Hauskimmat mainokset

  • 122 024
  • 362

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Bast
Toinen hyvä mainossarja oli ESPN Sportsin setti, jossa "esiteltiin" eksoottisten maiden urheilulajeja. Yhdessä spotissa turkkilainen uimahyppääjä hyppää 30 metristä ja mätkähtää pää edellä hiekalle. Tuomarit antavat pisteitä ja planssi ruudussa kertoo, että ESPN Sports esittää niitä juuri sinulle TUTTUJA urheilulajeja.

Olisikos tuo tässä?

Tämän kun näin niin putosin aivan totaalisesti....:D
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Hemmetin hyviä olivat tämäkin MTV:llä pyörinyt:

Ruotsalainen turisti on Espanjassa ja näkee nätin nuoren tytön pesemässä kupla-volkkaria. Turisti menee kysymään että tankkaako ne Statoil:illa. No tyttö ei ymmärrä kieltä ja turisti koittaa elekielellä selittää: hän liikuttaa sormeaan edestakaisin bensan täyttöaukossa ja selittää "Statoil, you know". Tyttö hätääntyy ja hakee isänsä paikalle. Isä tulee ja selittää vihaisesti "First you marry the girl, then you Statoil!".
 

Shane

Jäsen
Nostetaanpa ketju ylös, kun tuli tässä yhtäkkiä mieleen nuo kesällä radiossa (ainakin Novalla) pyörineet mainokset.

Nimittäin ne Aake Kallialan vetämät Abba-silli -mainokset olivat minusta aivan loistavia. Varsinkin se tarina, missä Aake sai ensin ison hauen veneeseen, niin perään hyppäsi isompi hauki ja söi tämän toisen hauen ja toisen airon sekä joi neljä kaljaa... sitten mies hermostui ja tappoi hauen puukolla, ja koko kylä söi kalaa monta kuukautta...

Hyvä oli sekin, missä "vedenpinta laski heti kymmenkunta senttiä, ja naapurin rantasauna jäi puolentoista kilometrin päähän vedestä", kun mahtihauki nostettiin veneeseen.


Hauskoja olivat myös ne Ruispalojen "mistä tämä hullu kansa saa kaiken puhtinsa" -mainokset, joissa irvailtiin suomalaisten kesätapahtumille.
 

MissCool

Jäsen
Ketokaapa mulle, mikä se on se aivan loistava mainos, jossa ensin ne jotkut minttupastillit ovat oikein hienoissa muodostelmissa - sitten tulee itse minttupastilliaski paikalle ja vaeltaa paikalleen punaista mattoa pitkin. Budjetti ei kovin valtava ole ollut.
AIVAN loistava mainos.:D
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paras on se ku nainen kävelee makuuhuoneeseen ja pudottaa alushousunsa ja menee sängylle istumaan, kaivaa laatikostan vibran ja laittaa päälle. No, vähän aikaa surisee mutta sitten vehje hyytyy. Sitten lentää vibra seinään ja ruutuun tulee teksti tyyliin: Paristo, uusi parisuhdeohjelma.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hauskoja kaupallisia tiedotteita riittää.. Tämä Canal+ mainos jossa takkutukkainen juntti tanssii jonkun mimmin kanssa ja yrittää lopuksi kähmiä tämän takamusta. Taustalla selostaja kuvailee tilanteen etenemistä kuin futismatsissa: "Nyt hän lähestyy rangaistusaluetta.. nyt hänet ajetaan kentältä..!
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
O/Zone pastillit

Viestin lähetti MissCool
Ketokaapa mulle, mikä se on se aivan loistava mainos, jossa ensin ne jotkut minttupastillit ovat oikein hienoissa muodostelmissa - sitten tulee itse minttupastilliaski paikalle ja vaeltaa paikalleen punaista mattoa pitkin. Budjetti ei kovin valtava ole ollut.
AIVAN loistava mainos.:D

Mainostaa O/Zone minttupastilleja. Pastillit ovat tanskalaisia, mutta mainoksen kotimaata en tiedä. Voi olla tanskalainen sekin.
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Ite tykkäsin niistä Hesarin "Hanki parempaa luettavaa." -jutuista. Oikeen näppäriä, sano. Mutta oli toi Umbrokin, heh....
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Ihan kiva pätkä tuo Umbron pallomainos. Mahtaako olla "oikea" vai spuuffi?

Reebokilla on myös hauska spotti, jossa sohva hyökkää pahaa-aavistamattoman sohvaperunan kimppuun. Syntyy mieletön taistelu, jossa sohva käyttää rumia otteita. Lopulta kundi onnistuu pakenemaan jostain ovenraosta ulos urheilukassi olallaan ja planssi ruudussa kertoo: escape the sofa - reebok.
 

Smile

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Handelsbanken...

Tämä uusi(?) Handelsbankenin mainos on aika mainio... "Mitt namn är Antti Pitkänen..." "Ge mej pengar..."
Pankkivirkailija savonmurteella: Hyvää päevää, käykää peremmälle!

Päivää vaan kaikille, tämä on ensimmäinen "poustini" jatkoajan palstoille.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Eino_Mies
Hauskoja kaupallisia tiedotteita riittää.. Tämä Canal+ mainos jossa takkutukkainen juntti tanssii jonkun mimmin kanssa ja yrittää lopuksi kähmiä tämän takamusta. Taustalla selostaja kuvailee tilanteen etenemistä kuin futismatsissa: "Nyt hän lähestyy rangaistusaluetta.. nyt hänet ajetaan kentältä..!

Aivan loistava josta tuli mieleen tämä toinen Canal+ mainos jossa sama mies ensiksi ajaa partaansa. "From the Director of..The Razorblade". Kohta missä mies on astumassa ulos kämpästään ja lyö päänsä jaksa naurattaa kerta toisensa jälkeen...
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Mä ainakin repeen aina kun tulee popstarts ohjelman mainos; hei taloustavaraosasto! onks teil kivaaa?! woooo-ooou wooo-o :D

tai sitten se dubattu muromainos; Muksu: Lotta pois? Äiti: niin Lotta pois. Isä: Lotta on leirillä. Äiti: niin Lotta leirillä. Lotta: Oiiii äiti. :D
 

JanJ

Jäsen
Yks helmiä on radiomainos Carrolls- 20 vuotta snadissa.

"Aina kun mä käyn Korsosta mun poikamiesbotskissa täällä snadissa, niin mä käyn strolaa pari porilaiset Carrolssissa, ihan stogen heiton päässä kolmen sedän patsaalta siinä mannerheikintien tuntumassa tsabaut ennen vespan puistoo.
Eli jos sä tuut kaakelitehtaalta, niin käännyt stoppan kellon kohdalta till fönsteri. Pystyykö kukaan stondaa mulle yhtään styrkkaa et mä pystyn feraa kaks klubii yhden hinnalla?"
 

ilezi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pohjolan mainokset ovat hyviä. Siis se misssä on ne mummo cheerleaderit ja se toinen missä on se ihme hevijätkä. Itse mainokset ei ole mitään loistavia, mutta se taustamusiikki, eli Uriah Heepin Easy living!
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti MissCool
Ketokaapa mulle, mikä se on se aivan loistava mainos, jossa ensin ne jotkut minttupastillit ovat oikein hienoissa muodostelmissa - sitten tulee itse minttupastilliaski paikalle ja vaeltaa paikalleen punaista mattoa pitkin. Budjetti ei kovin valtava ole ollut.
AIVAN loistava mainos.:D

Juu loistavia nuo Ozon-Mint mainokset. Erityisesti Miehen tekemä musiikki.

Vielä kun noita mainoksia löytyisi netistä.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
No ainakin nyt tämä on hauska mainos. Nimittäin 2-3 vuotta sitten, syksyllä oli sanomalehdessä mainos IFK:n matsista. No, sloganiksi oli valittu sillä kertaa: "Kari Rajala palaa kehiin!". ;) Jep. Taisi Poro olla loukkaantuneena, ja palasi sitten siihen matsiin. Ainakin mua nauratti.
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Hyviä superlyhytviihdeelokuvia ovat:

Fazer paahtoleivät, jossa teinityttö selittää mummolleen tulevaisuuden suunnitelmia jotka ovat kuin vanhempien painajaisesta tyyliin "Koulu ei todellakaan ole mua varten" ja "lähden sen Tzuken ja sen bändin kanssa eurooppaan ja jos se ei sitten toimi niin ainahan mä voin liftaa takaisin". Ja mummolla sitten kuulolaite tippunut ja kommentoi leivän ratinaa "Sehän kuulosti hyvältä." ja tytön ilme on vähinään yllättynyt.

Tämä uusi kahvimainos on kanssa ihan hauska, siis se missä se poika ajaa sitä traktoria ulos talllista ja raapii kyljen johonkin piikkeihin. Ilmeet on siinäkin hyviä.

Honda mainos oli kyllä myös vallan mainio. Samoin jaffa mainos jossa oltiin afrikassa kärpäsiä zekkaamassa.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Ensimmäinen maistuu aina parhaalta

Kylläpä KOFFin uusin tv-pätkä kelpaa hienosti mukaan listalle. Musiikki Rock'n'Roll Pt.2 jo asetti ehdokkuuslistalle, mutta elämän vaikeus kaljaa nautiskellessa varmisti paikan. Hieno mainos, vaikka jälki näytti olevan kaikkea muuta kuin kotimainen.
 

fakiiri

Jäsen
Ilahduttavan paljon hyviä mainoksia on olemassa. Nykyisistä mainoksista Olvi Hrjöördis-mainokset ovat mainioita, vaikkeivat ne niin hyviä olekaan kuin ne originaalit.

Mutta muistatteko legendaariset Lahden oluen mainokset kultaiselta 1980-luvulta. Eräs legendaarisista mainoksista oli se, missä äijä ei herännyt edes vieressä kulkevaan junaan eikä muihinkaan koviin ääniin. Kun sitten kadulla venaava frendi kilisyttelee bissekoria, äijä herää viivana.

Ja mieleen on jäänyt myös mainos, jossa bissebotle avaittiin muun muassa korvalla.

Kylläpäs meni bissevetoiseksi...:) Jostain syystä bissemainokset ovat kauttaaltaan laadukkaista tässä maassa.

Veikkauksen maailma on erilainen vakioveikkaajan silmin -mainokset ovat jääneet mieleen erinomaisina.

Universumin huonoimmaksi mainokseksi äänestän Hesburgerin kastike -mainosta. Se on jotain sanoinkuvaamatonta...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti fakiiri
Kylläpäs meni bissevetoiseksi...:) Jostain syystä bissemainokset ovat kauttaaltaan laadukkaista tässä maassa.

Veikkauksen maailma on erilainen vakioveikkaajan silmin -mainokset ovat jääneet mieleen erinomaisina
Tästä joskus keskusteltiin kavereiden kanssa, ja syy siihen on itsestään selvä. Nuoret miehet ovat juuri näiden mainosten kohderyhmä, joten mainoksetkin uppoavat minuun/muihin kuin veitsi vanhaan ihmiseen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Radio Jannesta tuli aivan loistava mainos HPK-Pelicans -ottelun aikana. En tosin kuollaksenikaan muista, mitä mainostettiin, mutta ainakin tuohon mainoksen sloganiin sisältyy sellainen elämänviisaus, ettei itse Uuno Turhapurokaan kykenisi moiseen. Mainos kuului kokonaisuudessaan jotenkin näin:

Viisas mies lähti kaljalle, tyhmä mies ei lähtenyt ja ilta meni pilalle.

=)
 

Shane

Jäsen
Hauska on myös se BekoStrongin (vai mikä onkaan) mainos, missä ne putkimiehet puuhailevat siinä paskaliejussa yhden niistä höpötellessä kaiken aikaa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Muistaako joku sen katsastusasema mainoksen jossa Petelius lyö joltain naiselta takavilkun vasaralla paskaksi ja heittää perään "ja vasenta vilkkua"? Ei kuulosta kovin hauskalta näin tekstinä mutta oli kyllä helvetin hyvä mainos, joka kerta jaksoi nauraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös