Hauskin tyyppi Frendeissä?

  • 2 271
  • 35

Hauskin tyyppi Frendeissä

  • Rachel

    Ääniä: 4 2,8%
  • Ross

    Ääniä: 10 7,0%
  • Monica

    Ääniä: 3 2,1%
  • Chandler

    Ääniä: 45 31,5%
  • Phoebe

    Ääniä: 8 5,6%
  • Joey

    Ääniä: 59 41,3%
  • Chandlerin & Rossin ankka

    Ääniä: 8 5,6%
  • Joku muu, kuka?

    Ääniä: 6 4,2%

  • Äänestäjiä
    143

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Mennääns sitten itse asiaan, eli kukas mielestäsi on ollut Frendit tv-sarjan hauskin tyyppi?

Minä äänestän Rossia. Sekopäinen Phoebe jää niukasti toiseksi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
No voihan ankan muna. Huomasin just, että äänestyslistaan tuli paha moka. Se ankkahan oli nimenomaan Chandlerin ja Joeyn huushollissa - ei Rossilla ollut pahemmin tekemistä sen kanssa - mitä nyt välillä joutui "lapsenlikaksi".
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Joeylle pinnat. "Only an idiot would wear this stuff if you didn’t have the car! Right?"
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Chandler, itse diggailen enemmän ilmeistä kuin vuorosanoista [mitä hauskuuteen tulee], ja Chandlerin neuroottisuus ja naamailmeet naurattaa enemmän kuin ne repliikit.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Chandler on hauskin, Joey hyvänä kakkosena. Sarjaa tuli taasen kesän aikana tuijotettua huolella uusiksi DVD-levyiltä...
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Tomppa#74 kirjoitti:
Chandler on hauskin, Joey hyvänä kakkosena. Sarjaa tuli taasen kesän aikana tuijotettua huolella uusiksi DVD-levyiltä...

Ehdottomasti Phoebe, ja samoin vastaisin siihen ihanin neito frendeissä-ketjuun.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Chandlerilla on huonoin huumorintaju. Koen yhteenkuuluvuuden tunnetta.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ross.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
girlzilla kirjoitti:
Phoebessä on samaa hulluutta kuin minussakin.

Tuo on muuten eräs korneimpia teinilauseita mitä nuori ihminen vois suustaan päästää. "Mä oon vähä tämmönen hullu" "Älkää musta välittäkö, mä oon ihan sekasin".
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikki yhtä kuivia ja säälittäviä koomikon irvikuvia. Oikeastaan koko sarjassa ei ole mitään hauskaa ja huvittavaa.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Fredi.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Joey ja Chandler ovat molemmat hauskoja. Joey ehkä hauskempi, mutta Chandlerilla enemmän mokat jotka naurattaa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Golden AWe kirjoitti:
Tuo on muuten eräs korneimpia teinilauseita mitä nuori ihminen vois suustaan päästää. "Mä oon vähä tämmönen hullu" "Älkää musta välittäkö, mä oon ihan sekasin".

No huh huh. En ole ollenkaan sillä tavalla hullu. Mutta helppo kait se on tuomita kun ei tunne :).

En sanonut siis olevani mikään "sikakreisi" tyyppi, mutta jotain samaa minussa ja Phoebessä ehdottomasti on. Ainakin äitini mukaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Chandler ehdottamasti.Herran viljelemä ironinen huumori saa nauramaan kerta toisensa jälkeen.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Omasta mielestäni Rossin hahmoon on kirjoitettu erittäin paljon sellaista tilannekomiikkaa, mitä ei muista mieshahmoista löydä. Joey ja Rachel ovat molemmat kirjoitettu hieman yksinkertaisiksi, Monican hahmo taas ylikilpailulliseksi, Chandler mukahauskaksi, Phoebe hieman sekopääksi blondiksi, mutta Rossin tieteellinen kotipoikahahmo tuo mielestäni sarjaan eniten lisäarvoa. Äänestin siis Rossia.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tässähän voisi samassa ketujussa muistella näiden hauskimpien tyyppien legendaksi muodostuneita, hauskimpia "lohkaisuja".
Vaikka äänestinkin Rossia, niin jostakin nyt ekaksi sain päähäni Chandlerin lohkaisun. Hän jossakin tilanteessa yritti epätoivosesti olla heittämättä niitä iänikuisia vitsejään joka toiseen lauseeseen, mutta eipä onnistunut. Joku nääs naureskeli Chandlerin sukunimelle (joka siis on BING) - niin hän ei voinut olla lohkaisematta että "eipä tuo mitään, isoisäni etunimi oli Bada".

Siis Bada Bing... badabing... ou jea!
 

Fakap

Jäsen
Chandler. No doubt about it. Hyvänä kakkosena ja kolmosena tulevat Ross ja Phoebe. Joey on mielestäni ainoastaan hauska Chandlerin kanssa näytellessään. Rachel ja Monica onkin sitten sarjan ehdottomasti ärsyttävimmät ja epähauskimmat hahmot.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
E kirjoitti:
mutta Rossin tieteellinen kotipoikahahmo tuo mielestäni sarjaan eniten lisäarvoa. Äänestin siis Rossia.

JUST NÄIN! Ison Körilään hellyttävä mieltymys dinosauruksiin jaksaa aina huvittaa. Muistatko jakson, missä Ross yritti ehtiä ajoissa pitämään luentoa joistakin liitukauden otuksista - yritti siis ehtiä paikalle RULLALUISTIMILLA! Ja yritti samaa temppua useammankin kerran...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Monen kehuma Ross tai siis David Schwimmer on ylinäyttelevä löysä paska. Rossin sinänsä sympaattinen hahmo meni pilalle samalla hetkellä, kun käsikirjoittajat suuressa viisaudessaan laittoivat nyhverön yhteen Rachelin kanssa. En voi kerta kaikkiaan sietää komiikkaa, missä hauskuus tulee älyttömästä melskaamisesta ja huutamisesta, kuten Rossin tapauksessa loppukausien jaksoissa. Joeyn hahmo ei kaikessa tyhmyydessään kanna kovin pitkälle, hetkensä hänellä kyllä on. Monica on ylineuroottisena emäntänä ihan jees, samaten pilalle hemmoteltu Rachel. Chandlerin suuhun kirjoitetut vitsit jaksavat kyllä naurattaa, ei siinä mitään.

Phoebe on ylivoimaisesti hauskin. Yay (jei)!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ossi kirjoitti:
Phoebe on ylivoimaisesti hauskin. Yay (jei)!

No jos näin on, niin sinä Phoeben suurena fanina osaat varmasti laulaa meille kaikille Smelly Catin kertosäkeen? Anna palaa! Niin siiis kirjoita ne sanat tänne näkyviin - ei me kuulla, jois sinä vaan itseksesi siellä tietsikan ääressä rupeat ulvomaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös