HIFK kaudella 2014–2015

  • 1 487 179
  • 3 548

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kun joukkue ei menesty ja kaiken kukkuraksi pelaa vielä tuommoista aneemista paskakiekkoa mitä pari-kolme viime kautta on pelattu niin paha tässä on hirveesti syttyä matseihin, IFK:hon jne..

Yksi iso asia mielestäni on myös se, että seura on etääntynyt kannattajistaan. Dialogia ei ole ja monologi on vitsi : Tiedote. Noita the tiedotteita odotellaan ja jaetaan kipinävuoroja, kun cc:llä herrat nauttivat elämästään. Joskus Nyyperi viitsi ja yritti avata toimintatapaansa ja laatikkoleikkejään, mutta ei enään aikoihin mitään.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle ehkä suurin ongelma on se, että HIFK on etääntynyt omasta imagostaan. Iso ja paha ei välttämättä tämän päivän liigassa ole kova sana, mutta luulisi että fyysisen aspektin voisi jotenkin päivittää tähän päivään. Se IFK, johon rakastuin 60-luvulla oli sekä kova että taitava.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle ehkä suurin ongelma on se, että HIFK on etääntynyt omasta imagostaan. Iso ja paha ei välttämättä tämän päivän liigassa ole kova sana, mutta luulisi että fyysisen aspektin voisi jotenkin päivittää tähän päivään. Se IFK, johon rakastuin 60-luvulla oli sekä kova että taitava.

Omasta mielestäni ei voi olla oikealla tavalla kova, jos joukkueessa ei ole riittävää määrää taitoa ja joukkue ei ole myös hyvin pelitaktisesti valmennettu. Taidon tai pelitavan puute johtaa vain täysin turhaan tutinaan ja tötinään, jolla ei ole otteluiden voittamisen kannalta suurempaa merkitystä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Liityn edellisiin kirjoittajiin, että liekki on hiukan hiipunut muutaman viime kauden aikana, mikä juurikin johtuu noista neppailuista ja nysväämisistä. Mestaruus täytti jotenkin pitkäksi aikaa ilmeisesti. Poissa on Pena ja koulutukset, sekä persoonalliset pelaajat ja ylilyönnit etc, mutta tulevaa kautta jotenkin vanhana pervertikkona kuitenkin odottaa kuun kuuta nousevaa muunmuassa herrojen Törmänen ja Keränen ansiosta, josta toki officelle kiitosta.

Salaisissa fantasioissa huomenna risteilyraporteissa odotan, että tulisi edes jonkunlainen JYTKY!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Taidon tai pelitavan puute johtaa vain täysin turhaan tutinaan ja tötinään, jolla ei ole otteluiden voittamisen kannalta suurempaa merkitystä.

Onhan se noinkin ja siksi vanhasta kunnon HIFK-brändistä tulevat mieleen myös Caloun, Rafalski, Marek ja monet muut pelaajat. Kovuus & taito. Mutta sen verran vanhanliiton kaveri olen, että kyllä mun toiveissani HIFK:ssa on oltava nimenomaan tämä järjestys: 1) kovuus ja 2) taito. Eli miellyttävyysjärjestykseen laitettuna:

1) Kova ja taitava HIFK
2) Kova ja vähemmän taitava HIFK
3) Fyysisesti lapanen ja taitava HIFK
4) Fyysisesti lapanen ja vähemmän taitava HIFK

Viime kaudet olemme saaneet nauttia vaihtoehdosta numero 4.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JHagin lista osuu tännekin. Tosin tarkennetaan, että kohtien 2 ja 3 välinen ero on huomattavasti pienempi kuin kohtien 3 ja 4.

Ensi kauden jengiin en varsinaisesti kaipaa enää Keräsen jälkeen mitään Petruzalekeja, mutta toki tuon tason pelaajia mielellään katsoo. Se ei saa kuitenkaan olla pois puolustuksen rakentamisesta. Kaksi hyvää pakkia kahteen ensimmäiseen pariin ja Mäkelän sekä mielellään Harin jatkot niin odotan tulevaa levollisin mielin. Eipä tässä hätää, vaikkei julkaistaisikaan kun yksi laatupakki. Tähtiä ei ole pakko jengiin enää saada. Laatua sen sijaan on.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JHagin lista osuu tännekin. Tosin tarkennetaan, että kohtien 2 ja 3 välinen ero on huomattavasti pienempi kuin kohtien 3 ja 4.
Suunnilleen samanlaisen listan ole itsekin joskus vääntänyt.

Tosin, jos/kun 10 vuotta putkeen katselee puukäsijengiä jonka pelistä ei tule lasta eikä paskaa, mutta josta 4-5 kertaa kaudessa joku yrittää niistää jonkun nenän, niin sitä välillä toivoisi voittavaakin porukkaa. Silloin saattaa vaihtoehto 3 olla tilapäisesti jopa parempi kuin vaihtoehtoa 2. Mutta se tunne menee kyllä ajan kanssa ohitse.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hip hei! Tänään on joulu, ja hieman jo jänskättää!
Paketteja aloitetaan jakamaan jo klo 19, vai oliko se klo 20, alkaen?

Mielenkiintoinen ilta edessä. Toivottavasti anti on odottamisen arvoinen.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hip hei! Tänään on joulu, ja hieman jo jänskättää!
Paketteja aloitetaan jakamaan jo klo 19, vai oliko se klo 20, alkaen?

Mielenkiintoinen ilta edessä. Toivottavasti anti on odottamisen arvoinen.

Onko siellä taas palattu tohon malliin?

Viime vuonnahan sopimuksia julkistettiin jo ennen koko purkin lähtöä, vai muistanko väärin?
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Hip hei! Tänään on joulu, ja hieman jo jänskättää!
Paketteja aloitetaan jakamaan jo klo 19, vai oliko se klo 20, alkaen?

Mielenkiintoinen ilta edessä. Toivottavasti anti on odottamisen arvoinen.

Kannattaa ottaa kunnon pohjat niin ei ehkä vituta niin paljon:).

Kait siellä jotain nimiä on säästetty risteilyllekin, mutta yhtään Petruzalekia tai McLeania sieltä ei kyllä tule!
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Laivalla järjestetään kaikille avoin ‘HIFK Show’ Ocean Club-yökerhossa 8. kannella klo 19:30. Ohjelmassa pelaajaesittelyjä, valmentajan haastattelu, Fan Clubin Vuoden Kunkku-palkinto sekä IFK Cheerleadereiden esityksiä.

Näin mua informoitiin.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Siis Marek edusti sitä kaikkea mitä HIFK pitäisi edustaa - kivenkovaa taitoa, kovuutta ja äärimmäistä hulluutta sopivissa kohdin. Mistä me saataisiin uuden ajan Marek?

Koska ihan rehellisesti HIFK ei ole pitkään edustanut niitä perinteisen arvoja - ei edes Jalosen kausilla - hulluus puuttui.

Kuka meidät pelastaisi?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Laivalla järjestetään kaikille avoin ‘HIFK Show’ Ocean Club-yökerhossa 8. kannella klo 19:30. Ohjelmassa pelaajaesittelyjä, valmentajan haastattelu, Fan Clubin Vuoden Kunkku-palkinto sekä IFK Cheerleadereiden esityksiä.

Näin mua informoitiin.

Eli Auvitun ja Taipaluksen haastattelu ;)

No joo, pakkohan siellä nyt jotain uusia nimiä on esiin tulla. Sitähän risteilylle lähtijät eniten odottavat, ja voi olla että ensi vuoden osallistuminen on aika heikkoa, jos ei niin tapahdu.

Jos tärkeitä soppareita infotaan, niin tiedottaminenhan on ollut hyvää tänä vuonna:
- Jatkosoppareita ilmoitettu ajoissa (mm. Söde)
- Ennen vappua esiteltiin uusia tärkeitä nimiä
- Ja Risteilyllä muutama lisää?

Rasti seinään, aika isokin rasti.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Siis Marek edusti sitä kaikkea mitä HIFK pitäisi edustaa - kivenkovaa taitoa, kovuutta ja äärimmäistä hulluutta sopivissa kohdin. Mistä me saataisiin uuden ajan Marek?

Koska ihan rehellisesti HIFK ei ole pitkään edustanut niitä perinteisen arvoja - ei edes Jalosen kausilla - hulluus puuttui.

Kuka meidät pelastaisi?

Marekin kaltaista "supertähti" pelaajaa on kyllä lähes mahdotonta löytää nykyään KHL:n jyllätessä kulman takana.

Anssi Salmela (nyt osui uloste tuulettimeen varmasti monen mielestä) voisi olla tuollainen kaveri. Tarvittaessa löytyy kovuuttaa, pisteitäkin tulee ja hulluutta löytyy ämpärikaupalla miehestä.

Itse olen aina jostain sadistisesta syystä pitänyt miehen otteista. Kaveri sekoilee ja tekee millon mitäkin, mutta osaa myös pelata.

Minun IFK:hon Anssi Salmela mahtuu erittäin nätisti.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en odota tältä illalta yhtään pelaajauutista. IFK kuitenkin julkaisi jo viime viikolla nipun pelaajia ja missään ei ole mainittu, että niitä tulisi tänään lisää.
 

444

Jäsen
Marekin kaltaista "supertähti" pelaajaa on kyllä lähes mahdotonta löytää nykyään KHL:n jyllätessä kulman takana.

Anssi Salmela (nyt osui uloste tuulettimeen varmasti monen mielestä) voisi olla tuollainen kaveri. Tarvittaessa löytyy kovuuttaa, pisteitäkin tulee ja hulluutta löytyy ämpärikaupalla miehestä.

Itse olen aina jostain sadistisesta syystä pitänyt miehen otteista. Kaveri sekoilee ja tekee millon mitäkin, mutta osaa myös pelata.

Minun IFK:hon Anssi Salmela mahtuu erittäin nätisti.

Harmi, että Anssilta puuttuu M.Z.:n kädet, laukaus ja on-off -kytkin.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Harmi, että Anssilta puuttuu M.Z.:n kädet, laukaus ja on-off -kytkin.


Kaikkea ei voi saada kuten jo viittasin aiemmin. Salmela on kuitenkin profiililtaan mielestäni melko (huom. melko) samantyylinen pelaaja. Varmasti monen mielestä olen väärässä, tämä on kuitenkin oma näkemys.

Lantitkin voisivat hyvin riittää Anssi Salmelan hankkimiseen Ruotsista.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Mä en odota tältä illalta yhtään pelaajauutista. IFK kuitenkin julkaisi jo viime viikolla nipun pelaajia ja missään ei ole mainittu, että niitä tulisi tänään lisää.

Taitaa asian laita olla nimenomaan tämä. Tietääkseni homma menee juuri niin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mä en odota tältä illalta yhtään pelaajauutista. IFK kuitenkin julkaisi jo viime viikolla nipun pelaajia ja missään ei ole mainittu, että niitä tulisi tänään lisää.
Taitaa asian laita olla nimenomaan tämä. Tietääkseni homma menee juuri niin.

Meinaatteko että kehtaavat tehdä sen tempun paatille lähteville faneille... Aika karua.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Marekin kaltaista "supertähti" pelaajaa on kyllä lähes mahdotonta löytää nykyään KHL:n jyllätessä kulman takana.

Minä en siis peräänkuuluta, että kaverin pitäisi olla samalla taitotasolla kuin Marek. Se ei ole realismia nykypäivänä.

Mitä peräänkuulutan on se sielu mitä Marek edusti - se pitäisi löytää uudestaan. Siis se yhdistelmä taitoa, kovuutta ja hulluutta mikä kiteyty Marekissa pitäisi olla joukkueen kantava teema. En ole ihan varma onko näin nyt, koska puuttuva erottava tekijä on hulluus ja sitä en ole nähnyt - vielä.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Meinaatteko että kehtaavat tehdä sen tempun paatille lähteville faneille... Aika karua.


Siinä vaiheessa kun fani on jo laivalla ei ole mitään menetettävää. Voi olla jopa vain voitettavaa. Ihmiset juovat lisää itkupotkuraivareissaan ja laivayhtiö kiittää HIFK:ta järjestämisestä.

Kyllä siellä varmasti jotain julkaistaan.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meinaatteko että kehtaavat tehdä sen tempun paatille lähteville faneille... Aika karua.

Nämä on taas vaan meidän fanien omia toiveita, että tänään julkaistaan jotain, kun ennenkin on julkaistu. Aikaisimpina vuosina IFK on myös ilmoittanut ennen risteilyä, että luvassa joukkueen julkistus, tai pelaajien julkistamisia. Nyt ei ole luvattu mitään tällaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös