HIFK kaudella 2021–2022

  • 575 661
  • 2 812

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eivät vedä "tosi hyvin". Karjalainen toisi seiskapakkina oman panoksensa. Ahosessa en näe mitään. Motin sama homma. Meillä on joukkueessa liian vähän pakkeja, jotka pystyvät olemaan uhka vastustajan alueella. Omanpään luudat ovat tänä päivänä Vittasmäen tyylisiä kavereita, eli myös kiekollisesti ihan päteviä. Toisin kuin Ahonen/Motin/Karjalainen. Winberg menee vähän samaan kastiin.
Mä olen pitkälti samaa mieltä mitä kentällä näkee... mutta toi Motin on vähän outo kaveri.... mä en ole vieläkään keksinyt mitä tekee kentällä paremmin, että +- pysyy kunnossa. Olen sijoittumista yms. yrittänyt tarkkailla, mutta kai sillä on vain loistava pelisilmä tai ajoitustilanteissa... joka johtaa hyviin tilastoihin, mutta ei näy kentällä...
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä olen pitkälti samaa mieltä mitä kentällä näkee... mutta toi Motin on vähän outo kaveri.... mä en ole vieläkään keksinyt mitä tekee kentällä paremmin, että +- pysyy kunnossa. Olen sijoittumista yms. yrittänyt tarkkailla, mutta kai sillä on vain loistava pelisilmä tai ajoitustilanteissa... joka johtaa hyviin tilastoihin, mutta ei näy kentällä...

No kyllähän Motin oikeaan aikaan monesti liimaa hyökkääjän laitaan ja kiekko menee omille tai vääntää kiekon omille ja sitä kautta uhkaa omalle maalille ei eds tule.

Mielestäni Ahonen on myös pelannut hyvin ja tekee oikeita ratkaisuita. Molemmat myös uhrautuvat puolustuksessa. Ja nyt myös omissa rauhassa rakentavat ja purkavat painetta jos vertaa viime kauteen.

Motin omalla tasollaan, Ahonen parantanut.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olisiko kohta jo lupa odottaa vähän isompiakin numeroita? Seitsemää tai kahdeksaa maalia?

Hyökkäyspeli alkaa olla paremmin uomissaan ja tulee tilanteita, tolppia, muutama sentti ohi vetoja jne.

Ei olisi ollut vääryys tänäänkään painaa 5 maalia ja eilen edes neljää tuolla maalipaikkamäärällä. Nyt vaan aihiot alkaa olla koko ajan parempia ja maalipaikatkin parempia kuin alkukaudesta.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhut kertoo, että Tallberg ja Innala lähtee höntsäkiekkoilee
EI herätä hurraahuutoja joukkueen puolesta, mutta tavallaan aika hienoa, että Tale pääsee pukemaan maajoukkuepaidan päällensä. EI olisi pari vuotta sitten varmasti uskonut, jos joku olisi tämän hänelle ennustanut. Pärjää varmasti: fysiikka ja nopeus riittää kevyesti.
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asiaa on käsitelty muistaakseni jossain jo aiemmin, mutta käydään nyt läpi vielä tässä. Eli tietääkö joku viisaampi, miksi seuraava HIFK-KooKoo -peli on sijoitettu kaljaturnauksen seuraavalle päivälle? Kummallekaan joukkueelle ei ole merkitty muita pelejä ennen lauantaita, joten se olisi voinut olla aivan hyvin tiistaina, keskiviikkona, torstaina tai vaikkapa sitten perjantaina, jos välttämättä halutaan peräkkäisinä päivinä pelejä.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Asiaa on käsitelty muistaakseni jossain jo aiemmin, mutta käydään nyt läpi vielä tässä. Eli tietääkö joku viisaampi, miksi seuraava HIFK-KooKoo -peli on sijoitettu kaljaturnauksen seuraavalle päivälle? Kummallekaan joukkueelle ei ole merkitty muita pelejä ennen lauantaita, joten se olisi voinut olla aivan hyvin tiistaina, keskiviikkona, torstaina tai vaikkapa sitten perjantaina, jos välttämättä halutaan peräkkäisinä päivinä pelejä.

Tiistaina ei haluttu ymmärrettävästi lähteä kilpailemaan Suomi-Ranska fudiskarsintapelin kanssa.
Keskiviikkona Hans Zimmer ja torstaina Lord of the rings konsertit jotka molemmat siirretty pari kertaa jo, ja sitä myöten ovat ilmeisesti olleet jo varattuna Nordikselle jo ennen liigaohjelman alkua.
Sitä en tiedä miksei laitettu perjantaille, toki silloin olisi tullut nuo peräkkäisen päivän pelit. Mutta sen kun olisivat siirtäneet KooKoon lauantain pelin alkamaan puoli seiskalta kuten Saipa - HIFK.
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiistaina ei haluttu ymmärrettävästi lähteä kilpailemaan Suomi-Ranska fudiskarsintapelin kanssa.
Keskiviikkona Hans Zimmer ja torstaina Lord of the rings konsertit jotka molemmat siirretty pari kertaa jo, ja sitä myöten ovat ilmeisesti olleet jo varattuna Nordikselle jo ennen liigaohjelman alkua.
Sitä en tiedä miksei laitettu perjantaille, toki silloin olisi tullut nuo peräkkäisen päivän pelit. Mutta sen kun olisivat siirtäneet KooKoon lauantain pelin alkamaan puoli seiskalta kuten Saipa - HIFK.
Kiitos selvityksestä. Perjantai olisi ollut ihan hyvä. Peräkkäispelithän on nykyään ihan arkipäivää. Maanantai olisi muuten ihan ok, jos herra Jalosella olisi ollut tahtoa ja pelisilmää rytmittää niin, ettei tule kolmen pelipäivän putkea kenellekään. Nyt taitaa tulla.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Sisäinen pistepörssi on hyvä osoitus siitä, että ratkaisuvoimaa löytyy laajalta rintamalta. Sehän on hyvän joukkueen merkki.

1. Alex Broadhurst 15 7+7=14
2. Olli Palola 19 5+9=14
3. Otto Paajanen 21 4+10=14
4. Teemu Tallberg 20 6+7=13
5. Eetu Koivistoinen 16 5+8=13
6. Sebastian Dyk 21 5+8=13
7. Jere Innala 21 4+9=13
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täysin ymmärrettävää kun ei kilpailla samoista sijoituksista. Mahtavaa että Rasse saa Liigassakin peliaikaa!

Ihan sama, vaikka kilpailtaisiinkin, kun kysymys on nuoresta pelaajasta, joka tarvitsee peliaikaa päästäkseen pelikuntoon. Kaikki voittaa ja mun mielestä on hienoa, että liigaseurat tekevät yhteistyötä.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Loistava uutinen! Nyt Heljanko saa mahdollisuuden breikata. Eväät on.

Meinaat et omat eväät, jyväskylä ei sälliä ruoki?
Sori, ihan pakko!
Ei vaan, hyvä että (toivottavasti) pääsee pelaa paljon.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millainen pelaaja Rasmuksesta saadaan? Näyttänyt olevan ainakin junnuissa tehokas.
21v on JYPissä jo konkarisarjaa...

Mä olen ainakin itse huudellut täällä jo parin vuoden verran, että Rassella on kyllä kaikki ominaisuudet kehittyä todella hyväksi liigapelaajaksi.

Edarissa kun on saanut peliaikaa, niin aina on näkynyt valonpilkahduksia, mutta kyllähän se vain niin on, että IFK:ssa tällä erää on junnulaitureille tie melko tukossa, ellei sitten satu olemaan joku Joakim Kemell.

Hyvän pelaajan saatte Heljangosta; taitava, räjähtävä ja juonikas. Uskon ja toivon, että tästä siirrosta on sen jokaiselle osapuolelle vielä paljon iloa.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uutta pakkia nyt sisään. Puolustus ei kestä näitä loukkaantumisia enää ollenkaan. Ja se Teissala ansaitsee myös näyttöpaikan.
Puolustus ei kestäisi ilman loukkaantumisiakaan. Kotkansalo alkanut pikkuhiljaa vituttamaan ihan kympillä. Eikä toi Smältsikään oikein vakuuta. Kärkeä ei pakistosta vaan löydy.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Uutta pakkia nyt sisään. Puolustus ei kestä näitä loukkaantumisia enää ollenkaan. Ja se Teissala ansaitsee myös näyttöpaikan.

Joo, tätä olen pelännyt jo monta viikkoa, että otetaan vaikka Auvitu tosta hetkeksi pois, niin mitä tapahtuu alakerran suoritusvarmuudelle, kun hänen tasoinen pakki on pois.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Puolustus ei kestäisi ilman loukkaantumisiakaan. Kotkansalo alkanut pikkuhiljaa vituttamaan ihan kympillä. Eikä toi Smältsikään oikein vakuuta. Kärkeä ei pakistosta vaan löydy.
Näitä on hehkutettu, mutta eipä Kotkansalo oikein säväyttänyt "Karjalassa" eikä Schmaltz ole mikään leaderi vaikka vähän kokemusta NHL:stä onkin. Tänään Motin ja Winberg pelasivat tilanne huomioiden ok-tasolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös