HIFK kaudella 2022–2023

  • 687 050
  • 3 969

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tämä palsta ei petä koskaan. Salmelainen toteaa haastattelussa, että nyt etsitään lähtökohtaisesti pakkia, ja täällä tehdään heti se johtopäätös, että IFK ei missään nimessä aio hankkia sentteriä, vaikka mitään sellaista Salmelainen ei sanonut.

Aika harvassa ovat olleet ne kaudet, että IFK:ssa olisi mennyt/tullut kesken kauden vain 1-2 pelaajaa. En yhtään ihmettelisi vaikka tämän vuoden puolella tulisi vielä pakki+sentteri ja sitten ensi vuoden puolella (viimeistään siirtorajalla) vielä muutama ukko lisää. Tuntuu olevan vähän "talon tapa", että kesken kauden paikkaillaan rosteriin jääneitä reikiä.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
John Madden

Tuo oli kyllä yksi pahimpia pettymyksiä, vähän sama kuin sanotaan ettei koskaan pitäisi tavata omaa idolliaan.
Olin fanittanut NHLssä Maddenia ja olin todella innoissani kun mies tuli tänne. Sitten näin hänet ensimmäisen kerran "noo hieman on pulskan oloinen, mutta kyllä ammattimies on ammattimies" ja sitten koitti ensimmäinen peli ja mies kaarteli raskaan oloisena täysin pelin ulkopuolella. Olin todella pettynyt, erityisesti asenteeseen...
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Olen enemmän sentterityyppiä…

Vastasin oman näkemykseni ihan selkeästi esittämiisi ihmetyksen aiheisiin, mitä taustalla voisi olla, joten vaikea ymmärtää, mitä et muka viestissäni ymmärtänyt.

Yleisesti ottaen uusia pelaajasopimuksia ei kannata julkaista ennen kuin niistä saa taloudellisen maksimihyödyn irti. Ja kun tulevat hankinnat (uskon, että tulee enemmän kuin yksi pelaaja) ovat erittäin suurella todennäköisyydellä veroraja-artisteja, heitä ei vielä viikkoihin nähdä Suomessa. Itse julkaisisin sopparin vasta, kun pelaaja on maassa.
Julkaista tai kertoa kuka on tulossa on yksi asia. Mutta voihan sitä olla fiksu ja kertoa, että tarvitaan ja haetaan sentteriä tms. Sen sijaan annetaan hönö kuva sanomalla että etsitään pakkia.
LISÄYS: Tai sanoa, että ollaan etsitty sentteriä... Ollaan tietoisia sentteritarpeesta...
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Tuo oli kyllä yksi pahimpia pettymyksiä, vähän sama kuin sanotaan ettei koskaan pitäisi tavata omaa idolliaan.
Olin fanittanut NHLssä Maddenia ja olin todella innoissani kun mies tuli tänne. Sitten näin hänet ensimmäisen kerran "noo hieman on pulskan oloinen, mutta kyllä ammattimies on ammattimies" ja sitten koitti ensimmäinen peli ja mies kaarteli raskaan oloisena täysin pelin ulkopuolella. Olin todella pettynyt, erityisesti asenteeseen...
Oltiin muistaakseni megareissulla fanidösässä kohti Tamperetta kun jostain tuli info, että Herra Madden on lähtenyt maasta tms.
Harmitti kyllä melkosesti sillä hetkellä kun odotukset oli kovat.
 
J

Just-Ice-Hockey

Mitenköhän noi sopimusten purut toimii noin palkanmaksun näkökulmasta? Maksaako seura jonkun purkurahan tms? Tuskin nyt pelaajan kannattaa ”ilmaiseksi” sopimustaan purkaa, etenkin jos/kun ei ole tietoa seuraavasta osoitteesta

Sopimuspurkuun liittyvän korvauksen määrä on osapuolten keskenään sovittava asia, samoin kuin se kumpi osapuoli mahdollisen korvauksen suorittaa. Jos purku on lähtenyt pelaajasta, kuten varsin nopeasti Ruotsiin julkaistu sopimus voisi indikoida, on hyvin mahdollista, että purun yhteydessä raha ei ole liikkunut tai se on liikkunut IFK:n suuntaan. Jos taas IFK on ollut purun suhteen aloitteellinen (mihin en usko), on rahaa varmasti liikkunut Lyytisen suuntaan. Silloin seuran aino(it)a neuvotteluvaltti/eja on kertoa pelaajalle, että vastuuta tuskin on tiedossa. Normaalisti purut taitavat olla seurasta lähteviä, jolloin seura säästää summan x verrattuna sopimuksen loppuun maksamiseen ja pelaaja saa itselleen mahdollisuuden ansaita enemmän kuin alkuperäisellä sopimuksella purkukorvauksen ja uuden sopimuksen yhteisvaikutuksen myötä (+ pelattua isomman roolin kautta parempia uusia sopimuksia).

Onhan Lyytisellä jo uusi seura tiedossa Ruotsissa. Palkanmaksu siirtyy siis sinne välittömästi

Juu ei. Kun sopimus puretaan se ihan aidosti puretaan. Lyytinen on neuvotellut Timrån kanssa uuden diilin ja se ei liity IFK:n kanssa purettuun sopimukseen kuin korkeintaan välillisesti.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Juu ei. Kun sopimus puretaan se ihan aidosti puretaan. Lyytinen on neuvotellut Timrån kanssa uuden diilin ja se ei liity IFK:n kanssa purettuun sopimukseen kuin korkeintaan välillisesti.

Tarkoitus oli ilmaista, että Lyytinen ei tietenkään purkanut soppariaan ilman että tiedossa oli jo uusi seura. Sitten sopimus purkuun "yhteisymmärryksessä" ja uusi seura tiedottaa pahvista hetken perästä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK
J

Just-Ice-Hockey

Tarkoitus oli ilmaista, että Lyytinen ei tietenkään purkanut soppariaan ilman että tiedossa oli jo uusi seura. Sitten sopimus purkuun "yhteisymmärryksessä" ja uusi seura tiedottaa pahvista hetken perästä.

Olettaen, että purku on lähtöisin Lyytisen puolelta. Jos IFK on ollut aloitteellinen, Lyytinen on varmasti rutistanut jokikisen euron irti mitä vaan saatavissa on ollut. Tässä tapauksessa toli Timrån mukaantulo on varmasti pienentänyt IFK:lta Lyytiselle liikkuvan rahan määrää, ehkä poistanut sen kokonaan tai jopa kääntänyt kassavirran suuntaa. Siltikin, rahalla seura voi saada pelaajan heittäytymään myös ns. tyhjän päälle.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Siltikin, rahalla seura voi saada pelaajan heittäytymään myös ns. tyhjän päälle.

Tämä lienee aika harvinaista. Pelaajanhan voi pitää sivussa ja savustaa näin ulos, jos hänellä on motivaatiota pelata huippukiekkoa.

Mutta tämä tästä Lyytisestä, ei pelaa enää IFK:ssa ainakaan tällä erää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK
J

Just-Ice-Hockey

Tämä lienee aika harvinaista. Pelaajanhan voi pitää sivussa ja savustaa näin ulos, jos hänellä on motivaatiota pelata huippukiekkoa.

Mutta tämä tästä Lyytisestä, ei pelaa enää IFK:ssa ainakaan tällä erää.

Itse olen muiden lajien parissa muutamaan otteeseen tällaiseen törmännyt. Liigasta näitä tapauksia Käytännössä seuran säästö on parin kuukauden palkka ja pelaajan hyöty todennäköisesti kasvava ansio, koska loppukauden sopimus voidaan tehdä prove it-pohjalta. No mutta se siitä, onnea Joonakselle Ruotsiin.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä taas näen, että pakisto on suoriutunut PALJON paremmin kuin kesällä täällä kirjoitettiin.

Salin - kehitys jatkunut ja tuosta kun parantaa vielä niin ei välttämättä jatka täällä ensi kaudella

Melart - liike, laukaus, pelinluku ja rauhallisuus odotettua tasoa kovempi

Kotkis - rauhallista peliä ja parantanut viime kaudesta

Rantakari - enemmän pitäisi laittaa pöytään mutta ei siltikään pettymys vaan ihan ok tason peliä

Motin - jatkaa siitä mihin jäi, ehkä jopa varmempi ja paremmin pelissä sisällä kuin viime kaudella

Larsson - täyttänyt odotukset ja ihan hyvä 3. parin puolustava pakki, enemmän voisi odottaa mutta peli ihan hyvällä tasolla.

Kaikki ym. pakit rauhallisia ja pelin sisällä sekä nöyriä tekemään töitä kun vertaa esim. Lyytiseen.

Tuohon yksi laadukas kahdensuunnan tai taitava kiekollinen pakki ja puolustus on hyvässä kunnossa.

Luoto ja Lehmus myös potentiaalisia ottamaan paikat ensi kaudella meillä tai toisessa seurassa Liiga tasolla ja kokeilemisen arvoisia paikkaamaan puuttumisia. Luhanka myös potentiaalinen oman pään luuta.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Hyökkäys on ongelma, mutta ratkaisu ei mielestäni ole lisää potkuja, vaan sen yhden syöttötaitoisen keskiketterän (liukasliikkeisen keskushyökkääjän, köh) hankinta. Dyk voi aivan hyvin pelata nelosketjussakin. Ja vaikka tuosta jonkun Palolan panisit pihalle, eihän se "25" hänen "tilalle" tulisi, vaan Halttunen/Teissalahan tuossa sinun hahmotelmassasi siihen Palolan tilalle todellisuudessa tulisi.

Mielestäni ovien ei kuulu käydä enää ulospäin, tai korkeintaan Halosen kohdalla jos hänestä ei ole Tapolan kirittäjäksi. Merkitkään eivät mielestäni siihen viittaa, että ovet kävisivät mitenkään erityisen paljon, eikä sisäänkään tarvita kuin kaksi, eli "Lepistö" ja "25".

Hyvä kirjoitus.

Voi olla, ettei budjetista tarvitse vapauttaa enää pelaajaa Lyytisen ja Heden lisäksi vaan voi suoraan hankkia sen "25" ja "Lepistö" tai rahat riittävät siihen.

Ongelma on, että sekä Dyk että Palola tarvitsevat vierelleen sen rakentelijan. Dyk tosiaan on ihan käyttökelpoinen nelosketjussa ja Tallberg-Väänänen/Seppälä-Dyk olisikin paljon enemmän kiekolla pelaava nelonen kuin nykyinen koostumus.

Itse epäilen, että ovi käy vielä ulospäin.

Ajatellaan, että se "Lepistö" ja "25" on pelaajia, jotka on Sveitsissä tai Ruotsissa ja jääneet sisään tulleiden KHL-miesten takia vähälle peliajalle / pienempään rooliin (ja juuri näitä miehiä katsoisin nyt, koska tulisivat tosissaan näyttämään ja hakemaan uutta alkua), niin näiden herrojen palkat on myös eri luokkaa kuin Heden ja Lyytisen. Ok, artistiraja lähestyy...

Ja Palolan peli voi aueta silloin, kun Hirvosen peli aukeaa. Ja uskon, että kyllä se Roni vielä tulee. Oli sillä Lundellillakin pitkän aikaa vaikeita ja tehottomia jaksoja. Nuorilla on aaltoja...

Mutta uskon, että joko Karvinen tai Palola matkaa ulospäin. Sopimus loppuu ja kumpikaan ei mun silmään ole erityinen vahvistus omassa roolissaan juuri nyt.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Niin, se Rantakari. Ei ole kyllä toistaiseksi näyttänyt siltä että riittäisi edes lähellekään.

Ei tuossa 1. kiekollisen roolissa ole kyllä, mutta voisi riittää jossain 3. kiekollisena Melartin ja "Pressin/Lepistön" perässä. Siinä olisi myös vähemmän paineita.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Hyvä kirjoitus.

Voi olla, ettei budjetista tarvitse vapauttaa enää pelaajaa Lyytisen ja Heden lisäksi vaan voi suoraan hankkia sen "25" ja "Lepistö" tai rahat riittävät siihen.

Ongelma on, että sekä Dyk että Palola tarvitsevat vierelleen sen rakentelijan. Dyk tosiaan on ihan käyttökelpoinen nelosketjussa ja Tallberg-Väänänen/Seppälä-Dyk olisikin paljon enemmän kiekolla pelaava nelonen kuin nykyinen koostumus.

Itse epäilen, että ovi käy vielä ulospäin.

Ajatellaan, että se "Lepistö" ja "25" on pelaajia, jotka on Sveitsissä tai Ruotsissa ja jääneet sisään tulleiden KHL-miesten takia vähälle peliajalle / pienempään rooliin (ja juuri näitä miehiä katsoisin nyt, koska tulisivat tosissaan näyttämään ja hakemaan uutta alkua), niin näiden herrojen palkat on myös eri luokkaa kuin Heden ja Lyytisen. Ok, artistiraja lähestyy...

Ja Palolan peli voi aueta silloin, kun Hirvosen peli aukeaa. Ja uskon, että kyllä se Roni vielä tulee. Oli sillä Lundellillakin pitkän aikaa vaikeita ja tehottomia jaksoja. Nuorilla on aaltoja...

Mutta uskon, että joko Karvinen tai Palola matkaa ulospäin. Sopimus loppuu ja kumpikaan ei mun silmään ole erityinen vahvistus omassa roolissaan juuri nyt.
Niin, Dyk tuskin joutuu lähtemään, koska on tuo älytön 2 v. soppari.
Palola on sittenkin parempi heistä kahdesta.
Karvisen hinta saattaa olla niin alhainen, että pakko pistää sekä hänet, että toinen pois, jos säästää pitää.
Mutta HIFK:han on sinänsä tuhlaajapoika.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Mutta uskon, että joko Karvinen tai Palola matkaa ulospäin. Sopimus loppuu ja kumpikaan ei mun silmään ole erityinen vahvistus omassa roolissaan juuri nyt.

No nämä ovat kai ne ainoat mahdolliset. Mutta jotta Palola tulisi kyseeseen, on Halttusen (tai Urosen) ensin näytettävä pystyvänsä hyppäämään Ollin kenkiin, eikä hän ihan vielä ole sitä tehnyt. Jotta Karvinen tulisi kyseeseen, on ensinnäkin oletettava että IFK:lla on nahkalompuukin nyörit aivan helvetin tiukassa ja lisäksi taas Halttusen, tai Seppälän näytettävä pystyvänsä raastavaan shutdownlaiturin rooliin (vaikka aina puhun kiekollisesta nelosesta, on joskus pelejä etenkin pudotuspeleissä, jolloin tarvitaan shutdown roolin pelaajia ja jopa kokonaista ketjua). Halttunen isosta koostaan huolimatta ei välttämättä tähän rooliin sovi, Seppälä on suoriutunut hyvin keskellä mutta haluaisin nähdä myös miten hän pärjää laidalla ja etenkin mitä tapahtuu kun vieressä kaveria kaltoinkohdellaan tai häntä koitetaan heitellä seinille. Että löytyykö sitä vipuvartta.

En silti usko että IFK:lla on niin paljon pulaa rahasta että Karvisesta on pakko luopua, jotta on varaa huippuhankintaan. Jos näin on, on Salmelainen haaskannut aivan käsittämättömästi.

Enemmänkin on kyse siitä, että löytää sen optimaalisen määrän pelaajia että on potentiaalista laatua varastossa muttei katsomossa liian isoja nimiä, jotka turhautuvat ja haluavat pois. Uskon Karvisen tyytyvän rotaatiorooliin, mutta tuskin Palolan.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tuossa 1. kiekollisen roolissa ole kyllä, mutta voisi riittää jossain 3. kiekollisena Melartin ja "Pressin/Lepistön" perässä. Siinä olisi myös vähemmän paineita.
Aika huikea suoritus olisi ollut taas Salmelaiselta. Kiekollisen ykköspakin tarve kesällä oli, mutta tuli kolmosparin pakki (Rantakari) ja seiskapakki (Larsson). Ei ihme ettei 3 milj riitä.

Ideaalitapauksessa nyt tulisi sisään uusi kiekollinen ykköspakki ja kiekollinen sentteri. Jollain ilveellä hankkiuduttaisiin eroon joko Palolasta tai Dykistä ja tilalle tulisi peliätekevä laituri. Sen jälkeen katsottaisiin mahdollisimman nopeasti miten Halonen onnistuu. Jos ei onnistu niin uutta vaan sisään.

Rahaa palaa mutta itsehän ovat sopan keittäneet.
 

Drache

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oltiin muistaakseni megareissulla fanidösässä kohti Tamperetta kun jostain tuli info, että Herra Madden on lähtenyt maasta tms.
Harmitti kyllä melkosesti sillä hetkellä kun odotukset oli kovat.
Muistan hyvin tämän tapauksen. Dösässä kuulutettiin tieto Maddenin poistumisesta. Oli kyllä melkoinen pettymys. Taisi Kibe sitten pelata ykkösen sentterinä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Aika huikea suoritus olisi ollut taas Salmelaiselta. Kiekollisen ykköspakin tarve kesällä oli, mutta tuli kolmosparin pakki (Rantakari) ja seiskapakki (Larsson). Ei ihme ettei 3 milj riitä.

Ideaalitapauksessa nyt tulisi sisään uusi kiekollinen ykköspakki ja kiekollinen sentteri. Jollain ilveellä hankkiuduttaisiin eroon joko Palolasta tai Dykistä ja tilalle tulisi peliätekevä laituri. Sen jälkeen katsottaisiin mahdollisimman nopeasti miten Halonen onnistuu. Jos ei onnistu niin uutta vaan sisään.

Rahaa palaa mutta itsehän ovat sopan keittäneet.

Toisaalta me fanithan vain nimettiin Rantakari kiekolliseksi 1.pakiksi...

Ehkä Salmelaisen papereissa Melart oli se. Ja juurihan Melart johti pakkien pistepörssiä. Melart on kasvanut kiekollisena huimasti ja onhan tuo liideri. Eli siinä mielessä kyllä saatiin mitä pitikin ja enemmän. Ottaisitko Melartin vai Nikun 1.kiekolliseksi pakiksi? Onhan Melart monipuolisempi ja myös samalla pelote. Eli täydellinen pakki. Kädellinen huippupakki, joka voi pelata alivoimaa ja tarvittaessa hanskaa.

Loistava loistava hankinta ja onneksi saatiin vielä kun parasta ennen päiväys ei ole mennyt. Hankintana täysi kymppi.

Rantakarin hankinta on tällä hetkellä huti, mutta pelejä pelattu vasta 12. Kaverilla oli vaikea kausi. Jos kaveri kuntoutuu yhtään samantasoiseksi kuin aiemmin on ollut, niin menee erinomaisesti 2-3 kiekollisena.

Kaipaan myös sitä peliä tekevää laituria... kyllä mä vain kiroan, kun se Turunen pelaa tuolla Kärpissä. Voi olla, että hintapyyntö oli vain liikaa ja Kärpät kun teki sen perkele 3. miljoonaa euroa voittoa, pystyi kalastamaan sinne.

Mitä siis voidaan tehdä? Dykin sopparia tuskin puretaan. Kahden vuoden diili ja tämä on kuitenkin liikkuva kaveri, joka on tehnyt eri ketjuissa aiempina vuosina yli 0.5 ppg keskiarvolla pisteitä liigassa. Jos askelmerkit menee oikein niin on keväällä joko 3. tai 4. ketjussa ja löytänyt taas sen toissapleijareiden tehot.

JOS joku pitää uhrata (ja @Helsingforce voi olla oikeassa, ettei ketään tarvitse) niin Palola saisi kyllä mun puolesta mennä. Kovin yksipuolinen, mutta ikää on tulossa ei vain uppoa samalla tavalla kuin upposi Tapparan aikana. Ei ole alivoimapelaaja, ei 4.ketjun pelaaja. Ollut musta siis aivan surkea ylivoimalla. Elisestä hesarista näke, että mikä kaveri aikoo on se sitten syöttää tai vetää. Helppo ottaa pois.

Mutta, joo...peliä tekevä laituri JA tai sentteri tarvitaan ja äkkiä.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Toisaalta me fanithan vain nimettiin Rantakari kiekolliseksi 1.pakiksi...

Itse kyllä laitoin Salinin jo ennen viime kautta ykköspariin, ja etenkin kaavailuissani ennen tätä kautta. Eli se slotti johon Rantakari tuli oli omissa papereissani 2 parin tai jopa 3 parin kiekollinen.

Ehkä Salmelaisen papereissa Melart oli se. Ja juurihan Melart johti pakkien pistepörssiä. Melart on kasvanut kiekollisena huimasti ja onhan tuo liideri. Eli siinä mielessä kyllä saatiin mitä pitikin ja enemmän. Ottaisitko Melartin vai Nikun 1.kiekolliseksi pakiksi?

Melart on kyllä aivan huippupuolustaja, mutta ei tässä nyt mikään jokotai tilanne ole. Yhtä lailla ei Tapparassa mietitty että Kemiläinen, Viittasmäki, Matushkin tai Seppälä vaan kaikki neljä, eikä Kärpissä Rundblad, Ohtamaa, Kivistö tai Niemelä vaan kaikki neljä. Meillä Melart, Salin, x ja y. Rantakari voi mahdollisesti olla tuo y joskus vuodenvaihteessa, jos parantaa kuin sika juoksuaan, mutta tuo x eli Lyytinen täytyy korvata vähintään "Lepistöllä". Motin kun on vierellä, niin Nikuhan olisi aivan mahtava tuohon rooliin. Silti jäisi pakiston kokonaisuus Kärppien ja Tapparan vastaavista.

JOS joku pitää uhrata (ja @Helsingforce voi olla oikeassa, ettei ketään tarvitse) niin Palola saisi kyllä mun puolesta mennä. Kovin yksipuolinen, mutta ikää on tulossa ei vain uppoa samalla tavalla kuin upposi Tapparan aikana.

Kun minusta tuo ei tosiaan ratkaise mitään ongelmia. Jos minulla on nälkä ja minulla on vain mätä banaani, ei se minua juuri auta että heitän sen mädän banaanin kompostiin. Täytyisi ostaa uusi parempi banaani jotta se auttaisi nälkään.

Mutta, joo...peliä tekevä laituri JA tai sentteri tarvitaan ja äkkiä.

Ainakin se sentteri. Minusta peliä tekevää laituria tarvitaan vain, jos Kaskimäki ja Teissala kummatkin pettävät. Mutta ensin pitää yrittää, hirveästi ei ole yritetty tosissaan heitä ajaa kiekolliseen rooliin.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Kyllä meidän pelaajat saisivat alkaa tehdä pisteitä ja tietysti maaleja.
Liigan pistetaulukon mukaan Liigassa on noin 30 pelaajaa 40+ pisteen vauhdissa. Meidän pelaajista taitaa ainoa olla Melart.
Parhaat ovat sitten yli 60 pisteen vauhdissa.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Mua vituttaa noi älykiekko tilastot.

Sen mukaan IFK hallitsi peliä 69% vakavuudella. Ihan paska tilasto. Monta oikeasti hyvää paikkaa IFKlla oli? 1?

Sitähän voi Tobbari tuijotella, että "numeroiden takana pitää katsoa peliä" eli noita tilastoja, jotka antaa ihan väärän kuvan meidän pelistä. Hirveetä tsemppaamista ja pörräämistä ilman oikeasti juonikkuutta.

On todella surkeaa.
 

jjhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Pääkkäri, HIFK
Mua vituttaa noi älykiekko tilastot.

Sen mukaan IFK hallitsi peliä 69% vakavuudella. Ihan paska tilasto. Monta oikeasti hyvää paikkaa IFKlla oli? 1?

Sitähän voi Tobbari tuijotella, että "numeroiden takana pitää katsoa peliä" eli noita tilastoja, jotka antaa ihan väärän kuvan meidän pelistä. Hirveetä tsemppaamista ja pörräämistä ilman oikeasti juonikkuutta.

On todella surkeaa.
Samaa mieltä. Hifk:n toiseksi paras paikka, kun jyppiläinen pelas av:lla handista ja yritti tehdä oman.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakarinen, Nättinen, Koivistoinen, Palola, Paajanen ja Dyk. Kuusikko jonka pitäisi meriittien ja Liigassakin nähtyjen tekojen osalta pitää illasta toiseen HIFK voittotaistelussa. Tällä hetkellä kaikki ovat sieluttomia Möttös-Löppösiä ja kukaan ei erotu kentällä edukseen.
Ja vittu, "Dyk pelasi nelosessa hienosti" - camoon, 150k€ kaveri nelosen laidassa Åstenin kanssa.

Faijalle pitäisi saada uusi vaimo kotiin siivoamaan mestat kuntoon, minkä jälkeen paluu arkeen.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Pakarinen, Nättinen, Koivistoinen, Palola, Paajanen ja Dyk. Kuusikko jonka pitäisi meriittien ja Liigassakin nähtyjen tekojen osalta pitää illasta toiseen HIFK voittotaistelussa. Tällä hetkellä kaikki ovat sieluttomia Möttös-Löppösiä ja kukaan ei erotu kentällä edukseen.
Ja vittu, "Dyk pelasi nelosessa hienosti" - camoon, 150k€ kaveri nelosen laidassa Åstenin kanssa.

Faijalle pitäisi saada uusi vaimo kotiin siivoamaan mestat kuntoon, minkä jälkeen paluu arkeen.
Lainaamassa viestissä mainitaan aikamoinen liuta pelaajia, jotka pelaavat alle tasonsa. Ja näinhän se on. Dykistä täytyy olla hieman eri mieltä. Mielestäni ei ole väliä, missä ketjussa pelaa hyvin. Dyk näytti eilen, että olisi mahdollista tehdä tehoja.

Oli miten oli, jos joukkueessa on noin monta alisuorittajaa, vain yksi tapa laukaisee lukot: valmentaja vaihtuu. Tai löytyy toinenkin tapa, tulee onnistumisia, jotka ruokkivat onnistumisia ja laiva kääntyy. Ei meinaa enää usko riittää…
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös