HIFK:n fanitoiminta ja -matkat kaudella 2023–2024

  • 28 768
  • 135

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Olisin kyllä halunnut Fan Clubiin liittyä, mutta en tiennyt sen menevän umpeen vielä tänään, kun kautta kuitenkin on vielä tässä jäljellä. Olisko mahdollista mitenkään liittyä vielä huomenna?

Harmi kun Nordiksellakaan ei mitään tästä asiasta sen kummemmin tiedotettu, sillä olisin varmasti tullut silloin kyllä mukaan liittymään.
Fan Clubiin liittyminen on päättynyt tämän kauden osalta. Kannattaa liittyä mahdollisimman ajoissa, niin ei tule kiire.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Fan Clubiin liittyminen on päättynyt tämän kauden osalta. Kannattaa liittyä mahdollisimman ajoissa, niin ei tule kiire.
Ihan mielenkiinnosta mihin tämä päätös perustuu? Itselle jää tästä päätöksestä fiilis, että tällä tavalla suljetaan tiettyjä ryhmiä pois yhteismatkoilta, koska tiedetään jo etukäteen Fan Clubiin liittymisen olevan kynnyskysymys?
 

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan mielenkiinnosta mihin tämä päätös perustuu? Itselle jää tästä päätöksestä fiilis, että tällä tavalla suljetaan tiettyjä ryhmiä pois yhteismatkoilta, koska tiedetään jo etukäteen Fan Clubiin liittymisen olevan kynnyskysymys?
Veikkaisin, että liittyy työmäärään joka on reissujen järjestämisellä nopealla aikataululla. Lisäksi jos aletaan hoitamaan jäsenyysasioita niin saattaa kiire tulla. Käsittääkseni kuitenkin vapaaehtoishommia, joita tehdään omalla ajalla.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veikkaisin, että liittyy työmäärään joka on reissujen järjestämisellä nopealla aikataululla. Lisäksi jos aletaan hoitamaan jäsenyysasioita niin saattaa kiire tulla. Käsittääkseni kuitenkin vapaaehtoishommia, joita tehdään omalla ajalla.
Mutta miksi tehdä jäsenyydestä pakollinen? Eikö se ole meidän kaikkien etu että vierasmatkoille olisi mahdollisimman paljon lähtijöitä? Vaikka sitten sillä samalla käytännöllä joka runkosarjassa on että ei-jäsenet maksaa hiukan enemmän reissustaan jolloin Fan Club saa kuitenkin oman osuutensa siitä toimintansa rahoitukseen.

Ja jos pelätään sitä että jäsenet ei mahdu matkaan, niin antaa jäsenille ennakkomyyntioikeuden ja sitten myöhemmin avoin ilmottautuminen.
 

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta miksi tehdä jäsenyydestä pakollinen? Eikö se ole meidän kaikkien etu että vierasmatkoille olisi mahdollisimman paljon lähtijöitä? Vaikka sitten sillä samalla käytännöllä joka runkosarjassa on että ei-jäsenet maksaa hiukan enemmän reissustaan jolloin Fan Club saa kuitenkin oman osuutensa siitä toimintansa rahoitukseen.
Tuohon en osaa ottaa kantaa miksi liittymisestä on tehty pakollista, toivottavasti @Jude tai muut aktiivit kerkeävät tänne avaamaan näkemyksiä ja linjauksia tarkemmin.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Ihan mielenkiinnosta mihin tämä päätös perustuu? Itselle jää tästä päätöksestä fiilis, että tällä tavalla suljetaan tiettyjä ryhmiä pois yhteismatkoilta, koska tiedetään jo etukäteen Fan Clubiin liittymisen olevan kynnyskysymys?
Ihan yksinkertaisesta syystä, että jäsenyyksien käsittely näin lyhyellä aikavälillä on mahdotonta. Kuten jo aiemmin totesin, kannattaa liittyä hyvissä ajoin, niin ei tule kiire. Fan Clubin jäsenyys vaaditaan pudotuspelien fanimatkoilla, koska se helpottaa matkoille osallistujien kirjaamista lyhyillä aikaväleillä sekä antaa jäsenille etua jäsenyydestä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Mutta miksi tehdä jäsenyydestä pakollinen? Eikö se ole meidän kaikkien etu että vierasmatkoille olisi mahdollisimman paljon lähtijöitä? Vaikka sitten sillä samalla käytännöllä joka runkosarjassa on että ei-jäsenet maksaa hiukan enemmän reissustaan jolloin Fan Club saa kuitenkin oman osuutensa siitä toimintansa rahoitukseen.

Ja jos pelätään sitä että jäsenet ei mahdu matkaan, niin antaa jäsenille ennakkomyyntioikeuden ja sitten myöhemmin avoin ilmottautuminen.
En osaa sanoa IFK:n osalta tarkemmin, sillä olen vain rivijäsen. Kuitenkin tuo on kohtuu yleinen käytäntö monien vähänkään suurempien jengien keskuudessa. Kuten Jude yllä sanoikin niin yksi syy on varmasti tuo jäsenyyksien käsittelytyö. On monia jotka herää vasta keväällä näihin reissuihin jolloin kysyntä helposti ylittää tarjonnan etenkin pienempien hallien osalta. Näissä tapauksissa ei tuollaisen ennakkomyyntioikeuden jälkeen ole mitään enää edes vapaana. Joissain isoissa jalkapalloseuroissa jopa fanclubin sisällä kerrytetään "lojaliteettipisteitä" osallistumalla matkoille koska tiedetään, että kysyntä lipuista tulee moninkerroin ylittämään tarjonnan isoissa otteluissa. Siksi siellä on tuollainen "palkitsemisjärjestelmä" mikä suosii ns. aktiiveja jolloin he saavat porrastetun etuostooikeuden pisteiden perusteella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
No niin, kaksi ensimmäistä fanimatkaa Lahteen on nyt myynnissä tästä. Fan Clubiin kuulumattomat pääsevät jonotuslistalle ja mukaan, mikäli tilaa on.
 
Viimeksi muokattu:

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin, kaksi ensimmäistä fanimatkaa Lahteen on nyt myynnissä tästä. Fan Clubiin kuulumattomat pääsevät jonotuslistalle ja mukaan, mikäli tilaa on.

Missä katsomonosissa muuten IFK-fanit ovat tuolla Lahdessa? Ajattelin lähinnä sitä, että jos nyt lähtisi sinne itse omatoimimatkaajana, niin olisihan se paljon mukavempi istua lähellä muita oman joukkueen faneja, kun että menisi itse IFK-paita päällä istumaan ja huutamaan johonkin lahtelaisten joukkoon, jossa tulisi varmasti vittuilua ja jopa muutakin rähinää, kun on kuullut itse hieman huonoa noista Pelicansin faneista.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Missä katsomonosissa muuten IFK-fanit ovat tuolla Lahdessa? Ajattelin lähinnä sitä, että jos nyt lähtisi sinne itse omatoimimatkaajana, niin olisihan se paljon mukavempi istua lähellä muita oman joukkueen faneja, kun että menisi itse IFK-paita päällä istumaan ja huutamaan johonkin lahtelaisten joukkoon, jossa tulisi varmasti vittuilua ja jopa muutakin rähinää, kun on kuullut itse hieman huonoa noista Pelicansin faneista.
A4 ja A5 sekä niiden yläpuolella oleva seisomakatsomo
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
A4 ja A5 sekä niiden yläpuolella oleva seisomakatsomo

Sain kun sainkin sen tiketin Lahteen tohon ekaan matsiin, vaikka hintaa lipulle tuli kyllä melkoisesti. Ostin tänään Tixin ärrältä lipun tonne A6 katsomoon, kun katsomokartan mukaan se on ihan A5:n vieressä. Hintaa tosiaan tuli se 58,50 euroa Lippupalvelun ja ärrän kuluineen.

Kun nyt vaan olisi sitten katsomisen arvoinen matsi, ettei vaan lähtisi Lahteen asti katsomaan jotain 4-0 taaperrusta, jossa oma jengi pelaa yhtä surkeasti kun viime kotimatsissa KalPaa vastaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jude

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Missä katsomonosissa muuten IFK-fanit ovat tuolla Lahdessa? Ajattelin lähinnä sitä, että jos nyt lähtisi sinne itse omatoimimatkaajana, niin olisihan se paljon mukavempi istua lähellä muita oman joukkueen faneja, kun että menisi itse IFK-paita päällä istumaan ja huutamaan johonkin lahtelaisten joukkoon, jossa tulisi varmasti vittuilua ja jopa muutakin rähinää, kun on kuullut itse hieman huonoa noista Pelicansin faneista.
Ei varmasti vittuile tai rähise sulle kukaan. Lahdessa on ollut hyvä meininki näissä ”paikallispeleissa” ainakin niin kauan kuin niitä olen itse käynyt katsomassa.
Paljon kummankin jengin kannattajia ja hallissa meteliä.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei varmasti vittuile tai rähise sulle kukaan. Lahdessa on ollut hyvä meininki näissä ”paikallispeleissa” ainakin niin kauan kuin niitä olen itse käynyt katsomassa.
Paljon kummankin jengin kannattajia ja hallissa meteliä.

No hyvä juttu sitten. Joskus oon vaan kuullut juttua noista rähisevistä Pelicansin faneista, jotka on aiheuttaneet jotain hämminkiä noissa vierasmatseissa. Mutta ehkä ne ovat sitten olleet joitain yksittäisiä häiriköitä.

Tosiaan omatoimimatkaajana aion paikalle tulla, kun en ollut muistanut liittyä kauden aikana tohon meidän Fan Clubiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Bo73

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
No hyvä juttu sitten. Joskus oon vaan kuullut juttua noista rähisevistä Pelicansin faneista, jotka on aiheuttaneet jotain hämminkiä noissa vierasmatseissa. Mutta ehkä ne ovat sitten olleet joitain yksittäisiä häiriköitä.

Tosiaan omatoimimatkaajana aion paikalle tulla, kun en ollut muistanut liittyä kauden aikana tohon meidän Fan Clubiin.
Taisi olla joku porukka muutava vuosi sitten Nordiksella, mutta ne ei olleet edes mitään oikeita faneja, vaan olivat siellä lähinnä aiheuttamassa hänminkiä.
Eiköhän nuo hinnatkin jo pidä huolta siitä, että tuon tyyppistä jengiä ei Iskulla ole.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taisi olla joku porukka muutava vuosi sitten Nordiksella, mutta ne ei olleet edes mitään oikeita faneja, vaan olivat siellä lähinnä aiheuttamassa hänminkiä.
Eiköhän nuo hinnatkin jo pidä huolta siitä, että tuon tyyppistä jengiä ei Iskulla ole.

Joo kalliit oli kyllä noi lippujen hinnat teillä, sillä en olisi ihan noin kalliita tikettejä odottanut, mutta ehkä ne hinnat on hyvä pitää korkealla, kun varsinkin pienessä hallissa ne liput menevät hyvin kaupaksi ja innokkaita faneja varmasti riittää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Bo73

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Perinteinen mestaruusristeily on taas täällä. Lue lisää!
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
No hyvä juttu sitten. Joskus oon vaan kuullut juttua noista rähisevistä Pelicansin faneista, jotka on aiheuttaneet jotain hämminkiä noissa vierasmatseissa. Mutta ehkä ne ovat sitten olleet joitain yksittäisiä häiriköitä.
Viime Pelsu-matsin jälkeen oli muutama jotka heitettin ulos Intercity-junasta jo Tikkurilassa kun meno
oli aika villiä jo Pasilan laiturilla, yhdellä oli Pekko Pelikaani-hattu , ja hänen kaverinsa näyttivät
vähän siltä että vahvemmatkin päihteet kun viina ovat maistuneet vuosien varrella. Kun katselin
junaa odottaessani sitä möykkäämistä, niin ajattelin että eihän vaan joudu samaan vaunuun tuon
seurueen kanssa, siinä oli tosin yhdet nuoret miehet jotka härnäsi tätä "Pekkoa" aika
antaumuksella huutelemalla kuittailuja lopputuloksesta vastakkaiselta laiturilta.

Konduktöörikin kuulutti että pysähdyksen viive johtui siitä että ei toivottuja henkilöitä
jouduttiin poistamaan junasta

Mutta nyt puhuttaneen yksittäisistä häiriköistä, niitähän on kaikkien jengien fanien keskuudessa.
 
Viimeksi muokattu:

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
(1)
  • Tykkää
Reactions: MJ64

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Nothing is over! Matka viidenteen puolivälieräotteluun on myynnissä tästä!
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmoittautumisaika päättyy 27.3. klo 9:00.
Mites tämä nyt menee? Vkonloppuna oli jo mahis ilmoittautua (vaikka peli ei ollut varmistunut) ja laitoin ilmon tulemaan silloin ja piti tulla joku maksulinkki matkaan.... ei ole tullut?
Onkohan ne ilmoittautumiset voimassa?

t.Jäsen 0535
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites tämä nyt menee? Vkonloppuna oli jo mahis ilmoittautua (vaikka peli ei ollut varmistunut) ja laitoin ilmon tulemaan silloin ja piti tulla joku maksulinkki matkaan.... ei ole tullut?
Onkohan ne ilmoittautumiset voimassa?

t.Jäsen 0535
Ja nyt oli viiden jlk tullut maksuohjeet :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jude

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös