HIFK kaudella 2021–2022

  • 575 637
  • 2 812

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Ovathan Winberg ja Teräväinen ns. terveessä kilpailussa myös tuossa hahmotelmassani sillä erotuksella, että näyttöpaikkoja olisi tiedossa enemmän kun niitä ei tarvitse antaa Ahoselle eikä Karjalaiselle. Ja myös siellä erotuksella, että Luotokin voisi päästä joskus pelaamaan.

No tällä hetkellä Winberg on musta järjestyksessä Ahosta edellä ja taisteli paikan viime kaudella. Siihen kun tulee Krejcik, niin se muuttuu. Joka olisi perseennäyttö Tobiakselle ja voidaan katsoa, kun se breikkaa muualla samalla, kun me sitten vuoden päästä ajetaan Luotoa/Salinia sisään niillä 10 pelillä. Winberg oli meillä viime keväänä top-4 pakki. Kousan peli parani huomattavasti, kun Winberg tuli siihen vierelle 1.pariin. Nyt kaveria ollaan sijoittamassa ns. 4-pariin. Aikamoista.

Mutta näin se IFKssa menee. Ei osata arvostaa sitä mitä on ja muilla on asiat paremmin. Sama oli Kasken kohdalla. Ihan samat jutut pyöri eri ketjuissa täällä. Joo pidettiin lupaavana, mutta kyllähän jengiin vielä yksi "x" mahtuu, ja Kaskeakin sommiteltiin yleensä 3.pariin ja jotkut taisivat sommitella 4.pariinkin. No Oliwer läksi.

Tapparalla on puolustus meitä edellä. Meillä taas hyökkäys ja mahdollisesti maalivahtipeli edellä heitä.

TPSn puolustusta en taasen näe mitenkään erityisen loistavana:

Teräväinen < Viro tämä isolla erolla. Ei edes kysymystä.

Winberg < Rafkin tiukkaa, mutta edge Rafkinille. Rafkin myös enemmän kiekollisesti orientoitunut, kun taas Winperi allaround

Kotkansalo = Anttalainen

Motin > Ivarsson Molemmat peruspakkeja, mutta Motin pystyy tekemään myös kiekolla jotain

Lyytinen > Lajunen Lyytinen menossa Liigan tähtikaartiin, kun taas Lajusen ura jo ehtoopuolella

Auvitu > Arell Mielestäni ei edes kysymystä. Auvitu on sarjan TOP5 puolustaja.Toki, Arellin taso selviää vasta myöhemmin

Schmaltz < Eronen EHT pelaaja ja Liigan TOP5 puolustaja. Eronen lähtökohtaisesti parempi. Voimasuhteet voivat keikahtaa, kun Schmaltzin taso selviää.

Winberg vs Rafkin - Aika eri pelityypin pelaajia musta. Aika tasoihin menee. Eri vahvuudet.

Teräväinen vs Viro - Viro on varmaan ensi kaudella jo EHT -kamaa. Eerolla on make it or brake it kausi vielä edessä.

Kotkansalo vs Anttalainen -mulle Anttalainen on aika mitäänsanomaton. Hyvänä päivänä hyvä, huonona keskinkertainen. Ihan ok pakkki. Nuoria molemmat.

Motin vs Ivarsson -Motin vie.

Lyytinen vs Lajunen -Lyytinen menossa eteenpäin, Lajusella jalka hidastuu joka vuosi.

Schmaltz vs Eronen -Eronen on hieno pelaaja, mutta Smaltsi on kelvannut kolmelle eri NHL-koutsille. Ilo, jota Eronen ei ole vielä päässyt kokemaan.

Auvitu vs Arell. Toinen on NHLään kelvannut ja SM-liigan parhaaksi pakiksi valittu kaveri ja toinen on SHL-jyrä. Kyllä tää nyt paperilla Auvitulle menee.

Eli mun silmiin aika tasoihin menee ja pelisysteemi ja nuorten pelaajien kehitys tulee tekemään sen eron.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK
J

Just-Ice-Hockey

Itselleni ei Kotkansalo ole jäänyt mieleen, mitenkään, mistään joukkueesta.
Kävin Elitestä katsomassa, ja B:n SM:ssa on tehny hyvin pongoja.
Ollakseen kiekollinen hyökkäyspään tuloksentekijä.
Ikää kohta 23. Mihin tämä odotusarvonsa kiekollisesti eteväksi pakiksi hänen kohdallaan perustuu?
Iso on, ja varmaan hyvä allround-pakki. Kun en häntä muista, niin ajattelin kysyä joltain, joka tarkemmin on pelaajan tutustunut.

Sitä en osaa sanoa, mihin tuo odotusarvo perustuu, minä kun en häntä millään tasolla näe minään erityisen etevänä kiekollisena pakkina. Itsekin näen Kotkansalon enemmän allaround-pakkina kuin minään muuna. Uskon, että voi kasvaa Motiniksi Motinin paikalle kaudeksi 22-23.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myös itse pidän Kotkansalon hankinnasta erittäin paljon. Itse näkisin hänen kohdallaan tilanteen niin, että on ensi kaudella kasvetaan vielä suojatussa roolissa ilman suurta tulosvastuuta ja sitten kaudella 22-23 Kotkansalo olisi meillä isossa roolissa puolustuksen top 4 pakkeja. Siksi Kotkansalo ei minun kirjoissa voi vielä olla tuo pakistosta selkeästi puuttuva "top 4" pakki. Itse olen tullut koko ajan vakuuttuneemmaksi siitä, että ylivoiman pelinrakentajaa tuo pakisto vielä kaipaa, siksi itse iskisin Kousalle lappua kouraan.
Top 4 pakit lienevät aika selvästi Auvitu - Lyytinen - Schmaltz - Motin. Eiköhän se Kotkansalo tosiaan saa Winbergin ja Teräväisen tapaan kehittyä vähän pienemmillä minuuteilla tulevan kauden. Varmaan kuulun vähemmistöön ja voi olla että olen väärässäkin, mutta minulla on kohtuu isot odotukset Laardikauppiasta kohtaan. Hänestähän nimenomaan piti tulla se ylivoiman pelinrakentaja, mutta ei NHL:ssä koskaan breikannut. Pari viime kautta on mennyt tehojen valossa aika kehnosti jopa AHL:ssä, mutta en ole tästä niin älyttömän huolissani, kun uusissa joukkueissa on ollut jo nuorempia ja valmennukselle tutumpia pakkeja ylivoimalle.
 
J

Just-Ice-Hockey

Top 4 pakit lienevät aika selvästi Auvitu - Lyytinen - Schmaltz - Motin. Eiköhän se Kotkansalo tosiaan saa Winbergin ja Teräväisen tapaan kehittyä vähän pienemmillä minuuteilla tulevan kauden. Varmaan kuulun vähemmistöön ja voi olla että olen väärässäkin, mutta minulla on kohtuu isot odotukset Laardikauppiasta kohtaan. Hänestähän nimenomaan piti tulla se ylivoiman pelinrakentaja, mutta ei NHL:ssä koskaan breikannut. Pari viime kautta on mennyt tehojen valossa aika kehnosti jopa AHL:ssä, mutta en ole tästä niin älyttömän huolissani, kun uusissa joukkueissa on ollut jo nuorempia ja valmennukselle tutumpia pakkeja ylivoimalle.

Olen kanssasi samaa mieltä tuosta top 4:stä. Siksi minulla oli tuossa lainaamassasi viestissä heittomerkeissä. Mun ajatusmaailmassa pelataan seitsemällä pakilla ja tuohon seitsikkoon ei mahdu kuin kaksi nelikosta Kotkansalo, Winberg, Teräväinen ja Ahonen. Samalla olen sitä mieltä, että kiekollista taitoa ja yv-osaamista pakistosta puuttuu. Siksi pyrkisin etsimään tuonne sen kiekollisen pakin (Kousa), etsimään koko kauden lainaseuran (Teräväinen) ja etsimään uuden seuran ja kättelemään (Ahonen).

Schmaltzin suhteen myös itse odotan hyvää puolustajaa Liigaan. Ei ylikylän jätkää, mutta liigan top 10 pakkeja kuitenkin.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Olen kanssasi samaa mieltä tuosta top 4:stä. Siksi minulla oli tuossa lainaamassasi viestissä heittomerkeissä. Mun ajatusmaailmassa pelataan seitsemällä pakilla ja tuohon seitsikkoon ei mahdu kuin kaksi nelikosta Kotkansalo, Winberg, Teräväinen ja Ahonen. Samalla olen sitä mieltä, että kiekollista taitoa ja yv-osaamista pakistosta puuttuu. Siksi pyrkisin etsimään tuonne sen kiekollisen pakin (Kousa), etsimään koko kauden lainaseuran (Teräväinen) ja etsimään uuden seuran ja kättelemään (Ahonen).

Schmaltzin suhteen myös itse odotan hyvää puolustajaa Liigaan. Ei ylikylän jätkää, mutta liigan top 10 pakkeja kuitenkin.
Samaa mieltä. Ahonen on ns. "tarpeeton", ura illassa. Eikä kovin hyvä oikein missään. Keke olis hyvä, tai joku samantasoinen playmaker, joka saa myös skodet maalille asti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei pitäisi kirjoittaa väsyneenä puolen yön aikaan. Silloin tulee vain sekavaa tekstiä, kuten edellinen viestini tähän ketjuun.

Lähinnä olen yrittänyt ilmaista sitä mielipidettäni, että en pidä Ahosta esteenä IFK:n menestykselle. Viime kaudella oltiin lähellä finaalia Ahosesta huolimatta, vaikka mies pelasi keskimäärin 15 minuuttia ottelua kohti. En ole eri mieltä siitä, että stigaukko X tai Y Ahosen paikalla saattaisi tehdä myös ensi kauden jengistä vielä nykyistä kovemman, mutta Ahosenkin kanssa pystytään näköjään menestymään.

Viittaus kevään 1998 jengin tarkoitti puolestaan sitä, mistä moni muukin on täällä kirjoittanut: voidaan hankkia alakerta täyteen tasonsa näyttäneitä valmiita pelimiehiä ja lähettää nuoret muualle kasvamaan ja saamaan peliaikaa, mutta se on mielestäni turhan kallis tapa, eikä välttämättä valmista junnuja pelaamaan Nordiksen kirkkaissa valoissa, jos lainasopimuksen jälkeen palaavat vielä takaisin. Annetaan mieluummin nuorille reilusti peliaikaa varsinkin harjoituskaudella. Sitä kautta saadaan toivottavasti omia kukkosia ja mäntylöitä eli monivuotisia runkopelaajia. Loukkaantumisiakin tulee, joten esimerkiksi Teräväiselle voi avautua sitä kautta runsaasti peliaikaa ja hyvä näyttöpaikka, jos onnistuu itse välttämään loukkaantumiset.

Joka tapauksessa joukkue näyttää mielestäni tällä hetkellä varsin hyvältä ja riittävän valmiilta. Luotan siihen, että Salmelainen ja kumppanit ovat tehneet pelaajatarkkailun esim. Shcmaltzin kohdalla huolellisesti. Broadhurst osoittautui niin kovaksi pelimieheksi, että kauden lopussa oltiin epätoivoisia, kun pelättiin miehen palaavan rapakon taakse. Schmaltz voi ihan hyvin olla ensi kaudella puolustuksen Hursti. Kysymysmerkkejä on aina, vaikka joukkueeseen raahaisi minkälaista ukkoa. Moni seppä on epäonnistunut ja flopannut Nordiksella pelattuaan huippukauden muualla.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Mulla on siis itselläni tosi vahva luotto Winbergiin. Pelasi 43 peliä 1+8 pisteillä ja +10 tehotilastolla. Todella hyvä kausi alla kokonaisuutena. Paransi nimenomaan keväällä ja pleijareissa, joissa esitti todella kypsää peliä.

Kyseessä 189 senttinen jätkä, joka liikkuu aika kivasti luistimilla ja osaa antaa napakan ekan syötön. Mutta meidän onneksi ei ole ns. superlupaus, jolla olisi junnumaajoukkuepelejä tai NHL-varausta, jolloin se ulkomaille lähteminen pikaisesti on epätodennäköistä.

Jos johonkin kundiin pitää panostaa, niin se on Winberg. Tästä voi tulla se kauan kaivattu kohtuullisen hintainen VL-pakki vuosiksi eteenpäin, joka sitten vapauttaa resursseja ja rahaa kärkihankintoihin.

Siksi mä en näe siinä mitään järkeä, että kaveria sijoitetaan johonkin 4.pariin.

Tobiaksen pitää lähtökohtaisesti aloittaa siellä pelaavassa kuusikossa ja paikata kärkipareissa, kun loukkaantumisia tulee. Kuten teki viime kaudella Auvitun loukkaannuttua.

Jos tätä luottoa ei ole Winbergiin, niin ei sitä täällä kannata pitää. Päästetään mieluummin Jukureihin Rindellin pariksi.

En nähnyt niin montaa Ässien peliä, että osaisin verrata Kotkansaloon, mutta kuitenkin Kotkansalolla tehotilasto pakkasella jo kolme kautta putkeen, niin sen perusteella menee mulla Winbergin taakse hierarkiassa. Silti pidän Kotkansaloa kiinnostavana hakuna ja näenkin miehen juurikin oleva se "kauden 22-23 Motin", jos Karjalainen ei onnistu sitä roolia nappaamaan.

Teräväinen on se kaikkein haastavimmissa paikassa oleva kaveri. Jos Murphy saa revittyä kaverista sen potentiaalin, niin liigataivas on rajana ja matka voi jopa jatkua ulkomaille isompiin sarjoihin parin hyvän liigakauden jälkeen, mutta jos ei nyt lunasta potentiaaliaan, niin sitten on aika breikata Niemelän alaisuudessa jossain toisessa jengissä. Toivottavasti Eero löytää vireen täällä ja saataisiin itsekin kasvatettua yksi VL-kiekollinen pakki.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
No tällä hetkellä Winberg on musta järjestyksessä Ahosta edellä ja taisteli paikan viime kaudella. Siihen kun tulee Krejcik, niin se muuttuu. Joka olisi perseennäyttö Tobiakselle ja voidaan katsoa, kun se breikkaa muualla samalla, kun me sitten vuoden päästä ajetaan Luotoa/Salinia sisään niillä 10 pelillä. Winberg oli meillä viime keväänä top-4 pakki. Kousan peli parani huomattavasti, kun Winberg tuli siihen vierelle 1.pariin. Nyt kaveria ollaan sijoittamassa ns. 4-pariin. Aikamoista.

Winberg paransi otteitaan keväällä, mutta ei viime kausi missään nimessä ollut kokonaisuudesssan mikään sellainen timanttinen nappisuoritus, jotta paikkoja pitäisi sen takia ennen pre seasonia sementoida top-4:een.

Yhtälailla häntä ei olla sementoimassa myöskään "4.pariin", vaan voit olla varma, että jos 8 ensimmäistä pakkia olisivat Auvitu, Schmaltz, Lyytinen, Motin, Kotkansalo, "Krejcik", Winberg ja Teräväinen, niin aivan taatusti jokaisella heistä on reilu mahdollisuus ansaita roolinsa omilla peliesityksillään.

Itse asiassa näkisin, että eniten Winberg kilpailee peliajasta samaan pelaajaprofiiliin istuvan Kotkansalon kanssa, eli jos peliaikanäkövinkkelistä jotain haluaa kyseenalaistaa, niin sitten kyseenalaistaisin juuri Kotkansalon hankinnan. Itse en tätä toki tee, koska mielestäni kyseessä on erinomainen hankinta ja kilpailu kehittää.

En halua maalailla piruja seinille, mutta tuostakin porukasta Auvitu on pelannut viimeisen kolmen kauden aikana yhteensä 48 jääkiekko-ottelua, joista kahden viime kauden aikana 23. Toivon tietenkin kaikkea hyvää, mutta pelkän optimismin varaan ei voi joukkueita rakentaa. Tällä mentaliteetillä tulee vahva dejavu-tunne "teemulaakso"-hengessä.
 
Viimeksi muokattu:

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari juttua nopeasti:

Ahonen voi olla vielä kullanarvoinen. Vertaisin viime mestaruuskauden Ari Valliniin, täällä aikoinaan mollattiin ja ihmeteltiin miksi jengissä pelaa mutta kun tiukka paikka tuli niin tiesi tasan tarkkaan mitä sai. Ei puntti tutissut.

@Postinjakaja : Hyviä pointteja noista nuorista. Itsellä on myös kova luotto eritoten Winbergiin. Hyvä jätkä.

En muista milloin jengi olisi ollut näin valmis heinäkuun puolivälissä. Kenties tässä kiinnostuu jopa EHT:stäkin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En halua maalailla piruja seinille, mutta tuostakin porukasta Auvitu on pelannut viimeisen kolmen kauden aikana yhteensä 48 jääkiekko-ottelua, joista kahden viime kauden aikana 23. Toivon tietenkin kaikkea hyvää, mutta pelkän optimismin varaan ei voi joukkueita rakentaa. Tällä mentaliteetillä tulee vahva dejavu-tunne "teemulaakso"-hengessä.
Polvivamman, joka käsitykseni mukaan pilasi nuo viime kautta edeltävät pari kautta, pitäisi olla voitettu vaiva (kop, kop). Viime kauden loukkaantuminen nyt ei mistään ”Nykoppmaisesta” lasisuudesta ollut kiinni vaan väittäisin 9/10 loukkaantuvan tuollaisesta rattijuopon suorittamasta tahallisesta teurastuksesta. Auvitu ollut aina aivan jäätävässä fyysisessä kondiksessa, joten siitä ei jää kiinni. Toki, jos kropassa on mailit täynnä niin sitten ei voi mitään. Itse en kuitenkaan tähän usko.

Ensimmäisessä TPS-pelissä ensi kaudella odotan Karjalaisen ja Karvisen ilmoittavan jo alkulämmöissä Anttalaiselle, että tänään mennään haluat sitä tai et ja saat vielä valita kumman kanssa. Sitten nähdään onko Anttalaisesta miestä, kun Turussa pidetään kovankin pelaajan maineessa. Itse veikkaan turkulaista-kilpikonnaa.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Ensimmäisessä TPS-pelissä ensi kaudella odotan Karjalaisen ja Karvisen ilmoittavan jo alkulämmöissä Anttalaiselle, että tänään mennään haluat sitä tai et ja saat vielä valita kumman kanssa. Sitten nähdään onko Anttalaisesta miestä, kun Turussa pidetään kovankin pelaajan maineessa. Itse veikkaan turkulaista-kilpikonnaa.
Mä niin haluaisin ostaa tämän. Uskon asian olevan jo unohdettu niinkuin keväällä nähtiin. Auvitu joutunee itse tekemään asialle jotain. Mutta ei tästä sen enempää; sain keväällä pelikieltoa "välivaltafantasioista" asian tiimoilta.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä niin haluaisin ostaa tämän. Uskon asian olevan jo unohdettu niinkuin keväällä nähtiin. Auvitu joutunee itse tekemään asialle jotain. Mutta ei tästä sen enempää; sain keväällä pelikieltoa "välivaltafantasioista" asian tiimoilta.

Anttalainen ei takuulla tiputa hanskoja Karjalaisen kanssa sillä se olisi sellaista paskaisen lakanan riepottelua jota Ratti ei kestäisi henkisestikään, joten taitaa olla Muulin tai Oton hommia jos tästä nyt vielä jatko-osa on syntyäkseen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Veikkaan ettei mitään tapahdu IFK:n ja Anttalaisen välillä ellei nyt sattuisi tulemaan jotain uutta rumaa taklausta. NHL:ssä joukkueilla on pitkä muisti ja kaunat kantautuvat aina seuraavillekin kausille, mutta Liigassa harvemmin näin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Veikkaan ettei mitään tapahdu IFK:n ja Anttalaisen välillä ellei nyt sattuisi tulemaan jotain uutta rumaa taklausta. NHL:ssä joukkueilla on pitkä muisti ja kaunat kantautuvat aina seuraavillekin kausille, mutta Liigassa harvemmin näin.
VPllä toisaalta voi olla Kojomainen lähestymistapa näihin eli kuitti tulee aina, joten en näkisi mahdottomana. Koronan takia ei ollut mahdollisuutta runkosarjassa viime kaudella kuittiin ja kukaan ei lähde paras viidestä pleijareissa näihin niin menee nyt siirtovelkana ensi kaudelle. KJ on kyllä sitten Sheddenin eniten IFKn näköinen valmentaja, sillä hänen IFKta ei todellakaan ollut kiva voittaa ja kuittivihko oli käytössä.
 
J

Just-Ice-Hockey

Mitä ihmettä sille Anttalaiselle pitäisi nyt vielä kostaa ja miten? Paras kosto olisi ollut pudottaa TPS välierissä, siihen ei pystytty. Toiseksi paras kosto on voittaa TPS kaikissa ensi kauden otteluissa ja saada Anttalainen turhautumaan siten, että tämä ottaa turhia ja tyhmiä jäähyjä. Ei todellakaan mitään väkivaltafantasiointia tai väsyneitä noutoja. Jos pelin tiimellyksessä tunteet kuumenevat niin sitten kuumenevat ja paineita päästetään pihalle. Jos pelin tiimellyksessä tunteet kuumenevat, minkä seurauksena paineita pidetään koholla kuukausi kaupalla ollaan vain pieniä.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten se Anttalaisen hakkaaminen auttaa sitä, että Auvity loukkaantui? Luuletko, että seuraavalla kerralla jättää sen takia taklaamatta?

Jos tuollaisella kaverilla sumenee päässä, niin ei se mieti että jaa joku voi suuttua jos ajan tästä yli.

Toivotaan Anttalaiselle mieluummin alkoholiongelmiin ja mielenterveyteen parannusta.

IFK voi keskittyä voittamiseen. Nämä Gilliesit ynnä muut pellehommat voidaan unohtaa. Silloin päästy koskaan edes puolivälieristä eteenpäin.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Mitä ihmettä sille Anttalaiselle pitäisi nyt vielä kostaa ja miten? Paras kosto olisi ollut pudottaa TPS välierissä, siihen ei pystytty. Toiseksi paras kosto on voittaa TPS kaikissa ensi kauden otteluissa ja saada Anttalainen turhautumaan siten, että tämä ottaa turhia ja tyhmiä jäähyjä. Ei todellakaan mitään väkivaltafantasiointia tai väsyneitä noutoja. Jos pelin tiimellyksessä tunteet kuumenevat niin sitten kuumenevat ja paineita päästetään pihalle. Jos pelin tiimellyksessä tunteet kuumenevat, minkä seurauksena paineita pidetään koholla kuukausi kaupalla ollaan vain pieniä.
Tämä kirjoitus on 100% vastakohta omiin näkemyksiini jääkiekosta.
 
J

Just-Ice-Hockey

Tämä kirjoitus on 100% vastakohta omiin näkemyksiini jääkiekosta.

Ymmärränkö siis oikein, että sinun mielestäsi vihaa pitää padota ja reagoida mahdollisiin ylilyönteihin aikaisintaan seuraavalla kaudella? Missään nimessä niihin ei kuitenkaan ilmeisesti saa reagoida välittömästi?
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Ymmärränkö siis oikein, että sinun mielestäsi vihaa pitää padota ja reagoida mahdollisiin ylilyönteihin aikaisintaan seuraavalla kaudella? Missään nimessä niihin ei kuitenkaan ilmeisesti saa reagoida välittömästi?
Tottakai niihin pitää reagoida välittömästi. Vihan patoaminen on hyvä kakkosvaihtoehto.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ymmärränkö siis oikein, että sinun mielestäsi vihaa pitää padota ja reagoida mahdollisiin ylilyönteihin aikaisintaan seuraavalla kaudella? Missään nimessä niihin ei kuitenkaan ilmeisesti saa reagoida välittömästi?
Milloin tuon olisi sitten voinut kuitata? Åsten nyt ehti jotenkin reagoida, mutta linjatuomarit olivat nopeasti halailemassa Telian erittäin huonon kameratyöskentelyn perusteella. Plejareissa ei mitään järkeä lähteä antamaan vastustajalle etua kuittausten muodossa, joten ensi kaudelle tämä menee. Itse olen vanhanaikainen tässä mielessä ja odotan VPn paluun myötä Kojomaista tyyliä, että kuitti tulee aina tavalla tai toisella.
 
J

Just-Ice-Hockey

Milloin tuon olisi sitten voinut kuitata? Åsten nyt ehti jotenkin reagoida, mutta linjatuomarit olivat nopeasti halailemassa Telian erittäin huonon kameratyöskentelyn perusteella. Plejareissa ei mitään järkeä lähteä antamaan vastustajalle etua kuittausten muodossa, joten ensi kaudelle tämä menee. Itse olen vanhanaikainen tässä mielessä ja odotan VPn paluun myötä Kojomaista tyyliä, että kuitti tulee aina tavalla tai toisella.

Siinä hetkessä kun taklaus tapahtui. Jos ei siinä heti onnistu, niin sitten ei onnistu. Joskus asioista vaan kannattaa päästää irti.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Näin IFK:lla kävi brändin kanssa. Toivottavasti Ville tuo sen takaisin.
Miksi Ville, joka kirjaimellisesti pahoinpideltiin kaukalossa, haluaisi tehdä IFK:sta kostonhimoisen ja väkivaltaisen joukkueen?

Ihan oikeasti. Anttalainen meni jo. Tehdään seuraavaksi hienoja maaleja ja annetaan Tepsin jätkille kovia, rehtejä taklauksia. Se riittää. Alas ei tarvitse vajota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös