Helsingin jäähalli

  • 406 589
  • 1 806

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli tapahtumassa on useampia palveluntarjoaja kun taas muissa tapahtumissa ne on Restelin vastuulla. Tämä liittyy enemmänkin tapahtuman luonteeseen.
Miten Restel liittyy jäähalliin / Sidewaysiin enää tänä vuonna? Saako siis jäähallin varattua ilman ravintolatoiminnan operoijaa ja hoitaa myynnit siellä itse? Miksi HIFK ei tehnyt siis niin aiemmin. Ei voi olla niin kuin kirjoitat.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Miten Restel liittyy jäähalliin / Sidewaysiin enää tänä vuonna? Saako siis jäähallin varattua ilman ravintolatoiminnan operoijaa ja hoitaa myynnit siellä itse? Miksi HIFK ei tehnyt siis niin aiemmin. Ei voi olla niin kuin kirjoitat.

Siis tarkoitin RedEvents, satuin kirjoittamaan samalla kun söin katufestarilla bursaa ja mietittiin samaa asiaa.

Miten Sideways eroaa muista festareista? Kannattaa mennä katsomaan Sideways Ruoka&Juoma osiota niin voi avartaa mitä siellä haetaan.

Ihmettelen tätä kivien kääntelyä täällä palstalla kun joka asiasta kaivetaan valuvikaa vaikka väkisin.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis tarkoitin RedEvents, satuin kirjoittamaan samalla kun söin katufestarilla bursaa ja mietittiin samaa asiaa.

Miten Sideways eroaa muista festareista? Kannattaa mennä katsomaan Sideways Ruoka&Juoma osiota niin voi avartaa mitä siellä haetaan.

Ihmettelen tätä kivien kääntelyä täällä palstalla kun joka asiasta kaivetaan valuvikaa vaikka väkisin.
Kyllä mä tiedän erinomaisesti mitä Sideways hakee ja mikä se on, mutta saako se itse toteuttaa (eli kaupata ne itse haluamilleen toimijoille) hallin sisällä myynnit? Tuskin. Ja kuitenkin hallin sisällä on paljon tapahtumia ja myyntiä. Piha-alueet lienee eri, jossa nämä vegaanirekat ovat.

Ei tässä nyt mitään painihommaa haeta, vaan täsmennystä sun väitteeseen, että Red Events ei olisikaan saanut yksinoikeutta hallin juoma- ja ruokamyyntiin, ml. muut kuin sen omat tapahtumat.

Sillä jos näin olisi, niin sehän pienentäisi erittäin voimakkaasti odotusta Red Eventsin toiminnan laajuuteen, jolloin ero liigan suurseuroihin kasvaisi vielä nopeammin kuin nyt on tapahtunut.

EDIT - ja se parkkipaikkakin kuuluu muuten nykyisin jääkenttäsäätiölle, eli hallille, eli koskeeko sekin tätä ravintolatoiminnan monopolia?
 
Viimeksi muokattu:

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Kyllä mä tiedän erinomaisesti mitä Sideways hakee ja mikä se on, mutta saako se itse toteuttaa (eli kaupata ne itse haluamilleen toimijoille) hallin sisällä myynnit? Tuskin. Ja kuitenkin hallin sisällä on paljon tapahtumia ja myyntiä. Piha-alueet lienee eri, jossa nämä vegaanirekat ovat.

Ei tässä nyt mitään painihommaa haeta, vaan täsmennystä sun väitteeseen, että Red Events ei olisikaan saanut yksinoikeutta hallin juoma- ja ruokamyyntiin, ml. muut kuin sen omat tapahtumat.

Sillä jos näin olisi, niin sehän pienentäisi erittäin voimakkaasti odotusta Red Eventsin toiminnan laajuuteen, jolloin ero liigan suurseuroihin kasvaisi vielä nopeammin kuin nyt on tapahtunut.

EDIT - ja se parkkipaikkakin kuuluu muuten nykyisin jääkenttäsäätiölle, eli hallille, eli koskeeko sekin tätä ravintolatoiminnan monopolia?

On sillä ainakin jääkiekko tapahtumien osalta. Ja tietysti positiivista, että laajentavat ulospäin kun toimintaa hallissa on vähemmän. Esimerkiksi Tappara ja Ilves saavat vain osuudet ravintotolatoinna tuotoista kun taas me ollaan menossa Kärppien mallin suuntaan.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Jos ja kun narrit tuovat plakaattinsa Nordikselle, niin onhan siellä päätyseinässä (ainakin ollut) muiden seurojen vastaavia. Sinne vaan niiden joukkoon, vertautuvat myös hyvin toisiinsa sillä silloinkin HIFK oli päävuokralainen.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Jos ja kun narrit tuovat plakaattinsa Nordikselle, niin onhan siellä päätyseinässä (ainakin ollut) muiden seurojen vastaavia.

Oli ainakin vielä päättyneellä kaudella B-katsomon kulmissa, Kiffenin jne. mestaruusviirit.
HJK:n viiritkin roikkuivat hallissa aikoinaan, mutta ne ovat ilmeisesti pöllityt.

 
Viimeksi muokattu:

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Tähän kannattaa varmaan henkisesti valmistautua. Eikös ne ensi kaudella pelaa ihan vakituisesti Nordiksella? En oikein keksi mitään jäähallin omistajalle kelpaavaa perustetta, joka pitäisi viirit poissa. Tilanpuutetta ei taida olla…
Ei sovi narrin värit Nordiksen nykyiseen värimaailmaan. Kysy vaikka keneltä sisustussuunnitelijalta. Ja helvetin rumat ne narrin värit onkin, missä tahansa sisustuksessa. Ei siis jatkoon tai harkkahallin puolelle korkeintaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös