HIFK kausi 2003-2004

  • 269 913
  • 1 800
Tila
Viestiketju on suljettu.

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Kyllä viittaan. Mutta on niitä muitakin kiinnostuneita. Money talks.

Edelleen, en olisi kovin huolissaan. Jos Stathos pelaa SM-liigassa vielä ensi kaudella, niin olen syvästi hämmästynyt. Ja toisekseen, ei ole mielestäni mitään järkeäkään kyllä lähteä maksamaan mitään tähtitieteellisiä summia Davesta, se on kuitenkin vain ulkomaalainen maalivahti. Otetaan sitten mieluummin hiukan halvemmalla kotimainen kassari, esim. Riksman-Satosaari kaksikko voisi olla ihan jees. Tämä tosin sillä edellytyksellä että puolustuksemme näyttää seuraavalta:

Karalahti-Levokari
Kultanen-Zidlicky
Söderholm-Nicce (aatteen puolesta)

Tosin tässä on se ongelma että Juuso ei uskalla tulla, koska Satosaari on hyvä kassari. 1. veskarin paikka ei olisi ilmiselvä, joten hän ei halua tulla. "en lähtenyt kilpailemaan taidoillani".

Edelleen silti unelmaparini olisi Stathos-Stathosaari.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Niin no, olisihan se ollut liikaa vaadittu jos olisi älytty edes se että menestyksestä taistelevan joukkuueen kasaaminen alkaa oikeasta ja voittavasta maalivahdista. Sellainen taitaisi olla omassa joukkueessakin, mutta kuten tapaus Peltosessakin turha lähteä hintakilpailuun, tai meillä ei ole tarvetta maalivahdille. Itse toivoisin ensi vuoden maalivahtikaksikoksi: Lundell-Moberg, Sakke voisi aloittaa kolmosena ja siirtyä tammikuussa ykköseksi. Juuh näin on.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Suurin osa brandin kannattajista lienee ollut kannattajina
jo Murron, Partisen ja Rantasilan pelatessa. Saiskohan näille
kamuille vielä hokkarit jalkaan. Banaani-Stikkan oli silloin
maalilla.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Siis jos Dave lähtee, niin voidaan sanoa hyvästi mestaruudelle ensi kaudella, ellei Pena pysty hankkimaan jostain todella hyvää stunttia (Ei pysty). Miksi se Hjallis aina varastaa meidän parhaat pelaajat ja valmentajat?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uuge Koffin sivulla tänään: pätkä TRuudun haastattelusta

''Oletko jossain vahvistanut siirtyväsi Pohjois-Amerikkaan ensi kaudella?

-En tosiaankaan. Mitään ei oo tehty mihinkään suuntaan, voi olla hyvin mahdollista, että jään Suomeen.''

Nonni. Tätä nyt sitten jännitetään seuraavat puoli vuotta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Annoin hallilla itselleni eilen kertoa, että Stathos olisi tehnyt 2 vuoden sopparin IFK:n kanssa. Korostetaan nyt vielä, että kyseessä on huhu, ei mikään Penalta saatu faksivahvistus asiasta. Kumotkoon tai vahvistakoon joku paremmin asiasta tietävä tämän, en kuitenkaan kehitellyt tätä huhua yksinäni kännissä...

-En tosiaankaan. Mitään ei oo tehty mihinkään suuntaan, voi olla hyvin mahdollista, että jään Suomeen.''

T.Ruudun polvien turvallisuuden takia olisi parempi, että lähtee Suomesta pois, vaikka toki miehen mielelläni IFK:ssa näkisinkin...


Edit: kirjoitusvihreitä
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ensi kaudesta..

Ajattelin nyt ilmaista oman(mahdollisimman nöyrän) toiveeni ensi kaudesta. En ole sitä vielä tehnyt. Ensinnäkin, joukkueeseen uudeksi valmentajaksi joku, joka tiedostaa IFK-kiekon merkityksen meille faneille. Ja näin ollen tunnelmalle. Joku paremmin eri valmentajien ajattelukantoja kiekosta tunteva voi ehdottaa tähän nimeä.

Pelaajistosta: Jos/kun uusi Hifkin näköinen koutsi saadaan, olisi toivottavaa saada myös IFK:n näköisiä pelaajia. Oma toivelistani näistä herroista:

Pasi Nielikäinen

Jere Karalahti

Jarkko Ruutu

Kari Haakana

Tuomo Ruutu (toivottavasti jää)

Jani Honkanen (hyvät muistikuvat viime kaudelta Mestiksestä)

Sitten lisäksi muita pelaajia, joita toivoisin:

Dave Stathos

Timo Pärssinen

Jaroslav Bednar

***** Peltonen

Tommi Satosaari

Jarno Kultanen

Siinä se oikeastaan olisi, ongelmana sama kuin muissa ehdotetuissa nipuissa: mihin kaikki lahjakkaat junnut?

Ketjut:

Pärssinen-Bednar-Peltonen

JRuutu-TRuutu-Kuhta

Grunn-Viitaluoma-Pikkarainen

Nielikäinen-Häppölä-Holma

Karalahti-Kultanen

Söderholm-Lehtonen

Haakana-Honkanen

Pikkarainen-Varakas

Stathos

Satosaari


Ulkopuolellejäävät junnut: Vihko, Hirschovits, Järvinen, Luttinen, Lamberg+kaikki A:sta tulevat.. ja ne, jotka olen tästä nyt unohtanut..

Ainoa asia, joka uupuu, on kakkosylivoimaan kiekollinen pakki. Muutoin omasta mielestäni ihan tasapainoinen ja jopa saatavilla oleva([?]Bednaria lukuunottamatta). Ainahan saa toivoa, eikö?
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
MÄKIN HALUUN OLLA PENA

Eli nyt mä olen Pena ja mä hommaan pelaajat. Näistä ei keskustella minkään hallituksen, eikä valmentajien kanssa. Ensinnäkin nykyisestä jengistä ei monikaan saa jatkopahvia. Ne keitä ei seuraavassa kokoonpanossa mainita ovat saaneet mun kultaisen kädenpuristuksen ja vapaat paperit siirtyä minne haluavat. Tää "omat junnut" projekti päättyy myös. Lisättäköön myös ettei tämä ole The Pentin tönimistä vaan aivan yksinkertaisesti fantasiaa.

Valmennus:
Pääkoutsina se aito punainen l. Hagman. Apureina häärivät Simo Saarinen, jolla on "draivi" päällä ja Mykkä. Sakke jatkaa mokkeapurina, koska se on niin kiva.

Mun The Ykkönen:
Tämä on mun taitoketju joka hoitaa pelit kotiin.

Vaic - Vala - Virtanen(Jyp)
Mikkola - Hedberg

Mun mielestä tästä kentällisestä löytyy kaikki tarvittava ratkaisemaan pelin kuin pelin. Kova sana pleijareissa.

Kakkonen:
Taitoa ja sopivasti kovuutta.

Kiviharju - Lehterä - Immonen(ex-teps)
Saarinen - Sammalkangas

Tämä ketjukin pystyy tekemään tarvittavia ratkaisuja unohtamatta kovuutta.

Kolmonen:
Tämä edustaa enemmän sellaista ns. sikaa.

Korpisalo - Hannus - Kulonen
Reimari - Petriläinen

Tämä mun ketjuni ärsyttää ja hyppii selkään aiheuttaen yleistä hämmennystä vastustajalle. Näin helppoa, jäähy vastustajalle ja mun ykkönen rankaisee välittömästi.

Nelonen:
Tämä ketju on pelkkää kostoa.

Jesse Boulerice(Lowell Lock Monsters) - Pascal Morency(Cape Breton Screaming Eagles) - Törmänen
Robertsson(Ipa) - Malmivaara

Tämä ketju on puhelimeen vastaamista varten.

Maalissa ykkösenä Laaksoharju ja kakkosena Lundell.
Enempää näistä ei tarvitse mainita. Nimet riittää.


Kuten huomasitte olen onnistunut siirtomarkkinoilla ja haaviin on jäänyt vonkaleita. Lisäksi olen ollut antennit pystyssä ja hommannut Amerikasta kunnon vahvistukset. Mukaan mahtuu kaikenlaista jokaisen makuun ja olen varma yleisön viihtyvyydestä meidän peleissä.

Jatkan punkun ja etanoiden nauttimista. Kiitos. Olen saanut vaikutteita. Sivistystä kansalle. Ugh Ugh.
 

Tähtirinnat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Nj Devils
Rautakorpi?

Rautakorpi sanoi juuri SportFM:llä, että hänellä on ensi kaudeksi valmentajasopimus johonkin seuraan. Ei kai vaan.... ?
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Rautakorpi?

Viestin lähetti Tähtirinnat
Rautakorpi sanoi juuri SportFM:llä, että hänellä on ensi kaudeksi valmentajasopimus johonkin seuraan. Ei kai vaan.... ?
Tukka-Jukkaahan puhuttiin jo kauden aikaisemmassakin vaiheessa meille. Näinköhän se huhu sittenkin toteutuisi. Ainakaan Alpon jatkamiseen ei usko varmaan kukaan. Jossain vaiheessa nousee takuulla (taas) esiin myös Juhani Tammisen nimi.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Herätkää

Lopettakaa toi itsenne kiusaaminen ! Ei Penan aikana tule ikinä menestystä, se vaan on fakta ! Täällä taas haaveillaan ja toivotaan että se hankkii sen ja sen, minä sanon vielä uudestaan, HERÄTKÄÄ ! Me menetetään tän kauden kaikki parhaat miehet ja uusia ei saada. Jos jotain saadaan, niin ei ikinä kokonaisuutta. Pena ei tajuu tästä lajistä yhtään mitään ja ei ole ikinä tajunnutkaan. Pena on täysi idiootti ja kusettaja. Ainoa plussa tulee siitä että se on erittäin hyvä kusettaja. Vai mitä sanotte siitä että aina se saa fanit uskomaan ja ostamaan kausarit, vaikka se korottais hintoja kuinka apaljon tahansa. Luojan kiitos olen itse aina saanut ilmaisen kausarin, sillä muuten mulla palais pinna ja kunnolla.

Kausi 2003-2004 tulee olemaan aivan yhtä paska kuin tämäkin, uskokaa mua.
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
LEENA HARKIMO BRANDYYN !!

Elämme surullisia aikoja!

Meillä on johtokunta, jossa kaavoihin kangistuneet ukkorahjukset elävät tyytyväisinä muistellen breznevin ja tihonovin aikoja ja heidän nuoret oppipoikansa vain katselevat vierestä, kun mitään ei tapahdu.
Meillä on toimitusjohtaja, joka lupaa paljon, mutta ei anna mitään. Viikset ovat toki vahattu ja paidan kaulukset tärkätty, mutta joukkueen menestyksellä ja kannattajien mielipiteillä ei ole niin väliä.
Meillä on valmentaja, joka olisi hyvä valmentaja, jos omaisimme ruotsalaisten demokratian tajun ja eläisimme vuotta 2100, jolloin ehkä jo jääkiekkoilijakin kykenee vastaanottamaan filosofis-psykologis-kasvatustieteellistyyppiset metodit itsensä kehittämisessä pelaajana. Mutta olemme suomalaisia ja elämme vuotta 2003!!

Leena Harkimo ! Nyt, kun olet vapautunut leuattomuuden ikeestä, tule ja pelasta !!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Täällä on paljon puheltu pelaajien haluista tulla Hifkiin. Tässä kohtaa voisikin panostaa paluumuuttajiin, mm. JRuutuun ja Kultaseen. Uskoisin ainakin, että näiden herrojen halu tulla nimenomaan meille olisi suurempi kuin muilla. Tähän voisi lisätä Peltosen, mutta hänen tunnoistaan johtoa kohtaan en tiedä.

Olen itse sitä mieltä, että valmentajanvaihdos on tärkein muutos ensi kautta silmällä pitäen. En tiedä, olisiko esim. UTJ:n hankinta tässä vaiheessa jo myöhäistä ensi kautta varten. Tosin, jos(toivottavasti kun) panostetaan paluumuuttajiin, niin eikö heidän kohdallaan vasta aloitella neuvotteluja?

Itse en halua vielä haudata Penttiä, IFK:sta puhumattakaan. Minulla riittää vielä uskoa paremmalle huomiselle. Toivon sydämeni pohjasta, että tämä usko osoittautuu todeksi.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllä pelottaa ensi kausi kun Zeta ja Kanttor ilmeisesti lähtevät ja vaikea uskoa että Pena löytää heidän tilalleen ainakaan ulkomailta ketään.
Ainoa toivo on että Jere tulee ja sitten vaikka Kultanen.
Muuta pakit olis Saarinen,Söderholm,HPikkarainen ja joku junnu.
Ja yksi lisäksi pitäisi vielä löytää.
 

chico

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Kultanen ja Karalahti saataisiin ja lisäksi vielä Södelle jatkosopimus niin siinä olisi jo kova kotimainen kolmikko puolustuksen runkona. Vielä kun Haakana tulisi mukaan ja Kantorille ja Zetalle stuntit jos lähtevät niin siinä olisi jo kova puolustus. Saarinen ja HPikkarainen backup:ina.

Ongelma vain että tuskin kukaan uskoo että Pentti haalisi sekä Kultasen että Haakanan, puhumattakaan tasokkaista stunteista jos 3 ja/tai 33 lähtevät (33 lähtenee ainakin?).

Uuge vihjailee jo koffilla sopimuksista. Onko kyseessä Jere tai Dave vai kenties joku muu?
 

Tähtirinnat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Nj Devils
Kun nyt katseet alkavat pikkuhiljaa kääntyä ensi kauteen, niin teen minäkin joukkueen, johon olisin tyytyväinen:

Peltonen/Pärssinen - Bednar - Kuhta
Marek Z - Söderholm

M. Ruutu - T. Ruutu - J. Ruutu
Karalahti - Kultanen

Vihko - Viitaluoma - Pikkarainen
Levokari - Haakana/Saarinen

Holma/Nielikäinen - Häppölä - Luttinen
H. Pikkarainen

Stathos/Ahonen - Riksman

Valmentaja: Juhani Tamminen
Joukkueen johtaja: Sakke
UTJ: Suhonen
TJ: Pena

Etenkin Ruutu*3 kenttä olisi enemmän kuin mielenkiintoista nähdä yhdessä. Kun pakkina on vielä Pällikkö, niin laidat rytisisivät vanhaan IFK-henkeen ja maalejakin olisi lupa odottaa, sekä Karalahti - Kultanen pakkiparin vastuulla olisi kakkosylivoima. Kolmoskenttä tiedetään jo nyt hyväksi ja nelonen olisi jarrukenttä. Ykkösveskan pitäisi olla vähintäänkin Stathos/Ahonen tasoinen, jotta menestyksestä voisi haaveilla. Valmennukseen sitten, ei enempää eikä vähempää, kuin itse Aurinkokuningas, joka vetäisi ensikauden projektina lävitse.

Jos kauden edetessä tulee tarvetta lisävahvistuksiin, niin asiaa helpottaa, että ulkomaalaiskiintiöön mahtuisi vielä 2-3 lisää.

Edit: Haakana lisätty
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Viestin lähetti chico
Jos Kultanen ja Karalahti saataisiin ja lisäksi vielä Södelle jatkosopimus niin siinä olisi jo kova kotimainen kolmikko puolustuksen runkona. Vielä kun Haakana tulisi mukaan ja Kantorille ja Zetalle stuntit jos lähtevät niin siinä olisi jo kova puolustus. Saarinen ja HPikkarainen backup:ina.

Ongelma vain että tuskin kukaan uskoo että Pentti haalisi sekä Kultasen että Haakanan, puhumattakaan tasokkaista stunteista jos 3 ja/tai 33 lähtevät (33 lähtenee ainakin?).

Uuge vihjailee jo koffilla sopimuksista. Onko kyseessä Jere tai Dave vai kenties joku muu?

Noista muista en tiedä, mutta uskoisin Haakanan olevan menossa ensikaudelle Bluesiin... siis kotiin, sen verran paljon miehen paluusta Espooseen on viimeaikoina puhuttu.
Lisäisin vielä sellaisen kiinnostavan aspektin ensi kauden suunnitelmiinne, että Myllys on sanonut jäävänsä pääkaupunkiseudulle (siis jos uraansa jatkaa)..... Bluesiin hän ei varmasti saa sopimusta, joten olisikohan tässä Penalla tilaisuus???
Voihan tosin olla että Ilmalan herra miehen ostaa...

Mitenkäs on muuten noiden teidän loistavien junnujenne kanssa?
Eikös ainakin Vihko ole suuntaamassa Ameriikanmaalle...
Pärssinen taas suuntaa tiensä tod. näk. joko Sveitsiin tai Ruotsiin... näin ainakin itse annoin itseni uskoa viimeviikolla kun asia oli tapetilla.
Peltonen varmasti olisi saatavissa Narreista.... onhan Ville kuitenkin sydämeltään punainen=)
 

chico

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ZOOM
Noista muista en tiedä, mutta uskoisin Haakanan olevan menossa ensikaudelle Bluesiin... siis kotiin, sen verran paljon miehen paluusta Espooseen on viimeaikoina puhuttu.
Itse asiassa tämä ei mitään suunnitelmia vaarantaisi. Onhan Hedberg jo kerran stuntannut Levokarin, eli jatkosopimus vaan Nikelle niin voi Haakanan rauhassa päästää Bluesiin.
 

alpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kauhukuva

Kun kaima saa lähteä IFK:sta, valmentajaksi tulee Ilmajoen kisailijoista Jukka Rautakorpi. IFK:n pelityyliä nyt kritisoineet (Jaromir Hagr etunenässä) kaipaavat Suhosta takaisin. "silloin sentään pelattiin, eikä vain painittu".
Oikeesti, kauhein mahdollinen IFK olisi kahvaava "tappara-jyp" tyylinen joukkue. Lähes kaikki muut valmentajat koko maailmasta käyvät, mutta paini-Jukka ei. Ehkä myös liian turkulaiset Jortikka, Virta ja Jalonen voidaan suoralta kädeltä dumata, mutta ne muut käy kyllä. Ketä ne muuten on? Ei siellä ole vapaana ketään huippuvalmentajia.
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: MÄKIN HALUUN OLLA PENA

Viestin lähetti bambamcam

Kakkonen:
Taitoa ja sopivasti kovuutta.

Kiviharju - Lehterä - Immonen(ex-teps)
Saarinen - Sammalkangas

Tämä ketjukin pystyy tekemään tarvittavia ratkaisuja unohtamatta kovuutta.

Ugh Ugh.

Oli muuten todella kova jengi, ei teidän tartte kuulemma pelata ens kaudella runkosarjaa ollenkaan, jollette halua. Mutta Terzi ei ole kaupan, kaupungilla huhuttu ennätys pitkää ja kallista sopparia vuoteen 2010!

Vaikka IFK:lla menestymisen suhteen hieman rauhallisempaa, täytyy myöntää ainut seura jonka tekemiset kiinnostaa Kerhon lisäksi. Mikäköhan on syy?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kevään merkkejä!

Helsingin kevään varmimmat merkit ovat jälleen saapuneet:

Merkki 1: HIFK käynnistää kausikorttimyyntiään ensi kaudelle

Merkki 2: Huhut HIFKin ensi kauden miehistöstä ovat kovaa luokkaa; Stathos, Kultanen, J.Ruutu, Karalahti, Santala, V.Peltonen, Caloun, Bednar etc.

Merkki 3: Maukka Kuusisto on varmasti tulossa HIFKiin...Oho! Tämähän on jäänyt päälle entisistä merkeistä. Korvataan: Jere Karalahti on ainakin varmasti tulossa HIFKiin. Jokerileirissä Jeren nimen paikalle kirjoitetaan Sami Helenius, joka on niin ikään joka kevät tulossa Jokereihin.

Tästähän se kunnon ähinäkevät alkaa, kivaa! Ja alpo, lupaan olla ikävöimättä Suhosta, jos hän lähtee. Kelpaisiko hyväksi vapaana olevaksi valmentajakandidaatiksi Samu Kuitunen?

Ai niin. Dave Stathos on suuren todennäköisyyden mukaan Bluesin seuraava maalivahti. Miksikö? Siksi, että sekä HIFK- että Jokeri-leirissä miestä pidetään jo varmana nakkina :) Elämme jne jne...aikoja.

edit: fiilailin
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Re: Kevään merkkejä!

Viestin lähetti JHag

Ai niin. Dave Stathos on suuren todennäköisyyden mukaan Bluesin seuraava maalivahti. Miksikö? Siksi, että sekä HIFK- että Jokeri-leirissä miestä pidetään jo varmana nakkina :) Elämme jne jne...aikoja.
Mielenkiintoinen idea, ja itseasiassa voisi jopa toteutua. Myllyshän ei ilmeisesti Espoossa jatka, mutta ura jatkuu. Ja todennäköisimmin pk-seudulla. Teillä vai narreissa sitten? Meille Stathos, teille Jamo ja narreille Duba tai Langkow.

Mielenkiintoisia aikoja todellakin. Noh, pudotuspelit ensin, katotaan sitten uudestaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös