Herkkänahkaisimmat fanit?

  • 8 035
  • 60

Millä joukkueella herkkänahkaisimmat fanit?

  • Lukko

    Ääniä: 5 1,0%
  • Ässät

    Ääniä: 25 4,8%
  • Kärpät

    Ääniä: 45 8,6%
  • Jyp

    Ääniä: 12 2,3%
  • Saipa

    Ääniä: 5 1,0%
  • Pelicans

    Ääniä: 4 0,8%
  • Tappara

    Ääniä: 34 6,5%
  • Ilves

    Ääniä: 11 2,1%
  • HPK

    Ääniä: 133 25,4%
  • Jokerit

    Ääniä: 72 13,7%
  • HIFK

    Ääniä: 82 15,6%
  • Blues

    Ääniä: 58 11,1%
  • TPS

    Ääniä: 12 2,3%
  • ei eroja

    Ääniä: 26 5,0%

  • Äänestäjiä
    524

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
no niin, sieltä se taas tuli

Viestin lähetti Cairns
Älkää muuten ikinä mainitko espoolaisille heidän kiekkokulttuuristaan. Ovat aika ymmällä kun eivät tiedä mitä sillä tarkoitetaan. *tulisko tähän(kin) hymiö?*

Jaaha. Mitä sä tolla tarkoitat ?
*** Normaalitoiminnan mukaisesti tähän kuuluisi kirjoittaa hirvittävä pätkä provoa ja vastavittuilua ***

Ja ne hymiöt saa sitten pistää paikkaan, missä edes hymiöt eivät hymyile. *tähän sitten hymiö*

Toivotan rauhaa ja rakkautta kaikille herkkänahkaisille faneille. Varmaan tuostakin toivotuksesta joku kuvittelee itseään / omaa joukkuettaan pilkattavan ja vetää sieraimiinsa jopa hernettä suurempia vihanneksia.

Ystävällisin terveisin, DanC
 

MissCool

Jäsen
No, tämä mielipide perustuu täysin omakohtaisiin kokemuksiin - ja heti tältä seisomalta on todella helppo sanoa TPS. Ja tämä ei ole yhtään kärjistelyä, vaan täysin totta.

Vuosien mittaan nimittäin olen tavannut joitakin TPS-faneja, joista lähes poikkeuksetta jokainen on jaksanut aloittaa keskustelun aukomalla päätään. Hei - JYP on niin ja niin paljon TPS:ää alempana - TPS voitti hei se, ja meni Jypin ohi - hei, TPS voitti Suomen mestaruuden, moneskos Jyppi oli - ja sitä rataa. Pelkkää aukomista aukomisen jälkeen. No, nyt kun kelkka edes yhden ottelun ajaksi kääntyi, tänä vuonna liiganavauksessa, ja kun jääkiekkokeskustelun aloittaa sanomalla "Moro, seurasitkos eilen jääkiekkoa? *pientä hymyilyä päälle*", niin TPS-fanit ottavat ja suuttuvat. Sama - jos heidän arvokasta TPS:äänsä joku rohkenee arvostella tai kritisoida.

Eikä tämä ollut tilanteena vain yhdellä henkilöllä, vain todella monellakin tapauksella. Itse jaksavat kyllä aukoa päätään niin paljon kuin ikinä jaksaa, mutta heille ei parane sanoa yhtikäs mitään.

Toivottavasti en ole tavannut TPS-faneista sitten kuin tämän varjopuolen, sitä toivon. Ja sitten, nou kaunoja.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti MissCool
Eikä tämä ollut tilanteena vain yhdellä henkilöllä, vain todella monellakin tapauksella. Itse jaksavat kyllä aukoa päätään niin paljon kuin ikinä jaksaa, mutta heille ei parane sanoa yhtikäs mitään.

Toivottavasti en ole tavannut TPS-faneista sitten kuin tämän varjopuolen, sitä toivon. Ja sitten, nou kaunoja.

Olet tainnut kohdata teinejä, jotka eivät muista kuin menestyksen vuodet.

Meillä, jotka olemme nähneet pidempään jääkiekkoa ei ole illuusiota siitä, että TPS olisi aina ja ikuisesti se paras seura.
Vuosien kuluessa oppii myös arvostamaan vastustajaa ja antamaan arvoa myös vastustajien hyville peliesityksille.

Samoin muiden seurojen fanit muuttuvat vihollisista ystäviksi, joita yhdistää kanssamme rakkaus jääkiekkoon.

Sanaharkat muuttuvat pilke silmäkulmassa tehtäväksi huulenheitoksi. Näin se vuosien saatossa muuttuu.
 

MissCool

Jäsen
Viestin lähetti Jet Ace
Olet tainnut kohdata teinejä, jotka eivät muista kuin menestyksen vuodet.

No sitä minäkin toivon/arvelen/luulen. Valitettava tosiasia vain on, että kaikki eivät nimenomaan ole teinejä... noniin, minä vain olen ilmeisesti sattunut tapaamaan vain ne kaikkein kusipäisimmät tapaukset.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Pakko oli vastata totuudenmukaisesti, että Kärpillä.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Hallelujaa

Viestin lähetti Jet Ace


Olet tainnut kohdata teinejä, jotka eivät muista kuin menestyksen vuodet.

Meillä, jotka olemme nähneet pidempään jääkiekkoa ei ole illuusiota siitä, että TPS olisi aina ja ikuisesti se paras seura.
Vuosien kuluessa oppii myös arvostamaan vastustajaa ja antamaan arvoa myös vastustajien hyville peliesityksille.

Samoin muiden seurojen fanit muuttuvat vihollisista ystäviksi, joita yhdistää kanssamme rakkaus jääkiekkoon.

Sanaharkat muuttuvat pilke silmäkulmassa tehtäväksi huulenheitoksi. Näin se vuosien saatossa muuttuu.



Nyt tarkkana teinit, Paavi Jet Acen sanassa piilee totuuden julma syli. Syli, jota monen aloittelevan fanin tulisi tarkastella samalla huolellisuudella omaa joukkuettaan kuin vasta muhivaa finniään kohtaan.

Ihonhuolto-ohjelma onkin pitkäjänteistä ja aikaa vievää puuhaa jossa Corolla jos toinenkin ehtii vaihtaa omistajaa naaman kukkiessa. Ihosta iän myötä tulee kuitenkin valmis ja jossain kohtaan Clerasilillä lotraamisen ohella huomaat itse asian.

Kaunoista syssyä, pale
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti MissCool
No sitä minäkin toivon/arvelen/luulen. Valitettava tosiasia vain on, että kaikki eivät nimenomaan ole teinejä... noniin, minä vain olen ilmeisesti sattunut tapaamaan vain ne kaikkein kusipäisimmät tapaukset.
Voi olla, että kohdallesi on vaan sattunut ne ikävimmät tapaukset. Minulla on lähestulkoon pelkästään hyviä kokemuksia Tepsi-faneista, mikä näin tamperelaisena toki ihmetyttää ;-)
Paras esimerkki reilusta Tepsi-fanista on finaalista, jossa TPS voitti Kerhon ja vei mestaruuden keväällä -93. Viisi sekuntia summerin soiton jälkeen, kun Tepsin joukkue juhli kentällä, joku koputti olkapäähäni. Takanani seissyt turkulaisfani ojensi kätensä, läimäytti olkapäälle ja kiitti hienoista finaaleista. Hallin ulkona joku toinen turkulainen tervehti minua huutamalla "mahtavat finaalit, Marko Palo leijonapaitaan".
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti narri
Äänestin hifk:ta.

Perustelut: kenenkään muun joukkueen kannattaja ei oo koskaan uhannut lyödä mua turpaan, mutta muutaman kerran hifk kannattajat ovat tähän syylistyneet.

Jumalauta, mä vedän sua daijuun, kun tollasia kirjoittelet!!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Noniin, ääniä on yhteensä annettu 246kpl joten tuloksia voidaan pitää tilastollisesti suhteellisen tarkkana.

Kuten itsekkin epäilin äänestystä aloittaessani, Hämeenlinna 'voitti' suorastaan ylivoimaisesti, yli neljännes annetuista äänistä. Tämä tukee hyvin sitä käsitystä minkä olen saanut lukiessani erinäisiä viestiketjuja, tulipahan se nyt sitten todistettua noin tilastollisestikin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onneksi olkoon! Olette juuri tehneet puhdasoppisen nollatutkimuksen. Kummasti äänestyksen ajankohta osui siihen kohtaan, kun Kerho-fanit ovat kokeneet mielestään muutaman oikeusmurhan. Ehdotuksia seuraavan äänestyksen aiheelle:

Mikä joukkue kahvaa eniten?

Missä joukkueessa on liigan yliarvostetuimmat pelaajat?

Mikä joukkue on HMV?

Mihin suuntaan liikenne kulkee illalla/aamulla?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ehei, Daespoo. Tuloksia voidaan pitää kaikkea muuta kuin tilastollisesti edes suhteellisen tarkkana. Jotta aukot saataisiin tukittua, pitäisi vähintään nämä puutteet korjata:

-Tutkimussuunnitelmaa ei ole tehty, tai ainakaan julkaistu.
-Muuttujia ei ole määritelty, eikä tilastoyksiköiden määrää.
-Muuttujien määrittelyn puutteesta johtuen ei ole määritelty vaadittavia riippuvuustarkasteluja eikä niiden tutkimusongelmia.
-Muuttujista edelleen, mitkä ovat selittävät muuttujat ja mitkä riippumattomat? Ei kerrota missään!
-Ei ole selvitetty, miten aineisto on analysoitu.
-Missä on raportti? Siinä pitää olla raportoituna lyhyesti vain tutkimuksen kannalta olennaiset muuttujat, muista se.
-Riippuvuussuhteita ei ole selvitetty, eikä myöskään sitä, miten analyysi on tehty.
-Ja mikä tärkeintä, tutkimustulosten yhteenveto puuttuu.

Tällä surkealla räpellyksellä ei saavuteta muuta kuin naurunpyrskähdyksiä meissä herkkänahoissa, ja mahdollisesti pientä itsetunnon kohotusta joillain muilla tahoilla.

Sitäpaitsi, vaadin äänestyksen jatkamista niin pitkään, että HPK (miten Hämeenlinna voidaan julistaa voittajaksi äänestyksessä, jossa se ei edes ole vaihtoehto?) saavuttaa ehdottoman enemmistön äänimäärässä.

PS. Ossi, mä tiedän vastauksen tuohon kolmanteen. ;-)
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Mitä rutisette ?

Mitäs ne hämeenlinnalaiset nyt taas rutisee !
Viime kauden plejareissa , kun Jokerit Teidät pudotti , alkoi hirveä mussutus , että joo tuomari on lahjottu ja se ajelee Hjalliksen ostamalla Mersulla.
Ja nyt kun Te tämän kisan aivan suvereenin ylivoimaisesti voitatte, Onneksi Olkoon ! , niin alkaa mussutus , että ette haluakaan voittaa ?!
Mitä Te haluatte !?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Hei Ossi ja Designer, äänestys on päättynyt jo ja te voititte! Enään ei tartte todistella teidän ylivoimaisuutta tässä suhteessa.

Isompi itkuja ja valituksia löytyy Kerho-faneilta enemmän kuin muiden joukkueiden faneilta yhteensä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Voi anteeksi. Olinkin lukenut huolimattomasti viestiketjun alustuksen, mutta se selvisikin juuri äsken Daespoon selityksen ansiosta.

Näinhän se alkuperäinen kysymys olikin:

Ketkä fanit sortuvat kaikkein helpoiten (aiheellisesti tai ei) itkemiseen, valittamiseen, epä-objektiivisuuteen sekä kaksinaismoralismiin (kun omat saa pelikieltoja noidutaan kurinpitoryhmää aivan liian pitkistä kakuista, kun vastustaja saa kakkua rikottuaan omaa pelaajaa niin kiitellään vaikka pelikielto olisi pitänyt olla vieläkin pidempi etc).

Eli nyt haettiinkin ihan nimiä eikä yleisesti vain tietyn joukkueen kannattajia. Ja äänestyksen tuloksena tosiaankin herkkänahkaisimmiksi faneiksi valittiin Ossi (minä itse) ja Designer. Onnea kaikille voittajille.

Lupaan pyhästi parantaa tapani. Tästedes pyrin olemaan objektiivisiin ja yksinäismoralistisin fani ikinä!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Daespoo
Hei Ossi ja Designer, äänestys on päättynyt jo ja te voititte! Enään ei tartte todistella teidän ylivoimaisuutta tässä suhteessa.
Voitimme Ossin kanssa äänestyksen, jossa vaihtoehtoina oli liigajoukkueet ja jossa "Hämeenlinna" julistettiin jo kertaalleen voittajaksi? Anteeksi nyt vain, mutta onkohan Daespoolla nyt kaikki kuulat tallessa? Mielestäni esitin aiheellista kritiikkia tämän tutkimuksen irvikuvien puutteita kohtaan, mutta ilmeisesti arvoisalla tutkimuksen tekijällä ei ole joko aikaa, halua tai kykyä paikata niitä. Matematiikkakaan ei oikein ole hallussa: 70/269 = 0,26 ja risat. Tuo osuus ei ole suurempi kuin muiden osuus yhteensä.

Ehdotan, että julistamme voittajaksi Mika Saukkosen. Toisaalta, mikäli se saa Daespoon lopettamaan turhat provosoinnit ketjuissa, joissa asiosta halutaan ihan oikeasti keskustella, julistan itseni vaikka Neptunuksen herkkänahkaisimmaksi 12-raajaiseksi leimuhämähäkiksi.

PS. Brewer, juuri tuota me haluamme: Keskustelua kiinnostavista asioista ilman turhia provosointeja. Ei liene kohtuuton pyyntö?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikö tälle Daespoolle voisi antaa hieman penaltia.

Perustelut:

- Koko tämä kysely sai alkunsa Daespoon ja Designerin välisestä sanaharkasta.
- Koko tämän kyselyn tarkoituksena oli provosoida.
- provosointi jatkuu samasta aiheesta edelleen.


"Mieshän" on samanlainen kuin nämä lapsuusajan kulman takana kielennäyttäjät/lällättäjät, joita pistettiin sitten loppujen lopuksi turpaan.

edit: Jollei tule penaltia niin sitten julistettakoon Daespoo leidikisan voittajaksi
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
T4, Daespoo on kuitenkin parantanut tasoaan kuin sika juoksuaan. Sillä on sitäpaitsi sellainen gangstanikki, että modet eivät uskalla antaa penalttia.

Kieltämättä tämä ketju huvitti minuakin melkoisesti:

"Noniin, ääniä on yhteensä annettu 246kpl joten tuloksia voidaan pitää tilastollisesti suhteellisen tarkkana."

Jos koneella lasketaan jakauma, niin tulos on varmasti tarkka, mutta ei missään nimessä tilastollisesti merkittävä. Pieni otoskoko ja melkoinen johdattelu vievät pohjan täysin pois. Tähän vakavissaan osallistuminen kertoo jo melko paljon osallistujista.

L
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
L-Mies: Minäkin olen huomannut Daespoon rauhoittuneen kummasti tämän ketjun avaamisen ja sitä edeltäneiden vaiheiden jälkeen. Ja julkisesti ilmoitan nostavani siitä hänelle hattua. Ehkä tämä ketju oli näiden motiiveiltaan hieman hämäräksi jääneiden tapahtumasarjojen Grande Finale. Monet makeat naurut siinä tuli saatua, ja varsinkin tässä ketjussa. Mitäs niistä pikku epäkohdista, kunhan on hauskaa ;-)
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Pitkä
Jumalauta HPK:lla ei ainakaan ole herkkänähakaisia faneja! Joka niin uskaltaa väittää, saa turpaansa!

No en sano tosta HPK:sta mitään, mutta epäilen hiukan että tämä äänestys menee vähän silleen että "äänestetään sitä joukkuetta jota vihataan". Eikä faneilla ole edes paljon merkitystä. Kun tässä nyt ovat nämä pääkaupunkiseudut(mukaan lukien Espoon Blues) ja Hämeenlinna kärkipaikoilla. Esim: Miten Bluesin fanit tähän liittyy, kysymyshän oli:

Minkä joukkueen fanit ottavat kritiikin/negatiiviset mielipiteet huonoiten vastaan?

Minkä joukkueen fanit ovat äänekkäimpänä lynkkaamassa sinua jos satut kritisoimaan heidän joukkuettaan?

HPK on varmaan sen takia sijoittunut hyvin tässä aiheessa, sika katsomo tulee varmaan ekana mieleen tälläisessä äänestyksessä ja eikö Kärpilläkin ole aika sika katsomo. Itse en äänestänyt mitään joukkuetta, koska harvemmin "kritisoin muita joukkueita, paitsi ehkä joskus HIFK:ta , mutta siihen on ihan omat selitykset....:)
 

Luiro

Jäsen
Äiti, noi pojat tuolla netissä kiusaa mua.

Itseasiassa kaikkien muiden joukkueiden fanit ovat ärsyttäviä. Kaikkien pitää kannattaa HPK:ta, niin kaikki äänet tulisivat HPK:lle, koska me olisimme ainoat fanit liigassa.

Sanon, että eniten minua ärsyttivät ne äijät Turussa, jotka huutelivat koko ajan "farmi-hpk:ta" ja "jokeri-farmi" -juttujaan. Ja sitten ollaan kovin hiljaa ja poistutaan kun asiasta kuittaa takaisin, kun Kerho pelin voittaa. Toisaalta samoja tyyppejä on joka puolella. Eniten pidän kuitenkin IFK-faneista, mutta ei minulla ole myöskään valittamista niistä joiden suosikkijoukkue on Blues, Ilves, Jokerit, JYP, Kärpät, Lukko, Pelicans, SaiPa, Tappara, TPS tai Ässät. Tahi joku muu.

Olen ylpeä. HPK:ta täytyy rakastaa tai vihata. HPK ei ole mitäänsanomaton jääkiekkojoukkue.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ylös ajankohtainen aihe. Sotaa käydään näköjään muuallakin kuin Irakissa ja jengi hukkaa panoksia vähemmän oleellisiin asioihin. Äänestyksen tilanne kertoo ehkä jotain siitä missä mennään tällä hetkellä. Itse säästän kovia pateja seuraavaa vastustajaa ja sen faneja kohtaan.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oman kokemukseni mukaan Oululaiset ja Espoolaiset ovat aika tasavertaisia. Helsingissä on onneksi hieman rauhoituttu.
Korrrostan tietenkin myös Porilaisia.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ehdottomasti raumalaiset.
itkee itkee itkee itkee ja vielä vähän itkee...
 
Viestin lähetti aaa
Ehdottomasti raumalaiset.
itkee itkee itkee itkee ja vielä vähän itkee...

No tulihan se totuus sieltä =)
Itse en tosin äänestänyt ässiä, loppusuoralle pääsivät JYP, HPK, Blues ja Jokerit.
Jokerit voitti, sillä viestissä ei tarvitse kuin mainita Hjallis niin heti ollaan itkemässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös