HIFK - mitä meillä on?

  • 45 690
  • 318

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Käykääpä IFK.oon kotisivuilla ja kattokaa ketä onnitellaan syntymäpäivän johdosta.
Joku kehtas vielä väittää että IFK ei muka päivitä kotisivujaan.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Vai että

Joonas Junkka ? Nooh , IFK.lla on ilmeisesti hyviä muistoja / kokemuksia näistä Columbuksen paluumuuttajista. Mikä sen hemmon nimi nyt oli , joka viime joulukuussa sieltä tuli ? Ööh , toi , mikä se nyt oli ... ? Kuka muistaa ? ...............
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ifk:n sivuilta ei löydy edes sopimustilannetta mutta sinne sitten on ilmestynyt Uusikartanon syntymäpäiväesittely.Mitähän toikin sitten tarkoittaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisikohan niillä joku automaattinen systeemi, joka ottaa tietokannasta päivänsankarin nimen. Uusikartano löytyy vielä sieltä joukkue-linkin takaa, kuten koko muukin viime kauden joukkue. Taisi tässä Jatkoajassakin olla vastaavanlainen homma vielä pari päivää sitten.
 

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Junkka

Kyllä Junkka olisi tässä tilanteessa huomattava vahvistus. Käsittääkseni HPK-faneilla on aika hyviä muistoja hänestä vai miten on?
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alkaa pikkuhiljaa kelvata kuka tahansa? Kunhan vaan olisi tulijoita vai?

No Junkka kyllä on ihan peli mies, mutta tarkoitin tuolla lauseella sitä et fanit alkaa olla kypsiä kun ei ketään hommata ja kohta kelpaa kunhan jotain vaan tapahtuisi ja joku "pelimies" hommattais.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Nyt se Uusikartanon synttärijuttu on poistettu joten kyllä hereillä ollaan.
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Tuohimaa

Näköjään tulossa uudeks pj:ks. Varmaan mies paikallaan. Luulis ymmärtavän pelistä jotain ja vielä Handelsbanken rahoituksen tj joten talouspuolikin on hallussa.
Matikainen uhoaa julkistavansa ens kauden jengin ennen juhannusta. Tämä siis Ilatlehdestä luettua..
 
Viimeksi muokattu:

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pena on kuulemma hankkinut stuntit. Ja jos Bednaria ei varata, joku joudutaan myymään. Toivotaan, että Bednar jäisi ja Aigar-poika saisi kenkää. Ykkösketju Bednar-Dopita-Tuomainen kuullostaisi aika hyvältä, ja kakkonen Kuhta-Davidsson-Hyvönen/Mäkiaho täyttäisi kakkosketjun kriteerit. Pena kokoaa vielä jengin, millä pelataan mitaleista. Olen levollisella mielellä.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Kempes !

Dopita ? Davidsson ? Tuomainen ? Hyvä Ystävä ! Nyt korkki heti kiinni ja nukkumaan pää selväksi !
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Brewer
Tietolähteeni mukaan Tuomaiselle annettu tarjous ja ykkössentterin sukunimen etukirjain alkaa D:llä, voi olla ettei molempia nähdä, mutta hyvä jos jompikumpi.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Hyvä niin

Vai että kirjain kirjaimeltako se Matikainen ne palaajat tiedottaa? Toivottavasti ei tule painovirhepaholaisia , ettei ykkössentteri olisi Aki Duominen .......................
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tuomainen...

Toivottavasti joku Blues ei taas kiusallaan tee isompaa kilpailevaa tarjousta Markolle. Minä en Tuomaiselle maksaisi kuin 600-700 tmk kaudesta ja Matikainen on ilmeisesti samanlainen kitupiikki kuin meikäläinen.

D-miehistä tuskin hankitaan kuin toinen, kun se Latvian ihme paniikissa hommattiin. Hyvä tosin ja kumarran, jos edes toinen.

Pakkeja 2-3. Ketäs ne on. Se osasto, kun on tosi retuperällä tällä hetkellä.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Sylettää

Mä en jumalauta odota enää ketään,olen tohon Fööniin jo niiiin KYPSYNYT.Katotaan nyt lomien jälkeen missä mennään,itse luulen että mennään lujaa kohti kahdeksatta sijaa runkosarjassa.Hyvä jos riittää,perkele kun sylettää tollanen pikku puutarhuri ja hänen risa faksinsa.

Viikon päästä alkaa silti loma,mökille vaan muutama koppa ensiapua mukaan,niin unohtuu edes vähäksi aikaa tämä suuremmoinen silitysrauta hemmo.Välikausia välikausien perään... PERKELE!!!!!!!!
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Sylettää

Viestin lähetti reds1897
Mä en jumalauta odota enää ketään,olen tohon Fööniin jo niiiin KYPSYNYT.Katotaan nyt lomien jälkeen missä mennään,itse luulen että mennään lujaa kohti kahdeksatta sijaa runkosarjassa.Hyvä jos riittää,perkele kun sylettää tollanen pikku puutarhuri ja hänen risa faksinsa.

Viikon päästä alkaa silti loma,mökille vaan muutama koppa ensiapua mukaan,niin unohtuu edes vähäksi aikaa tämä suuremmoinen silitysrauta hemmo.Välikausia välikausien perään... PERKELE!!!!!!!!

Rauhoitu...
Luepas tämän päivän Iltalehti. Kaikki on kunnossa.
Uudet pelaajat julkaistaan vielä ennen juhannusta.
 

Joda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
4 - 7 uutta pelaajaa ifk`hon ??

Erittäin varteenotettavasta lähteestä olen kuulut että seuraavista
7 pelaajasta ainakin 4 olisi tulossa ifk`hon.

marek uram
j.davidsson
m.tuomainen
o.jokinen
j.dopita
kobendza (ei varmaan mennyt oikein)
j.junkka

lähde lisäsi vielä että 4 "varmaa" olisi jokinen,davidsson,tuomainen,dopita.

Tiedä sitten viimeistään ensi viikolla nähdään.
 

Kuznetsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Höpöhöpö

Asiaa mielenkiinnolla hieman sivusta seuranneena voin sanoa suoraan, että nuo 4 "varmaa" ovat ainakin osittain väärin. IFK on hankkimassa ainakin kahta puolustajaa ja nuo neljähän olivat kaikki hyökkääjiä.

Davidssonin voitte saada, mutta Dopitaa ei Suomi kiinnosta.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin kahden ulkomaisen puolustajan kanssa sopimukset on jo tehty. Sikäli nuo neljä varmaa ei pidä paikkaansa, tai sitten tulossa on jo muutama ylimääräinenkin.
Mutta odotellaan nyt ensi viikon puoliväliin, eiköhän se siitä.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Joda
Minunkin korvaani ovat noi kaikki muut nimet kantautuneet paitsi Kurpitsapää-Jokinen. Tuomainen ja Kobe???? varmimpia, muita täytyy vielä tarkastella kriittisemmin. Toivotaan ja rukoillaan, että ainakin jompikumpi D-mies tulee.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: 4 - 7 uutta pelaajaa ifk`hon ??

Viestin lähetti Joda
Erittäin varteenotettavasta lähteestä olen kuulut että seuraavista
7 pelaajasta ainakin 4 olisi tulossa ifk`hon.

marek uram
j.davidsson
m.tuomainen
o.jokinen
j.dopita
kobendza (ei varmaan mennyt oikein)
j.junkka

lähde lisäsi vielä että 4 "varmaa" olisi jokinen,davidsson,tuomainen,dopita.

Tiedä sitten viimeistään ensi viikolla nähdään.



Ehkä IFk vois hankkia muutaman pakin..edelleen väitän että Davidsson menee Ruotsiin..ja tuosta listasta puuttuu yksi tsekkilaituri:D
Mutta kai se ensi viikolla nähdään...
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt rauhallisesti

Sillä kun Pena alkaa touhuaan, niin alkaa näköjään tapahtuun !

Ja onhan näillä monellakin "huhulla" ollut kovastikin etukäteis tietoa ja näinhän ne sopparit ovat yleensä menneet, miten niistä on täällä kirjoiteltu, mutta jos Pena nyt nämä mokaat, niin . . . . . . Herra Jumala sentään!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: 4 - 7 uutta pelaajaa ifk`hon ??

Viestin lähetti Joda
Erittäin varteenotettavasta lähteestä olen kuulut että seuraavista
7 pelaajasta ainakin 4 olisi tulossa ifk`hon.

marek uram
j.davidsson
m.tuomainen
o.jokinen
j.dopita
kobendza (ei varmaan mennyt oikein)
j.junkka

lähde lisäsi vielä että 4 "varmaa" olisi jokinen,davidsson,tuomainen,dopita.

Tiedä sitten viimeistään ensi viikolla nähdään.


Siis on se nyt saatana kun joka pelaaja on tulossa HIFK:hon!
Juuri tätä tarkoitan, keksitään nimet päästä, kaivetaan faktat (historiat) esille pelaajasta, sovitetaan häntä ykkösketjuun ja mietitään miten hyvin hän pelaisi Kimmo Kuhdan kanssa yhteen.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tommy
Pyyntö, älä kommentoi jokaista IFK-uutista. Tuot esiin vain lapsellisuutesi ja viet tilaa turhaan taululta. Kommentteihisi kypsynyt!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Uskoo ken haluaa

Itse uskon vasta kun nimi on paperissa.

Mutta jos Tommy olet jo nyt noin katkeran oloinen niin mitä sitten tapahtuu jos vaikka nämä nimet pitävät paikkansa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös