Helsinki

  • 571 235
  • 3 516

Outsider

Jäsen
Mikä on Reijolankadun ja Urheilukadun työmaan tilanne tällä hetkellä? Pääseekö Laakson sairaalalle ajamaan normaalisti ja vaikuttaako mikään poikkeuksellinen Lääkärikadun päässä oleviin parkkipaikkoihin, eli lähinnä onko lähistön kadunvarsipaikkoja pois käytöstä?
 

Jindebyne

Jäsen
Ei oo kukaan käyny vaikka Nordiksella peleissä, että osais vastata yllä olevaan ihmettelyyn?

Laakson sairaalalle pääsi ainakin JYP-sarjan vikassa matsissa ajettua ”suoraan” Urheilukadulta, jos nyt ymmärsin kysymyksesi oikein? Tämän illan osalta Laakson sairaalan paikat taitaa kuitenkin olla jo täynnä, mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa.
 

Outsider

Jäsen
Laakson sairaalalle pääsi ainakin JYP-sarjan vikassa matsissa ajettua ”suoraan” Urheilukadulta, jos nyt ymmärsin kysymyksesi oikein? Tämän illan osalta Laakson sairaalan paikat taitaa kuitenkin olla jo täynnä, mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa.

Kysymys oli, että vieläkö siinä on ne työmaat/poikkeukselliset liikennejärjestelyt, kun ei ole syksyn jälkeen ollut tarvetta autoilla siinä kulmilla ja kaupungin sivuilta löysin vaan tiedon, että remontit ajoittuu vuosille 17-18. Tänään ei ole mitään asiaa sinne, mutta sunnuntainen kauden avaus kiinnostaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kysymys oli, että vieläkö siinä on ne työmaat/poikkeukselliset liikennejärjestelyt, kun ei ole syksyn jälkeen ollut tarvetta autoilla siinä kulmilla ja kaupungin sivuilta löysin vaan tiedon, että remontit ajoittuu vuosille 17-18. Tänään ei ole mitään asiaa sinne, mutta sunnuntainen kauden avaus kiinnostaa.

Kyllä siellä ainakin tänään läpi ajaessa jonkinlaiset barrikadit vielä oli. Taisi olla jossain kohtaa kaista molempiin suuntiin poikki Nordenskiöldinkadulla, kun Töölöstä kohti Pasilaa ajelin ja myöhemmin saman reissun toisinpäin.
 

Jindebyne

Jäsen
On siinä tosiaan barrikaadit, mutta kyllä Laakson sairaalan parkkikselta pääsee ongelmitta Urheilukadulle ja toisinpäin. Tai sitten olen tietämättäni ajanut päin helvettiä.
 

Outsider

Jäsen
Ok, kiitos vastauksista. Viime kesän ja syksyn ajan Mannerheimintien suunnasta tultaessa ei saanut kääntyä Reijolankadulta vasemmalle, vaan joutui kiertämään lenkin(Urheilulehto?) Nordenskiöldinkadun kautta. Pitää varata sunnuntaina tarpeeksi aikaa, jos siellä nyt on vielä jotain esteitä, tai joutuu etsimään parkkipaikkaa muualta. Nordiksen parkista en mielellään ala maksamaan enempää kuin itse pelistä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ok, kiitos vastauksista. Viime kesän ja syksyn ajan Mannerheimintien suunnasta tultaessa ei saanut kääntyä Reijolankadulta vasemmalle, vaan joutui kiertämään lenkin(Urheilulehto?) Nordenskiöldinkadun kautta. Pitää varata sunnuntaina tarpeeksi aikaa, jos siellä nyt on vielä jotain esteitä, tai joutuu etsimään parkkipaikkaa muualta. Nordiksen parkista en mielellään ala maksamaan enempää kuin itse pelistä.

Ei taida manskulta tullessa vieläkään saada kääntyä vasemmalle vaan joudut käydä heittämässä kiepin samaan tapaan kuin yllä kuvailet.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Täällä taas maalaisena kyselen, nimittäin autoseurue tulee Jykylästä keskiviikkona iltapäivällä Helsingin liepeille. Osa jatkaa matkaansa Turun motarille, osa hyppää kyytiini kohti Hartwallia ja Metallican keikkaa. Ruuhkaa nyt on joka paikassa, mutta onko mitään kikkaa, miten pahimman suman pystyisi kiertämään? Olisiko urpoa ajatuttaa porukka peräti Tampereen kautta, vai kuinka jumissa kehä kolmonen tuossa neljän viiden korvilla on? Ja vielä, mihin kannattaisi auto jättää, jotta pääsisi junalla hyvin paikan päälle?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täällä taas maalaisena kyselen, nimittäin autoseurue tulee Jykylästä keskiviikkona iltapäivällä Helsingin liepeille. Osa jatkaa matkaansa Turun motarille, osa hyppää kyytiini kohti Hartwallia ja Metallican keikkaa. Ruuhkaa nyt on joka paikassa, mutta onko mitään kikkaa, miten pahimman suman pystyisi kiertämään? Olisiko urpoa ajatuttaa porukka peräti Tampereen kautta, vai kuinka jumissa kehä kolmonen tuossa neljän viiden korvilla on? Ja vielä, mihin kannattaisi auto jättää, jotta pääsisi junalla hyvin paikan päälle?

Jäljempään vastaan: Oulunkylä on sopiva paikka ja ellei sinne löytäne niin Tikkurila. Tietty Käpylä myös, asema ennen Pasilaa tai miksei Huopalahti-Hoplax kun rantaradan suuntaa mietitään. No joo, en mä ymmärtänyt ees kysymystä.

Onko Kehäkolmosella etenkään keskiviikkona erityistä ruuhkaa? Ja voihan sitä vedellä Hanko-Mäntsälä (Porvoo)-tien kautta jos siltä tuntuu. Siis hetkinen, tuutte varmaan nelostietä, se on ihan hyvä tie iltapäivällä ja varmaan Kehä numero kolmekin. Landet joskus haittaa liikenteen sujuvuutta, mutta muuten menee hyvin. Mutta mutta, silloinhan tullaan Hämeentielle, mistä pääsee helposti Käpylän asemalle. Ja Tikkurilan asemalle pääsee Kolmoskehän kautta.

Saa niitä parkkipaikkoja lähempääkin, esim. Hakaniemen rannan parkkipaikka on sellainen julkinen salaisuus, että siellä on tilaa. Kai siksi, kun siinä on se Maailmanrauhan patsas. Toisaalta se on kaukana kun Hartwall on siellä missä on. Oon muuten varma, että Aleksis Kiven kadulta löytyy tilaa tai Teollisuuskadulta ja niiden risteäviltä kaduilta ja ne on kävelymatkan päässä siitä hallista.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keskiverto autoilija ei tosiaan jaksa kävellä 20 metriä pidempää matkaa, niin yleensä jos olen Hartwall Areenalle mennyt omalla autolla, olen käyttänyt Velodromin tai Käpylän urheilupuiston parkkipaikkaa. Max. 15 minuuttia kävelee niiltä ja on hyvin mahtunut loppuunmyytyjenkin tapahtumien aikana ainakin Velodromille. Konsertit vielä alkavat sen verran myöhään, ettei taida olla maksullinenkaan enää. Muuttuikohan se nyt 17:00 ilmaiseksi vai tuntia myöhemmin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Saa niitä parkkipaikkoja lähempääkin, esim. Hakaniemen rannan parkkipaikka on sellainen julkinen salaisuus, että siellä on tilaa. Kai siksi, kun siinä on se Maailmanrauhan patsas. Toisaalta se on kaukana kun Hartwall on siellä missä on. Oon muuten varma, että Aleksis Kiven kadulta löytyy tilaa tai Teollisuuskadulta ja niiden risteäviltä kaduilta ja ne on kävelymatkan päässä siitä hallista.
Hakiksesta, Kalliosta tai Vallilasta menisin ite språralla messukeskukselle. Eli hypätkää Nykäskylän veljet ratikkaan numero 9, se on samalla hieno Stadilainen matkustuselämys. Ja ratikalla tsörataan tunnetusti pummilla.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hakiksesta, Kalliosta tai Vallilasta menisin ite språralla messukeskukselle. Eli hypätkää Nykäskylän veljet ratikkaan numero 9, se on samalla hieno Stadilainen matkustuselämys. Ja ratikalla tsörataan tunnetusti pummilla.

Kallio on tosiaan iisi seutu tuonne suuntaan. Tämä turkulainen turisti tuon ratikalla reissasi juuri taannoin, mutta toisaalta Alppila-Kallio on kävellenkin suoritettu.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Muutaman sadan metrin kävelymatkalla selviää, kun menee ajoissa ja jättää auton siihen Veturitien sivuun hiekka-alueelle, siinä oikealla on ihan laillista parkkitilaa hetimiten sen sillan jälkeen, kun tulet pohjoisesta päin.

Linkki googlemapsin kuvaan ko. paikasta: https://goo.gl/maps/DLv5TpgWk2o
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
@sampio Käpylän urheilupuiston parkkipaikka on semmoinen missä mulla on useampaankin otteeseen ollut auto Hartwallilla käydessä ja joka kerta on ollut tilaa kun olen sitä koittanut.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kiitokset näistä! Eiköhän myö paikka löyvetä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelen sitä, että jos joku on menossa areenalle ja on autolla liikkeellä, niin miksi ei aja areenalle? Siksi että se maksaa vai?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihmettelen sitä, että jos joku on menossa areenalle ja on autolla liikkeellä, niin miksi ei aja areenalle? Siksi että se maksaa vai?
Ei niinkään se muutaman euron maksu - 10€ taisi olla viimeksi, kun kävin - vaan se ruuhka, jonka ehkä pystyisi kiertämään tulemalla sivummalta junalla tai kävellen parempien ruoka-apajien luota. No, voi toki olla hyvin teoreettinen hyöty. Sen verran epäsäännöllisesti tulee tuolla vierailtua, että tämä voi olla taas aika turhaa pohdiskelua.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Joo, muutaman kerran olen sinne parkkihalliin ajanut ja sieltä on kestänyt päästä ulos yli puoli tuntia. Vähän tietenkin riippuu, että minne kohtaan sitä hallia joutuu, mutta sitähän ei oikein itse voi päättää. Sitten kun olen jättänyt tuohon tien varteen, niin olen jo kotona 50km:n päässä, kun parkkihallista olisi hädin tuskin päässyt ulos.
 

Outsider

Jäsen
Vaikka itse just kyselin ilmaisen pysäköinnin perään Laakson sairaalalla, niin kyllä mä silti Hartwallin keikoilla ajan nykyisin lähes poikkeuksetta parkkihalliin. Maksaa kympin, mutta säästää narikan hinnan/narikkaan jonottamisen sisällä, kun rotsin voi jättää autoon. Tietysti vähän tuurista kiinni onnistuuko jättämään auton niin, että pois lähtiessä ei jää pahimpaan ruuhkaan, mutta yleensä se on onnistunut.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hieman tyhmä kysymys hotelleista. Kaksi www-lähdettä puhui eri kieltä, joten varmistan täältä. Onkos Kalliossa vielä Cumulus tuo hotelli vai onko siirtynyt Scandicille? Helsingistä hotellin arpominen ei kuulu suosikkipuuhiini.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hieman tyhmä kysymys hotelleista. Kaksi www-lähdettä puhui eri kieltä, joten varmistan täältä. Onkos Kalliossa vielä Cumulus tuo hotelli vai onko siirtynyt Scandicille? Helsingistä hotellin arpominen ei kuulu suosikkipuuhiini.

Eikö se Cumulus oo? Kävelin siitä just ohi, en kyllä kattonu että olisko Scandic. Maailma muuttuu nykyään pikaisesti. Varmaan esim. FB kertoo että mikä se on. Cumulus on.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Hieman tyhmä kysymys hotelleista. Kaksi www-lähdettä puhui eri kieltä, joten varmistan täältä. Onkos Kalliossa vielä Cumulus tuo hotelli vai onko siirtynyt Scandicille? Helsingistä hotellin arpominen ei kuulu suosikkipuuhiini.
Kyllä se Cumulus oli kun itse siitä edellisen kerran ohi menin pari viikkoa sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös