Helsingin jäähalli

  • 399 953
  • 1 773

Vagabond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors Idrottsförening Kamraterna, Penguins
Tässä ketjussa on tarkoitus keskustella Jäähalliin liittyvistä asioista. Kuten esim. hinnosta, tilavuudesta, toimivuudesta, tunnelmasta jne.

Helsingin ainoa Jäähalli. Meidän Mecca! :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Bissen hintaa on äskettäin nostettu 0,10€! Ennestäänkin törkeän hintainen 0,4l tuoppi maksaa nykyään jo 4,40€ eli litrahinnaksi tulee 11€! James Potkukelkan sanoin: Tör-ke-ää! Itse juon bisseni yleensä Main streetillä jossa palvelu kyllä toimii kohtalaisesti.

T. Nimimerkki omat eväät mukaan
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
DDR-hallin aromi? Mistä se tulee? Mikä sen tekee? Siis se ainutlaatuinen tuoksu joka siellä leijjuu joka puolella (paitsi siellä röökaajien nurkassa). Vastaavaa en ole huomannut muissa halleissa, varsinkaan Ilmalassa eikä LAreenalla.
Se aromi ei onneksi hävinnyt mihinkään viimeisen isomman rempankaan jälkeen, vaikka seinäpinnat, pilarit ja katot maalattiin. Ei kai siihen tuoksuun asianosaisena voi olla pelkästään nakit ja popcornit? Myydäänhän niitä muissakin halleissa.
Jännä juttu muuten, kun menee jäähalliin johonkin toiseen tilaisuuteen (siis ei lätkäpeliin), vaikka konserttiin, niin ei se aromi silloin leijukkaan ilmassa! Onko kyseessä jokin IFK:n salainen ase? Pena on tällä kertaa tähän syytön, koska tuo aromi leijui hallissa jo kauan ennen Penaa. Onko kyseessä kenties aerosoliputeliin säilöttyä Lalli Partisen hikeä, jota Kimmo Heino tai Moberg ruiskauttaa aina ennen peliä ilmastointikanavista leviämään? Toisaalta minä kyllä luulen, että jos se olisi Lalli hikeä, niin katsomossa ja käytävillä makailisi paljon pyörtyneitä ihmisiä.

Mysteeri tämäkin.

Muistaako kukaan millä kaudella viimeksi se zambooni oli naamioitu jättimäiseksi virtahevoksi? Eikös se Hippo ollut jonkin pankin mainos?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
Bissen hintaa on äskettäin nostettu 0,10€! Ennestäänkin törkeän hintainen 0,4l tuoppi maksaa nykyään jo 4,40€ eli litrahinnaksi tulee 11€! James Potkukelkan sanoin: Tör-ke-ää! Itse juon bisseni yleensä Main streetillä jossa palvelu kyllä toimii kohtalaisesti.

T. Nimimerkki omat eväät mukaan

Voi perseensuti, mitä touhua. 4,4 eepiä kusisesta neljän desin kertakäyttötuopillisesta, ei vitura sentään. Pakko se on silti reilun viikon päästä ystävänpäivää kunnioittaa sen verran, että tarjoan hyvälle ystävälleni, siis itselleni, pari-kolme tuopposta tuota megakallista ohralientä. Muutenkin aina omatuntoa kolottaa, kun ostaa mitä tahansa DDR:stä, siellä kun kaikki maksaa maltaita.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
DDR-hallin aromi? Mistä se tulee? Mikä sen tekee? Siis se ainutlaatuinen tuoksu joka siellä leijjuu joka puolella (paitsi siellä röökaajien nurkassa).

Aidot Jäähallin nakit ja tietty popparit, ajan hammas ja ah, perinteet.

Siellä mitään röökaajien nurkkaa enää ole. Ulos pakottavat. Toista se oli ennen, kun yläkatsomoissa tauoilla kulkiessaan tarvitsi viidakkoveitsen savun seassa.

Viestin lähetti Predator

Eikös se Hippo ollut jonkin pankin mainos?

Osuuspankin. Olisko ollut 70-lukua?

Lähinnä nurmivasaroille kerrottakoon, että kelpo sivu saada infoa The Jäähallista on

www.helsinginjaahalli.fi
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Senior


Siellä mitään röökaajien nurkkaa enää ole. Ulos pakottavat.

Lähinnä nurmivasaroille kerrottakoon, että kelpo sivu saada infoa The Jäähallista on

www.helsinginjaahalli.fi

Nii mutku se röökin haju tulee silti sisälle jokaisella oven avauksella - katsos kun en polta, niin sen huomaan oitis. Minä olen kyllä nykyiseen röökaajien ulosliputukseen ihan tyytyväinen, olen varsinainen Tupakkaterroristi siinä mielessä, että syöpäkäärylettä huulessaan roikuttavat eivät saa minulta minkäänlaista sympatiaa.

Nuo Jäähallin sivut ovat muuten ihan asialliset, mutta se haju puuttuu. Vai onko minun tietsikan kaiuttimissa jotakin vikaa, kun aromit eivät välity nenääni vaikka istun oikeaoppisesti kaiutinparin keskipisteessä suorittamassa stereo- ja monotestiä? Se haju ei tule ulos edes monona.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Viestin lähetti Predator
Minä olen kyllä nykyiseen röökaajien ulosliputukseen ihan tyytyväinen, olen varsinainen Tupakkaterroristi siinä mielessä, että syöpäkäärylettä huulessaan roikuttavat eivät saa minulta minkäänlaista sympatiaa.
´

Oikein, allekirjoittanut on ehdottomasti sitä mieltä, että tupakointi ei kuulu MINKÄÄN urheilutapahtuman yhteyteen. Vähintä, mitä urheiluhengen ylläpitämiseksi voidaan tehdä, on passittaa tupakoitsijat ulos tupruttelemaan.

Minun puolesta voisi kieltää tupakoinnin myös hallin piha-alueella, mutta tämä herättäisi varmaan jo liikaa närää.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Kyllä. Helsingin Jäähallissa on tullut koettua yhtä sun toista (ei sitä, pervot!). Välillä hallista on lähdetty kyyneleet silmissä, mutta toisaalta myös ilosta huutaen. Vanhoina hyvinä aikoina halliin pääsi sisään parilla kympillä, nykyään sillä hinnalla saa hädin tuskin hodarin. Legendaariset Corn Dogitkin ovat tainneet poistua valikoimasta kokonaan wokkien ja muiden trendiruokien tieltä.

Jäähalli on muuttunut vuosien saatossa yhä toimivammaksi kokonaisuudeksi, muttei ole kuitenkaan muuttunut liian kliiniseksi yritysympäristöksi, kuten niin monet uudet ”monitoimiareenat”. Jäähallin henkilökunta on hyvä sekoitus uutta ja vanhaa. Vanhat parrat tuovat mukavia muistoja, mutta uusi nuori polvikin on päässyt toimintaan hyvin mukaan.

Vuosien varrella Jäähallista on tarttunut elämään paljon ystäviä, kavereita ja tuttuja. Se on paikkana minulle paljon muutakin, kuin vain paikka jääkiekko-otteluille. Paikka, jossa rentoudun ystävien kanssa joskus (liian) kylmän oluen kera.

Oluen ja muiden nautintoaineiden korkea hinta ei kuitenkaan ole rakkaan Jäähallimme syytä, vaan siellä liiketoimintaa pyörittävän hotelli- ja ravintola-alan yritys Restelin.

Predator, oletko ajatellut, että Jäähallin hajussa on mukana ripaus adrenaliinia, jota ei erity siinä määrin muissa tapahtumissa?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Jude


Predator, oletko ajatellut, että Jäähallin hajussa on mukana ripaus adrenaliinia, jota ei erity siinä määrin muissa tapahtumissa?

No siinä se tuli. Myös tuskan hien erittyminen on megalomaanista luokkaa IFK:n jääkiekkoilusessioiden aikana. Ehkäpä nimenomaan nuo kaksi aromia yhdistettyinä nakkeihin ja popcorniin saavat aikaan "sen".

Sen verran purnaan, että se nykyinen hallissa myytävä truuttasinappi on aivan kamalaa verrattuna vielä 1990-luvun alussa nakkien kanssa tarjoiltuun herkulliseen lisäkkeeseen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Kontu ja West Ham
Viestin lähetti Predator
DDR-hallin aromi? Mistä se tulee? Mikä sen tekee? Siis se ainutlaatuinen tuoksu joka siellä leijjuu joka puolella (paitsi siellä röökaajien nurkassa). Mysteeri tämäkin.


eikös se ole sitä kansitakkien, purjehduskenkien, paremman kännykän ja ilmana poistuvan Koffin oluen aromia...
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
eikös se ole sitä kansitakkien, purjehduskenkien, paremman kännykän ja ilmana poistuvan Koffin oluen aromia...

Tästä tulikin mieleeni aika, jolloin eräs toinenkin seura / joukkue pelasi samaisessa hallissa. Silloin hallissa pelasi "Minkkistoola IFK" ja "Raksa Jokerit".
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
eikös se ole sitä kansitakkien, purjehduskenkien, paremman kännykän ja ilmana poistuvan Koffin oluen aromia...

Etkö parempaan pysty? Justhan sinä toisessa ketjussa kovasti kehuit vanhaa jäähallia Jokereiden Wanhojen & Hyvien aikojen takia. Eikö sitten Jokereiden matsien aikana DDR-hallissa ollut havaittavissa tuota k.o. aromia? Vai oliko teilläkin ne kansitakit, purjehdusk... jne? Ja Koff?
Miltä siellä haisi Jokereiden divaripeleissä? Oliko silloin huonompi haju?
Esitän sinulle nämä kysymykset, kun näytät täällä IFK:n fanien seassa viihtyvän.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
DDR-hallin aromi? Mistä se tulee? Mikä sen tekee? Siis se ainutlaatuinen tuoksu joka siellä leijjuu joka puolella (paitsi siellä röökaajien nurkassa). Vastaavaa en ole huomannut muissa halleissa, varsinkaan Ilmalassa eikä LAreenalla.
Se aromi ei onneksi hävinnyt mihinkään viimeisen isomman rempankaan jälkeen, vaikka seinäpinnat, pilarit ja katot maalattiin. Ei kai siihen tuoksuun asianosaisena voi olla pelkästään nakit ja popcornit? Myydäänhän niitä muissakin halleissa.
Tuohon aromiin tulee lisätä jään "tuoksu". Vaikka jää ei varsinaisesti haise, niin se kuitenkin mystisellä tavalla tuntuu nenässä. Kahvin tuoksu kuuluu myös atmosfääriin ja jos istuu vaihtoaihtioiden takana, niin sitten vielä väärentämätön hiessä ja veressä marinoitujen urosten tuoksu.

Ei pidä myöskään unohtaa äänimaailmaa. Ennen vanhaan Pop Corn -kauppiaat kiertelivät hallissa ja huusivat "Popkornii!". Sisääntuloaulassa HIFK:n junnut huusivat: "Ohjelma kaks markkaa! Mukana TopMan Minikap!". Ja sitten vielä Zambonin surina kentällä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
eikös se ole sitä kansitakkien, purjehduskenkien, paremman kännykän ja ilmana poistuvan Koffin oluen aromia...

Miten joku jaksaa?!?!?
Onko todellakin niin hirveää, jos kaikki eivät kannata samaa joukkuetta!?!

Minusta SM-Liiga olisi paljon tylsempi, jos ei olisi Jokereita. (ok, nykyään niitä paikallispelejä liikaa)

Tietenkin tietynlainen paskan jauhaminen kuluu asiaan, mutta pitääkö jokainen "järkevän" keskustelun ketju tulla rikkomaan paskoilla provoilla? Sitten keskustelu etenee taas ihan muuhun, kuin mihin oli tarkoitus.

Onhan se tietysti netissä kiva uhota ja silleen...

EDIT. SM-Liiga olisi paljon tylsempi, jos ei olisi Jokereita. (HIFK -fanin kannalta!! muuthan eivät mitään menetä ;) )
 
Viimeksi muokattu:

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Viestin lähetti Läheltä ylös

Tietenkin tietynlainen paskan jauhaminen kuluu asiaan, mutta pitääkö jokainen "järkevän" keskustelun ketju tulla rikkomaan paskoilla provoilla? Sitten keskustelu etenee taas ihan muuhun, kuin mihin oli tarkoitus.

Onhan se tietysti netissä kiva uhota ja silleen...

Tuohon on olemassa varsin yksinkertainen ratkaisu, jonka fiksuna tyyppinä varmaan jo arvaatkin. Kannattaa jättää moiset kommentit omaan arvoonsa ja keskittyä kussakin ketjussa siihen, mitä varten se alun perin on perustettu.

Täällähän tunnetusti riittää kaikenlaisia tyyppejä, jotka väläyttelevät aika ajoin verbaalista lahjakkuuttaan (?). Sitten ko. henkilöt saavat vielä lisää vettä myllyyn, kun joku intoutuu kommentoimaan heidän lähettämiään viestejä.

Tämäkin oli melkoisen off-topic, mutta oli pakko. Pahoitteluni.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Jude
Legendaariset Corn Dogitkin ovat tainneet poistua valikoimasta kokonaan wokkien ja muiden trendiruokien tieltä.

Perhana, melkein olivat päässeet unohtumaan koko CornDogit! Siinä vääntyi pienen fanin naama hymyyn kun pääsi erätauolla moista herkkua syömään.
Nykyään ei ole tullut vastaan kuin juurikin noita wokkeja ja nachoja. Hyviähän nuokin ovat, mutta kyllä sinne valikoimaan ja johonkin kioskiin mahtuisi varmasti CornDog:kin.

Ei muuten ole pahoja nuo nyky-hodaritkaan. Makunautintoa lisää se, että mausteet saa roiskia itse, eikä käärettä ole työnnetty täyteen sinappia myyjän toimesta. Varsinkin kuivatun sipulin menekki kasvaa huomattavasti minun saapuessa hallille.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Niin, eikä mikään estä tätä IFK-porukoissa viihtyvää Kontulan Antawaa avaamasta Jokeri-ketjussa ihan omaa otsikkoa Hartwall Areenalle tai Jokereiden historian muistelolle.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti werther
"Ohjelma kaks markkaa! Mukana TopMan Minikap!".
Tää täytyy hieman korjata: "Ohjelma kaks markkaa! Mukana Stockmann Minikap!". Näitä ohjelmia myin itsekkin ja aina "vakkari" paikalla, eli seisomokatsomon (E) sisääntulon kohdalla.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Tää täytyy hieman korjata: "Ohjelma kaks markkaa! Mukana Stockmann Minikap!". Näitä ohjelmia myin itsekkin ja aina "vakkari" paikalla, eli seisomokatsomon (E) sisääntulon kohdalla.
No voi p...! Ja minä kun olisin voinut vaikka vannoa, että Stockmann sponssasi Jokereita. Niin sitä muisti huononee.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Hallin puutteita?

Kipeästi uskaltaisin kirjoittaa tunnetulla IFK-fanin kriittisyydellä halliin tarvittavista uudistuksista:

Pankkiautomaatti palvelisi monia, tätä on moneen kertaan väännettykin hallihenkilökunnan kesken. Ongelmana on hallin vähäinen käyttöaste, kun automaattia käytetään parhaimmillaan kahtena iltana viikossa tulisi käyttökustannukset liian suuriksi että mikään pankki pitäisi koneensa asentamista kannattavana. Rahnaa taskuun saakka kuitenkin korttiostosten yhteydessä restel-baareista.

Online-vedonlyöntipiste, tismalleen samoista syistä kuin edellinen. Varmaankin pienempi investointi kuin pankkiautomaatti, mutta Veikkaus on tyytyväinen kahteen pelipisteeseensä Mannerheimintien toisella puolella.

Aulatilojen televisiot/tulospalvelu. Peruskunnostuksen yhteydessä hallille oli jo ostettu 36 televisiota (muistan jopa nähneeni telineet kiinnitettyinä) mutta teknisten ongelmien takia näitä ei saatu käyttöön. Hallissa tiettävästi oli valmis sisäinen tv-verkko, mutta taisi olla yksisuuntaisella signaalilla eli samaan kaapeliin tuleva tv-kuvaus esti muun kuvan lähettämisen ulospäin. Nykyään MainStreetillä löytyy muutamat telkkarit, käytöstä liigapelien aikana en osaa kertoa?

Kattovaijerit haittaavat näkyvyyttä yläkatsomoissa. Itse tukivaijereista ei tietenkään pääse eroon koska vapaa korkeus vähenisi dramaattisesti seinien kaatuessa ulos katon painon alta. Suuremman ongelman aiheuttavatkin valokiskot, samoin kenttävalaistus uusittiin edellisessä remontissa joten näidenkin kanssa tullaan elämään vielä pitkään. Näköhaittaa voisi parantaa pienet kellotaulut yläkatsomon tihrustelua helpottamaan, itse videotaulunhan näkee lähes kohtalaisesti.

Noita kun hieman päivittäisi nykyaikaan olisi Suomen paras hallimme jo Euroopan paras paikka oikean jääkiekon pelaamiseen. Firmojen suosima ostari-ruotsinlaiva-leikkipuisto formaatti ei tarjoa parhaita puitteita kiihkeälle lätkämatsille.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Viestin lähetti Svante
Tää täytyy hieman korjata: "Ohjelma kaks markkaa! Mukana Stockmann Minikap!". Näitä ohjelmia myin itsekkin ja aina "vakkari" paikalla, eli seisomokatsomon (E) sisääntulon kohdalla.

Viestin lähetti werther
No voi p...! Ja minä kun olisin voinut vaikka vannoa, että Stockmann sponssasi Jokereita. Niin sitä muisti huononee.

Itse olen ostanut ohjelman, jonka arvontanumerolla pääsi osallistumaan TopMan-cupiin - ja voittokengät + illallinen Hesperiassa mukaan kentältä palatessa. Stockan logo tosiaan muistuu paremmin mieleen narriräteistä, jotka onneksi muuttivat pois nurkista Pohjois-Hesaan.

Toisen kerran tarkastelin hallin lehtereitä keskiympyrästä käsin vuorostaan Pepsi-cupissa, jolloin veskassa oli viisi 1000-litraista Pepsi-pulloa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rygge
Tuohon on olemassa varsin yksinkertainen ratkaisu, jonka fiksuna tyyppinä varmaan jo arvaatkin. Kannattaa jättää moiset kommentit omaan arvoonsa ja keskittyä kussakin ketjussa siihen, mitä varten se alun perin on perustettu.

Täällähän tunnetusti riittää kaikenlaisia tyyppejä, jotka väläyttelevät aika ajoin verbaalista lahjakkuuttaan (?). Sitten ko. henkilöt saavat vielä lisää vettä myllyyn, kun joku intoutuu kommentoimaan heidän lähettämiään viestejä.

Tämäkin oli melkoisen off-topic, mutta oli pakko. Pahoitteluni.

Yleensä jätänkin nuo hymähdyksen jälkeen "omaan arvoonsa"

Harmi vain, että minua paljon "paremmat" kirjoittajat lähtevät välillä tuohon mukaan...lukijathan eivät minun mukaan mennessäni mitään menetä, mutta kun joku Herra ISO Herra lähtee tuohon leikkiin mukaan, niin ketjun aiheelle se tietää menoa....
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Ai niin, äänimaailma. Muistan ikuisesti, kun joskus 80-luvulla katsomossa vielä kiersivät jäätelömyyjät. Tuttu "Jaateloo!" soi vieläkin korvissa. Huutajasta ei ole mitään muistikuvia, mutta tuo skandiaakkosten puuttuminen on jäänyt mieleen.

Ystäväni voitti kerran tuon Paten mainitseman Pepsi-Cupin. Voittajahan sai palkinnoksi Pepsi-kassillisen Pepsiä. No, ystäväni autosta noustessaan kompastui ja suuri osa pulloista meni rikki.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Viestin lähetti Jude
Ystäväni voitti kerran tuon Paten mainitseman Pepsi-Cupin. Voittajahan sai palkinnoksi Pepsi-kassillisen Pepsiä. No, ystäväni autosta noustessaan kompastui ja suuri osa pulloista meni rikki.

Meillä parempi suoritus: voitin myöskin Pepsi-cupissa alusta asti tuuletelleen kaukis-pelaajan joka nosti jokaisen vetonsa maalin yli. Sillä kaudella oli käytäntö että pulloja ei saanut mukaan hallilta vaan lahjakortilla limusäkki luovutettaisiin KOFFin panimolta Keravalta. Sitten vain vanhemman kaverin kyytiin ja juomia hakemaan.

Kotimatkalla auto sattuikin lipsahtamaan vauhdista poikittain ja kopsahti tien vasemmalla puolella olleeseen kallioon. Siitä kätevästi nokan kautta katolleen ojan pohjalle, mihin auto päätti lopullisesti matkansa.

Vahingoittumattomina päästiin ulos autosta ja kilinästä kauhistuneina takaluukkuun katsomaan jäisikö yhtäkään hörppyä rauhoittamaan..? JOKAINEN pullo oli jäänyt ehjäksi vaikka toistakymmentä yksilöä oli singahtanut ulos koristakin.

Opetus: kävely on vaarallista!!
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Kommentteja täältä narrileiristä...

Kyllä mun pitää tunnustaa, että Nordiksen halli on se "wanha kunnon halli". Siellä on nuorempana tullut katsottua monia satoja Jokereiden ja Karhukissojen matseja. Unohtumattomia kokemuksia ja ne ajat eivät enää koskaan palaa, vaikka rakentaisi kuinka saatanan hienon hallin. Siellä on nähty Selänteen nousevan tähteyteen ja Nykoppin surffaillessa Kissoissa! Siis Karhu-Kissoissa! Vai pelasiko se yhden kauden HIFK:ssakin?

Se tuoksu tosiaan on mielenkiintoinen juttu. Tiedän tasan tarkkaan, mitä tarkoitatte... mutta selitystä sille en keksi!

Ja ne corndogit olivat kyllä hyviä. Siinä taisi aikanaa olla joku sellainen kaksimetrinen *eekeri (joku koripalloilija?) niitä myymässä siinä jossain F5 katsomon kohdalla. Se oli hyvä jamppa... muistan kun muksuna ostin kolme, niin se antoi aina neljännen ilmatteeksi ja puhui vähän huonolla suomella, että "Älkää kertoko kellee mittaan..." :=)

Ja kyllä ne nakitkin olivat hyviä. Siinä meidän kausikorttikatsomossa oli sellainen vanhempi mies yhden rivin meidän penkkirivin alapuolella, joka AINA osti niitä nakkeja niin monta kuin siihen kuoreen mahtui... koskaan se ei jaksanut syödä niitä loppuun ja antoi mulle ja broidille ne loput! Nami nami!

Kyllä meinaa tippa tulla silmään, kun tässä muistelee niitä wanhoja hyviä aikoja... sellaista lätkää ja sellaista fiilistä mä haluaisin vielä joskus kokea!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös