Hauskin signature

  • 153 577
  • 439

Luiro

Jäsen
Sleeppareitten kappale menee muuten:
" Liuskis läyskis lepakko, onpa vasta kumma olento. Liuskis läyskis lepakko, sulla vasta suuri kepakko." Muistaakseni.

Se Zappalta lainattu "Never eat yellow snow." jaksoi naurattaa. Hauskin on ollut "Kärpät - Suomen Mestarit 2003" tai "SaiPa - Suomen Mestarit 2002".
 

Rocco

Jäsen
Ford Fairlane on laulaissut muutaman jotka olen aikoinani pitänyt signaturenani:

"So many assholes, so few bullets"

"You´re ten seconds away from the most embarrassing moment in your life"

"Fishermen.. they fish, they eat fish, they smell fish... reminds me of a girl I used to date. Yvonne. She smelled like fish"
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Taitaa olla jo mennyttä, mutta mikkoz:n allekirjoitus sai hymyn huulilleni. Siis tämä pätkä Mister Lord of the Dancen haastattelusta NYT-liitteeseen. Voi juku, että osasi olla hauska juttu, pitkään aikaan NYT:ssä ei ollut ollutkaan mitään oikeasti milenkiintoista/hyvää/hauskaa.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Hauskat Signaturet

T.Arima T.Nummeliinille "Kuse viuluun"

- Liigajyrä

Tämä saa hymyn naamalle.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sistiksen "Hei sinä noin 20 vuotias nainen, ota yhteyttä jos haluat yli 40 miestä! " sai minut räjähtämään nauruun. Tuo kuvaa hyvin tyypillisiä deitti- yms. ilmoituksia.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Nimimerkki wertherin tuotoksia palstalle en kovinkaan usein näe - luultavasti mies kirjoittaa enemmän SM-liigapalstalle, jota itse en juurikaan lue - joten tämän vuoksi hänen signaturensa jaksaa joka kerta naurattaa, kun sen näen.

"Nyt oli hyvä vaihto. Pääsin lyömään Harlamovia mailalla housuille!" - Hexi Riihiranta

Heheh, tavoitteet muuttuneet Hexin päivistä Leijonilla... Toivottavasti.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Viestin lähetti Poison
Sistiksen "Hei sinä noin 20 vuotias nainen, ota yhteyttä jos haluat yli 40 miestä! " sai minut räjähtämään nauruun. Tuo kuvaa hyvin tyypillisiä deitti- yms. ilmoituksia.

Niin, itsekkin olen pitänyt tota aika hauskana. Mutta tuohan sisältää kaksi merkitystä ja ainakin mulle se toinen on se oikea.

1) Tylsempi: No siis ihan vaan, että 40v mies haluaa 20v naista. Jee jee, hyvä yritys ja näitä epätoivosia miehiä on tosiaan monia.

2) Hauskempi: Eli 20v nainen haluais yli 40 miestä. Huh, melkonen nainen, joka pystyy hoitelemaan sellasen määrän miehiä.

Edit: Eli kumpaa merkitystä tarkotit?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti seisnauraa

2) Hauskempi: Eli 20v nainen haluais yli 40 miestä. Huh, melkonen nainen, joka pystyy hoitelemaan sellasen määrän miehiä.

Edit: Eli kumpaa merkitystä tarkotit?

Täsmennetään nyt kuitenkin. Ainakin minä ymmärrän Sistiksen allekirjoituksen siten, että kirjoituksen perusteella 40 miestä etsiin 20 vuotiasta naista joka pystyy hoitelemaan heidät kaikki kerralla. Ei siten, että 20 v nainen haluaisi ne 40 miestä.

Tosiasiassahan lienee siten, että ilmoituksen laittaja on unohtanut yhden v -kirjaimen pois. Tai mistäs sen tietää vaikka joku äijäkööri ois liikenteessä...

vlad#16.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No niin, selvennetään nyt tämä meikäläisen allekirjoitus. Tarina sijoittuu vajaan kahden viikon takaiseen iltaan, jolloin katselin kahden kaverini kanssa videovuokraamosta vuokraamaamme elokuvaa 'Unelmien sielunmessu'. Se ei ole oleellista...

Leffan loputtua jatkoimme paskanjauhamista ja katselimme muun muassa Moon-TV.tä. Jossain vaiheessa sitten käänsimme kanavan MTV3.lle, jossa oli käynnissä tämä Deitti-Chat. Heti ensimmäisenä silmiimme osui juuri tuollainen viesti, mikä signeerauksestanikin löytyy. Kuten osalla teistä, se aiheutti meissäkin kaikissa suuren naurunremakan.

Yhden v-kirjaimen puuttuminen aiheuttaa siis melkoisen muutoksen viestin sisällössä. Tässä tapauksessa ainakin hauskempaan suuntaan.

off-topicina:Kännykät ovat vaarallisia, kaverini lähetti kerran automaattisen tekstinsyötön takia kaverilleen viestin, jonka piti kuulua näin: "Menen yhelle heebolle vetämään pohjia." No puhelin muuttikin viestin seuraavanlaiseksi: "Menen yhelle heebolle vetämään poikia." :)
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Preerian poika
Spencerin "Soittakaa Paranoid!" . En löydä siitä mitään hauskaa,mutta jotenkin se tuo aina hymyn huulille.

Noh, Noose pisti paremmaksi...

"Soittakaa THE DARK LIEGE OF CHAOS IS UNLEASHED AT THE ENSORCELLED SHRINE OF A'ZURA-KAI (The Splendour of a Thousand Swords Gleaming Beneath the Blazon of the Hyperborean Empire Part II)!"

Hehe... paras.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Sistis
No niin, selvennetään nyt tämä meikäläisen allekirjoitus. Tarina sijoittuu vajaan kahden viikon takaiseen iltaan, jolloin katselin kahden kaverini kanssa videovuokraamosta vuokraamaamme elokuvaa 'Unelmien sielunmessu'. Se ei ole oleellista...

No mutta, tottakai se on oleellista. Muutenhan me kaikki luulisimme, että katselet Deitti-Chattia muutenkin kuin vahingossa. Nythän meistä ei kukaan niin ajattele, eihän?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Shayne
No mutta, tottakai se on oleellista. Muutenhan me kaikki luulisimme, että katselet Deitti-Chattia muutenkin kuin vahingossa. Nythän meistä ei kukaan niin ajattele, eihän?

No toivon totisesti, ettei ajattele... siis huh huh.... minä, joka en harrasta chattailyä millään kanavalla... ja minä, joka pörrään jatkuvalla syötöllä kaiken maailman kissanristiäisissä... katsoisin Deitti-Chattia tarkoituksella...

No joo, tietysti sinkku-miehen on oltava valmiina kaiken muotoisilla osa-alueilla mahdollisen tärpin varalta. Ehkäpä se Deitti-Chatti sitten olisikin se oikea kanava... ja sitten mä heräsin.

Menee Off-topiciksi... poistun anteeksipyyntöjen kera suihkuun ja sitten opiskelijabileisiin juhlistamaan huomista 23-v päivääni.

Palaillaan.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Käyttäjä kapa76 kirvoitti "mehut" näytölle sigullaan
"[09:33:24] tommy55: Mä olen sekä merkonomi että tykkimies. Voiko elämältä enempää saavuttaa?"
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Paras on Kalkun rusakon "Kimmo Kinnunen on aivan isänsä jorman näköinen"! Hienoa.

Lisäksi Tommyn "Masturbointia jäähalleissa jo vuodesta xxx" on asiaa.

En muista kenellä, mutta jollain oli "Homoilu on miesten puuhaa".
 

Kumipatja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Sistis

off-topicina:Kännykät ovat vaarallisia, kaverini lähetti kerran automaattisen tekstinsyötön takia kaverilleen viestin, jonka piti kuulua näin: "Menen yhelle heebolle vetämään pohjia." No puhelin muuttikin viestin seuraavanlaiseksi: "Menen yhelle heebolle vetämään poikia." :)


Juuh.. yksi tuttu tyttö lähetti joskus vielä vanhempiensa luona asuessaan äidille viestin ravintola illan jälkeen.. Viestissä piti lukea: "Moi! Meen pikku-Antille yöksi. Ei hätää, täällä on muitakin tyttöjä!"
Ja puhelimen sanakirja muokkasi viestin, jota tyttö ei pienessä maistissa tietenkään huomannut korjata: "Moi! Meen pillu-Antille yöksi. Ei hätää, täällä on muitakin tyttöjä!" Äiti ei ollut hirveän mielissään lukiessaan viestin aamulla, mutta meillä oli niiiiin hauskaa!
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Nämä tekstari-väärinkäsitykset ovat legendaarisia. Eräs suurlähettiläs (maassa jossa ääkkösiä ei tunneta) kertoi tämän mulle henk.kohtaisesti:

Hän oli vaimonsa kanssa saattaneet heidän luonaan lomalla olleet opiskelija-ikäiset lapsensa takaisin lentokentälle suomeen paluuta varten ja ehtivät palata asunnolleen ennen koneen lähtöä. Residenssin kattoterassilla olutta siemaillessaan he näkivät kuinka kyseinen kone nousi ilmaan ja päättivät vielä lähettää terveiset tekstiviestitse, joka kuului: 'Naimme kun lahditte'.
 

Morning star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nimimerkki Salkkis osoittaa hienoa huumorintajua signaturellaan; "mies,joka myy itsensä rahasta on huora,miettikääpä sitä"
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Joksin legendaarisia

En muista kenellä kerhon kannattajalla tämä oli: "Viimeksi oli näin hauskaa kun anoppia naarattiin, ja hyvin tuli nahkiaisia." :-)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Stereot kylmenemässä ja kaljat lähtövalmiina

Niin, kerrottakoon että olen purkanut zereoni lähtövalmiuteen ja pistänyt kaljat parvekkeelle jähtymään. Ruokapuoli alkaa olemaan kunnossa ja "runkosarjapokaalin" haaliminen on täydessä käynnissä.

Nappiverkkarit on kaivettu naftaliinista ja amitsuviikset sivelty Mennenillä. Homma alkaa olemaan näin ollen pulkassa.

Tervetuloa siis naiset ja hampuusit, illan Kauno Saario-Allstars tapahtumaan.

Täältä tähän
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Stereot kylmenemässä ja kaljat lähtövalmiina

Viestin lähetti ervatsalo
pistänyt kaljat parvekkeelle jähtymään.

amitsuviikset sivelty Mennenillä.

Mikä on osoite? Ylettyykö sinne sun partsille hyvin tikkailla?

Muuten, toivottavasti et tupakoi. Mennenillä kyllästetyt amitsuviikset voi roihahtaa, nääs.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Re: Stereot kylmenemässä ja kaljat lähtövalmiina

Viestin lähetti ervatsalo

Tervetuloa siis naiset ja hampuusit, illan Kauno Saario-Allstars tapahtumaan.

Täältä tähän

Hip hurraa! Ja mulla särkee jo valmiiksi päätä megalomaanisten "bändi"treenien jäljiltä. Nappiverrrrkkareissa haarat ratki! Etikettivirhe?
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Asiaan sinänsä kuulumatta, kukas se oli jolla signatuurina on pätkä legendaarisesta snl-sketsistä? Siis se cowbell-juttu?
"I'm Bruce Dickinson. Yes, THE Bruce Dickinson."
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tua noi

Lukko-leiristä Johto heittää sellaisen, mihin meikäläinen putoaa kyllä:

"Tul ny kattoo meijä vessaa" -Eräs porilainen tuttavani halusi esitellä minulle myös Vesa nimisen poikansa...
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
goldenawe: "meillä on teille semmoinen viesti että vapautukaa vaan" -dave lindholm"

Signature ei ole oikeastaan hauska, mutta tuon levyn välispiikit ovat, ei nyt Martti Servo tasoo, mutta kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös