HIFK - Jokerit to 26.1.2006

  • 26 023
  • 129

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Ja Salmelaiselta pitäisi katkaista maila ennen rankkareita.
+ molemmat jalat ennen matsia. Tänään näin radiosta miten hyvä tuo mies on. Aina kun "selostaja" mainitsi Salmelaisen olevan jäällä menin valmiiksi hotelli helpotukseen istumaan. Nää on näitä ja on meilläkin näitä ollut.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parit viivat..

-Askey ja Lundell kentän hahmot

-Rönn huono. Välillä todella helppoja jäähyjä ja välillä ei vihelletty mistään.

-Taklauksia liian vähän.

-B2 todella vaisu.

-E1 hyvää mekkalaa, varsinkin kolmaserä ja jatkoaika loistavaa laulantaa.

Onneksi ei peli ratkennut kummankaan joukkueen tuurimaaliin.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
tsiiffit kirjoitti:
Tänään vierailijan kannattajien panokselle on nostettava hattua äänekkyydestä. Iso miinus tulee plagioinnista.
Kiitokset alkuun. Tuohon plagiointiin on pakko kommentoida että näistä lauluista on jauhettu netin eri foorumeilla Stadin Kinkkien ym kanssa pitkään ja lopputulos taitaa olla se että kumpikaan ei ole plagioinut kumpaakaan.

Baarimikko kirjoitti:
Yksipuolinen näkökulma asiaan. Mistähän tälläiseen lopputulokseen päädyit vai teitkö asiasta iha selvityksen?
Noh, käymällä vaikka B2Redsin ja Stadin Kingien foorumeilla niin päätyy varmasti samaan lopputulokseen. E9-gossejen näppäimistöltä on tullut tekstiä "Häh, IFK-fanit ja paljon ääntä; missä pelaa? Hävittiin narreille v*ttu satanolla".

Kiitos Tom Askey. Meillä on vihdoin maalivahti.
 

Joe Cool

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kliffa voitto

Hyvä fiilis matsissa, tiukkaa vääntöä molemmin puolin ja hasardeista tilanteita silloin tällöin.

Byyrarit kingejä, Janne snadisti varmemman oloinen, Peräavaimelta oli välillä kiekot kateissa, kostoksi pari haamua.

Tänään posat:
- #8 unfucking unbelievable attitude
- #32 Lennu rules!!!
- #31 tänään tosi varma
- #4 Kimin paras kausi (so far)
- #3 Snapsi parantaa peli peliltä
- #40 Lepistö oli tänään TODELLA hyvä. Tervetuloa.

No, voitto on aina voitto.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Senior kirjoitti:
Mahtaako jossakin olla statseja, montako rankkarimaalia Tony on tehnyt ja millä onnistumisprosentilla?

Tänään oli viides kerta, kun Tony hyökkäsi rankkarikisassa. Näistä kisoista Hifk on voittanut 4 ja hävinnyt yhden. Lisänä on yksi rankkarikisa kauden alussa, jonka Luttinen ratkaisi heti. Se siis ainoa, jossa Tony ei ole hyökännyt.

Eli Salmelainen on rangaistuslaukauskilpailuissa tehnyt aina maalin.

Salmelainen on ampunut yhden pelitilannerankkarin ja senkin on näköjään upottanut

6/6
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Nuorempi Nelson kirjoitti:
Koska hän pelaa Jokereissa.

Luuletteko että ihan omasta tahdostaan narreihin halusi?? Vitut! Nää on taas näitä Penan huippu-aivoituksia. Myydään hyvä veska JOKEREILLE jotta ne pääsee sääleihin, pidetään umpipaska White ja hankitaan joku toivotaan toivotaan mr.X jostain alasarjasta kauden loppuun asti.

Hienoooo!!!
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Olihan tosiaan ihka eka kerta kun kuulin narrifanien KANNUSTAVAN joukkuettaaan The Hallilla.

Ja jos ne pöllii meidän laulun, ni ei se tarkota että työnnetään pää perseeseen ja ollaan hiljaa. Silloin pannaan raivolla kahta kauheemmin ja kovempaa takaisin! Ei ois uskonu että meni jopa E9 hiljaseks. Teihin on sentään voinu ennen aina luottaa.

Hävetti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyynikko kirjoitti:
Luuletteko että ihan omasta tahdostaan narreihin halusi?? Vitut! Nää on taas näitä Penan huippu-aivoituksia. Myydään hyvä veska JOKEREILLE jotta ne pääsee sääleihin, pidetään umpipaska White ja hankitaan joku toivotaan toivotaan mr.X jostain alasarjasta kauden loppuun asti.

Hienoooo!!!

Jos et ymmärrä miksi Askey myytin, on turha yrittää selittää....

edit: Penan tulevasta hankinnasta olen kanssasi samaa mieltä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
[/QUOTE]- Jokerifanit pitivät hyvää meteliä lähes koko ottelun ajan, otettiin halli haltuun.[/QUOTE]

Kuuntelin itse koko ottelun Metro FM:n taajuuksilta, enkä kuullut mitään muuta kuin IIIEEFKOOO!!!jne. ;) Eli väitteesi on vähintäänkin kyseenalainen.
 

BigRedFamily

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
White vs. Santala

Peter Whitea on haukuttu aina ja nyt näyttää, että hänen haukkumisensa on sellainen automaatti, että häntä ei osata katsoa objektiivisesti eri peleissä.

Mielestäni White oli tänään keskitasoinen IFK-pelaaja. Hänellä oli monta hyvää ajatusta hyökkäyspäässä ja muutenkin väänsi tavanomaista Whitea enemmän.

Esimerkiksi tämänpäiväisen matsin perusteella Peter White voitti minun mielestäni Tommi "liukastelija" Santalan 100-0. Santala oli niin näkymätön, että ei mahtuisi edes Kalpan pelaavaan kokoonpanoon.

Luistelunopeus ei ole Whiten paras valtti, mutta rehellisyyden nimissä hän on sitäkin parantanut matsi matsilta. Olisiko kuitenkin niin, että Shedden näkee kaverissa jotain mitä keskivertojatkoaikalainen ei näe...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luigi Pavarotti kirjoitti:
Kuuntelin itse koko ottelun Metro FM:n taajuuksilta, enkä kuullut mitään muuta kuin IIIEEFKOOO!!!jne. ;) Eli väitteesi on vähintäänkin kyseenalainen.
Samaa mieltä. Ja radion mukaan Jokereille olisi kuulunut myös paljon enemmän rangaistuksia. Siispä dumarikin oli aika paska. Onneksi silti veskarit hyviä, kait.

Ps. millä volyymillä tuo IIIEEFKOOO kuului ?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
BigRedFamily kirjoitti:
Mielestäni White oli tänään keskitasoinen IFK-pelaaja. Hänellä oli monta hyvää ajatusta hyökkäyspäässä ja muutenkin väänsi tavanomaista Whitea enemmän.

Jos White oli keskitasoinen pelaaja tänään, niin ketkä mielestäsi olivat häntä huonompia punapaidoista?
 

Karde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LA Kings
Baarimikko kirjoitti:
Yksipuolinen näkökulma asiaan. Mistähän tälläiseen lopputulokseen päädyit vai teitkö asiasta iha selvityksen? On aivan väärä paikka aistia fiilikset sieltä E1 katsomosta. Kyllä porukka oli HIFK hengessä mukana kyllä ihan kiitettävästi olosuhteisiin nähden. PS:Kiitos ,että olitte kannustamassa omia kaikesta huolimatta!

Itse istuin kyllä F1 katsomossa, eli toisella puolella jokerifaneista ja ifkfanien lähestöllä. Totuus on, että ifkfanit eivät 30 sekunttia pidempään jaksaneet huutaa omilleen, toisin kuin jokerfanit joiden laulu kuului hallin toisesta päästä varsin hyvin F1:een asti. "Olosuhteisiin nähden" ? Tarvitaanko sinusta parempia olosuhteita kannustaa joukkuetta kuin paikallispeli ?
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Tinde kirjoitti:
Olihan tosiaan ihka eka kerta kun kuulin narrifanien KANNUSTAVAN joukkuettaaan The Hallilla.

Et ilmeisesti muista aikoja ennen vuotta 1997. Minä kun muistelen että suurinpiirtein vuodesta 1989 tuohon asti hallissa oli parempi tunnelma juuri erään ei-punavärisen joukkueen pelatessa...

Mutta se saattaa olla totta että DDR:ssä ei viime vuosina ole hirveästi Jokeritunnelmaa ollut. Siihen saatta olla syynä liian lyhyt juna/bussimatka. Jo sata kilometriä pohjoiseen bussilla tekee ihmeitä ;)
 

K0RPPI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tinde kirjoitti:
Ja jos ne pöllii meidän laulun, ni ei se tarkota että työnnetään pää perseeseen ja ollaan hiljaa. Silloin pannaan raivolla kahta kauheemmin ja kovempaa takaisin! Ei ois uskonu että meni jopa E9 hiljaseks. Teihin on sentään voinu ennen aina luottaa.

Hävetti.
Kiitos!!!

Kiitos kaikille 99 muulle Jokerifanille, jotka jaksoitte huutaa ja laulaa koko ottelun ajan. Ja siitä että saatiin jullit täysin hiljaiseksi, voi jokainen mukana ollut Fanimme kiittää itseään. Mahtava tunnelma, jota edes lopputulos ei pystynyt pilaamaan.

Halli oli meidän hallussa ja laulu raikasi ottelun läpi, ja vielä sen jälkeenkin.
 

MaV

Jäsen
BigRedFamily kirjoitti:
Peter Whitea on haukuttu aina ja nyt näyttää, että hänen haukkumisensa on sellainen automaatti, että häntä ei osata katsoa objektiivisesti eri peleissä.

Ehkäpä näin. Ei varmaankaan ole tarpeellista ottaa kantaa Whiten absoluuttiseen tasoon, mutta suhteessa tämä ilta oli aika hyvä. En muista Whiteltä nähneeni parempaakaan peliä IFK:ssa, mutta toisaalta muisti on kyllä joskus aika lyhyt...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
K0RPPI kirjoitti:
Halli oli meidän hallussa ja laulu raikasi ottelun läpi, ja vielä sen jälkeenkin.

Ei nyt ehkä ihan halli hallussa, mutta parasta huutoa narreilta DDR-hallissa vuosiin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
lintu kirjoitti:
Ei nyt ehkä ihan halli hallussa, mutta parasta huutoa narreilta DDR-hallissa vuosiin.
Tarpeeksi kun ottaa kuonoon, rivit tiivistyy.

Sinänsä väliäkö sillä kuka huusi ja mitä, kunhan meininkiä on. Ja onhan näitä paikallisia vissiin liikaa, muut matsit vetää paremmin, (ja tähän jälleen sana kait).

Hifk on ihan redi naapuri. Mä tulen tämän toistamaan useamman kerran ;)
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
IFK:ssa viime viikkoina vaikuttanut flunssa ei ole lannistunut. Tällä kertaa kokoonpanosta oli joutunut jäämään pois myös puolustaja Hanna Pikkarainen.

Onks tää Hanna joku uus pakki?
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
K0RPPI kirjoitti:
Kiitos!!!

Kiitos kaikille 99 muulle Jokerifanille, jotka jaksoitte huutaa ja laulaa koko ottelun ajan. Ja siitä että saatiin jullit täysin hiljaiseksi, voi jokainen mukana ollut Fanimme kiittää itseään. Mahtava tunnelma, jota edes lopputulos ei pystynyt pilaamaan.

Halli oli meidän hallussa ja laulu raikasi ottelun läpi, ja vielä sen jälkeenkin.

Todellakin oli loistava meininki, kiitos myös mun puolesta!
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Vittu mitä paskaa! Molemmat joukkueet niin syvällä suossa kun olla voi. Jokerit oli ensimmäisessä erässä selvästi yritteliäämpi kuin IFK mutta sekin jäi Jokerien osalta laihaksi lohduksi. IFK oli koko ottelun todella syvässä unessa halliten toista ja kolmatta erää, mutta Jokerien ollessa vielä huonompia peli pysyi tasaisena lähinnä Askeyn torjuntojen myötä.
Näin fyysisen pelin ystävänä peli oli todella väsynyttä paskaa. Roman Vopat pelasi kananmunat kainaloissa, niin kuin muutkin. Missä oli Rahikaisen, Laineen ja Lostedtin täsmävaihdot?! Väitän että mikäli näitä täsmävaihtoja oltaisiin nähty pelissä enemmän, peli olisi ratkennut jompaan kumpaan suuntaan jo aiemmin. Peli oli ilman näitä niin väritöntä ja munatonta paskaa että huhhuh!!
Ja pelistä vielä sen verran että Tony Salmeleinen oli ainakin IFK:n joukkueesta ainoa pelimies joka edes yritti jotain!...siis YRITTI! Sen takia tuon rankkari-onnistumisen hänelle suokin, muut eivät olisi sitä edes ansainneet, kummastakaan joukkueesta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Outo spektaakkeli Helsingin jäähallin edustalla

Kun paikallisottelu HIFK-Jokerit oli saatu päätökseen ja yli 8000 katsojaa purkautui Nordenskiöldinkadun jääpyhätön ovista, kiinnittyi kaikkien huomio väkisinkin erittäin kovaääniseen ja aggressiiviseen kiistelyyn aivan hallin edustalla. Metelin lähteiksi paljastuivat kiekkoilijat Raimo Helminen ja Brett Harkins. Kaverien väittely oli jo edennyt liki käsirysyksi ja seuraavanlainen sananvaihto kiiri halki talvisen illan selvästi kuultavina ääniaaltoina. Kuuleminenhan tapahtuu korvien toimesta.
-Minä olen sentään The Raipe ja olen ollut koko 47-vuotisen urani uskomattoman hidas. Olen käsite hitaiden senttereiden maailmassa. Sinä olet kalpea jenkkiversio, uhosi Helminen. -Sitäpaitsi värjäät tukkaasi, joten olet varmaankin myös homo. Nopea homo!
-Hah! Olet tuulennopea minuun verrattuna. Pelatessani HIFKissä jouduin usein ahkeroimaan kahdessa kentällisessä peräkkäin. En nimittäin ehtinyt vaihtoon. Sainkin aika messevät pinnat, kun joka jätkä tyrkkäsi limpun aina minulle. Annoin kiekkoa niin usein pois, että siitä tuli väkisinkin liki pari syöttöpinnaa per matsi. Kaiken takana oli järjetön hitauteni, vastasi Harkins. -Enkä värjää tukkaani, vaan käytän laadukkaita L'Orealin*tuotteita, koska olen sen arvoinen. Kokeilisit sinäkin!
-Höpö höpö jenkkitakatukka! Pelasin usein sinua vastaan, tuskin muistat sitä? Olin nimittäin aina pari potkua jäljessäsi etkä nähnyt minua lainkaan. Itse asiassa en potke luistimilla ollenkaan, vaan liu'un jäätä pitkin. Koutsimme tönäisee minulle aina alkuvauhdit selästä, kun lähden jäälle. Minä puolestani luotan Mennen-tuotteisiin*. Juhlapäivinä Tabaciin*.
-Kuules nyt Raipe, katsopa reisiäsi ja vertaa niitä minun flamingoihini, noilla tolpilla pääsee lujempaa....
Keskustelun katkaisi kuin veitsellä leikaten punaisiin HIFK-verkkareihin pukeutunut kaveri, joka asteli varjoista esiin sanoen:
-Pojat pojat, antakaas nyt olla, riitelynne on aivan hyödytöntä. Tuosta ei tule lasta eikä paskaa**
-Kukas sinä olet, huudahti Raipe.
-Esittele itsesi, vaati Harkins.
-Minä olen HIFK:n ulkomaalaisvahvistus ja 2-ketjun sentteri Peter White. Pelaan numerolla 9. Olin tänäänkin jäällä, koska en ehtinyt sieltä pois. Olen käsittämättömän järjenvastaisen hidas. Olen kautta aikojen hitain luistelija maailmassa. Häviäisin paralympialaisten pikaluistelussa jalattomien sarjassa kaikille. Olen hitaampi kuin venäläinen rakennustyömaa. Olen niin hidas, että reaaliaikaista luistelukuvaani pitää keinotekoisesti nopeuttaa otteluvideoillamme. Olen lisäksi sanoinkuvaamattoman paska pelaaja. Te olette tehneet pisteitä aivan simona joka helvetin kausi. Minä olen kadottanut jalkojen lisäksi myös kädet ja itseluottamuksen. En auta joukkuettani mitenkään. En tee pinnoja, en taklaa, en taistele, en yritä. Minä vain olen jäällä. Olen tehnyt mitäänsanomattomuudesta ja täydellisestä turhuudesta taideteoksen, suoranaisen monumentin. Minun varaani on laskettu paljon tällä kaudella ja olemme minusta huolimatta pärjänneet hyvin. Nyt kun ykkössentterimme Janne Hauhtonen, jonka liksa on noin kolmasosan omastani, puuttuu, kaikki huomaavat millaiseen paskaan HIFK on kätensä iskenyt. Minua on yritetty myydä, vaihtaa ja jopa unohtaa Lahnajärvelle TPS-pelimatkalla. Turhaan. Olen HIFKissä kuin tauti. Kun tulen pukuhuoneeseen, moni pelaaja ryhtyy muistelemaan haikeasti minua edeltäneitä vahvistuksia. Aigars Ciprussia. Kimmo Salmista. Edi Zankavetsiä. Yorick Treilleä. Nuoremmat pelaajat eivät muista näitä sankareita, mutta kauan mukana olleet kaivavat yleensä näiden tyyppien kuvia ja videoclippejä esille. Koko joukkue saattaa unohtua katselemaan Aigars Ciprussin kiemuroita kyyneleet poskillaan. He vaipuvat transsiin ja hokevat mantraa: tule takaisin Aigars tule takaisin Yorick tule takaisin Edi. Olen siis varsinainen ilonpilaaja ja tunnelmantappaja myös pukuhuoneessa. Puoluekannakseni on täällä Suomessa muuten muotoutunut sosalidemokraatti, se on sopivan sähäkkä puolue minulle. Olen......hei, minnekäs te menitte? Raimo? Brett? Huhuu??

Tässä vaiheessa Helminen ja Harkins olivat juosseet minkä jaloistaan pääsivät. Eli noin 12 metriä. -Jumalauta, olemme amatöörejä, läähätti Harkins. -Urani on loppu, kukaan ei koskaan enää puhu hitaudestani tämän liigakauden jälkeen, on se niin väärin! Niin ne vanhat meriitit unohtuvat, puuskutti Helminen. Paikalla nähtiin myös punapukuinen lenkkeilijä, jota pyydetään ilmoittautumaan poliisille tai HIFKin toimistoon. Sinua odottaa tarjous.


*jääkiekko on kaupallistunut vastenmielisellä tavalla

**no kid nor shit (engl.huom)
 

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JHag kirjoitti:

Aivan uskomatonta. Oli pakko lukea kahteen kertaan, mahtava postaus!
 

poikittainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki - Arsenal Highbury
JussiK kirjoitti:
IFK:ssa viime viikkoina vaikuttanut flunssa ei ole lannistunut. Tällä kertaa kokoonpanosta oli joutunut jäämään pois myös puolustaja Hanna Pikkarainen.

Onks tää Hanna joku uus pakki?

Etsä tienny että Pena löys Tsekinmaalta meille uuden Ladyboyn :) No joo peli oli mielestäni huono ja IFK kaipaa pikaisesti Hauhtosta ykkösen keskelle, Häppölästä tähän rooliin ei ole. 1-0 IFK kiittää!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Sanotaan nyt onnistuneen baari-illan jälkeen pari sanaan:

-Askey ja Lundell pelasivat kummatkin loistavan pelin.

-Hirson johtama kakkonen oli hyvällä pelipäällä

-Toni Häppölä oli väärässä kentässä, ei riitä taito ykköseen. Missä on Hauhtonen, häntä tarvittaisiin.

- Tinke-80
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös