Hifk 2002-2003

  • 1 301 408
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Re: Re: Re: Re: Re: Oi niitä aikoja

Viestin lähetti Jaari


Itse kuulin kaverilta jotain samantyyppistä mutta voisitko kertoa mistä tämän luit (kun kaveri ei kuulemma muistanut enään), ihan mielenkiinnosta olisi kiva lukea että mitä ihmeellistä siinä kortissa on. Tuskin muuten kortit ovat noin paljon kalliimpia valmistaa, oletan että se on ne lukulaitteet mitkä siinä hunajaa maksaa...


Iltalehti tai Iltasanomat uutisoi kortista n. 4-5pv sitten... Kortti sisältää paljon alennuksia, jopa niin paljon, että se maksaa itsensä takaisin kolminkertaisena jos käyttää ne kaikki alet!!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Re: Re: Re: Oi niitä aikoja

Viestin lähetti BigRedBob

Erään aviisin mukaan bluusereiden ens kauden kausari on sellainen muovinen läpyskä, jossa on jotain cd-rom-ominaisuuksia. Enää ei reiitetä, vaan vedetään kortinlukijan läpi. Ja jatkossa siihen korttiin pystyy myös lataamaan jotain lisämatskua. 10x kalliimmat valmistuskustannukset, kuin ns. "tavallisissa" korteissa. IFK sen sijaan aina vaan huonontaa korttejaan. Mutta pitäköön bluuserit hienot korttinsa, kun eivät kuitenkaan pärjää kaukalossa. :p

Niin ja kyllähän tästä kausikorttilaisille on jo ilmoitettu.
Mielestäni on ihan hienoa että pyritään erilaisiin lisäpalveluihin. Minulle ainakin tuli mukavan yllätyksenä se että kortilta voi katsoa kaikkea "kivaa" sen sijaan että se vaan on tiellä tuolla lompakossa. Se että maksaako tällaisen kortin lukulaite paljon, siitä en tiedä mutta olettaisin sen toimivan suht samalla periaatteella kuin esim pankkikorrtien lukulaitteet.
 

Pazman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, NuPS.
Viestin lähetti Q
Tommy voisi kai kommentoida tätä asiaa :D
Voisi varmasti ja vielä varmemmin haluaisi, mutta "mies" on pelikiellossa. :-)
Voin vain kuvitella, kuinka tuotakin juttua lukiessaan sormia syyhyttää ja kuinka mielessä jo kihelmöi provosoiva vastaus. Mutta tuska ja pettymys on valtava, kun Jatkoaika ei suostu vastaanottamaan taas yhtä loistavan hengen mukaisesti kirjoitettua tuotosta.
Petri Nygårdia lainaten: "Mua ahistaa... mua v*tuttaa..."
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Mitä yhteistä Lontoon metrolla ja Bluesilla?

Viestin lähetti BigRedBob
Erään aviisin mukaan bluusereiden ens kauden kausari on sellainen muovinen läpyskä, jossa on jotain cd-rom-ominaisuuksia. Enää ei reiitetä, vaan vedetään kortinlukijan läpi. Ja jatkossa siihen korttiin pystyy myös lataamaan jotain lisämatskua. 10x kalliimmat valmistuskustannukset, kuin ns. "tavallisissa" korteissa. IFK sen sijaan aina vaan huonontaa korttejaan. Mutta pitäköön bluuserit hienot korttinsa, kun eivät kuitenkaan pärjää kaukalossa. :p

Lontoon metro siirtyi kymmenisen vuotta sitten elektronisiin lukulaitteisiin kun kuulemma nopeuttavat asiointia huomattavasti. Pääsisi Jäähalliinkin mahdollisimman nopeasti. Toisaalta jos viime kauden kidutus jatkuu niin kiirettä ei ole kuin ulos hallista!
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pazman

Voisi varmasti ja vielä varmemmin haluaisi, mutta "mies" on pelikiellossa. :-)
Voin vain kuvitella, kuinka tuotakin juttua lukiessaan sormia syyhyttää ja kuinka mielessä jo kihelmöi provosoiva vastaus. Mutta tuska ja pettymys on valtava, kun Jatkoaika ei suostu vastaanottamaan taas yhtä loistavan hengen mukaisesti kirjoitettua tuotosta.
Petri Nygårdia lainaten: "Mua ahistaa... mua v*tuttaa..."

Odotas kun pojun penaltti on ohi, tänne IFK-ketjuun saadaankin koko tuskaisen viikon avautumattajättämiset!;) Mutta asiaan... Ollaanko toimistolla kesälomalla tai alkon jonossa ostamassa juhannusviinoja? Onko faxista revitty johdot irti ja heitetty A4:set nurkkaan? Tämä hiljaisuus, se on suorastaan...se on...yhtä tuskaa! Jotain on pakko saada, edes yksi nimi, edes yksi vihjaus... en kestä tätä piinaa! No, ei tässä kyllä asiaan menty missään vaiheessa, mutta tulipahan kirjoitettua ajan kuluksi!:rolleyes:
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Missä mennään?

Pakko sanoa, että tällä hetkellä HIFK:n ympärillä tuntuu aivan liian hiljaiselta. Suorastaan pelottavan hiljaiselta.

Onko mitään tapahtumassa, vai näilläkö mennään? Tarkoittaako virallinen lausunto "yhtä puolustajaa ja hyökkääjää etsitään", että postilaatikon sisältö tarkastetaan päivittän ja syyskuun alussa tehdään jatkosopimukset Porolle ja Köllille?

nimim. huolestunut
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Hillosipulit istutettu

Hillomunkkihan ylvästeli jo Magazinessa, että lomalle voi lähteä rauhassa, kun Hilloa on munkki täynnä. Yhtä puolustajaa (Kari Rajala) ja yhtä hyökkääjää (Mika Kortelainen) vielä etsitään, jotta saadaan aikaan kauden 2002-2003 superketju Salminen - Kuhta - Kortelainen. Siinä vasta liikettä (Kölli), taklauksia (Kapteeni Koukku) ja voimaa (Salminen) riittää koko ensi kaudeksi. Nitropurkki kannattaa pitää messissä, ainakin meillä starbuilla...
 

Carlos

Jäsen
Nii-in, missä todellakin mennään?

Tämä hiljaisuus ei sinänsä olisi niin huolestuttavaa, mutta kaikki kuiskeen tapaiset tuntuvat koskevan vain lähtöpuolen uutisia. Eli jos nykyinen nippu saadaan pidettyä ja terveenä, no hätä. Syksyllä saa vielä ne 1+1 kaveria lisää. Sitten jos tietyt viisi herraa eivät pelaa meillä ensi kaudella, olemme kusessa. Pahasti.

Nauttikaamme nyt kuitenkin enste jussista, kauhistellaan sitten lisää. Henk. koht. poistun joukostamme noin viikon kuluttua, kotimaa kun taakse jää...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olemme kesälåmalla

Kaikkihan muistavat, kuinka ylläoleva teksti oli ilmestynyt Mäntytien toimiston ikkunaan yhden yön aikana, kun oltiin juuri pudottu Tapparalle taistossa pleijarien viimeisestä paikasta. Keväällä -97. Nytkin ollaan låmalla, mutta lähinnä sen takia, että niin ovat kaikki muutkin. Pelaajarintamalla tapahtuu seuraavan kerran NHL-draftien + 15.7. jälkeen. Elokuussa on vielä muutama iso kala vapaana, toivotaan, että HIFKilläkin on onki vedessä tuolloin. HIFKissä on aika rauhallinen tunnelma pakan suhteen. Sen voi tulkita niinkin, että NHL ei välttämättä vie meiltä isolla kauhalla. Siis välttämättä.
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Re: Re: Re: Re: Re: Oi niitä aikoja

Viestin lähetti Nikke

Niin ja kyllähän tästä kausikorttilaisille on jo ilmoitettu.

??? Kausikortin olen tilannut ja maksanut aikaa sitten mutta mitään infoa tuosta kortista en ole saanut?

Tuliko muuten Ylösen sopimuksesta lehdistötiedoite e-mailina, sillä itse en ainakaan saanut, olisikohan niillä siellä joku väärä maili osote meikäläiseltä...

PS. Sori ihan väärässä ketjussa ollaan mutta syytön mä siihen oon? :)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hiljaista taitaa byråålla olla kuin huoppistehtaalla. Puoliväkinäisesti keskustelua kehittellen mietin edelleen, ketkä voisivat olla ensi kauden kapuainesta? Omat arvaukset ja vaihtoehdot:

Hirso, Vihko, Häppölä, Simicek (tai Vompatti) akselista, niin lähellä liikutaan. Simille pedataan ainakin isoa roolia? Vai kuka? Häppis oli viime vuonna A, jatkaako vai maistuuks RPL A:na (eeii...)? Onkohan ajatus kolmen koplasta: yks pakki, yks hyökkääjä ja yks ulkomaalainen? Tiesikö joku, miten valinta meillä tapahtuu?

edit: Kuhdan juna tais mennä kapuks?
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oi niitä aikoja

Viestin lähetti MrBluus
Iltalehti tai Iltasanomat uutisoi kortista n. 4-5pv sitten... Kortti sisältää paljon alennuksia, jopa niin paljon, että se maksaa itsensä takaisin kolminkertaisena jos käyttää ne kaikki alet!!

Minä otan heti niin monta korttia kuin makkaramestarilta löytyy. Mutta haluan tämän maksun käteisenä, en alennuksina. Ei korttiakaan makseta alennuksilla, vaan kyllä siihen tarvitaan ihan kylmää rahaa. Ja jos alennustuotteita ostaa, niin entistä enemmän rahaa kuluu.

Kolminkertainen tuotto. Hieno homma, minusta tulee heti Bluesin vankkumaton kannattaja ainakin siksi aikaa kuin kortteja riittää! :D

Vai käykö tässäkin kuten Bluesin kohdalla yleensä, että odotukset ovat huipussa ja sitä seuraa raju pettymys?
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TheAnimal "Ja jos alennustuotteita ostaa, niin entistä enemmän rahaa kuluu."

Niinpä. Todellista säästöä palvelujen tai tuotteiden hinnan alennuksissa saa vain, jos aikoo joka tapauksessa ostaa kyseiset nyt alennetut palvelut tai tuotteet.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Patarouva
säästöä palvelujen tai tuotteiden hinnan alennuksissa saa vain, jos aikoisi joka tapauksessa ostaa kyseiset nyt alennetut palvelut tai tuotteet.
Ihanaa! Nainen joka ymmärtää vihdoin asian ytimen. Nyt kuule tulet sitten meille selittämään tuon puolisolleni.
Hän kun ostaa alennusmyynneistä kaiken mahdollisen, ja ihmettelee vielä suuttuen miksi murisen. "Katso nyt, tämäkin Marimekon hame maksoi vain sata euroa, normaalisti se on 120 euroa. Minähän säästin meille 20 euroa!"

Mutta kun ei se sitä ois muuten ostanut, ellei olisi nähnyt ale-ilmoitusta. Arvaa onko monta vääntöä käyty tästä aiheesta.
 

stiffe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Moderaattorit
Jospa jätettäisiin Tommylle vittuilu odottamaan niitä aikoja, että mies on taas itse vastaamassa haasteisiin.

aivan ja käytettäiiin myös asiallista tekstiä;)
 

erkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jahas...

Viestin lähetti Moderaattorit
Jospa jätettäisiin Tommylle vittuilu odottamaan niitä aikoja, että mies on taas itse vastaamassa haasteisiin.


niinpä niin, eikös tämän tason kielenkäyttö ole meiltä muilta kiellettyä :D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Re: Re: Re: Re: Oi niitä aikoja

Viestin lähetti Jaari


Itse kuulin kaverilta jotain samantyyppistä mutta voisitko kertoa mistä tämän luit (kun kaveri ei kuulemma muistanut enään), ihan mielenkiinnosta olisi kiva lukea että mitä ihmeellistä siinä kortissa on. Tuskin muuten kortit ovat noin paljon kalliimpia valmistaa, oletan että se on ne lukulaitteet mitkä siinä hunajaa maksaa...
11.6. Iltalehdestä. Tuo juttu löytyi IL:n sivuiltakin:
------------------------------------------------------------------------------
"Espoon Blues tuo syksyllä markkinoille kausikortin, joka on lajissaan ainutlaatuinen Euroopassa, todennäköisesti koko maailmassa.

- Yritysmaailmassa vähän vastaavanlaisia kortteja on käytetty, mutta ei tässä laajuudessa. Urheilussa olemme edelläkävijöitä, Bluesin myynti- ja markkinointijohtaja Juha Schmidt sanoo.

Bluesin uusi kausikortti on suunnilleen tavallisen käyntikortin kokoinen CD-romin tyylinen levyke, joka voidaan laittaa tietokoneeseen. Introsivun jälkeen ruudulle ilmestyy etusivu, josta pääsee muun muassa katsomaan kausikorttilaisille tarjolla olevia etuja.

- Tarjoamme kausikorttilaisille nyt paljon muutakin kuin vain paikan katsomosta. Tarjolla on erilaisia etuja yhteistyökumppaniemme kautta, muun muassa tuntuvia alennuksia heidän tuotteistaan ja palveluistaan. Edut ovat sitä luokkaa, että niillä pystyy kauden aikana säästämään kausikortin hinnan verran, Bluesin myyntipäällikkö Mikko Tuominen kertoo.

Bluesin uuteen kausikorttiin tulee viivakoodi, jonka lukulaite lukee hallin ovella. Enää järjestysmiehet eivät siis Espoossa tee reikiä pahvisiin tai muovisiin kausikortteihin.

- Tämä on iso investointi, kulut ovat 10-kertaiset vanhaan kausikorttiin verrattuna. Eikä tästä ole paluuta pahviseen tai muoviseen kausikorttiin. Itse asiassa tämä kortti vain kehittyy jatkossa. Vuoden kuluttua tätä voidaan jo päivittää ja ladata siihen uutta tietoa kesken kauden, Tuominen toteaa.

Bluesin tavoite on nostaa kausikorttien määrä viime kauden noin 2000:sta ainakin 3000:een.

- Kausikorttilaistemme määrä on vielä liian pieni ja tavoite on nostaa määrää selvästi nykyisestä. Joukkueen pelimenestys on tietysti paras markkinointitapa, mutta uskomme myös tämän uuden kausikortin kiinnostavan ihmisiä entistä enemmän, Tuominen sanoo.

Myös yksittäisten lippujen myynnissä tapahtuu uudistusta.

- Ensi kaudella pääsylipun voit tilata ja maksaa internetin välityksellä. Sen jälkeen ostaja printtaa lipun, jossa on uuden kausikortin tapaan viivakoodi, Schmidt sanoo."

------------------------------------------------------------------------------
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillehän tuollainen moderni kortti kävisi verrattomasti. Kuvitelkaa nyt: Elektroninen kausari, jolla saisi ostaa KOFFia alehintaan!!! JOOOO! Pena, neuvottelut käyntiin heti. Bisseä
- 30 %:n alennuksella! Takaan, että kortteja myydään 4000 sijaan 7000. Loistoidea! Niin teemmekin!:D . Kapan kledjut puoleen hintaan kaikille ja DNA:n liittymät ilmaseks. Makkonen lomat seis ja hommiin!:D

edit: naisen logiikalla mä ainakin säästäisin kausarin hinnan hetkessä!
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: jahas...

Viestin lähetti erkkeri
niinpä niin, eikös tämän tason kielenkäyttö ole meiltä muilta kiellettyä :D
En ole koskaan nähnyt yhdenkään moderaattorin puuttuvan kyseiseen asiaan, joten väitän, että ei ole.

Vittuja, perkeleitä ja muita kieltämme rikastuttavia ilmaisuja satelee nykyisin joka puolella niin taajaan, että siihen puuttuminen on täysin hyödytöntä ja tarpeetonta. Oikein sijoitettu kirosana tuo kaivattua tunnetta kirjoitukseen ja näyttää muutenkin luonnollisemmalta kuin esimerkiksi "v###u" tai joku muu mukamas peitetty kirosana.

Toisaalta taas ruma sana väärässä paikassa tai liian usein käytettynä laskee huomattavasti kirjoituksen arvoa ainakin allekirjoittaneen silmissä. Lainaamassasi pätkässä käytetty sana sopi mielestäni asiayhteyteensä erinomaisesti, ja todennäköisesti olisin itsekin käyttänyt samaa sanaa kyseisen tekemisen ilmaisemiseen.

Päästäkseni todella kauas itse otsikosta, kerron olleeni lukion jälkeen kuukausia käyttämättä rumimpia kirosanoja. Sallittuja taisivat olla pahus, hemmetti ja pari muuta kevytversiota suomalaisista ärräpäistä. Asioiden ilmaiseminen kirosanoja käyttämättä tuntui ihan hyvältä, mutta valitettavasti kiroilu on kuin tupakointi. Siitä ei pääse kovin helpolla eroon. Vaikka mistäs minä sen tiedän, kun en edes polta...

Kaukaa on mukava palata takaisin, joten kysyn: "Mitä Kölli tekee ensi kaudella?"
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Re: jahas...

Viestin lähetti Hiili
Kaukaa on mukava palata takaisin, joten kysyn: "Mitä Kölli tekee ensi kaudella?"

Ensi kaudesta ei tiedä varmaan Kölli vielä itsekään. Tänään oli kuitenkin Saken kanssa skabailemassa Jareja vastaan.

Näin juhannuksen viettoon lähtiessä on mukava kuulla, ettei Juusolle ainakaan juuri nyt ole kiire minnekään muualle. Ja kun talven jaksaa odottaa niin Reipperikin lopettaa ja sitten hommia riittää.

Lomalle lähtiessä ei voi olla muistelematta pikku lorun pätkää:
"Laiskoin luomin ja raskain raajoin
raahaudun ruohikon läpi rakkaaseen laiskotteluläikkääni,
patalaiskan paratiisiin, vanhan puun varjoon.
Siinä kropalleni unta tarjoon,
se kiittää ja lahjan vastaanottaa.
Silmät suljen, johan haukottaa,
ja unta nään kun kallistan pään.
Oi tätä kultaista kesäpäivää,
ei taivaalla huolihattaran häivää."

Rauhallista kesää.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
tiedän, ettei saisi huhuja levittää, mutta tämä on niin varmasta lähteestä kuin vain voi olla; Korak ja Jhag ovat tehneet uusineet aikaisemmat elinikäiset diilit HIFK:n fanijoukoissa ja juhlistavat tätä asiaa perjantaina jossain Espoon metsissä. ;)

Mutta sitten itse asiaan, eikä pelkkiä huhuja. Onkos kenelläkään tietoa ensi kauden sarjaohjelmasta????
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Korak
tiedän, ettei saisi huhuja levittää, mutta tämä on niin varmasta lähteestä kuin vain voi olla; Korak ja Jhag ovat tehneet uusineet aikaisemmat elinikäiset diilit HIFK:n fanijoukoissa ja juhlistavat tätä asiaa perjantaina jossain Espoon metsissä. ;)

Mutta sitten itse asiaan, eikä pelkkiä huhuja. Onkos kenelläkään tietoa ensi kauden sarjaohjelmasta????

Kyllä, sarja pelataan myös ensi kaudella.;) Tämä ei ole varsinaista näkemystä, vaan 110%:sta faktaa. Mikä tarkoittaa näin sisäpiiritietona sitä, että sä et voi kertoa sitä eteenpäin.:D (radiosta kuultua tietoa, kiitos.)

Onnea uusille diileille. Minä vasta hieron sopparia. No ei vaan, uusittua tuli.
 

HIFK23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nielikäinen

Mites tää tapaus P.Nielikäinen,onko vielä ifk:n mies kun ajelee HIFK autolla vai onko muuten vaan ihastunut peto logoon!!?:confused:
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes

Onnea uusille diileille. Minä vasta hieron sopparia. No ei vaan, uusittua tuli.

Tehty on täälläkin soppari. Tosin jo 10 vuotiaana ilman sopimukseenkajoamisoikeutta. Avainkohta tekemässäni sopimuksessa on:

''...niin kauan kuin sokeri suussa sulaa, ehdoitta kannatan...''

Neuvottelen jatkosopimuksesta parhaillaan, myönnettäköön. Olen netistäkin yrittänyt etsiä 'taivasosaston IFK:n' sivuja, ei ole vielä löytynyt, mutta enköhän sainaa diilin sinnekin.;)

ps SM-liigan sivulta yritin sarjaohjelmaa haeskella, mutta unessa ovat nekin.:o
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös