Ilmoitukset

Nimimerkki Fremont provosoi porilaiskannattajia viime lauantaina Liigan otteluseurannassa. Siitä sai palkinnoksi viikon pelikiellon.

Nimimerkki Hedonist huilaa viikon provoilustaan Kärpät-Lukko otteluketjussa.

Nimimerkki Lemieaux huilaa viikon sääntöjen 6§:n perusteella. Rikkomus löytyy HIFK:n kausiketjusta.

Nimimerkki Tuen Vety miettii viikon mitä tarkoittaa hyvän maun käsite. Tuotos löytyy Liigan erotuomarien-ketjusta.

Nimimerkki Erkka Lapanen huilaa kuukauden provoisoinnissa, joka kohdistuu taas kerran Jokerit-kannattajiin. Viesti löytyy vapaan keskustelun Väkivallanteot-ketjusta.

Helsinki

Viestiketju osiossa 'Vapaa keskustelu' , aloittajana hannes_ko, 05.04.2002 klo 20.22.

1. Malmi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lexaa
    Lainaus:
    Upouusi Moshi Moshi Iso Roballa on myös hyvä vaihtoehto. Sushia olen siellä tähän asti pelkästään syönyt, mutta tarjolla on myös muita aasialaisia ruokalajeja.

2. pernaveikko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Crusaders, Lechia
    Lainaus:
    En tiedä narreista, mutta IFK - Pelicans on klo 17.

3. DAF Jäsen

Suosikkijoukkue:
    se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
    Lainaus:
    Ainakin lounasaikaan se sushibuffa on lähinnä syömäkelvoton. Voi toki olla ilta- ja viikonloppusesongissa parempi, mutta epäilen. Kuivunutta ja huonoa. Toki sushibuffa on lähes mahdoton konsepti muutenkin.

4. pernaveikko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Crusaders, Lechia
    Lainaus:
    Edellisessä asuinpaikassani oli kirjaimellisesti sushi-paikka joka kadunkulmassa, niin tuli useita kertoja viikossa käytyä. Kieltämättä, ei ollut buffia, kun ei kuulu kulttuuriin, mutta en silti keksi miksi se olisi lähes mahdoton konsepti maassa missä niitä on muutenkin.

5. jussi_j Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit
    Itä-Pasilassa on sushibuffa mikä toimii ihan hyvin. Ei siinä mikään kuivu kun koko ajan lapataan lisää ruokaa esille. Onhan sellaisen liukuhihnaravintolatkin varmasti japanilaisten keksintö, ainakin olen jossain lentokentällä sellaisessa japanilaisessa syönytkin. Ihan hyvin toimii. Mitään gourmeeta nyt ei kai kukaan luulekaan saavansa liukuhihnalta, että mättöähän se.

6. Fat Cat Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit
    Luckiefuns on hyvä mesta Helsingissä. Itse olen käynyt vain Kaivopihalla sushibuffassa, mutta Sörkässa kuulemma saa kinkkiruoat myös.

7. jussi_j Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit
    Eikö helsingin sivuilla ole tosiaan mitään paikka mihin voi ilmoittaa jalkakäytävälle kaatuneesta puusta. Tai no, enempi kysymys on suuresta oksasta tai puun puolikkaasta. Olin kaatumisen silminnäkijä ja olisin voinut siitä ilmoittaa, mutta 10 minuutin googletuksella ei löytynyt paikkaa. Ei tuo tuossa mitään vaaraa aiheuta, mutta pitäähän se siivota ja kattoa, että kaatuuko kohta loputkin.

8. macnevis Jäsen

Suosikkijoukkue:
    ...
    Lainaus:
    Stara siitä kaiketi vastaa tai jos se on jostain yksityiseltä maalta kaatunut eikä aiheuta riskiä henkilövahingoista, niin kyseinen maanomistaja. Jos taas siinä on riski, että kaatuessa voi aiheuttaa lisää vahinkoa, niin Pelastuslaitos.

Jonkin verran voi kaikilla yllämainituilla pitää vipinää, sen verran kauheassa kunnossa on tiet ja kaatuneita puita on todella paljon.

9. jussi_j Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit
    Lainaus:
    Niin, siksipä en viitsi lähteä soittelemaan, kun joku nettilomake olisi toiminut hyvin. Toi on kyllä ihan stadin joku puistokatu, tommonen valaistu kävelytie, missä menee koirien kusettajia. Ei minulla ole hajuakaan, että kuka sitä hoitaa, enkä aio ottaa selvääkään. Ehkä soitan sinnenmäelle niin joku tulee halaamaan tota. No, joku muu hoitaa.

10. Anssi #5 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Helsingin kaupungin sivuilta häiriötilanteet ja vikailmoitukset: Häiriötilanteet ja vikailmoitukset | Helsingin kaupunki

Ja tuolta alin kohta, eli muu palaute