettiä. Melko kallista toimittelua.

Ehkä ostan syksyllä hallilta sitten mieluummin tai KSB:stä ennen peliä!
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Sama homma! Itseäni lähinnä harmittaa, etten hommannut ”Keep your head up, I’m Back”- paitaa aikanaan, sillä onhan sekin legendakamaa. Sen sijaan kaapista löytyy vastaavat suunnittelutyön helmet eli ”Marek Z #3” t-paita sekä ”Lostedt-Ihmiskuula #61” t-paita.
Muistan kun kerran kuljeskelin Berliinissä tämä Keep your head up- I'm back paita päällä,
ja eräässä baarissa eräs saksalainen jäbä tuli ihmettelemään mikä paita se on, hän luuli että
se liittyi jotenkin fudari Jens Jeremiekseen.

Taisin heittää sen menemään kun arvostukseni herra Karalahtea kohtaan laski sattuneesta
syystä kun lehmän häntä, eikä se varmaan edes enää mahtuisikaan tällaiselle keski-ikäiselle ukolle.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Oli jo menossa valkoisena tilaukseen, mutta ostoskoriin tärähti summaksi 50 e eli paita 25 euroa ja lähetyskulut vaatimattomasti toiset 25 e päälle niin mitäs helvettiä. Melko kallista toimittelua.

Ehkä ostan syksyllä hallilta sitten mieluummin tai KSB:stä ennen peliä!
Kannattaa yrittää tilata paita uudelleen. Itse, kun testasin paidan tilausta niin postikulut olivat 8.90 e. Onko kellään tietoa, milloin postittavat GW treenipaidat. Tilasin Pakarisen GW treenipaidan ja odotan sen saapumista innolla.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaa yrittää tilata paita uudelleen. Itse, kun testasin paidan tilausta niin postikulut olivat 8.90 e. Onko kellään tietoa, milloin postittavat GW treenipaidat. Tilasin Pakarisen GW treenipaidan ja odotan sen saapumista innolla.
Valistunut arvaukseni on treenikauden loputtua.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Kannattaa yrittää tilata paita uudelleen. Itse, kun testasin paidan tilausta niin postikulut olivat 8.90 e. Onko kellään tietoa, milloin postittavat GW treenipaidat. Tilasin Pakarisen GW treenipaidan ja odotan sen saapumista innolla.
Minä puolestani odotan Jäkyn vastaavaa, kunhan sen saa kauden alkuun mennessä niin se riittää.
 
Suosikkijoukkue
IFK
T-paidoista puheenollen niin ihmettelen, ettei IFK tai mikään muukaan Liigaseura (?) ole lanseerannut NHLstä tuttuja t-pelipaitoja eli yksinkertaisuudessaan seuran logo oikean pelipaidan tapaan edessä keskellä rintaa ja selässä nimi & numero.
Mulla on tollanen Kuhta #9 t-paita, niitä myytiin muistaakseni sillon hallilla ku Kiben paita nous ansaitusti kattoon.

Mutta sais noita enemmänkin olla myynnissä.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Mulla on tollanen Kuhta #9 t-paita, niitä myytiin muistaakseni sillon hallilla ku Kiben paita nous ansaitusti kattoon.

Mutta sais noita enemmänkin olla myynnissä.
Mulla on t-paita Peltonen #16,
Vanha toki, enkä muista milloin hankittu. Logo isolla edessä, nimi ja numero selässä.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Valitettavasti omasta kaapista löytyy käyttämättömänä XXL kokoisena tämä pyhäinhäväistys.

Itse sain tämän kyseisen paidan synttärilahjaksi pikkubroidilta ( broidi oli 8 tai 9 ja säästänyt rahaa). Ja kun tämä surullisen kuuluisa tapaus tuli, kysyin mitä tehdään? Sanoi samantien, ota IFK logo irti siitä ja heitä roskiin.

Itse olin hommannut sille fanipelipaidan jossa oli, no tiedätte kenen nimi, ja kysyin samaa. Ei vastannut mitään ja heitti paidan vaatekaapin lattialle.
Kai se jossain vielä on.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Itse sain tämän kyseisen paidan synttärilahjaksi pikkubroidilta ( broidi oli 8 tai 9 ja säästänyt rahaa). Ja kun tämä surullisen kuuluisa tapaus tuli, kysyin mitä tehdään? Sanoi samantien, ota IFK logo irti siitä ja heitä roskiin.
Tuo oli myös minun ratkaisu ongelmaan. Valitettavasti jäi laiskuuttani suorittamatta tehtävän toinen osa eli viedä se logosta vapautettu riepu riekaleina (mutta nimi luettavissa) jaffalan oven kahvaan tai lähiroskiksen päälle ennen heikäläisten kotiottelua.
 

blaugrana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR, FCB
Olin laittamassa tilausta paidasta sisään, mutta näköjään GW-paitojen hintoihin on shopissa tullut reilu korotus. Voi olla että muidenkin pelipaitojen hinnat ovat nousseet, mutta GW:n hinta on sillä tasollea että jätän hankinnan väliin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
359€
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Olin laittamassa tilausta paidasta sisään, mutta näköjään GW-paitojen hintoihin on shopissa tullut reilu korotus. Voi olla että muidenkin pelipaitojen hinnat ovat nousseet, mutta GW:n hinta on sillä tasollea että jätän hankinnan väliin.
Eiköhän kyseessä ole aika yksinkertainen homma: Kallis jengi = kalliit paidat. Paitojen hinnoilla koitetaan kompensoida jengin kalleutta.
 

Juubelii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vielä nämä ovat edullisia. Etenkin kun vertaa monen muun kärkipään seuran hintoihin. Tampere taitaa olla ihan omaa luokkaa kalleudessaan. Ihmeen maltillisesti hinnat noussut ennen tätä, ottaen huomioon miten kaikki on kallistunut viimeaikoina.
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän kyseessä ole aika yksinkertainen homma: Kallis jengi = kalliit paidat. Paitojen hinnoilla koitetaan kompensoida jengin kalleutta.
Tätä en usko sekuntiakaan.

Kun miettii asiaa että aina se paidan valmistaminen eli materiaalit+kasaaminen jotain maksaa... Materiaalien hinnat on maailmassa noussut yleisellä tasolla ja IFK on siitä vielä erikoinen näissä että paidat ommellaan kasaan pienessä perheyrityksessä (tästä ollut juttua ihan lehdessäkin).

Toisekseen joukkueen maksaa IFK ja paidoistahan rahat (ainakin osa) menee minun käsitykseni mukaan KSB-sportille?

Ja tosiaan, tuo hinta 359e on vielä täysin ymmärrettävällä tasolla kun verrataan muihin liigaseuroihin.
 
Viimeksi muokattu:

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Tätä en usko sekuntiakaan.

Kun miettii asiaa että aina se paidan valmistaminen eli materiaalit+kasaaminen jotain maksaa... Materiaalien hinnat on maailmassa noussut yleisellä tasolla ja IFK on siitä vielä erikoinen näissä että paidat ommellaan kasaan pienessä perheyrityksessä (tästä ollut juttua ihan lehdessäkin).

Toisekseen joukkueen maksaa IFK ja paidoistahan rahat (ainakin osa) menee minun käsitykseni mukaan KSB-sportille?

Ja tosiaan, tuo hinta 359e on vielä täysin ymmärrettävällä tasolla kun verrataan muihin liigaseuroihin.
Seison korjattuna! Ei tuo 359€ vielä mikään ylitsepääsemätön ole, mutta alkaahan tuo olla vähän kipurajoilla.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo sininen baseballrotsihan olisi 159 euron hintaan ihan harkitsmisen arvoinen hankinta tällaiselle puolipyylevälle setähenkilölle, mutta noi selkäpuolen tekstit on vähän liikaa. Onneksi ei löydykään kuin lasten kokoja.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Tilasin heinäkuussa Lehterän vieras gw:n ja hinta oli 295€ eli hinnat noussu näköjään kuukauden sisällä.
KSB:n piti julkaista varaustilanne 1.9 mutta sekin näköjään siirtynyt 8.9
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tätä en usko sekuntiakaan.

Kun miettii asiaa että aina se paidan valmistaminen eli materiaalit+kasaaminen jotain maksaa... Materiaalien hinnat on maailmassa noussut yleisellä tasolla ja IFK on siitä vielä erikoinen näissä että paidat ommellaan kasaan pienessä perheyrityksessä (tästä ollut juttua ihan lehdessäkin).

Toisekseen joukkueen maksaa IFK ja paidoistahan rahat (ainakin osa) menee minun käsitykseni mukaan KSB-sportille?

Ja tosiaan, tuo hinta 359e on vielä täysin ymmärrettävällä tasolla kun verrataan muihin liigaseuroihin.
Missä hinnoissa muiden seurojen paidat suurin piirtein pyörii?
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilasin heinäkuussa Lehterän vieras gw:n ja hinta oli 295€ eli hinnat noussu näköjään kuukauden sisällä.
KSB:n piti julkaista varaustilanne 1.9 mutta sekin näköjään siirtynyt 8.9
Hinnat on päivittyneet varmaan 1.9. jos veikata pitäisi.

Missä hinnoissa muiden seurojen paidat suurin piirtein pyörii?
Muutamia esimerkkejä on

Pelicans: siellä nykyään kuuleman mukaan hinnat 300-600 välillä olleet shopin rekissä.

JYP: hinnat olleet porrastettu jostain 200/250 tienoilta aina 400e asti. Pari vuotta sitten taisi olla jopa 500e ykköskorin pelaajat. Saa nähdä miten nyt kun heillä on juhlakausi.

TPS: ennen juhlakautta heillä oli samankaltainen varausjärjestelmä kuin meillä ja kalleimmat oli muistaakseni 400e

Kärpillä kun oli joskus storessa paitoja niin siellä oli muistaakseni 450-500 kalleimmat

Tapparalla ykköskorin pelaajat onkin jo sit olleet tonnin paremmalla puolella kuulemma.

Halvempia on jukurit (tällä kaudella 249/199) ja kalpalla ollut 225e.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän kyseessä ole aika yksinkertainen homma: Kallis jengi = kalliit paidat. Paitojen hinnoilla koitetaan kompensoida jengin kalleutta.
Eikös ainakin aikaisemmin täällä ole sellaista juteltu että KSB saa lähes tulkoon kaiken mitä noista kaupan tuotteista tulee. Seuran osuus niissä taitaa olla aika olematon, ellei sitten asia ole nyt muuttunut ja sen takia hinnat noussut.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Missä hinnoissa muiden seurojen paidat suurin piirtein pyörii?
Muutamia esimerkkejä on
...
JYP: hinnat olleet porrastettu jostain 200/250 tienoilta aina 400e asti. Pari vuotta sitten taisi olla jopa 500e ykköskorin pelaajat. Saa nähdä miten nyt kun heillä on juhlakausi.
Vastataan kun tiedetään. Viime keväänä ainakin oli niin et joidenkin kokoonpanossa olevien pelaajien kohdalla oli teetätetty pelipaita, mutta sitä ei oltu puettu päälle ottelussa (olikohan oikea termi tälle game issued). Hinta taisi olla 200-250e pintaan. Halvimmillaan "oikean" pelipaidan sai jos onnistui ostamaan lämmittelyissä käytettyjä pelipaitoja viime kauden kickstart-tapahtumassa, hintahaarukka taisi olla tuossa 100-150e pintaan, sisältäen nimen, pelinron ja logon brodeerattuna, jos en ihan väärin muista. Ero normi gw:hen, mainokset ja liiga-patch puuttui.

Koko kauden kokoonpanossa olleitten pelaajien gamewornin hinta oli 300e halvimmillaan, kalleimmillaan taisi olla yli 700e (lue: Kemell), nimekkäimmistä pelaajista Lahtisen, Rooban ja Turkulaisen gwt taisi olla 400e pintaan. Kesken kauden lähteneen Laurikaisen gw taisi olla vähän yllättäen halvimmasta päästä, muistaakseni 250e. (tai 350e, en muista satavarmaksi nyt)

JYPin punaisen kolmospaidan hintaa kysyin tuossa muutama kausi sitten ja sen hinta taisi olla n. 400e. Jos saa veikata niin nykyään hinnat on alkaen 500e koska juhlakausi ja kaikki on kallistunut tässä vuosien saatossa.

Toivon kyllä et hinnat pysyisi järkevällä tasolla, mutta kun kattoo miten kaikkien asioiden ja tuotteiden hinta on noussut, alkaen perseistä perämoottoriin, niin epäilen vahvasti.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertoo aika paljon fanikulttuurista, että meillä varmasti valtaosa aidoista pelipaidoista katsomossa on nimenomaan GW:itä. Seura myös haluaa tätä kulttuuria ylläpitää, koska kaikkien pelaajien GW:t ovat saman hintaisia ja edelleen kuitenkin ihan siedettävän hintaisia, vaikka hinnat ilmeisesti nousivatkin täksi kaudeksi. Mutta inflaatio iskee myös näihin.
 

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On muuten ihan helvetin nätti tuo futisjaoston tekemä collegepaita jossa retrokuva 1961 vuoden joukkueesta bolliksella. Lätkäjaos vois laittaa vastaavan paidan vaikka vuoden 1983 mestarijengistä myyntiin, olisi upea ja menisi kaupaksi takuulla!

Muutenkin fanikauppa kaipaisi vähän retroa enemmän tuotteisiin, hupparia ja collegepaitaa ainakin ja sitten vaikka rajallinen erä replicafanipaitaa tähtilogopaidoista. Olen varma että myy heti loppuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös