Hermes 2015–2016

  • 263 084
  • 724

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Sportin farmi voitti eilen 4-1. Tunteita se herätti palstalla aivan valtavasti. Tämä on harmi, koska eilen äijät pelas todella hyvin. Alku oli vaikeeta, Saikkonen otti kopit mitä piti aika varmuudella.

Eipä tänne kirjotella paljoakaan kun vähäisetkin keskustelut siirtyneet täysin FB-ryhmiin.

Jos saadaan Espo Kalajoelta niin voidaan antaa Rajala farmille. Eilen oli joukkueen voitto vaikka kovasti RV yrittikin yksin ja niiitä satoja kiekonmenetyksiä, mutta yhden Juntinheikin passista sai tyhjään häkkiin YV:llä. Taisi kalliita mailojakin rikkoa vaihtoaitiossa ja jäi kymppi saamatta ilmeisesti tuomarin myötätunnosta.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Joo pelistä sen verran että 1,5 erää aika moista husimista. Ekan erän alku ja kolmas erä oli hyvää kiekkoa, mutta tosi huolimatonta peliä kiekon kanssa. Ville näytti taas huonoo puoltaan, pitää kiekkoo muttei osaa luopua. Ja se turhautumisen määrä, tuonku osais oikeella tavalla purkaa niin olis ihan eri tasolla. Suomi sarjassa onnistu mutta ei tällä tasolla enään.
Kuuselalle 1 helppo ja muuten kelpo peli. Kivinen on parantanu kyllä peli peliltä omaa peliään ja ei enään oo koko ajan jäljessä! Ja tosiaan tuo Franssila, noita vasta ja perstaklauksia on mukava kahtoo! Salo taas pelaa rauhallista peliä eikä roiski kiekkoa, mutta paljon ajetaan kulmiin omissa koska ehtii sitä vapaata syöttö paikkaa. Varmasti oppii tuonki mutta pitää siinä parin olla valppaana aika monesti.
 

Yläpaappa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Salo on edelleen mukana U20 MM-kotikisojen rosterissa, Jäljellä viimeinen harjoitusleiri ja harkkapelit. Olisi kova temppu 17-vuotiaalle kaverille päästä Suomen kivikovaan ryhmään itse kisoihin. Että sellainen lahjakkuus kurvailee Kokkolassa tällä hetkellä. Pitää käydä katsomassa pelejä niin kauan kuin poika täällä vaikuttaa.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Ei mitään älytöntä dominointia oo ollu... Sillon tällön väläyttelee hyökkäyspäässä ja omissa suht rauhallinen ja yleensä hyvät syötöt kun syöttää. Tuosta rauhallisuudesta kylläkin välillä seuraa harmeja ku ei halua (kerkee?) syöttää kiekkoo pois vaan yrittää pyöräyttää ittensä vapaaks. Siinä vaiheessa tulee vastaan fyysisyys mikä ei ole eikä tarvi ollakkaan vielä aikuisten tasolla, mutta kiekosta pitäs luopua jos sitä ei pysty pitämään.

Eli mitä yritän selittää on se että luultavasti oikeassa roolissa (kiekollinen pakki) ja oikealla parilla voi olla 2-3 parin puolustaja YV ajalla. Mutta tarvii parin joka pelaa varmaa peliä alaspäin eikä nouse siniviivalta mihinkään. Itelle ainaki aiheuttanu harmaita hiuksia tuolla oman pään uhkarohkeudella, mutta on kyllä ihastuttanukki pariinkin otteeseen pelisilmällä ja syötöillä. Väkelän kanssa toiminut kohtuu hyvin.
 

Mahika7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Ai että voi ottaa nuppiin tämän hetkinen meno...
Ensinäki tämä spora yhteistyö nyt on ihan perseestä, farminahan sitä tässä ollaan.. Ja juuri sitähän me ei haluttu, kyllä nyt omat junnut voi tuurata sen 3-4 minuttia pelistä ihan yhtä hyvin kun sportin junnu... Yhteistyö on ihan eri asia, se on hyvä asia mutta tällä hetkellä se ei vain toimi..
Toiseksi niin voidaanko jo puhua Upin lähtölaskennasta? (Tuskin koska ei ole varaa) mutta lienee melko varmaa ettei jatka tämän kauden jälkeen enää.. Ei osaa/pysty reagoida tilanteisiin pelin sisällä.( Täsmälleen sama asia oli jo viime kaudella..) Moitti lehdistötilaisuudessa kun oli kolme laituria kentällä kun aloituksesta tuli 0-2 maali, ite olisin ottanut aikalisän siinä vaiheessa kun oma av-nelikko on pelannut jo puolitoista minuuttia alivoimaa jotta olisivat saaneet pienen hengähdystauon kun lyötiin pitkäkiekko..

Ollaan "uusi" organisaatio mestiksessä ja tästä kaudesta pyritään vain oppimaan, mutta pakko tähän mainontaan on tarttua. Kaksi päivää ennen peliä tulee facebook-tapahtuma ottelusta + nämä samat mainokset jossa vain vierasjoukkueen logo muuttuu.. Tästä meidän pitäisi ottaa tiikereiltä mallia.. Ja Vaasasta raahataan uusia ukkoja kokoajan ja porukka ei vain halua nähdä kokoajan uusia pelaajia... Ja jo ties kuinka monennen kerran tästä paasaan mutta meidän on intro on tämän maan surkein.. Täysvalaistuksessa mennään vaan ainoaja jäähallina suomessa... Upeat puitteet led-valoineen olisi jotka mahdollistaisivat MAHTAVAN intron, mutta ei jakseta/haluta siihen panostaa.. TÄMÄ VIE TODELLAKI FIILISTÄ POIS!

Nojoo tiedän että tämä ei ole maailman lopun alku, mutta ärsyttää vain, kyllä mulla on täysi usko joukkueeseen kunhan saadaan itseluottamus takaisin!
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Joo eipä jäänyt tuosta pelistä oikein mitään sanottavaa. Ihmettelen vain että mikä järki siinä nyt taas oli että piti roudata vaasasta juniori istumaan penkille. Tämäkö kehittää Kokkolan jääkiekkoa? Kuuntelisin mielelläni mitä mieltä @devil29 on asiasta. Sinä kun tykkäät puolustella tätä pelaajapolkua mitä tänne rakennetaan. (hymiö)
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
En tietenkään ala kantaani muuttamaan sen takia mitä nyt on tapahtunut. Mutta kyllä itsekkin ihmettelen sitä että otetaan tänne Junnuja ja sitten peluutetaan 3-4min. Laitamäki ei ollut todellakaan mielestäni huono, päinvastoin. Ehdottomasti kaveri jota kannattaisi ensikaudeksi miettiä.

Faktaa ei ole itselläni, mutta on puheita että omissa A-junnuissa ei ole sellasia pelaajia jotka edes HALUAVAT pelata edustuksen mukana. Mild, Malkamäki, Nivala nyt varmasti menisivät sen 3-4min mitä nuo Vaasan kaverit meni eilen. Mutta jos pelaaja ei halua niin sitte pelaaja ei halua. Kokkolassa on ollut ja on osittain vieläkin pelaajilla vähän huonohko asenne. Tai ehkä enemmän kunnianhimo. Se johtuu ehkä siittä että pisteitä on kiva tehdä Kronanina ja Lepplaxia vastaan. Mutta sitten kun pitäisi alkaa pelaamaan ja treenamaan kovaa, ei se enään olekkaan hauskaa kun ei tule joka pelissä 5+3 tehoja. En tiedä, mutta tämä on oma ajatus asiasta.

C:n pääsy valtakunnalliseen 16:sta joukkueen mestikseen on todella hyvä asia. Mutta se ei vielä lähitulevaisuudessa auta mitään. Mutta siellä on muutamakin ihan mielenkiintoinen poika tulossa. Nimiä en nyt viitsi alkaa lasten iän puolesta kirjoittamaan. Kun kehitys voi tapahtua suuntaan jos toiseen ihan nopeallakin aikataululla.

Tämä ehkä ajaa väkisin ottamaan Vaasasta pelaajia tännepäin. Nämä on niitä asioita mitä ei voi tietää, eikä sitä oikein julkisesta seura voi tiedottaakaan. Eihän sellaista voi vaan laittaa että "meidän omia Junnuja ei kiinnosta pelata edustuksessa, sen takia lainaamme Vaasasta". Mikäli sikäli asia on/olisi näin.

Ihan rehellisesti ja kaikella kunnioituksella näitä esimerksiksi eilisiä lainapelaajia kohtaan. Tuskin heille on Vaasassakaan laitettu mitään kovia tulevaisuuden odotuksia. Joten en usko että heitä on tänne väkisin tuupattu? Vaan aloite on tullut Hermekseltä? Testataanko ensikautta varten? Vai paikataanko vajausta vai mitä tehdään? Noudatetaan farmisopimusta? Säästetään rahaa?

Fakta on kuitenkin se, että näitä pelejä ei ole yhtäkään hävitty sen takia että näitä Vaasan pelaajia on täällä ollut. Tai lähinnä näitä junnuja, sillon kun heitä on ollut enemmän on se ehkä aavistuksen vaikuttanut muutenkin sekavaan pelitapaan. Peli on ollut sekaisin, kyllä! Mutta se johtuu kyllä muista asioista kun siittä ketä kentällä on.

Itsekkin vaihtaisin valmentajan, mutta ei siihen ole varaa. Koska nyt pitäisi ottaa sisään se joka seuraavaa projektia alkaa viemään eteenpäin. Ja onko sellaista edes vapaalla tällähetkellä.
 

Mahika7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Miten olisi ensi kaudeksi Niclas Hudd tänne valmentamaan? Onko muita mielenkiintoisia nimiä heittää pastaveljillä/siskoilla? :)
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Miten olisi ensi kaudeksi Niclas Hudd tänne valmentamaan? Onko muita mielenkiintoisia nimiä heittää pastaveljillä/siskoilla? :)

Ei kiitos.

En tiedä miksi, mutta tämä nimi itsessään aiheuttaa oksennusrefleksin. Jotenkin jäännyt kuva että on sellainen pelaajien vietävissä oleva valmetaja.

Itse ehdottaisin Teemu Levijokea. Tosin vetelee tällähetkellä jossain itävallassa (luultavasti hirveellä palkalla?). Joten en tiedä kuinka realistinen vaihtoehto on sitten oikeasti.

Timo Keppo ei ole myöskään tehnyt huonoa jälkeä Kalajoella. Olisi lähellä, mutta kieltämättä. Ei ole oikein paljon tietoa kaverista.

Tuossa nyt olisi omat ehdotukset.
 

pertteli

Jäsen
Pakko nyt kysyä, että minkälaiset odotukset teillä hermesläisillä oli nousija-joukkueena tähän kauteen? Minun mielestä olette pelanneet oikein hyvin, enkä näkisi tarvetta valmentajan vaihtoon. Vai onko Upi itse lähdössä pois?
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Sijat 3-5 olivat itselläni mielessä. Eli samoissa missä Jokipojat! Tosin tiedän että täällä moni on sanonnut että 7-10. Mutta kyllähän mestiksen voimasuhdevertailussa Hermes oli myös aika korkealla. Turhaa spekulaatiota toki sekin, mutta hienosti siinä on laskettu tilastoja ja arvioitu pelaajia.

Odotin noita sijoja ja itse olen aavistuksen pettynyt. Joskin paremmin menee kun Rokilla.

Hermeksellä on materiaali kunnossa, valmennus ei. Itse olen kokoajan ollut kriittinen Upia kohtaan, myös sillon kun oli 9 pelin pisteputki. Mutta en ole ollut missään vaiheessa niin vahvasti kenkimisen kannalla kun olen tällähetkellä. Toki vieläkään en potkisi pois kesken kauden.
 

Mahika7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Pakko nyt kysyä, että minkälaiset odotukset teillä hermesläisillä oli nousija-joukkueena tähän kauteen? Minun mielestä olette pelanneet oikein hyvin, enkä näkisi tarvetta valmentajan vaihtoon. Vai onko Upi itse lähdössä pois?
Sarjasijoitukseen ihan tyytyväisiä ollaan, mutta peli on aika kamalaa välillä ja tolla materiaalilla olisi kyllä voinut mennä niin paljon paremminkin! Mutta joo ihan realistisesti kahdeksantena tällä hetkellä!
Mitä tulee Upiin niin on täällä ollaan aika ärsyyntyneitä mieheen, muun muassa pelaajia lähtenyt pois koska välit eivät ole olleet kunnossa ja muutenkin välillä tuntuu ettei pelissä ole mitään järkeä...

Se nähtiin myös viimevuonna että vastustajan valmentajat olivat upia edellä, mutta tuolloin meillä oli vain niin ylivoimainen materiaali muihin verrattuna..
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
Devilin samoilla "kannoilla" et kuulunut on ettei kiinnostus/asenne riitä omilla a-junnuilla... Et pakon sanelemana otettiin Sportin junnuja meille...

Kyllä minusta ensi kauden valmentajan rekrytointi pitäisi olla jo pitkällä, ja Upi se ei...
Mut Upi ei mikään kallis, et mistä joku halpa ja hyvä? Joku nouseva kyky pitäis löytää... Hudd Hyi helvetti, poltan kamani jos hän tulee...
 

Hanssonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitals, Kärpät, ja Jokerit
Jaahas, Väkelä loppukauden ajaksi Hokkiin.. Armeija kutsuu ja siten hokissa parempi luultavasti pelata, paikkaajaahan tuo suorastaan huutaa nyt..
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
En minä usko että sopimusta ollaan purkamassa. Väkelä menee armeijaan joten luonnollisesti siirtyy sitten sinne pelaamaan.

Mutta on se nyt vaan perkele miten säälittävää tämä touhu oikein on. Ei tämä varmasti tule yllätyksenä Hermekselle että Jesse menee inttiin. Miksi ei olla hankittu korvaajaa jo aikasemmin? Minä en luota pätkääkään siihen että Salo ja Laitamäki pelaisi täällä loppukautta. Ja sitäpaitsi en edes halua sitä Laitamäkeä tänne. Ei ole vielä sillä tasolla että hän voisi pelata täällä Väkelän vanhassa roolissa.

Seura ei tiedota mistään mitään. Aina saa lukea muualta näitä uutisia. Kannattajia ei kiinnosta katsoa tuota räpellystä kun seuralta puuttuu identtiteetti.. Näyttää vähän siltä että Pasi Tuukkanen ja Antti Karhula ovat ne henkilöt jotka tappaa sen Hermeksen minkä minä olen aina kannattanut. Sais Tuukkanen tulla selittelemään itse miten tästä jatketaan. Mutta turha toivo.

PS. Ne Hermeksen toimistolla jotka lukee tämän voisi viedä sanan eteenpäin. Kohta teillä ei ole enää kannattajia hallissa. Pitäis herätyskellot soida kohtapuolin kun katsoo että siellä on enää about 10 kannattajaa kun alkukaudesta siellä oli jopa 40. Onko se kannattajien vika että joukkue on mauton, väritön ja haisee kotkan kuselle?

Sori, meni tylyttämisen puolelle, mutta menkööt.
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
En minä usko että sopimusta ollaan purkamassa. Väkelä menee armeijaan joten luonnollisesti siirtyy sitten sinne pelaamaan.

Mutta on se nyt vaan perkele miten säälittävää tämä touhu oikein on. Ei tämä varmasti tule yllätyksenä Hermekselle että Jesse menee inttiin. Miksi ei olla hankittu korvaajaa jo aikasemmin? Minä en luota pätkääkään siihen että Salo ja Laitamäki pelaisi täällä loppukautta. Ja sitäpaitsi en edes halua sitä Laitamäkeä tänne. Ei ole vielä sillä tasolla että hän voisi pelata täällä Väkelän vanhassa roolissa.

Seura ei tiedota mistään mitään. Aina saa lukea muualta näitä uutisia. Kannattajia ei kiinnosta katsoa tuota räpellystä kun seuralta puuttuu identtiteetti.. Näyttää vähän siltä että Pasi Tuukkanen ja Antti Karhula ovat ne henkilöt jotka tappaa sen Hermeksen minkä minä olen aina kannattanut. Sais Tuukkanen tulla selittelemään itse miten tästä jatketaan. Mutta turha toivo.

PS. Ne Hermeksen toimistolla jotka lukee tämän voisi viedä sanan eteenpäin. Kohta teillä ei ole enää kannattajia hallissa. Pitäis herätyskellot soida kohtapuolin kun katsoo että siellä on enää about 10 kannattajaa kun alkukaudesta siellä oli jopa 40. Onko se kannattajien vika että joukkue on mauton, väritön ja haisee kotkan kuselle?

Sori, meni tylyttämisen puolelle, mutta menkööt.

Toivon että tämä purku ei olisi totta ja saisivat pidettyä/ sovittua tämä kausi loppuun... Muuten olemme Kusessa kun ei ole pelaajia tarpeeksi... Toki emmehän voi tietää onko korvaaja jo kiikarissa, lsitmäestä ei korvaajaksi ole ja Saloa ei Kokkolaan loppukaudeksi varmaankaan päästetä...

Minä olen Tuukkaseen tyytyväinen, tehnyt ekalle kaudelle hyvä työtä...

Minusta joka ottelussa ollut vähintään se 700 kannattajaa...
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Minusta joka ottelussa ollut vähintään se 700 kannattajaa...

Ymmärsitkö tahallaan väärin? Minusta on huolestuttavaa että Loyalsin katsomo senkuin tyhjenee. Ja syy siihen on että porukka sanoo että ne ei miellä nykyistä Hermestä omaksi joukkueeksi. Tää on fiilislaji, ja jos into menee niin se menee.

EDIT. Tuukkanen on varmaan tehnyt kaikkensa, en minä sitä sano. Hän tekee työtä niillä työkaluilla mitä hänelle on annettu. Mutta se ei poista sitä tosiasiaa että Tuukkanen on se kasvo ulospäin kun meistä tuli Sportin farmi. Itse en vaan yksinkertaisesti voi hyväksyä tätä touhua.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Tuukkasta en osaa kovin paljoa moittia tai syyttää tämän hetken tilanteesta. Mutta kyllä tuo Sport sopimus täytyy purkaa ens kaudeksi, aiheuttaa lievää silmänlumetta tällanen. Alkukausi näyttää hyvältä, mutta siirtorajan umpeuduttua ollaan kuilunpartaalla koska lainat häipyy. Vaihtoehtosesti pitäs saada näitä varmoja kauden lainoja jotka ei karkaa kesken kaiken. Varsinkaan toiseen saman sarjan joukkueeseen!

Markkinointi ja uutisointi puoli on ihan retuperällä tällä hetkellä, kaikki saa lukea jotain muuta kautta tai uutisoidaan ns jälkikäteen. Huhujen mukaan pelaajia etsitään ja siihen olis jopa varaa. Tällasia uutisia fanit haluaa lukea, eli tulkaa nyt ulos sieltä kopista ja pitäkää fanit ajan tasalla. Ei tällasella uutisoinnilla/markkinoinnilla kauaa saada näitäkään yleisömääriä piettyä. Alkaa niin sylettään kun JOUTUU lukea noita uutisia Sportin sivuilta.

Toittovasti joku toimistolta lukee...
 

keskipohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Spårt joka ei vielä ole olemassakaan.
Hermes ja Sport purkamassa farmisopimuksen - mahtava homma! Tätä on toivottu.

No mikähän siinä niin mahtavaa on?

Jos ei Sport niin sitten se olisi jokin toinen liigaseura ja silloin ei todennäköisesti liigaseuralla olisi mitään intressejä lainailla terveitä pelaajia Hermekselle....Sportilla sentään intressejä Hermeksen suuntaan ja luuletteko,että esim Salon tasoinen pelaaja helposti olisi näinkin pitkälle lainalle saatu jostain etelän seurasta?

Salo on näyttänyt pärjäävänsä liigassa joten ihme,että ylipäätänsä on Kokkolassa.

Mukavaahan se olisi jos seura/seurat omillaan tulisivat toimeen mutta Hermeksen junioritilanne on mikä on ja kaiken lisäksi nykypäivän tilanteessa on todella vaikeaa saada sponsoreita satsaamaan rahaa mestikseen jolla sitten niitä kovia vahvistuksia hankittaisiin.

Ehkä sitten joskus epämääräisessä tulevaisuudessa kun saadaan tähän maahan reilu ja avoin systeemi.

Ainoa seura oikeastaan joka ei ole lainojen varassa Mestiksessä on Tuto.

Ne jotka eivät liigaan mahdu Turussa ajautuvat sinne.

Ja onko Hermes sitten farmi Sportille.....enemmän Hermeksen suuntaan on pelaajia liikkunut kuin Sporttiin....eivätkä ole tulleet väkisin kuntoutettaviksi.
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
Ymmärsitkö tahallaan väärin? Minusta on huolestuttavaa että Loyalsin katsomo senkuin tyhjenee. Ja syy siihen on että porukka sanoo että ne ei miellä nykyistä Hermestä omaksi joukkueeksi. Tää on fiilislaji, ja jos into menee niin se menee.

EDIT. Tuukkanen on varmaan tehnyt kaikkensa, en minä sitä sano. Hän tekee työtä niillä työkaluilla mitä hänelle on annettu. Mutta se ei poista sitä tosiasiaa että Tuukkanen on se kasvo ulospäin kun meistä tuli Sportin farmi. Itse en vaan yksinkertaisesti voi hyväksyä tätä touhua.

Juu oli tarkoitettu vitsiksi et onhan 700 vähintään ollut... Ja senkin huomasin et vain tosi fanit ovat jääneet jäljelle... Ja se on tosi huolestuttavaa...

No minä en kyllä yhdistä Tuukkasta ja sport yhteystyötä, eiköhän joku muu tehnyt sen päätöksen...Olisiko meillä ollut mahdollista/ uskallusta lähteä mestikseen ilman sport yhteistyötä?
Itse miellän yhteistyön jonkun liiga seuran kanssa välttämättömäksi, jos meinataan mestistä pelata... Lisäksivolemme saaneet kiitettävästi apuja kun miehet ovat olleet vähissä, eikä mitään pakkoa et nyt nämä tulevat teille... Aina eivät ole olleet mitään ykkös kakkos korin miehiä, mut antaneet lepoaikaa "tähdille"
 
Viimeksi muokattu:

-jaka-

Jäsen
Suosikkijoukkue
taistelevat asennejoukkueet
Paljon on spekulointia hermeksen tilanteesta. Ihan oikeutetusti, sillä mielestäni tällä kokoonpanolla pitäisi pärjätä vieläkin paremmin. Ihmetystä ainakin täällä suunnalla herättää paljon päävalmentajan peluutustapa ja reagointi otteluiden sisällä.. Varsinkin peluutus!! Meidän neloskenttä pelaa ottelua kohden alle viisi minuuttia ja ne mitkä minuutit mitkä vääntää kaukalossa pelaa äärimmäisen hyvin..! Nyt hereille ja enemmän vastuuta. En ihmettele yhtään, mitä huhuja tässä on tullut korviin, että siellä alkaa maltti loppua ja uusia seuroja katsellaan.. Ja muutamia seuroja kysellyt perään, koska jossain muualla arvostetaan enemmän tuota työtä.. Saa nähdä lähteekö omiakin äijiä samalla ovella kun sportin pojat tammikuun lopulla ellei aikasemmin..

Loyals on yli puolet pienempi kuin tämän kauden alussa.. Vai onko edes enää loyalsia? En ihmettele yhtään kun seuran tiedotus eri asioista on surkealla tasolla muihin verrattuna mielestäni. Mediapuoli tekee hyviä videoita, heille myös tiedottamisen avaimet?
 

P-67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, KPV, Ässät
Komppaan täysin Keskipohjaa eli kyllähän me ollaan oltu saavana osapuolena Sport yhteistyössä tähän asti. Tuukkaselle tästä isot peukut. Omasta takaa ei Mestitason tai edes Suomisarjatason pelaajia montakaan valitettavasti löydy ja jos omilla halutaan pelailla, niin sitten on mentävä kakkoseen Jeppistä vastaan pelailemaan. Tätä en ainakaan itse halua...
Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta 2016 kaikille palstalaisille ja myös Hermekselle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös